سمند سورن ELX EF7

8 / 10
از 35 کاربر
قیمت : 0 تومان
برند :
سمند
رنگ بدنه :
تنوع رنگی دارد
کارکرد :
صفر
کیلومتر
نوع دنده :
دنده معمولی
سال تولید :
1399
شمسی
سال تولید :
2020
میلادی
تیپ یا مدل خودرو :
سدان خانوادگی بزرگ(D-segment)
نوع سوخت :
تک سوز بنزینی
نوع فروش :
نقد
کشور سازنده :
ایران
وضعيت خودرو :
موجود در پاركينگ
عدد
مشخصات کلی

سمند سورن ELX EF7

سمند یکی از خانواده های پرطرفدار در میان ایرانی هاس و یکی از پرفروش ترین خودروهای داخلی با امکانات و ظاهر جدید سمند سورن ELX است، سمند سورن در سه مدل سمند سورن ELX و سمند سورن ELX EF7 و سمند سورن ELX EF7 توربو تولید می گردد، که مدل سمند سورن ELX با موتور XU7 که همان پیشرانه 1.8 لیتری پژو پارس و پژو 405 است و در حال حاظر از طرف ایران خودرو تولید نمی گردد و مدل سمند سورن ELX EF7 با موتور 1.7 در حال حاظر تولید می گردد و سمند سورن ELX EF7 توربو تولید می شود، جهت دریافت قیمت روز سمند سورن ELX EF7 و سمند سورن ELX EF7 توربو در رنگبندی متنوع و تحویل فوری و به روز با کارشناسان فروش خودرو تماس برقرار نمائید.

قیمت روز انواع سمند

حمید : نظر در مورد سورن
186 29
با سلام خواستم به هم دوستان توصیه بکنم در بین اتومیبلهای داخلی سمند سورن ELX EF7 بهترین از هر نظر داخل کابین بسیار زیبا موتور کم مصرف آلمانی مستحکم ووو شک نکنید
رضا : نظر درمورد سورن
93 23
بهترینه
كمال : تشكر
56 14
سلام من سال ٩٢ رنگ آبي كاسپين از شما خريدم سمند سورن elx خيلي راضيم از خودرو كه تحويل فوري بود ممنونم به همه هم مي گم سورن معمولي مرگ نداره ماشين خوبيه دست تونيم درد نكنه از طرف خودمو خانوادم به اقاي خرمي مديريت شركت خرم گستر
زينب سالاري : سورن
74 18
سلام سورن ماشين خوبي بوده براي خانواده ما عاليه هم كشش و هم سواري خوبي داره
نازنین : سوال درباره سورن ef7
28 10
سلاااااااااام میخواستم بدونم که سمند سورن ای اف سون هم دو نوع داشبورد داره یا فقط داشبورد سوناتایی؟ اگر جوابتون مثبت هست لطف میکنید تفاوت قیمتی بین این دو نوع را هم بگید ممنونم.
مدیریت : پاسخ
50 35
درود بر شما از زمان تولید سمند سورن این خودرو تنها در یک نوع مدل داشبورد تولید و عرضه گردیده است.
صادق : سورن ef7
18 12
با سلام رنگ داشبور سورن ef7 چیست؟بژ یا مشکی؟
مدیریت : پاسخ
35 16
درود بر شما در حال حاضر تریم(رنگ داشبورد) سمند سورن ELX EF7 مشکی می باشد.
بهنام : سوال در مورد سورن
14 13
آیا سمند سورن دوگانه سوز داریم؟؟؟
مدیریت : پاسخ
30 11
درود بر شما سمند سورن تنها در مدل تک سوز و یا 2 موتور ef7 تک سوز و موتور 1.8 تک سوز عرضه و تولید می گردد.
مصطفی : سوال در مورد سورن
13 4
سلام آیا شما سمند سورن آپشنال دارید برای فروش یا خیر ؟
مدیریت : پاسخ
11 11
درود بر شما متاسفانه سمند سورن آپشنال موجود نیست.
علی : ef7 یا معمولی
10 6
سلام در سایت ایران خودرو هم که بروید در قسمت تصاویر سورن، 2 مدل داشبورد وجود دارد، یکی با فرمانی متفاوت دارای کلیدهای کنترل رادیو پخش و کروز کنترل بر روی دسته دنده، یکی هم همین مدلی که شما عکسش رو گذاشتید میخواستم ببینم کدوم سورن ef7 هست کدوم سورن معمولی با تشکر
مدیریت : پاسخ
11 18
درود بر شما خودروی سمند سورن که در دو مدل سورن elx ef7 و سمند سورن elx تولید و عرضه می گردد هردو با داشبورد جدید و فاقد کلید های کنترلی می باشند.
علی : سوال
10 7
ممنونم که پاسخ سوالم رو به این سرعت دادید، فقط ممکنه راهنماییم کنید که این تصویر http://www.ikco.com/UploadedFiles/Permanent/201406/2cwmj5pdx2.jpg که در سایت ایران خودرو برای مدل سورن درج شده، مربوط به کدام مدل از سورن هست؟
مدیریت : پاسخ
15 8
درود بر شما این عکس مرتبط به سمند سورن می باشد اما آبشنال که تعداد کمی در سال 91 توسط شرکت آپکو واگذار گردید که در شرکت خرم گستر نیز 8 دستگاه در رنگ بندی متنوع به هموطنان واگذار شد که متاسفانه در حال حاظر دیگر تولید و فروش ندارد.
احمد : درود بر صنعت خودروسازی کشورمان.
15 13
به نظر بنده موتور ۲۰۶ برای سمند خیلی ضعیف بوده و در هنگام شتاب برداشتن برای سبقت گیری مخصوصا در جاده خیلی عملکرد خطر ناکی دارد . بهتر این است که یک موتور۲۰۰۰سی سی نصبت به اتاف سمند استفاده شود و در شتاب و سرعت از همنوعان خود پیشی بگیرد ! نه اینکه هر روز بی کیفیت تر از روز قبل شود ....! تنها ظاهر ماشین شرط نیست بلکه نیروی پیشران هم مهم تر است .. با امید موفقیت به صعنت خودروسازی کشورمان..
مهدی : سوال
8 4
باسلام وعرض ادب لطفا راهنمایی کنید که ساختار موتور ef7 بنزینی با ef7 پایه گاز سوز متفاوت است یاخیر؟ ودر صورتی که موتور سورن elx ef7 را توسط شرکت های مجاز دوگانه سوز کنیم دچار ایراد میشود یا خیر ؟ سپاسگزارم.
مدیریت : پاسخ
8 8
درود بر شما بله سأختار موتور سمند Ef7 تك سوز و سمند Ef7 پايه گاز سوز متفاوت مي باشد و درمورد سوال دوم خودرو سمند اي أف سون پايه گاز سوز خودرويي است كه موتور صرفا جهت گاز سوز بودن طراحي شده و اينكه موتور تك سوز را به دوگانه تبديل كرد به هر حال باتوجه به تك سوز بودن و طراحي خودرو توصيه نمي گردد.
علی : سوال
5 4
باسلام میگن سورن EF7 که از سال 90 به این ور تولید شدند به خاطر تحریمها و استفاده از قطعات نامرغوب موتورشون مشکل داره میخواستم بپرسم تا چه حد این واقعیت داره؟
مدیریت : پاسخ
10 9
درود بر شما دوست عزیز به هر حال تحریم ها روی واردات و تولید کلیه خودرو ها به خصوص خودروهایی که واردات قطعات بیشتری دارند تاثیر زیادی دارد همانند 206، ال نود، مگان و ....
