ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

همه چیز درباره پژو 208 + تصاویر و ویدئو

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

همه چیز درباره پژو 208 + تصاویر و ویدئو

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

فروش خودرو ، پژو ۲۰۸ هاچبک جذابی است که در آینده توسط شرکت مشترک ایران‌خودرو و پژو (ایکاپ) در ایران تولید و عرضه خواهد شد.

پژو 208 خودرویی در کلاس مینی محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۲ و در نمایشگاه خودروی ژنو، توسط پژو رونمایی شد. این هاچبک در دو نسخه‌ی ۳ درب و ۵۵ درب تولید می‌شود و از پیشرانه‌های متعدد بنزینی و دیزلی برخوردار است. این خودرو با نام کد A9 توسط پژو توسعه یافته است و از پلتفرم PF1 گروه خودروسازی PSA استفاده می‌کند که به‌طور میانگین ۱۱۰ کیلوگرم سبک‌تر از پلتفرم پژو ۲۰۷ است و در مقایسه با نسل قبل خود، فضای بیشتری به سرنشینان ارائه می‌کند.

مشخصات فنی پژو 208

وقتی صحبت از پیشرانه‌های پژو ۲۰۸ می‌شود، گزینه‌های متعدد بر حسب سلیقه‌های مختلف، باعث جذب خریداران بیشتری می‌شوند که می‌توانند بر اساس بودجه و نیازهای خود انتخاب معقولانه‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته باشند. طیف پیشرانه‌ها از ۱.۲ لیتر تنفس طبیعی شروع می‌شود و به نسخه‌های مجهز به توربوشارژر و حجیم‌تر ۱.۶ لیتری ختم می‌شود. توان تولیدی این پیشرانه‌ها در ضعیف‌ترین نسخه ۸۲ اسب‌ بخار و در قوی‌ترین نسخه ۲۰۸ اسب‌ بخار است؛ با توجه به وزن کم این خودرو که بین ۹۷۵ الی ۱۲۱۵ کیلوگرم است، حتی ضعیف‌ترین پیشرانه نیز می‌تواند توان کافی برای به حرکت درآوردن این هاچبک داشته باشد.

این نسخه از پژو ۲۰۸ مجهز به پیشرانه‌ی ۳ سیلندر با آرایش خطی و حجم معادل با ۱۲۰۰ سی‌سی است. توان خروجی این پیشرانه‌ی تنفس طبیعی ۸۲ اسب‌ بخار و حداکثر گشتاور تولیدی آن برابر با ۱۱۸ نیوتن‌متر است. پیشرانه‌ی مذکور از تکنولوژی PureTech پژو بهره می‌برد که هم دوستدار محیط زیست است و هم توان مناسبی تولید می‌کند. مصرف سوخت PureTech82 به همراه جعبه‌دنده‌ی ۵ سرعته‌ی دستی در داخل شهر ۵.۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر و در بزرگراه‌ها برابر با رقم قابل توجه ۳.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. بدین ترتیب مصرف سوخت ترکیبی این پیشرانه ۴.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که آمار درخشانی است. استاندارد آلایندگی این نسخه از پیشرانه‌ی پژو ۲۰۸، یورو ۶ است که آن را به یکی از پاک‌ترین پیشرانه‌های اروپایی تبدیل می‌کند.

پژو 208 GT-LINE

این نسخه، جزو قدرتمندترین نمونه‌‌های پژو ۲۰۸ محسوب می‌شود. پیشرانه‌ی نصب‌شده روی این نسخه ۱۶۰۰ سی‌سی، ۴ سیلندر و مجهز به توربوشارژر است و نحوه‌ی آرایش سیلندرها خطی است. توان خروجی این پیشرانه‌ی پرقدرت ۱۶۵ اسب‌ بخار است. این نسخه با جعبه دنده‌ی ۶ سرعته‌ی اتوماتیک، به ۷.۴ ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. استاندارد آلایندگی این پیشرانه همچون سایر نمونه‌های ۲۰۸، یورو ۶ و مصرف سوخت آن در شهر، بزرگراه و سیکل ترکیبی به ترتیب برابر با ۷.۱، ۴.۶ و ۵.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

امکانات رفاهی

پژو امکانات زیادی در هاچبک خود به کار برده است. تقریباً می‌توان گفت ۲۰۸ کم و کسری ندارد و هر نوع آپشن خودروهای خانوادگی که به ذهن شما می‌رسد در این هاچبک موجود است. سیستم‌هایی از قبیل تهویه خودکار دوگانه، برف پاک‌کن خودکار، ترمز خودکار، کمک پارک، دوربین دید عقب و نمایشگر ۷ اینچی همراه نقشه‌های ناوبری، آینه‌ی عقب الکتروکرومیک و آینه‌های جانبی تاشوی برقی، همگی در ۲۰۸ قابل سفارش هستند. دیگر امکاناتی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد، ایموبلایزر، سنسور فشار باد تایرها، کروز کنترل، چهار اسپیکر، دماسنج، نشانگر دنده و کامپیوتر سفری هستند که به‌صورت استاندارد در پژو ۲۰۸ ارائه می‌شوند.

ایمنی

پژو قدم‌های بزرگی در بهبود ایمنی ۲۰۸ برداشته است. از کاهش وزن خودرو گرفته تا امکانات ایمنی نصب‌شده روی خودرو که همگی در سطح خودروهای روز جهانی است. ترمزهای جلو دیسکی و مجهز به سیستم‌های ترمز ضد قفل ABS، توزیع نیروی الکتریکی EBD، کنترل پایداری ESP و ترمز اضطراری EBA هستند. ترمزهای چرخ‌های عقب در نسخه‌های پایه کاسه‌ای هستند و  ترمز دیسکی برای این چرخ‌ها قابل سفارش است.از دیگر رقبای پژو ۲۰۸ می‌توان به رنو ساندرو، لیفان x50، برلیانس h320 و ام‌وی‌ام ۳۱۵ اشاره کرد. در ادامه می‌توانید جدول مشخصات رقبای پژو ۲۰۸ را مشاهده کنید.

 

 
معرفی به دوستان :
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  پژو 2008 بخریم یا جک S5 + تصاویر به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . پژو 2008 : فروش خودرو، پژو 2000 مدل 2013 سه نسخه بنزینی دارد. که دو نسخه از آن پیشرانه‌ ...
  مقایسه پژو 206 و پژو 208 خودرو آینده ایران خودرو پژو ۲۰۸ کمتر از ۲ سال دیگر وارد بازار ایران خواهد شد. با وجود علاقه‌ی زیاد خریداران ایرانی به پژو ۲۰۶، ارایه‌ی جایگزینی مناسب برای این خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است. پژو در سال ۱۹۹۸ مدل موفق و بسیار محبوب ۲۰۶ را معرفی ...
  با پژو 208 جایگزین احتمالی پژو 206 آشنا شوید! به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . پژو 208 هاچبک جذابی است که در آینده‌ای بسیارنزدیک توسط شرکت مشترک ایران&zwn ...