ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

پرسش و پاسخ

مجموع 6486 پرسش و پاسخ

پرسش های مطرح شده

مجموع 6486 پرسش و پاسخ
مهدی صادقی
|
پنجشنبه 11 آبان 1402
|
پاسخ به این نظر
0
من هایما ثبت نام کردم تکمیل وجه هم کردم بنابود آخرشهریور بدند ولی هنوز خبری نیست تیک هایی هم که خورده بود دوتا خونه برگشته نمیدونم این دزد وگرگ صفتان تاکی می‌خواند دروغ تحویل ما بدهند
کارشناس فروش و مشاور فنی خودرو
|
دوشنبه 15 آبان 1402
|
پاسخ به این نظر
0

سلام، بله متاسفانه داستانی هست تماس با 096440

هادی اکبری
|
پنجشنبه 11 آبان 1402
|
پاسخ به این نظر
0
باسلام بنده خودرو وارداتی چانگان ثبت نام کردم وتوی نوبتم الان توی سایت نوشته عدم تخصیص یعنی چه عدم تخصیص با تشکر
کارشناس فروش و مشاور فنی خودرو
|
دوشنبه 15 آبان 1402
|
پاسخ به این نظر
0

سلام، یعنی خودرو درخواستیتون برنده نشدین

رسول
|
پنجشنبه 11 آبان 1402
|
پاسخ به این نظر
0
سلام خسته نباشی.آقا ی سوال داشتم .چرا لیقان ۵۲۰i نسبت به ماشینهای داخلی ما ارزون هست.در حالیکه لیفان بهتر از پراید خودمون هست
کارشناس فروش و مشاور فنی خودرو
|
دوشنبه 15 آبان 1402
|
پاسخ به این نظر
0

سلام، تقاضایی نداره تو بازار

علی نعمتی
|
چهارشنبه 10 آبان 1402
|
پاسخ به این نظر
0
باسلام من درخواست خودروی شاهین دستی داشتم ولی متاسفانه پیامی آمد مبنی بردرصورت تمایل میتوانید اتومات بگیرید وگفته اجباری است نوبت ما هم سلب میشه خواهشمندم شاهین دستی خواستم ودرصورت اجبا ر به تعویض مایل به دریافت آن هستم باتشکر از مدیریت شرکت سایپا
کارشناس فروش و مشاور فنی خودرو
|
دوشنبه 15 آبان 1402
|
پاسخ به این نظر
0

سلام، تشکر بابت چی که ماشین اجباری می دن تماس با سایپا 096550 

بهزاد حمیدی
|
دوشنبه 8 آبان 1402
|
پاسخ به این نظر
0
سلام ‌من‌دراسفند۱۴۰۱درسامانه‌یکپارچه‌دناپلاس‌توربو‌دستی‌ثبت‌نام‌کردم‌وپاسخ‌سفارش‌برای‌زمستان‌۱۴۰۲امده‌اماهنوزپیامکی‌دریافت‌نکرده‌ام‌میشه‌پیگیری‌کنید؟
کارشناس فروش و مشاور فنی خودرو
|
دوشنبه 15 آبان 1402
|
پاسخ به این نظر
0

سلام، تماس با ایران خودرو 096440