سوال : علی
3 6
خوب یعنی موتورشون مشکل داره ؟ سورنایی که سال 93 تولید میشن چی؟
مدیریت : پاسخ
7 4
درود بر شما موتور خودرو اگه مشکل داشته باشن که تولید و اجازه فروش ندارن ایرادی بود که باعث روغن ریزی می شد که برطرف گردید و منظور این است به نسبت سایر موتورهای خودرو مانند XU7 همان موتور 1.8 لوازم و قطعات خودرو کمتر می باشد.
علیرضا : سوال
5 3
1-بین سورن ELX و EF7 شما کدومو پیشنهاد میکنید و چرا؟ 2- آیا دو نوعشو موجود دارین؟ 3- موعد تحویل چند روزست؟
مدیریت : پاسخ
10 5
دوست محترم در حال حاضر تنها سمند سورن ELX EF7 تولید و عرضه می گردد و خودرو در 3 رنگ سفید و مشکی و دلفینی موجود و آماده واگذاری می باشد و تحویل به روز و فوری می باشدو در خصوص سوال شما نسبت بین سورن ELX و EF7 هردو خودروها دارای آبشن یکسان ولی موتور متفاوت هستند مه هریک مزیت و معایب خود رادارند با توجه به عدم تولید سمند سورن ELX با موتور XU7 تنها گزینه شما EF7 می باشد مه در سوال قبلی شما پاسخ داده شد.
حاجی ملک : سوال
4 2
با سلام می خواستم اگه زحمتی نیست پاسخ بفرمائید سورن ef7 که 1600 سی سی هست در جاده و سر بالایی ها کشش لازم در سبقت را دارد یا خیر؟ دوم اینکه سورن با موتور mux چه تفاوتی با این داره ؟ و ایا مزیتی نسبت به هم دارند؟ سوم اینکه سورن mux داشبورد جدید هست و اینکه موجود دارید و قیمتش چند است؟ با تشکر فراوان
مدیریت : پاسخ
9 6
درود بر شما نكته اول اينكه سمند سورن تنها در دو نوع موتور توليد و عرضه شده، ١-سمند سورن با موتور xu7 كه همان موتور ١.٨ با ٨ سوپاپ و موتور پژو ٤٠٥ و پژو پارس سال مي باشد كه به نام سمند سورن ELX نام يده و درحال حاضر توليد نمي گردد. ٢- سمند سورن با موتور EF7 كه موتوري ١٧٠٠ سي سي و تك سوز و ١٦ سوپاپ و ١١٠ اسب بخار توان خروجي لازم به ذكر است سمند سورن XUM نه توليد و وجود ندارد، خودرو اي أف سون موتوري قدرتمند و با شتاب بالايي است.در ضمن كليه مشخصات به همراه كاتالوگ و عكس در سايت خودرو موجود است.
میلاد : تجربه 2ساله از سورن elx ef7
19 7
درود به همه شما عزیزان این خودرو یکی از کاملترین خودرو های موجود در بازاره و هیچ عیبی (به غیر از روغن ریزی که با عوض کردن واشر حله هزینشم 35تومن اونم در سری اولا ) مطمئن باشید نداره . مخصوصا 1-موتور عالی پر قدرت صدایی نرم (در سربالایی های کردستان راحت سبقت میگیریم) اگرم تونستید به غیر از بنزین سوپر چیز دیگه ای کمتر بزنید چون سازگاری بیشتری با این اکتان داره وماشین رو وحشی میکنه امتحان کنید متوجه میشید -- صفحه کلاج عالی موقعه دنده عوض کردن ماشینو پرت میکنه جلو 2-ترمز های اشاره ای فقط کافیه پاهاتون پدال رو لمس کنه ،چهارتا چرخ دیسک +ای بی اس+ای بی دی 3- داخل کابینم که سوناتاییه دیگه چی میخوایید. و... یه نکته مهمم اینه که با این آپشن هایی که این داره اگه با دلار بخواد وارد بشه باید 80 90 تومن پولشو میدادید. خواهش میکنم
احسان : سمند سورن
11 9
سلام خدا قوت ، خواستم بدونم که سمند elx با موتور ef7 بنزینیش بهتره یا گاز سوزش
حسین : با سلام واحترام
15 6
میخاستم بدانم به نظر شما سورن بگیرم بهتره یا بارس نرمی و کم صدا بودن برام مهمه
دانبال : سورن آپشنال
4 4
سلام - آیا در حال حاضر سورن آپشنال موجوده و میشه سفارش داد؟ و اینکه میشه سانروف رو هم به آپشن اضاقه کنیم؟
مدیریت : پاسخ
6 7
درود بر شما سمند سورن تنها در مدل ساده تولید می گردد با موتور EF7 در چهار رنگ سفید، نقره ای، خاکستری، مشکی موجود و آماده تحویل می باشد.
رضا : ef7 دوگانه
7 3
با سلام لطف کنید پاسخ بدهید ef7 های دوگانه سوز سال 93 جلوی داشبورد جدید هستند (سوناتایی)
مدیریت : پاسخ
2 7
درود بر شما خیر خودرو های ای اف 7 دوگانه دوایربگ تنها یک ایربگ به سیستم داشبورد قبلی اضافه گردیده و بدون تغییرات قبلی
مهدی : سمند سورن
5 5
سلام .بنظرتون بهترین نوع سمند کدوم نوعشه؟
ایمان : دوگامه
5 2
سلام . خسته نباشید. ببخشید سورن ef7 در حال حاظر دوگانه وجود دارد؟ قیمتش چقدره؟ ممنون میشم جواب بدید.
مدیریت : پاسخ
3 4
درود بر شما سمند سورن تنها در دو مدل سمند سورن ELX و سمند سورن ELX EF7 تولید که هر دو موتور خودروها تک سوز و تک گانه می باشند.
ایمان : قیمت
2 6
سلام ببخشید قیمت سورن elx ef7 چقدره؟؟؟
مدیریت : پاسخ
1 3
درود بر شما سمند سورن در 4 رنگ سفید، مشکی، نقره ای، آبی کبود موجود می باشد جهت دریافت قیمت روز با واحد فروش هماهنگ به فرمائید.
اشکان رحمانی : سورن EF7 ELX
0 5
با سلام و خسته نباشید می خواستم بپرسم ایراداتی کاربران عزیز عنوان کردن مثل وهشر سر سیلندر و پرش دنده 5 و صدای زیاد موتور در حال حاضر (اوخر 93 ) برطرف شده یا خیر ؟؟؟ ضمنا در سایت ایران خودرو سورن EfF7 S با کد 57511 نمایش داده شده ولی در قسمت خرید وجود نداره آیا این خودرو تولید نمیشه؟؟؟؟ فکر می کنید کی این خودرو برای فروش گذاشته میشه؟؟؟ با تشکر و سپاس لطفا پاسخ شفاف بدین
مدیریت : پاسخ
5 2
درود بر شما طبق گفته ایران خودرویی ها این مشکلات برطرف گردیده و در مودر مدل خودروهای قید شده در سایت ایران خودرو متاسفانه از سیستم کاری ما خارج می باشد.
عباس : مدل سورن
1 5
با سلام سورن موجود با داشبورد جدید و کنترل صوتی روی فرمان میباشد یا از نوع داشبوردp2؟ واقعآ تحویل خودرو همون موقع هست؟ دوستان اگه کسی از این شرکت تحویل گرفته یه خبری بده ما هم بگیریم.بهتر از اینه که ثبت نام کنیم بعد بدن یا نه
مدیریت : پاسخ
2 2
درود بر شما دوست عزیز سمند سورن با داشبورد جدید اما فاقد کلیدهای کنترلی و ... موجود در چهار رنگ به صورت کارتکسی و آماده تحویل می باشد.
