ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

هزینه تعویض روغن نجومی خودرو های لوکس

10 / 10
از 2 کاربر
« بازگشت به خبر ها ﺳﻪشنبه 16 ارديبهشت 1393 نظرات کاربران ( 0 )

هزینه تعویض روغن نجومی خودرو های لوکس

خودرو , فروش خودرو :شاید مدت زمان بسیاری برای خرید خودرو مورد علاقه خود در حال جستجو بوده‌اید و اکنون می‌توانید با خیال راحت مدل مورد علاقه خود را خریداری کنید.اما این پایان ماجرا نیست، شما پس از صرف هزینه‌ اولیه برای اتوموبیل باید دائما مبلغی را برای نگهداری خودروی خود کنار بگذارید.

این هزینه بر اساس مدل خودروی شما متفاوت است و هرچه خودروی‌تان گران قیمت‌تر باشد، هزینه‌ای که باید برای نگهداری آن صرف کنید نیز بیشتر می شود.

بیشتر خودروهای مدرن به قطعاتی با کیفیت و گران قیمت مجهز هستند به همین دلیل یک تعمیر ساده می‌تواند هزینه‌ای چند هزار دلاری را برای صاحب آن به همراه داشته باشد البته کسانی که چنین هزینه گزافی بابت سوار شدن بر این خودرو ها لوکس پرداخت می کنند به طبع هزینه های آن هم راحت پرداخت می کنند و این از دید ما سنگین و گزاف است .

در این گزارش نگاهی داریم به 10 نمونه از لوکس‌ترین خودروهای جهان که هزینه‌ ابتدایی تعویض روغن آنها بیش از چند هزار دلار است.

آئودی R8 5.2 Quattro Spyder
هزینه تعویض روغن: 2476 دلار

آئودی R8 Spyder با بهترین امکانات و تجهزات ممکن ساخته شده است. این اتوموبیل در حالی که می تواند راحتی بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد، هزینه ای بسیاری زیادی را برای نگهداری نیز بر گردن شما می اندازد. علاوه بر هزینه تعمیرات این خودرو، هزینه بیمه آن نیز بیش از قیمت کامل بسیاری از خودروها است.

مرسدس‌بنز CLS63 AMG
هزینه تعویض روغن: 2493 دلار

این خودروی فوق العاده زیبا و قدرتمند می تواند به راحتی در میان اتومبیل هایی با کلاس مشابه پیروز باشد. به دلیل قطعات با کیفیتی که در این خودرو استفاده شده است هزینه یک بازدید آب و روغن آن نزدیک به 2500 دلار است.

مرسدس‌بنز S65 AMG
هزینه تعویض روغن: 2810

خودرویی فوق‌العاده سریع و قدرتمند که در میان بهترین اتوموبیل‌های مرسدس قرار دارد. این مدل با امکاناتی بسیار عالی و منحصر به فرد که در بسیاری از مدل های مشابه دیده نمی شود هزینه نگهداری بسیار بالایی نیز برای صاحبش به همراه دارد.

ب‌ام‌و 760Li
هزینه تعویض روغن: 2810

راحت، زیبا و قدرتمند از جمله مهمترین ویژگی های این سدان لوکس محسوب می شود. ظاهر زیبای این خودرو باعث می شود تا نظر هر بیننده ای به آن جذب شود. این خودرو را افرادی از طبقه متوسط نمی توانند خریداری کنند، حتی در صورتی که فردی بتواند هزینه اولیه بسیار زیاد آن را پرداخت کند باید آماده باشد تا هر چند ماه نیز مبلغی سنگین را صرف یک تعویض روغن معمولی کن

مرسدس‌بنز G55 AMG
هزینه تعویض روغن: 2844 دلار

افرادی که حاضر هستند تا هزینه بسیار گران قیمت این خودرو را که دیگر تولید نمی‌شود پرداخت کنند احتمالا هزینه نگهداری اهمیت چندانی ندارد. این خودرو برای شهر ساخته نشده و بهترین کاربرد آن در طبیعت است. با این حساب باید انتظار داشته باشید که چنین محصولی به تعمیرات و نگهداری دایمی نیاز دارد، موضوعی که به هیچ وجه ارزان قیمت نیست.

مرسدس‌بنز CL65 AMG
هزینه تعویض روغن: 2991 دلار

شاید بتوان گفت که این مدل در کلاس خود بهترین است. CL65 به امکانات لوکس بسیاری مجهز است و می‌تواند به راحتی نظر هر خریداری را به خود جذب کند.

پورشه 911 Turbo S
هزینه تعویض روغن: 3309 دلار

سری 911 پورشه از سالیان قدیم به عنوان یکی از سریع ترین مدل های این شرکت شناخته می شود. این خودرو در طول سالیان دراز به شدت پیشرفت کرده است و توانسته تا به یکی از استانداردهای خودروهای لوکس تبدیل شود. با قیمت ابتدایی بسیار گران 911 هزینه تعویض روغن بالایی نیز دارد.

پورشه Cayenne Turbo
هزینه تعویض روغن: 3309 دلار

اگر فردی توان پرداخت چند صد هزار دلار برای خرید این خودرو را دارد احتمالا هزینه ای چند هزار دلاری در هر چند ماه چندان زیاد محسوب نمی شود. این اتوموبیل با ظاهری زیبا موتوری بسیار قدرتمند را در خود جای داده است و می تواند به راحتی در میان بهترین های بازار خودرو قرار گیرد.

جگوار XJ Supersport
هزینه تعویض روغن: 4274 دلار

جگوار شرکتی است که در میان بسیاری از بزرگ ترین های دنیا شهرت چندانی ندارد، اما این موضوع دلیلی بر بی کیفیت بودن خودروهای این شرکت نیست.  این مدل با ظاهری بسیار رسمی باطنی بسیار اسپرت و قدرتمند دارد و می تواند تا بهترین امکانات اتوموبیل های اسپرت را به شما ارایه دهد.

لندروور Sport 4.4 V8 Supercharged
هزینه تعویض روغن: 4421 دلار

لند روور به ندت مدل هایی جدید وارد بازار می کند اما هنگامی که یک مدل جدید را تولید می کند برای آن بهترین امکانات را در نظر می کرد.

این خودرو با ظاهری لوکس و امکاناتی بسیار زیاد هزینه نگهداری بالایی را نیز برای خریداران به همراه دارد. بسیاری از علاقه مندان خودرو باور دارند که با وجود هزینه نگهداری بالا، این خودرو ارزش هزینه های چند هزار دلاری نگهداری را دارد.

 

همه چیز درباره ترمز ABS

همه چیز درباره موتور خودرو

همه چیز درباره شمع خودرو

*همه چیز درباره شیشه خودرو

همه چیز درباره رنگ خودرو

بهترین زمان تعویض روغن

همه چیز درباره سیستم سوخت انژکتور خودرو

سیستم های افزایش توان موتور"تیونینگ خودرو"

عنوان :
نام شما :
ایمیل :