ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

روانشناسی رنگ خودرو ها

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

روانشناسی رنگ خودرو ها

خودرو , فروش خودرو : روان شناسان اظهار می‌دارند که از روی نوع و رنگ اتومبیل‌ها می‌توان به شخصیت، حالات روحی و خصوصیات اخلاقی افراد به‌راحتی پی برد، البته به‌شرط این‌که انتخاب اتومبیل محدود به میزان پول فرد نباشد زیرا در بسیاری مواقع افراد بر اساس جیب خود اتومبیلی را خریداری می‌کنند و باید گفت کم‌خرج و ارزان بودن اتومبیل یکی از دلایل انتخاب برای افراد می‌باشد و نوع سلیقه افراد در آن کمتر دخیل است.

دوست داران خودرو های شاسی بلند

افرادی که اهل جسارت و کنجکاوی هستند و به مکان‌های ناشناخته طبیعت علاقه دارند طالب اتومبیل‌های شاسی‌بلند هستند. آدم‌های محتاط نیز مشتری این نوع خودروها می‌باشند. یکی از دلایل افراد محتاط برای خریداری این اتومبیل‌ها ایمنی بیشتر هنگام رانندگی است. این‌گونه افراد می‌خواهند با سوارشدن بر اتومبیل‌های شاسی‌بلند قدرت خود را به دیگران نشان دهند.

دوست داران خودرو های هاچ بک
افرادی که این اتومبیل‌ها را انتخاب می‌کنند می‌خواهند جانب احتیاط را رعایت کنند و افرادی منطقی هستند. آن‌ها در لباس پوشیدن و خرج کردن هم دقت دارند و قوانین اجتماعی را رعایت می‌کنند.

اتومبیل‌های ساده
صاحبان این نوع خودرو نمی‌خواهند با نمایش دادن، چیزی را به کسی ثابت کنند و قبل از این‌که به زرق‌وبرق توجه کنند، در مورد کاربردی بودن انتخاب‌های شان حساسیت به خرج می‌دهند. این افراد انسان‌های اخلاق‌گرایی هستند که از تجمل‌گرایی گریزان‌اند. تنوع‌طلب نیستند و منطقی و حساب‌شده تصمیم می‌گیرند.

دوست داران خودرو های کامیون
افرادی مردسالار و قدرت گرا هستند. آن‌ها در رفتار خود از حرکات کلیشه‌ای استفاده می‌کنند. در واقع این افراد مرد خانواده هستند، برتری‌جو می‌باشند ومی خواهند توجه دیگران را جلب کنند.

دوست داران خودرو های وانت
افرادی که وانت را برای خود انتخاب می‌کنند مانند یک کودک می‌باشند که می‌خواهند به یک نفر پناه بیاورند. آنان دوست دارند مورد حمایت دیگران باشند. درعین‌حال نترس هستند و سرعت عمل بالایی دارند و برای انجام کارهایشان از کوتاه‌ترین و حتی خطرناک‌ترین راه استفاده می‌کنند و میان بر می‌زنند.

دوست داران خودرو های قرمزرنگ
روان شناسان معتقدند رنگ قرمز ناخودآگاه افراد را به فکر سرعت، بی‌احتیاطی وبی پروایی می‌اندازد. صاحبان اتومبیل‌های قرمز، پرانرژی و فعال می‌باشند و در صحبت کردن از دیگران پیشی می‌گیرند.

دوست داران خودرو های نقره‌ای رنگ
به گفته کارشناسان، اتومبیل‌های نقره‌ای کمتر دچار تصادف می‌شوند. یکی از دلایلش خوب دیدن شدن این اتومبیل‌ها در جاده می‌باشد. به نظر روان شناسان، افرادی که این رنگ را انتخاب می‌کنند، آرام، متین و خونسرد و به مسائل فنی خودرو آگاه‌اند. این افراد، آینده‌نگر می‌باشند.

دوست داران خودرو های سفید رنگ
افراد با اعتمادبه‌نفس و برون‌گرا،رنگ سفید را برای اتومبیلشان انتخاب می‌کنند. آن‌ها واقعیت‌ها را نادیده نمی‌گیرند و البته کمی‌ریسک‌پذیرند.

دوست داران خودرو های سیاه رنگ
افرادی این رنگ را انتخاب می‌کنند و می‌پسندند که در کارهایشان شتاب‌زده عمل می‌کنند و به توانایی و قدرتمند بودنشان اطمینان دارند. آن‌ها به‌راحتی بر اساس حدس و گمان، قضاوت و تصمیم‌گیری می‌کنند.

دوست داران خودرو های زرد رنگ
افراد باهوش، سرزنده و شاداب این نوع رنگ را انتخاب می‌کنند و از هیچ فرصتی برای نشان دادن این سرزندگی به دیگران فروگذار نیستند. آن‌ها در واقع افرادی بانشاط و برون‌گرا هستند.

همه چیز درباره ترمز ABS

همه چیز درباره موتور خودرو

همه چیز درباره شمع خودرو

*همه چیز درباره شیشه خودرو

همه چیز درباره رنگ خودرو

بهترین زمان تعویض روغن

همه چیز درباره سیستم سوخت انژکتور خودرو

سیستم های افزایش توان موتور"تیونینگ خودرو"

معرفی به دوستان :
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  همه چیز درباره معاینه فنی خودرو با توجه به شرایط جدید برای ورود به طح زوج و فرد و داشتن معاینه فنی خودروها با کارکرد بالای 5 سال در تهران شرایط جدید برای خودروها ایجاد شده است از آنجایی که روزانه، تعداد بسیاری خودرو در کنار ما، در محل زندگی ما و خانواده‌مان در حال تردد هستند. حضور ای ...
روش برطرف کردن خط از روی بدنه خودرو + عکس فروش خودرو ,تمام خط افتادگیها یکسان نیستند. بعضی از آنها اصلا خط افتادگی محسوب نمیشوند. این آثار در اثر کشیده شدن سپرهای رنگ شده، سپر لاستیکی چرخهای خرید (هنگامی که در پارکینگ فروشگاه پارک کرده اید) و مواردی از این دست، بر روی بدنه خودرو ایجاد میشوند...&n ...
  روغن ریزی‌های ماشین خود را بدون مکانیک کشف کنید فروش خودرو، در این مقاله کوتاه چند روش ساده برای کشف روغن ریزی خودرو شما بیان می‌شود تا بعد از کارشناسی نه‌چندان خوب مکانیک‌های سطح شهر هزینه اضافی بر شما تحمیل نشود و بعد افسوس نخورید. در جریان باشید ماشین‌های زانتی ...
  روانشناسی رنگ خودرو ها خودرو , فروش خودرو : روان شناسان اظهار می‌دارند که از روی نوع و رنگ اتومبیل‌ها می‌توان به شخصیت، حالات روحی و خصوصیات اخلاقی افراد به‌راحتی پی برد، البته به‌شرط این‌که انتخاب اتومبیل محدود به میزان پول فرد نباشد زیرا در بسیاری مواقع افر ...
  10 مرحله برای زیبایی خودرو (رنگ خودرو) مراحل رنگ آميزي خودرو رنگي كه روي بدنه خودرو تو بازار و خيابونا ديده ميشه مرحله هاي مختلفي رو تو سالن رنگ خودرو در شركت هاي خودروسازي ميگذرونه كه باعث ميشه تو چشم شما زيبا جلوه كنه و از استقامت خوبی در مقابل عوامل محیطی از قبیل گرما و سرما داشته باش ...