بهنام : سمند سورن elx
2 4
با سلام و خسته نباشید ببخشید یه سوالی داشتم شایدم خندار باشه درباره ی رنگی از سمند سورن elx هست که عکسشو بالا گذاشتیت ( یکی از عکساتون خودرو از جلو تمام تو عکس هست و یه ذره مایل به آبی میزنه ) ... میخواستم ببینم این رنگ دقیقا چه رنگیه؟ یاسی هست ؟ .... بعد اینکه اگه من بخوام این رنگو سفارش بدم شما دارید؟ اگه من بخوام این رنگ باشه ماشینم باید چیکار کنم ؟ باید سفارشی بزنم ؟
مدیریت : پاسخ
2 4
درود بر شما طيف رنگي كه در عكس قرار دارد در نور طبيعي متفاوت است خودرو سمند سورن رنگ يأسي دارد ولي ما در حال حاضر در طيف رنگي يأسي موجود نداريم و در رنگ هاي آبي كاسپين و مشكي و سفيد و نقره اي و خاكستري متاليك موجود و قابل تحويل به روز مي باشد و در خصوص ثبت سفارش رنگ همچنين إمكاني در شركت در حال حاضر نيست.
امیر : سمند داشبورد جدید
4 4
باسلام شنیدم سمند با داشبورد جدید صدای موتور مخصوصا اگر xu7 باشه خیلی داخل ماشین میاد که بدجوری آزار میده واقعیت داره؟
عماد : لطفا جواب بدین حتما
4 4
با سلام و تشکر از سایتتون...راستش من قصد خرید سورن elx رو دارم ولی یه سوال برام پیش اومده این که این ماشین دارای مدل داشبورد سوناتایی هم هست یا نه؟ چون تو سایت ایران خودرو و اینترنت عکساش هست ولی میخواستم بدونم در نمایندگی هام عرضه میشود یا فقط سفارشی تولید میشه؟ یا اصلا سفارشی تولید میشه یا نه؟ اگه میشه قیمت رو هم ذکر کنین ممنون
حمید : راهنمایی
4 5
باسلام بین پژو 405 داشبورد جدید و سمند سورن elx ef7 کدوم رو پیشنهاد می کنید و چرا ؟؟؟؟؟؟
رامین : نظر
4 3
با عرض سلام موتور EF7 موتور قدرتمندیه اما ایران خودرو خرابش کرده باز مهندس بازی درآوردن از ایران ماشین خریدن یعنی وقت گذاشتن حدود 7-8 ماه برای تعمییرات مجدد که آخرشم خراب تحویلت بدن تمام قطعات ایرانخودرو و سایپا در حال حاظر مورد داره اگه باور ندارید برید نمایندگی ها ببینید من سورن EF7دارم سواری خوبی بهت میده اما بیشتر قطعاتم خودم تعویض کردم فرانسوی و آلمانی انداختم تازه شده ماشین دوستانیم که قصد خرید دارن از یکی مثل من بخرن که اون وقت و هزینه کرده باشه که اعصاب خوردی برای شما نزاره.
توحید ایلاتی : سورن
5 5
سورن حرف نداره سورن نه البته مگان تمام ماشینهای ایرانی را خریدم تست کردم
توحید ایلاتی : تست خودرو
10 3
عزیزان من از پراید 141 شروع کردم پژو405 خریدم بعد 206 sd خریدم بعد پارس خریدم بعد رانا خریدم بعد رانا خریدم آخرین خودرو که در دست دارم سورن است همه اینها را 8 ماه سوار شدم همه اش صفر کیلومتر بود از سورن خیلی بد می آمد ولی حا لا عاشق اش شدم سورن بی نظیر است وخواهش می
حسن : سمند سورن ای اف سون
4 3
سلام وقت بخیر خواستم بدونم سمند سورن ef7 واقعا شانزده سوپاپ هست یا نه؟
مدیریت : پاسخ
5 2
سلام خودروی سمند سورن با موتور ef7 تک سوز 16 سوپاپ می باشد.
شعیب : سورن آپشنال
3 1
با سلام. در خصوص تولید مجدد سورن آپشنال تصمیم ایران خودرو چیست؟؟؟؟ ویا اگر نظر به تولید دوباره ی این مجصول ندارند امکان سفارشی سازی سورن وجود دارد؟؟؟؟ منظور فرمان+ کروز کنترل+ آینه ی تاشوی برقی... با تشکر
مدیریت : پاسخ
5 2
سلام خودرو فوق در حال تولید می باشد و در دورنگ سفید و مشکی آماده تحویل است.
شعیب : سورن آپشنال
3 2
ینی الان تولید انبوه شده؟؟؟؟؟؟ قیمتش و نحوه ی ثبت نام؟؟؟ یا خرید فوری؟؟؟؟؟؟تحویل فوری داره یا نه؟؟؟؟؟؟؟ ممنون میشم چون واقعا به نظرم ماشین خوبیه میخوام واسه عید داشته باشمش...ممنونم
بابک صادقی : خریدار سمند پایه گاز سوز با داشبورد جدید
3 1
سلام کاشکی سمند ef7 پایه گاز سوز با داشبورد جدید هم وجود داشت. فقط پایه گاز سوز داشبورد جدید . خودم قبلا اف سون پایه گازسوز داشبورد قدیمی داشتم و فقط بخاطر داشبورد قدیمیش فروختم.منظورم داشبورد سوناتایی نیست داشبورد جدید ک رو سورن هست.امیدوارم ایرانخودرو سمند پایه گازسوز با داشبورد جدید بزنه. نمیدونم اگه باشه من یدونه میخوام. هر کسی داره فقط کافیه اعلام کنه
مجتبی ز : مجی
2 2
سلام،سورنelx ef7 طرح جدید،باقدیمی چه فرقی داره؟آیا دارای فرمان با دکمه های کنترل می باشد؟
مدیریت : پاسخ
3 2
سلام پاسخ سوالات شما در صفحه اصلی سایت و در قسمت مقالات می باشد.
حامد : سورن elx
2 0
با سلام سودن elx سال کروز کنترل و هرکان با دکمه های کنترلی دارد یا خیر؟؟؟ و قیمت ان چا قدر تفاوت دارد؟
مدیریت : پاسخ
3 1
سلام پاسخ سوالات شما در صفحه اصلی سایت مقاله کامل یمند سورن جدید به همراه تصاویر و جدول آپشن ها آمده است و جهت دریافت قیمت خودرو با واحد فروش تماس برقرار نمائید.
محمد : پلت فرم سمند
2 0
با سلام آيا درسته که پلت فرم سمند از شرکت بى ام دبليو و پلت فرم سورن از آئودى خريدارى شده؟ اگر اينجوريه، چه تفاوت هاى اساسى با هم دارن؟
محمد جواد : سورن Ef7
4 0
از بیش از 4 نفر ار دوستانم که در کار خرید و فروش ماشین بودند طی 3 ماه سوال کردم درباره موتور EF7 سورن و چه سمند EF7 همگی باهم درباره خرابی و کمبود قطعه و مشکلات صدای درون کابین این خودروها و نبود قطعه و مشکلات دیگری همچون دست رد زدن نمایندگی های ایران خودرو برای تنظیم ECU و سیستم کامپیوتری این خودرو اتفاق نظر داشتند... آیا این مسئله رو کاملا کذب و دروغ محض میدونید یا خیر ؟ سوال بعدی من : آیا سورن دوگانه ای داریم که از موتور EF7 استفاده نکنه و موتور دوگانه ی دیگری وجود داشته باشه بغیر از EF7 ??? اگر هست به بنده اطلاع دهید... متشکرم
مدیریت : پاسخ
4 0
سلام در مورد خودرو سمند ef7 با توجه به طراحی جدید موتور و اینکه موتور جدیدی می باشد به نسبت سایر موتور های تولیدی ایران خودرو همچون xu7 و Tu5 این موتور دارای لوازم و قطعات کمتری در بازار می باشد و همچنین با توجه با توضیحات بالا تعداد نمایندگی های کمتری سیستم تعمییرات این خودرو را دارند، و خودرو سمند سورن اصلن موتور دوگانه ای ندارد و تنها با موتور EF7 تک سوز تولید می گردد.
