ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

شرایط خرید خودرو های وارداتی جدید

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

شرایط خرید خودرو های وارداتی جدید

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

در  اسفند ماه سال 1401 بعد ماه ها انتظار برای خرید خودرو های وارداتی ، شرایط برای خرید خودروهاتی وارداتی فراهم شد . اما این نکته هم باید در نظر داشت که خودرو ها هنوز وارد ایران نشده اند و 3 تا 6 ماه آینده موعد تحویل خودرو ها می باشد .

شرایط واردات خودرو

شرایط واردات خودرو

شرایط واردات خودرو

شرایط واردات خودرو

شرایط واردات خودرو

برخی از شرایط ثبت نام و تحویل خودرو هارو در این مقاله براتون شرح میدیم ، با ما همراه باشید :

1- ثبت‌نام متقاضیان و انجام فرآیند نوبت‌دهی

2- انتشار آگهی عرضه خودروهای وارداتی و اقدام به خرید توسط متقاضیان حائز شرایط طبق نوبت

3- تحویل خودروهای وارداتی به خریداران

در مرحله ثبت‌نام ابتدا باید یک حساب وکالتی توسط متقاضیان افتتاح و مبلغ 5 میلیارد ریال در حساب بانکی خود نزد یکی از شعب بانک‌های تجارت، ملت، صادرات، ملی و قرض‌الحسنه مهر ایران مسدود نمایند. (سایر بانک‌های حائز شرایط پس از اتصال به سامانه معرفی خواهند شد.)

وزارت صمت اعلام کرد: بانک‌های کشاورزی، سپه، صنعت و معدن، رفاه و توسعه تعاون هم به سامانه فروش خودروهای وارداتی اضافه شدند.

ثبت‌نام از شنبه مورخ 06/12/1401 آغاز و تا پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت.

برای ثبت نام به سایت سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی saleauto.ir مراجعه کنید و منتظر بمانید تا فرایند قرعه کشی انجام شود ، در صورت برنده شدن ، نوبت به شما تعلق می گیرد و شما میتوانید خودروی مورد نظرتان را انتخاب کنید ، در صورتی خودرو های اعلام شده مورد نظرتون نباشد ، نوبت شما حفظ می شود تا مرحله ی بعدی ثبت نام خودرو های وارداتی .

شما مبلغ خودرو را در سه مرحله واریز میکنید :

مرحله اول همان 500 میلیون تومانی است که در سایت بلاک شده

مرحله دوم زمانی است که خودروی شما وارد گمرک ایران شده است

مرحله سوم نیز زمان تحویل خودرو از شما گرفته می شود

وارد کننده موظف است که خودرو از زمانی که وارد گمرک ایران شده است تا حداکثر یکماه ب شما تحویل دهد و در غیر این صورت به شما صود دیر کرد تعلق می گیرد .

متقاضیان باید برای ثبت‌نام شرایط زیر را داشته باشند:

دارا بودن گواهینامه رانندگی برای متقاضیان خرید خودرو الزامی است.

متقاضیانی که طی 48 ماه گذشته خرید خودرو از شرکت‌های خودروسازی یا بورس کالا داشته‌اند، امکان ثبت‌نام و خرید خودرو وارداتی ندارند.

متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال هستند امکان ثبت‌نام و خرید خودرو ندارند. شایان ذکر است تا زمان تحویل خودروهای وارداتی، شرط نداشتن پلاک انتظامی فعال، بررسی می‌شود. همچنین افرادی که به‌صورت هم‌زمان در بورس کالا یا سامانه‌های خرید شرکت‌های خودروساز ثبت‌نام نموده‌اند در صورت دریافت خودروی تولید داخل یا مونتاژی، تا قبل از عرضه خودروهای وارداتی باید از این طرح انصراف دهند. در صورت عدم انصراف، متقاضی با جریمه مندرج در قرارداد مواجه خواهد شد.

انتقال امتیاز و حقوق ناشی از خرید خودرو، به اشخاص (حتی به صورت وکالتی) ونیز فروش حواله خودرو به صورت وکالتی ممنوع است.

امکان صلح خودروهای وارداتی وجود ندارد.

امکان انتقال سند خودرو به مدت یک سال از زمان خرید وجود ندارد.

امکان ثبت‌نام و خرید برای اشخاص حقوقی وجود ندارد.

پس از پایان ثبت‌نام، نوبت تخصیص افراد دارای شرایط مذکور طبق قرعه مشخص می‌شود.

 

 
 
معرفی به دوستان :
ایمان : خودروهای وارداتی جدید
0 0
کار درسترین پیج🌸
سبحان اکرمی : خودروهای وارداتی جدید
1 0
واقعا مسخره اس نه نوع خودرو، نه زمان تحویل،نه تعداد،...
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  همه چیز در مورد تیگو ۸ پرومکس به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . تیگو ۸ پرو مکس در بازار با نام تیگو ۸ پرو دو دیفرانسیل نیز شناخته می شود اما در بازار جهانی و بی ...
  مشخصات چانگان یونی کی  UNI-K به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . در آذر ماه سال ۱۴۰۱ تصاویری از خودرویی با برند چینی چانگان منتشر شد که در گمرگ مازندران ثبت ...
  همه چیز در مورد خودروی جدید ایران خودرو  تی اف 21 مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به رونمایی از خودرو جدید تی اف 21 در مورد قیمت این خودرو گفت: خودرو تی اف 21 در رده قیمتی پایین قرار دارد و احتمالا جایگزین ۲۰۶ خواهد شد.مهدی خطیبی امروز در مراسم رونمایی از دومین محصول جدید ایران خودرو ت ...
  محصول جدید ایران خودرو ریرا به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . خودروی جدید ایران خودرو به نام ریرا در دوشنبه قرار بود که رونمایی شود اما به دلیل عدم حضور وزیر کن ...