ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

مزایای سمند LX و دلایل منطقی خرید سمند LX

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

مزایای سمند LX و دلایل منطقی خرید سمند LX

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

برای خریدن خودرو چندین مساله مهم مد نظر است که کاربری خودرو چیست؟ موارد استفاده خودرو کجاس؟ مبلغ پرداختی برای خرید خودرو  از مسائل مهم در انتخاب یک خودرو است، امروز در فروش خودرو شما را با خودرویی خانوادگی و مناسب جهت استفاده در شهر و مسافرت های بین شهری آشنا می کنبم در فروش خودرو سعی در آشنا کردن افراد با مشکلات و مزایای خودرو مورد نظرشان است. همیشه انتخاب با توجه به تنوع خودروها در این رنج کاری سخت بوده است. با فروش خودرو همراه باشین تا به بررسی مزایا و دلایل منطقی خرید سمند بپردازیم. لازم به ذکر است ایران خودرویی ها در حال حاظر سمند را در چندین مدل روانه بازار فروش خودرو می کنند که می توانید جهت آشنایی کامل با انواع مدل های سمند مقاله ( هرآنچه راجب سمند باید بدانید ) را مطالعه نمائید.(کلیک نمائید روی متن مقاله)

  • جهت دریافت قیمت روز انواع سمند بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

قیمت روز انواع سمند

سمند ال ایکس

کاتالوگ سمند ال ایکس

کاتالوگ سمند ال ایکس

فضای مناسب کابین

نمای داخلی سمند ال ایکس

اگر به دنبال خودرویی با فضای مناسب داخلی و بار هستین بی شک سمند LX با 350 لیتر فضای صندوق نیاز شما را پاسخ می دهد، که برای خانواده‌های ایرانی مناسب به نظر می‌رسد و در بین مردم چنین رایج شده است که سمند خودرویی مناسب برای مسافرت است. دلیل این لقب نیز به همین جادار و مطمئن بودن آن باز می‌گردد که شاهد فضای زیادی درون کابین و البته صندوق عقب خودرو هستیم. و به راحتی پاسخگو فضای یک خانوار 5 نفری است.

طراحی ظاهری

سمند LX

با گذشت چندین دهه از تولید و عرضه سمند به بازار فروش خودرو داخلی هنوز یکی از پرفروش ترین محصولات ایران خودرو سمند است، سمند از جمله ماشین‌های داخلی است که برای انواع طبقه‌های سنی مناسب به نظر می‌رسد و البته از سوی تمام این افراد نیز مورد استقبال قرار گرفته است. ظاهر این خودرو مناسب است و طراحی داخلی آن نیز به خوبی انجام شده و تزیینات چوبی مورد استفاده درون کابین این خودرو آن را هرچه زیبا‌تر کرده‌اند. البته باید قبول کنیم که سمند ظاهری مردانه دارد و چندان برای بانوان مناسب به نظر نمی‌رسد. البته این نکته که ظاهر خودرو سلیقه ای است اما در کل ترکیب مناسبی و قابل قبولی در میان چراغ ها و خطوط بدنه دیده می شود.

ایمنی قابل قبول

سمند

در بحث ایمنی سمند یکی از بهترین ها در میان خودروهای داخلی است، افزایش قطر ورق و بدنه سمند، افزایش تعداد ستون ها در درب ها از نقاط قوت این خودرو است سمند یکی از ایمن‌ترین خودرو‌های داخلی است. اما چرا مطمئن؟ شکی نیست که خودرو‌های داخلی از لحاظ ایمنی در سطح پایین‌تری نسبت به خودرو‌های خارجی قرار دارند اما در مقابل سمند یکی از مطمئن‌ترین خودر‌و‌های داخلی است که حتی می‌توان به این مسئله از ظاهر خودرو نیز پی برد. سمند LX از تجهیزات ایمنی‌ نظیر دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، ترمز ABS و... بهره می‌برد که متناسب با استاندارد‌های روز ایران است. بدنه این محصول نیز در برابر تصادفات مقاومت خوبی دارد و همان طور که گفته شد یک محصول شهری و البته خوب به حساب می‌آید.