حسین : سوال
3 1
با سلام میخواستم بدونم که سمند lx ef7 (مالتی پلکس-بنزینی) دارای داشبورد جدید هست یا نه؟ ممنون.
مدیریت : پاسخ
3 1
سلام خودرو سمند lx در حال حاضر چه در مدل سخنگو و چه در مدل مالتی پلکس تنها در یک داشبورد و همان طرح قدیم تولید می گردد.
مدیریت : پاسخ
2 2
سلام خیر در حال حاضر برای هیچ سمندی بجز سمند سورن داشبورد جدیدی طراحی و عرضه نمی گردد.
حسین : مشکل فنی دنا
2 2
سلام چون برای دنا لینکی ایجاد نکرده بودید. مجبور شدم در اینجا پیام خود را بگذارم ..لازم به ذکر است در خردادماه دنا گرفته ام . خیلی اشکال دارد . یکی از چند مورد این استکه زمانی از دنده سه به دو می رویم ماشین انکار گیر می کند و یک دفعه رها می شود . دوم مشکل صدای تسمه پروانه است .سوم دنده هایش بد جا می رود انگار جای گیر می کند. چهارم چراغ چک ماشین روشن می شود...
سورن ای ال ایکس : سورن
2 1
سلام ببخشید سورن elx (ef7) سال آیا درنمایندگی ها می توان سفارش داد ؟ لطفا جواب بدبد
مدیریت : پاسخ
3 0
سلام خودروهای فوق در دوکلاس 11 و 12 موجود می باشد جهت هماهنگی با واحد فروش با تلفن 66090916 تماس برقرار نمائید.
ای ال ایکس : عاشق سورن
2 0
سلام آیا می توان سورن elx(ef7) سال را درنمایندگی سفارش داد؟
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام خودروهای فوق در دوکلاس 11 و 12 موجود می باشد جهت هماهنگی با واحد فروش با تلفن 66090916 تماس برقرار نمائید.
عاشق سورن : ای ال ایکس
0 0
لطفا جوابو لطف کنید. می خوام یکی بخرم.
داود : سورن کلاس 7
0 1
سلام.استاد من سورن کلاس 7تحویل گرفتم و میخواهم اپشن های کلاس 11یا12راروی کلاس 7نصب کنم اگر امکان داره منو راهنمایی کنید متشکرم
مدیریت : پاسخ
0 1
سلام متاسفانه چنین امکانی محیا نیست.
داود : سورن کلاس 7
0 0
سلام.استاد در رابطه با انتقال اپشن های سورن کلاس 11به کلاس 7فرمودید که محیا نیست ..حتی در شرکت اپکو هم امکان پذیر نیست ممنون میشم اگه راهنمایی کنید متشکرم
مدیریت : پاسخ
0 1
سلام در این رابطه اطلاعی ندارم و باتوجه به تولید خودرو با کلاس 11 فکر نمیکنم چنین امکانی باشد و شما جهت اطلاعات دقیق تر به شرکت آپکو مراجعه نمائید.
حسن : سورن جدید
2 1
باسلام.یک ماهی است سورن صفرخریده ام.هنگامی که موتورسرداست باروشن کردن ماشین تسمه تایم صدای خرخر می دهدوتاگرم شدن این صداادامه دارد.به نمایندگی بردم.غلتک سفت کن راتعویض کردند.عیبش برطرف نشد.می گن تمام سورنها این اشکال رادارند وچاره ای نیست.لطفاراهنمایی بفرمایید.باتشکر
ققنوس : سورن
2 1
باسلام خدمت دوستان میخوام سورن کلاس 11 جدید بگیرم آیا موتور ef7 سال 94 موتور خوبی هست که هر روز نبریم نمایندگی برا مشکلات ریز ودرشت
ادم راندهشده : سورن کلاس 11
1 0
باسلام میخواستم بدونم سورن کلاس 11 مدل 94 ارزش خرید داره موتور ef7 این موتور که صحبت شده خرابی زیاد داره یا نه
پویا : سورن کلاس11
0 1
سلام.میخواستم بدونم سورن کلاس 11چجور ماشینیه میخوام بخرم ولی از بد ی متورش میگن.راستی تریمبژ سوناتایی چه مدلیه من درخواست خریدشو بدم
عباس : سورن ef7
1 0
باسلام سورن کلاس ۱۱گرفتم علت جا نرفتن دنده یک را لطفا بفرمایید.
مدیریت : پاسخ
1 0
سلام دلایل مختلفی ممکن داشته باشه، با توجه به دوره گارانتی خودرو را به نمایندگی و مسول فنی نشان دهید.
شاهرخ : مشکل جنس داشبورد
0 2
با سلام.بنده دو روز پیش با عزم جزم برای خرید سورن کلاس 11 فول آپشن به یکی از نمایندگی های شیراز مراجعه کردم؛ از بخت خوب من دو دستگاه از این خودرو همون موقع توی محوطهء نمایندگی موجود بود که هر دو آمادهء تحویل به صاحبان جدیدشون بودن، در نگاه اول متعجب شدم!!!! درب داشبورد و بدنهء داخلی داشبورد و همینطور جعبهء فرمان(غربیلک) رو انگار که از جنس پلاستیک بازیافتی اونهم درجه سه تولید کرده بودن.منکر زیبایی و ظرافت بقیهء قسمت های داشبورد و رو دری ها نمیشم ولی درب داشبورد و داخل اون و همینطور جعبهء فرمون حال آدم رو بد می کرد......نمی دونم همهء خودروهای سورن این مشکل رو دارن یا این سری خاص این بلا به سرش اومده بود.....به هر حال از خریدش فعلا صرف نظر کردم....حیف!!!
محمدرضا : سورن کلاس 11
2 0
سلام من یه سورن کلاس 11 دارم می خواستم ببینم کروز کنترل بخوام بزارم چقدر هزینه میشه؟ اپکو زنگ زدم میگه 900 اما تو سایتش یه مدل داره 210 تومن کدوم بهتره میشه راهنمایی کنید یه مرکز مطین برم واسه کروز کنترل مرسی
مدیریت : پاسخ
2 0
سلام فقط شرکت آپکو
فرهاد : سمد سورن ELX موتور EF7
0 0
سلام به همه دوستان. بنده تقریبا همه ماشن های تولید داخل رو داشتم. نظری که میدم بیطرفانه و بدون تعصب هستش. توی ماشینای رنج 30 الی 40 تومن سورن ELX موتور EF7 از بقیه بهتره. چون: واقعاً به نسبت ماشینای هم رنج خودش امنیتش خیلی بهتره. ترمز های عالی، پایداری خوب، فرمان نرم و سواری راحت(تأکید میکنم به نسبت ماشین های هم قیمت خودش). زیبایی اش مناسبه(هرچند زیبایی ماشین صلیقع ایه) و داخل کابنش نسبت به بقیه مدرن تریه جاداره برای خانواده ها و مسافرت کیفیت و قدرت موتور هم قابل قبوله(هرچند موتور و کیفیت ساخت ال 90 از سورتن بهتره اما چون ضاهر مناسبی نداره و سواریش مثل سورن نیست نسبت به سورن یه رده پائین تره) برا همین من به همه دوستایی که قصد خرید ماشین تو این رنج قیمتی رو دارن به ترتیب 1-سورن EF7 ELX 2- ال 90 3- پژو پارس
حمید : تفاوت موتور
2 0
با سلام، مگه موتوراف سون تک سوز بادوگانه یکی نیست؟ هر2 پایه گاز سوزن پس چطورتجهیزات دوگانه فابریک روتک سوزش نصب نمیشه؟؟؟
مدیریت : پاسخ
0 3
سلام خیر موتور خودرو متفاوت است.
