ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

پرسش و پاسخ

مجموع 6486 پرسش و پاسخ

پرسش های مطرح شده

مجموع 6486 پرسش و پاسخ
طالب ناصر
|
چهارشنبه 26 مهر 1402
|
پاسخ به این نظر
0
سلام شرمنده چندمین بار دارم مزاحمتون میشم وهمیشه سوالاتم جواب میدین وازراهنماییتون متشکرم سه روز پیش اس ام اس برام اومده که برام نوشتن شماره پرونده ....….. شماره شاسی خودرو شما ......….تخصیص شده وانشالله به زودی ماشینتو تحویل میگیری ماشینم پژو پارس سال کلا حدود30 روزشده که قراداد نوشتم همین به زودی هر ده ثانیه پیامهام رو هی چک میکنم سوالم به امید خدا به زودی یعنی کی تحویل میگیرم ده روز. سه هفته یه ماه بخدا مردم متشکرم
کارشناس فروش و مشاور فنی خودرو
|
شنبه 6 آبان 1402
|
پاسخ به این نظر
0

سلام، باید منتظر پلاک شدن خودروتون باشین

مصطفی امانی
|
ﺳﻪشنبه 25 مهر 1402
|
پاسخ به این نظر
0
سلام...درمرحله دوم ثبت نام یکپارچه خودرو برایم ساینا با استاندارد۸۵گانه انتخاب شده از کارشناس محترم سوالم این است که اس ام اس واریز وجه کی خواهد آمد با تشکر
کارشناس فروش و مشاور فنی خودرو
|
شنبه 6 آبان 1402
|
پاسخ به این نظر
0

سلام، بسته به زمان تحویل داره 

محسن
|
یکشنبه 23 مهر 1402
|
پاسخ به این نظر
1
سلام من بهمن سال پیش کوییک Sتیپ DA ثبت نام کردم و 19 شهریور تکمیل وجه کردم الان تقریبا 35 روز گذاشته و الان هنوز فاکتور نشده نمایندگی هم جواب نمیده میخواستم ببینم از کجا پیگیری کنم
کارشناس فروش و مشاور فنی خودرو
|
دوشنبه 24 مهر 1402
|
پاسخ به این نظر
1

سلام، شرکت سایپا تماس بگیرین 096550

نسرین
|
یکشنبه 23 مهر 1402
|
پاسخ به این نظر
0
سلام من پیش فروش ساینا دوگانه سوز ۱۱۴ میلیون واریز کردم (اسفند ۱۴۰۱) الان برای اکثریت پیش فروشا جایگزین ساینا بنزینی تیپ da پیامک آمده ک اختیاریه و من پیامکی دریافت نکردم و توی سایت هم برام طرح تبدیل فعال نبست. طبق صحبت مدیرعامل سایپا مورخ ۴ مهر ۱۴۰۲ افرادیکه میخوان مدل ماشین و تغییر بدن فقط و فقط میتونن مدل بالاتر تبدیل کنن سوال من اینه ک من میتونم ساینا دوگانه سوز و به شاهین دستی تبدیل کنم؟؟ یا خیر.
کارشناس فروش و مشاور فنی خودرو
|
دوشنبه 24 مهر 1402
|
پاسخ به این نظر
0

سلام، حرف که تا دلتون بخواد زده میشه و کو عمل با شرکت سایپا تماس بگیرین 096550

وحیدزارع
|
جمعه 21 مهر 1402
|
پاسخ به این نظر
0
سلام من طرح یکپارچه دوم با حساب وکالتی پست بانک ثبت نام کردم وپیش پرداخت 124300000هزارتومن پرداخت کردم الان برای تکمیل وجه بامن تماس گرفته شده 168میلیون دیگه باید بدم پول تو کارت بانک ملی هست میتونم 168تومن رو با کارت بانک ملی بدم؟؟؟؟
کارشناس فروش و مشاور فنی خودرو
|
یکشنبه 23 مهر 1402
|
پاسخ به این نظر
0

سلام، بله مشکلی نیست