محدوده قیمتی مناسب اکثر افراد جامعه

مشکلی که در خرید خودرو وجود ندارد نبود تنوع محصولات در رنج متوسط است، سمند LX یکی از خوش قیمت‌ترین خودرو‌های داخلی است. سمند LX با وجود تجهیزات ایمنی و رفاهی بالا، قیمت نسبتا پایینی دارد و اکنون با پرداخت 30 تا ۳1 میلیون تومان می‌توان یک نسخه از آ‌ن را خریداری کرد.

تامین قطعات و بازار یدکی مناسب

سمند ال ایکس با بهره گیری از موتور XU7 همان موتور 1.8 لیتری پژو 405 که بیش از 15 سال از حضورش در بازار فروش خودرو می گذرد، لذا شما در هیچ جایی از کشور با مشکل تامین قطعات و لوازم و تعمیرکار برای خودرو خود مواجه نمی شوید. این خودرو از آن جایی که تقریبا محصول تولیدی ایران خودرو به حساب می‌آید از خدمات پس از فروش مناسب این شرکت نیز بهره می‌برد و به همین دلیل قیمت قطعات و پشتیبانی آن نیز مناسب و در حد قابل قبولی است. ایران خودرویی ها برروی سمند کارت طلایی 3 ستاره نیز قرار داده اند که خود شامل پوشش بدنه و خدمات امداد یکساله به سمند است.

سمند LX

**جهت دریافت قیمت روز سمند LX در کلاس ها و رنگبندی متنوع با زمان تحویل فوری و به روز با کارشناسان فروش خودرو در تماس باشین.

 

 
معرفی به دوستان :
حمیدنوری : به ملت ظلم نکنیدبه ظلم گرفتارمیشوید
7 2
خودروهایی که تولیدمیکنیدباقیمت منصفانه روانه بازارکنیدتابه دست مصرف کننده برسدخودروهارابه بهانه های مختلف دپونکنید این کارشماخداپسندانه نیست ضربه شوخواهیددیددراینده
هوشنگ رحیمی : خریدار خودرو
1 0
یک کارمند با حقوق ماهی۷ملیون چطور میتوانم یک خودرو تهیه کنم
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

بهترین مدل سمند کدام است؟به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . سمند نام خودرویی است که روزگاری قرار بود جایگزین پیکان گردد، سمند نام اسب اصیل ایرانی است اما خودرویی که در سا ...
  مقایسه سمند LX و سمند سورن ELX  فروش خودرو، سمند که در ابتدا با مدل سمند معمولی روانه بازار گردید خودرویی که با سرو صدای زیاد روانه بازار گردید، ایران خودرویی ها به عرضه سمند ال ایکس سال پرداخنتد که در سال های اخیر نیز با عرضه سمند LX سال با موتور XU7 که همان ...
  هرآنچه راجب سمند باید بدانید سمند نام نخستین خودرویی است که با نماد یک شرکت ایرانی به بازار عرضه شد. سمند به معنای اسب زردرنگ در شرکت ایران خودرو متولد شد. و با توجه کارایی، نوآوری و قیمت متعادل نسبت به دیگر محصولات موجود مورد استقبال خوبی قرار گرفت. این خودرو در مدلها و تیپ های دیگر با ن ...
  تفاوت سمند اس ای و سمند ال ایکس سمند اس ای (سمند SE) که در سال های قبل تحت عنوان سمند معمولی در نزد مردم شناخته می شد که دارای موتور 1.8 لیتری موتوری از نوع XU7JPL3  است با حداکثر قدرت 100 اسب بخار و 8 سوپاپ و ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه ای که موتور XU7 در ...