امیر : سفارش غربیلک فرمان
0 0
با سلام و تشکر از شرکت خوبتون.میخواستم بدونم آیا امکانش هست برای مدل سورنELX EF7 غربیلک فرمان کنترل دار و سیستم کروز روی دنده به ایرانخودرو سفارش داد؟
مدیریت : پاسخ
1 1
سلام با توجه به نغییرات عمده در سیستم سیم کشی خودرو خیر
حسن : سورن ELX کلاس 57511
2 0
سلام .میخواستم بدونم در حال حاضر سورن ای ال ایکس کلاس 11 که دارای داشبورد جدید . کروز کنترل و شیشه های سولار و دکمه های کنترلی روی فرمان هست در شرکت موجود هست ؟
مدیریت : پاسخ
2 1
سلام بله موجود در رنگ سفید و آبی کبود جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس با واحد فروش
شهرام : سمند
0 1
سلام.من سورن جدید ۹۵ مدل ELX. EF7 گرفتم آیا این مدل دارای سیستم کروز سیستم هست یانه
ربیع : سورن
0 0
با سلام. سوال اول اینکه این سورنی که عکسش این بالاست کلاس چنده؟ و سوال دوم اینکه آیا سورن توربو هم تک گانه هست و فقط بنزین؟ اگه بله چرا سورن ها دوگانه نیست؟ممنون میشم به تمامی سوالهام پاسخ بدین.با تشکر
مدیریت : پاسخ
1 0
سلام سورن در دو کلاس تولید می گردد و کلاس 7 و کلاس 11 تولید می گردد و در حال حاظر تنها سمند سورن تک سوز تولید می شود و سورن توربو تک گانه می باشد.
ربیع : سورن
0 0
ببخشید یه سوال دیگه. ایا سورن کلاس 12 هم اومده؟ با کلاس 11 چه تفاوتی داره؟
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام سورن در دو کلاس تولید می گردد و کلاس 7 و کلاس 11 تولید می گردد.
عابد جهانی : کوردستان
1 0
من در عرض سه سال چهارتا ماشین عوض کردم اولی 405معمولی .دومی 405 16سپاپ سه سمند اف 7 اخریشم پژو پارس . خدای هیچ کدومشون به پای سمند نمیرسن از لحاظ نرمی بی صدا امنیت فرمان سر پیچ ها رو به راحتی رد میکنه ولی اونا دیگه واقعا کم میارن سر پیچ ها صدای داخل موتر اه اه حالم بد میشه خصوصا پژو پارس این همه تعریف داره شونه میندازه سر پبچ ها با سرعت صدتا نمیتونی حتی به سختی هم بپیچی باید سرعتو واقعا کم کنی از به حرف من گوش میدین برید از خود تهران یه سمند اف هفت بخرید
فردین : سورن کلاس11
0 0
سلام من دهم شهریورسورن کلاس 11ثبت نام کردم گفتن هشتم مهرتحویل میدن اماتاامروزبیست وهفت مهرتحویل ندادن به نظر شما کی تحویل میدن
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام به دلیل کاهش تولید کلیه خودروها با تاخیر تحویل می گردند.
رضا : سورن ef7
1 0
با سلام کد رادیو پخش سورن ef7 چنده؟
مدیریت : پاسخ
1 0
سلام کد ضبط خودرو به طور معمول کلید های 1-2-3-4 می باشد.
فردین : سورن
1 0
با سلام آیا میشه با 24 میلیون سمند سورنif7 و مابقی اقساطی خرید کنیم و ماشین تحویل فوری باشه بگیریم
مسعود : سورن ef7 16 سوپاپ
0 0
سلام، میخواستم بدونم میشه سورن ef7 سوپاپ16 اقساطی خرید اگه میشه شرایط فعلی چجوریه؟
مدیریت : پاسخ
0 1
سلام در حال حاظر امکان تحویل فوری به صورت شرایط محیا نیست در صورت نیاز می توانید از طریق نمایندگی ها اقدام به خرید با زمان تحویل 2 ماهه کنید.
علیرضا : پارس elxوتندرنود
1 1
باسلام...وقت شما بخیر.تقدیروتشکرفراوان ازمدیریت.عارض هستم از جنابعالی بنده میخواستم یک ماشین بگیرم حال با خانم نمیتونم به تفاهم برسم لطفا مشاورم باشین بین پارسELXوتندرنود ماندیم لطفا بفرماییدکه کدام یکی بادوام نرم و مقرون به صرفه هست درضمن ایا پارس ELXباموتورXUMموجودهست صفرکیلومترش ؟متشکرم...
محمد جواد : سمند ef7با داشبورد سوناتایی
0 0
با سلام میخواستم ببینم میشه سمند ef7 ال ایکس با داشبورد سوناتایی سفارش داد؟اگه میشه تفاوت قیمتش چقده؟ممنون
مدیریت : پاسخ
1 1
سلام چنین امکانی از طرف ایران خودرو محیا نمی باشد.
یونس : سئوال
1 0
سلام فراموشی کد سمند سورن راهنمایی بفرمایید چطور باز کنم ضبط و
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام به طور معمول اعداد روی ظبط به ترتیب 1،2،3،4 از کارخانه به طور پیش فرض می باشد.
حسن : SOREN ELX EF7
3 0
خواستم خدمت دوستان عرض کنم سورن elx ef7 مدل ۹۵ اردیبهشت امسال گرفتم خدارو شکر تا الان هیچ مشکلی نداشته .کم مصرف. کم صدا به طوری که چند بار خودم وقتی ماشین روشن بوده دوباره استارت زدم . تابستون هم از جنوب تا شمال و تبریز و اردبیل و سرعین و کردستان باهاش رفتم .همشم با کولر . ولی آخ نگفته . پارسال پارس داشتم واقعا سواری سورن نسبت به پارس خییییلی فرق میکنه . اصن پشت فرمون خسته کننده نیست. خیلی راضیم از ماشین . از نظر مصرف هم تقریبا ۲۰۰لیتر کمتر از ماشین داداشم که پارس داشت و همسفر بودیم کمتر مصرف کرد.فقط تو ۲۰۰ تای اول حتما روغن عوض کنید . و هربار هم فیلتراشو عوض کنید که خیلی به بهبود کارکردش کمک میکنه .
رسول ملااسدی : خرید
0 0
سلام وقت بخیر استاد میشه سمند سورن با موتور ef7 دوگانه سوز سفارش داد .در صورت منفی بودن جواب ، چرا؟؟
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام خیر متاسفانه چنین امکانی در خودروسازی داخلی جهت سفارش خودرو با موتور دیگر نیست.
مهدی نژاد50 : سورن elxجدید
1 0
سلام بر همه میخواستم ببینم که تو قرارداد من کلاس 57511 نوشته سده آبا دکمه های کنترلی روی فرمانده و آینه تاشو هست.چون تو سایت این مشخصات را یرای این کلاس نوشته. ممنون
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام بله این کد کلاس سورن جدید با کلیدهای کنترلی و ... می باشد که مقاله کامل این تفاوت ها را می توانید در قسمت مقالات و مقایسه خودرو ها مطالعه نمائید.
پارسا : سمند سورن جدید با موتور ef7 یا پژو پارس ...
