ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

پرسش و پاسخ

مجموع 6486 پرسش و پاسخ

پرسش های مطرح شده

مجموع 6486 پرسش و پاسخ
حدیث
|
چهارشنبه 12 مهر 1402
|
پاسخ به این نظر
0
سلام،من یکپارچه دوم ثبت نام کردم برام اولویت اولم شاهین دستی زمستان 1403 احراز شده حالا دیروز پیامک اومده امکان ثبت نام شاهین اتوماتیک برای شما فراهم شده اگر تمایل دارین واریز وجه کنید اگر نه برای لغو 11 رو ارسال کنین من لغو کردم و پیامک اومد عضویت شما لغو شد ، آیا شاهین دستی برای من لغو شده؟!!!
کارشناس فروش و مشاور فنی خودرو
|
چهارشنبه 12 مهر 1402
|
پاسخ به این نظر
0

سلام، لغو عضویت ارسال پیام هست که لغو کردین جهت اطمینان تماس با 096550

مریم جربان
|
ﺳﻪشنبه 11 مهر 1402
|
پاسخ به این نظر
0
سلام .من تو طرح یکپارچه خوردرو ثبت نام کردم و شاهین تحویل زمستان 1403برام دراومده .ولی هنوز پیامک واریز پیش پرداخت برام نیومده در حالی که برای اطرافیان همه پیامک اومده .چطور میتونم پیگیری کنم
کارشناس فروش و مشاور فنی خودرو
|
چهارشنبه 12 مهر 1402
|
پاسخ به این نظر
0

سلام، تماس با سایپا 096550

مجتبی
|
ﺳﻪشنبه 11 مهر 1402
|
پاسخ به این نظر
0
سلام و خسته نباشید آیا خودروهایی که دارای دعوتنانه هستن هم شامل افزایش قیمت میشوند؟
کارشناس فروش و مشاور فنی خودرو
|
چهارشنبه 12 مهر 1402
|
پاسخ به این نظر
0

سلام قبل تکمیل وجه باشه بله

سید جواد حسینی
|
یکشنبه 9 مهر 1402
|
پاسخ به این نظر
0
سلام بنده در طرح پیش فروش یکپارچه خودرو مرحله دوم ثبت نام کردم و ساینا اس دوگانه تحویل پاییز در اومده ، خواستم بدونم که دعوتنامه تکمیل وجه کی ارسال خواهد شد. و یا افزایش قیمت شامل این نوع خودرو خواهد شد ؟!
کارشناس فروش و مشاور فنی خودرو
|
یکشنبه 9 مهر 1402
|
پاسخ به این نظر
0

سلام، قیمت خودروها مبنا روز هست و کارخانه منتظر افزایش قیمت ها هستند

مهسا همتی
|
ﺳﻪشنبه 4 مهر 1402
|
پاسخ به این نظر
0
من کوییک ثبت نام کردم و فروردین ۱۴۰۳تحویل میگیرم منتها دیروز به نام خودم پلاک فعال کردم وضعیت ماشین ثبت نامی من بعد فعال شدن پلاک به چه صورته امکان اینکه به خاطر فعال بودن پلاک ماشین بهم تعلق نگیره هست؟؟؟؟۰
کارشناس فروش و مشاور فنی خودرو
|
ﺳﻪشنبه 4 مهر 1402
|
پاسخ به این نظر
0

سلام، طبق شرایط اولیه ثبت نام بله امکان داشتن پلاک فعال نیست