3 1
در خصوص خرید دو ماشین ایران خودرو یعنی سمند سورن جدید با موتور ef7 یا پژو پارس lx با متور tu5 کدوم برای خرید ترجیح میدین؟ باتشکر
کامبیز : سمند سورن ای اف سون
1 0
من سمند سورن ای اف سون دارم خیلی راضی هستم فقط قطعات گرونه و واسه بوشهر که هوا گرمه رادیاتورش باید دو لول باشه
Ali : تغییرکدکلاس سمندسورن
0 0
باسلام بفرماییدسمندسورن باکدکلاس ۱ ۲۰ باموتور توربوشارژپیش خریدکردم اگربخوام ازطریق نمایندگی به کد کلاس ۲۰۲ تغییرش بدم ممکنه ؟ باتشکر
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام به طور معمول خیر ولی با از محل ثبت نام خود پیگیر شوید.
محمد : سوال
0 0
سلام من یه مدل ۹۲سورن ای ال ایکس ef7دارم میشه روش کروز و توربو بست?البته تو نمایندگی
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام خیر
مسعود : سورن توربو
0 1
باسلام ایاامکان سفارش کروز کنترل جهت سورن توربو کلاس 2وجود داره؟ ممنون
مدیریت : پاسخ
1 0
سلام به جهت اطمینان جهت نصب می توانید با شرکت تجهیزات سفارشی ایران خودرو به شماره تماس 44538000-021 تماس برقرار نمائید.
خریدار : سمند سورن
1 1
سمند سورن دوگانه سال جدید در برنامه تولید هست
مدیریت : پاسخ
1 1
سلام، فعلا هیچ یرنامه ای برای تولید سمند سورن دوگانه در ایران خودرو تا به امروز نیست.
علی : سوال
0 0
سلام ببخشید سورن ای اف ۷ کلاس ۵۷۵۱۱روی فرمون دکمه داره؟
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام سمند سورن elx ef7 کلاس 11 فرمان جدید است .
ش : ط
0 0
اگر چراغ های خطر سمند سورن شکلش تغیرکنه بهتره
صنیعی : سوخت
1 0
باسلام سورن های جدید از لحاظ مصرف سوخت چگونه اند صدی چند د رشهروجاده هستند ایا به صرفه هستند یا نه
حمزه : سورن
1 0
سلام .خسته نباشید.سورن ef7 دوگانه سوزه میشه سفارش داد؟!
مدیریت : پاسخ
0 1
سلام خیر فعلا چنین خودرویی تولید نگردیده است.
پیمان : سورن یا ال 90
0 0
با عرض سلام و وقت بخیر. بین خرید ال 90 و سورن خیلی مردد هستم در صورت امکان راهنمایی بفرمائید.ضمناً اول کیفیت برام خیلی مهم می باشد.باتشکر
پیمان : سورن یا ال 90
1 0
دوباره سلام و وقت بخیر. کسی نبود راهنمایی کنه........ ممنون میشم.
علی : سوال از سمند سورن
1 1
اول خواستم بدونم چرا انقد تحویلش دیره!من خرداد ثبت نام کردم ولی ۹۸ خرداد در میاد.میخوام بدونم نمیشه درخواست داد زودتر دربیاد یا معاوضه کنم با یه شرایط جدید!بعدش میخواستمم بدونم مدل توربو هنوز تولید میشه!اگه تولید میشه پس چرا توی این پیش فروشا جدید خرداد نبود!ضمنا کدومشون بهتره!
وحیدکرمانشاهی : سورن دوگانه سوز کارخانه ای
0 0
سلام سورن دوگانه سوز کارخانه ای هم موجود هست آیا؟ و نوع موتورش چیه؟
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام خیر چنین خودرویی تولید نشده است.
محمد فتح الهی : فعال کردن کارت طلایی سمند ef7
0 0
با سلام آیا امکان فعال سازی کارت طلایی سمند موتور ملی مدل 90 هست یا نه ؟ البته من ماشین رو تازه خریدم و از اول دست خودم نبوده . اگر امکانش هست چطور باید اقدام کنم ؟ ممنون از کانال خوبتون
مدیریت : تمدید کارت طلایی
0 0
سلام جهت تمدید کارت طلایی به نمایندگی ایران خودرو مراجعه نمائید و اطلاعات تکمیلی کسب نمائید.
مهدی رستمی : سمند سورن توربو شارژ
0 0
آیا کارخانه سمند سورن توربو تولید میکنه؟و اگر تولید میکنه قیمتش چند هستش و اگر واسه خرید ثبت نام کنی چقدر طول میکشه که تحویل بدید؟؟؟
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام خودرو فوق تولید میشه ولی متاسفانه ایران خودرو چند ماهی از تحویل عقب هست و برای ثبت نام بایستی از طریق سایت ایران خودرو در زمان اعلام اقدام نمائید.
رضا : سوال
0 0
سلام من سورن مدل 94 دارم. امروز باطری رو عوض کردم ضبطش کد میخواد. 1111. 4321. 1475. 1234 رو امتحان کردم باز نشد. یه مشکل دیگه ام که داره سقفش صدا میده صافکار گفته باید نمد سقف باز بشه و چسب کاری کنیم
مدیریت : کد ضبط سمند
0 2
سلام به طور معمول کلیدهای 1،2،3،4 را بر روی ضبط خود فشار دهید.
محمد : آشنا
0 0
سلام آیا سورن سال(جدید) درسال ۹۸ تولید خواهد شد؟
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام چند ماهی می شود سمند سورن از لیست ایران خودرویی ها حذف گرذیده است ولی اخبار رسمی اعلام نشده است.
جعفر منصورزاده : کد امنیتی
0 0
با سلام ما خودری سورن ۹۵ داریم دیروز باتری ماشین رو دراوردیم ولی وقتی نصبش کردیم از ما کد امنیتی میخواد هرجایی هم که میبریمش نمیدونن کد ۱۱۱۱ ۰۰۰۰ ۱۲۳۴ هم امتحان کردیم نشد خواهشا راهنمایی کنید
مدیریت : پاسخ
2 0
سلام به همراه خودرو زمان تحویل یک برگه بوده که در آن کد آمده است و در غیر اینصورت نمایندگی مراجعه نمائید.
جعفر منصورزاده ... : تشکر
0 0
تشکر از پاسخگویی شما
جعفر منصورزاده : رمز ضبط
0 0
با سلام خدمت شما ما امروز رفتیم نمایندگی ایران خودرو استان خودمون برای دریافت مجدد رمز امنیتی ضبط خودرو ولی میگن بعد تعطیلات این کار رو انجام میدن شما هیچ کمک دیگه ای از دستتون برنمیاد برای ما انجام بدین خواهشا
روشن پوراکبر خی ... : خرید سمند سورن
0 0
باسلام و خسته نباشید.می خواستم بپرسم که آیا الان سورن ELX مشکی رنگ فروش دارین؟قیمتش در چه حدودی هست؟ممنون از پاسخ گوییتون
مدیریت : سمند سورن
0 0
سلام جهت دریافت موجودی و قیمت روز با شماره واحد فروش تماس برقرار نمائید
سپهر : جدید ترین
0 0
با سلام.خواستم بپرسم جدید ترین مدل سورن توربو چی هس ؟
مدیریت : سمند سورن توربو
0 0
سلام سورن توربو در خال حاظر تولید نمی گردد و تنها در یک مدل نیز بیشتر تولید نمی شود.
مهرداد : تریم کرم برای سورن ef7????
0 0
سلام با تشکر از پاسخگویی شما لطفا بفرمایید ایا برای سمند سورن Elx Ef7 تریم کرم رنگ هم هست؟ یا همه مشکیه؟ با تشکر
نظافت : سورن
0 0
سلام خسته نباشید من کارت ظبط و گم کردم و باید کدو وارد و کنم راهنمایی کنید ممنون
مدیریت : کد ضبط سورن
1 0
سلام به طور معمول اعداد 1-2-3-4 روی ضبط ولی در صورت عدم جواب بایستی به نماینگی های مجاز جهت تعمیر ضبط مراجعه نمائید.
بهمن : خرید
0 0
ببخشید من یه سورن مدل 91 با داشبورد جدید تو کرم پیدا کردم می خاستم بدونم این نو ع سورن خوبه. ممنون می شم جواب بدین
امیرحسین : اینه ها
0 0
سلام بر شما عزیزان ....ببخشید سورن ELX سال اینه هاش از توی اتاق هم جمع میشه....ایا سورن ELX معمولی که روی فرمانش دکمه نداره اینه هاش از داخل جمع میشهمنظورم اینه که مثل سورن سال دکمه اینه هاش گرد ؟
جواد : پرسش
0 0
سلام. الان فروش نقدی دارید؟
مدیریت : سمند سورن ELX
1 0
سلام برای استعلام موجودی و همچنین قیمت روز سمند سورن با شماره 66097420-021 تماس برقرار نمائید.
یاسر : پرسش
1 0
سلام من مهر ۹۷ ثبت نام کردم تحویل مرداد ۹۸ بود ولی خبری نیست ایا سمند سورن میدن یا نه ؟چکار کنیم ممنون میشم جواب بدین.
مدیریت : سمند سورن
1 0
سلام در حال حاظر بایستی تا زان صدور دعوت نامه تحمل کنید.
محمد : سمند سورن توربو شارژ
0 0
سلام میتونم سورن و گاز ال پی چی کنم یا نه لطفا راهنمایی کنید ممنونم
مدیریت : سمند سورن
0 0
سلام خیر
علی کاظمی نژاد ... : یک سوال پرشی
0 0
ببخشد آیا کسی میدونه در سمند سورن جدید های سفارشی مدل بالا و آخر سانروف داره کسی هست که بدونه من دانشجو سال آخر پزشکی عمومی هستم و تا قبل از خرید خودرو لوکس خارجی می خواهم فعلا سمند سورن مدل بالا بگیرم آن هم سفارشی اما نی دانم در سمند های سفارشی سانروف هست یا نه لطفا اگر یکی میدونه جواب بده ممنون
مهران : تنظیم ساعت وتاریخ سمند سورن داشبرد جدید ...
1 1
سلام وقت بخیر چه جوری باید ساعت وتاریخ سمند سورن تنظیم کنم داشبرد جدید مدل ۹۸
صابر : سوال
0 0
سلام سوال داشتم ک سمند ای اف سون کلا ال ایکسه یا نه دو مدل داره؟
مدیریت : سمند ال ایکس EF7
0 0
سلام سمند ال ایکس EF7 می باشد.
مبین : سورن
0 0
با سلام می خواستم بپرسم که سمند سورن صفر دوگانه می شود
مدیریت : سمند سورن
0 0
سلام چنین خودرویی تولید نگردیده است.
ابراهیم : کد پخش سورن
2 0
سلام دوستان ، من سورن دارم ، راضیم ، دوستانی که کد ضبط پخش را ندارند به نمایندگی شرکت کروز مراجعه نمایند ، من این مشکل داشتم ،حل شد
احمد : سمند سورن
0 0
سلام قیمت سمند سورن ef7 که دو درب سمت شاگرد تعویض شده باشد و ماشین مدل ۹۵ باشد چند است ؟
مهدی : سورن
0 0
سوال میخواستم بپرسم سمند ای اف سون رو میشه توربو کرد یاخیر
مدیریت : سمند
0 0
سلام کلیه موتور خودروها را میشه تقویت کرد ولی از دید استاندارد بودن و ... به مشکل بر می خورید
امیر : سورن
0 0
میشه سورن دوگانه کارخانه سفارش داد؟؟؟
امیرشا : سورن دوگانه
0 0
سلام میشه سورنef7دوگانه کارخانه سفارش داد؟؟؟؟؟
مدیریت : سورن دوگانه
0 0
سلام خیر
جمیل : سلام
0 0
آیا سورن های جدید را میشه گازسوز کرد؟
مدیریت : سورن گاز سوز
1 0
سلام خیر
مهدی ن : سورن گاز سوز
1 0
باسلام و خسته نباشید در مورد سورن ای اف سون گاز سوز از لحاظ کیفیت و کی وارد بازار میشه سال اینده ؟؟؟ممنون
علی : سورن
0 0
من سمند سورن مدل 95تحویل فوری گرفتم واقعا ازش راضیم دمتون گرم دوستان سمند مرگ نداره به شرطی که اب وروغنش یادتون نره یه سوال از خدمت کارشناسان محترم من ماشینم کلا توپارکیینگ خوابه چند روز یه بار استارت بزنم من خودم هفته ای یار اونم درجا کار میکنه ایا واسه ماشین ضرر نداره دومین سوال اینکه تسمه تام چند کیلومتر باید کارکنه درحال حاضر ماشین من 25تا کارکرده و وارد چهارمین سال خرید شدم ایا باید تسمه تایم تعویض بشه یانه ممنونم اگه جواب ایمیل کنید باتشکر فراوان علی از شهرری
محمد مهدی مرادی ... : فرق سورن elx با سورن elx ef7
0 0
سلام سورن elx با elx ef7 یکین یا فرق داره
مدیریت : فرق سورن elx با سورن elx ef7
1 0
سلام، سورن elx دیگه تولید نمی گردد در ایران خودرو و موتور این مدل xu7 بود و از دید داشبورد و رو دری ها با مدل سورن elx ef7 متفاوت می باشد.
پوریا : سلام وقت بخیر
0 1
من تازه سورنELX با موتور EF7 ثبت نام کردم و اطلاعاتی در مورد مورد ترمز کاسه ای در چرخ های عقب میخواستم و فرقشون با ترمز دیسکی چیست
مدیریت : سورنELX با موتور EF7
0 0
سلام سیستم ترمز چرخ عقب دیسکی همانند چرخ های جلو بود که از قدرت و دقت بالاتری نسبت به ترمز های کاسه ای و البته هزینه نگهداری بالاتری هم برخوردار است.
موسوی : سوال
0 0
سلام فرق سورنef7 وسورنef7 elx چیه؟
مدیریت : فرق سورنef7 وسورنef7 elx
0 0
سلام، سورن مدل ELX دارای یک مدل که همان ELX EF7 می باشد.
مهراد : ایا سورن دوگانه شرکتی قبلا ساخته شدی؟
0 0
سلام وقت بخیر ایا ایرانخودرو تابحال سورن EF7 به همراه منبع گاز تولید کرده است ؟ در چه سالی اتفاق افتاده؟
مدیریت : سمند سورن دوگانه
1 0
سلام، خیر چنین خودروایی در هیچ سالی در ایران خودرو تولید نگردیده است.
امیر حسین : قیمت سورن
0 0
سلام قیمت سورن elx ef7 چند
مدیریت : قیمت سورن
0 1
سلام، برای دریافت قیمت سورن با شماره های واحد فروش 02166097420 تماس برقرار نمائید.
محمد : خودرو
1 0
سلام یه خودرو باسرعت بالا میخواستم پارس elxموتورزانتیا سرحال بگیرم یا سورنباموتورef7
H : سلام میشه روی سمند دوگانه سوز توربو نصب ...
0 0
سلام میشه روی سمند دوگانه سوز توربو نصب کرد؟
مدیریت : سمند دوگانه سوز
0 0
سلام، خیر چنین امکانی نیست
ارمان : مهمان
0 0
ایا در انتخاب رنگ مشکی برای سورن کارخانه نسبت به سایر رنگ ها قیمتش گرانتر است؟
مدیریت : رنگبندی خودرو
0 0
سلام، خیر
امیر : دوگانه کردن سورن
0 0
سلام. میشه سورن با موتور ای اف رو دوگانه کنم؟! سورنی که قراره تحویل بگیرم، خود کارخونه زده تک سوز(بنزینی)
امیر : سورن موتور ای اف سون
0 0
سلام از چه سالی موتور ای اف سون روی سورن گذاشتن؟
مدیریت : سمند سورن
0 0
با سلام اواخر سال 98
حشمت : سورن:
1 0
سلام ، بنده الان 3 سال سمند سورن ELX EF7دارم مدل 96 یک نقص بزرگی که من در این ماشین می بینم صدای اتاق اون هست که تقریباً از روز اول داشته و چند بار هم به نمایندگی رفتم نتونستند رفعش کنند بلکه می گویند ماشینهای داخلی معمولاً صدا دارند ولی صدا جیر و جیری که از سمت زیر به گوش می رسد خصوصاً روی دست اندازها اعصاب خراب می کنه ، ضمن اینک صدای خود موتور هم زیاده. گذشته از این موارد ،قدرت ، شتاب و امکانات داخلی اون خوبه
mehrdad : سوال ؟
0 0
سلام وقت تون بخیر سمند سورن ef7 البته دوگانه سوز تا چه مدل هایی تولید شده ینی مدل ۹۶ به بالا هم دوگانه داریم یانه ممنون میشم جواب بدید
آرمان خانی : سوال در مورد سورن
0 0
سلام من میخوام سورن ef7 مدل 91 بخرم ایا خوب هست
مدیریت : سمند سورن مدل91
0 0
یا سلام خرید خودروی کارکرده نیازمند کارشناسی دقیق فنی و ظاهری میباشد، اما بطور کلی سمند با موتور ef7 مورد توجه مشتریان بوده و شرکت ایران خودرو در هر مرحله سعی بر حل مشکلات و نواقص این نوع موتور دارد.
ابراهیم : سورن ef7 elx
0 0
منظور از سورن eLxباموتور ef7 با کلا س ۵۷۵۲۱ چیست ???لطفا راهنمایی کنین
مدیریت : سمند سورن
0 0
سورن با دو موتور ef7 و ef7توربو شارژ روانه ی بازار شده است که در پاسخ سوال شما منظور از سورن ef7نوع موتور آن می باشد. کلاس 21 از سمند سورن فاقد ترمز های عقب دیسکی و رینگ های آلومینیومی می باشد.
اسماعیل : سورن EF7
0 0
با سلام بنده میخوام سورن ef7 بخرم ولی نمیدونم از چه سالی این موتور روی سورن نصب شده ممنون اگه جواب بدید خیلی بنده رو کمک کردید
مدیریت : سمند سورن ef7
0 0
با سلام از سال 1390
علی : سورن توربو
0 0
سلام و خسته نباشید ‌ . میخواستم بدونم در حال حاضر سورن توربو تولید میشه و شما موجود دارید . قیمت چند هست و اگر موجوده چند روزه تحویل میشه .
مدیریت : قیمت خودرو
1 0
با سلام برای اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره خرید خودرو با شماره 02166097420 تماس بگیرید.
حامد : سورن دوگانه فابريك
0 0
سلام، ميخوام سورن دوگانه بگيرم، شما موجود داريد ؟ و اينكه فقط نقد كار ميكنيد يا اقساط هم كار ميكنيد؟
مدیریت : فروش خودرو
0 0
سلام برای اطلاع از موجودی و قیمت روز خودرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.
منصوری : سورن elx ef7
2 0
سلام . برای سال ۱۴۰۱ که میگن سورن elx توقف تولید میشه به نظرتون امکان صلح با چه خودرو هایی داره؟
مدیریت : سورن
1 0
با سلام، خودروهای جدیدی که در حال تولید و جایگزین هستند. مانند دنا،تارا و ...
مهدی اخوان : مصرف سوخت
0 0
سلام مصرف سوخت سمند سورن چقدر در هر 100 کیلومتر واقعیش رو بگید لطفا در جاده چقدر ودر شهر چقدر
مدیریت : مصرف سوخت سمند
0 0
سلام، مصرف سوخت خودرو به نوع سوخت، نوع رانندگی، محیط رانندگی و عوامل بسیاری بستگی دارد و یکسان نیست
حیدز : سورن توربو جهت دوگانه سوز
3 0
باسلام بنده سمند سورن ای اف سون توربوشارژ مدل۹۵دارم راهنمایی بفرمایید مشکلی برای دوگانه سوز کردن ندارد چه بصورت سی ان یا ال پی جی ؟
اکبر : سورن تحویلی ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
0 0
سلام وقتتون بخیر من سورن elx تحویلی سی ام دی چهارصد هست ایا تحویل میدن یا باید صلح کنم ?ممنونم میشم جواب بدید
مدیریت : بخشنامه تبدیل حواله
0 0
با سلام اگر خط تولید متوقف شود بخشنامه ی تبدیل حواله برایتان صادر خواهد شد.
محمد : خودروی سور
0 1
با عرض سلام و ادب ، متاسفانه دو بار خودروی خود(سمند سورنEF7) را در اصفهان به نمایندگی ایران خودرو دادم هر دو بار خودروی سالم و نازنین مرا ناقص کردند . بار اول به نمایندگی ایران خودرو در شهر جدید بهارستان اصفهان پشت آتش نشانی بردم تا لنت هایش را عوض کنند متاسفانه نمیدونم از روی چرخ های عقب چه قطعه ای را جابجا کردند که هر وقت دنده عقب میگیرم چرخ ها صدای وحشتناکی میده و بردم بیرون گفتند فلان قطعه را باید پیدا کنی که آنهم کمیابه و در نمایندگی ها فقط به خودرو هایی که گارانتی دارند می دهند . بار دوم برای تنظیم جلوبندی به نمایندگی 2060اصفهان در جادهشیراز 800متر بعد از پل پلیس راه بردم ابتدا گفتند نیاز به تعویض فلان قسمت جلوبندی داره و تا ساعت 3 بعدازظهر آماده میشه گفتم اشکالی نداره خواباندمش ولی ساعت 1/5 بعدازظهر رفتم سراغ خودرو دیدم زیر نور آفتاب گذاشتنش و شیشه هایش هم پایینه طرف به نام استاد حسن پور بوده گفت نه قطعه را عوض نکردیم پیچ هایش شل بود تنظیم کردیم و جمعش کردیم الان هم آماده است!!!!!! بعد ماشین را تحویل گرفتم بسمت تهران که داشتم برمیگشتم دیدم گردگیر ذدور دسته دنده از جا درآمده و قاب مربوطه نیز شکسته و خودروی من خودروی اول نیست هم مصرفش بنزینش بالا رفته و شتابش نمیدونم این از خدا بیخبرهای بیشرف چه بلایی بر سر خودرویم آوردند بخدا این خودرو از هر الحاظ تک بوده با کارکرد کم ، از دوستان خواهش میکنم اگر کسی در این خصوص تجربه ای داره و میدونه چه بلایی بر سر خودرویم آورده انداز تمام دوستامن و عزیزانی که این متن را میخوانند خواهش میکنم به هیچ عنوان خودروی خودتان را بدست نمایندگی های ایران خودرو در اصفهان ندهند و اگر هم کسی تجربه داره و حدس میزنه که چه بلایی بر سر خودروی من آورده اند لطف کنه روی سرشماره 09385015865 برایم واتس آپ کنه از همگی بینهایت سپاسگزارم
طناز : سمند سورنELX با موتور EF7 تحویل دی ماه 1 ...
0 0
سلام من توی پیش فروش شهریور99 سورنelx با موتور ef7 برنده شدم برای تحویل دی ماه 1400. الان شنیدم این نوع سورن رو تحویل نمیدن. می خوان به اجبار سورن پلاس بدن بجاش! که خیلی گرون تره. آیا این خبر درسته؟ و اگر هم سورن ef7 ندارن باید بجاش یه ماشین در حد همون قیمت طرح تبدیل بذارن نه سورن پلاس! الان سورن پلاس 204 میلیونه و منه مشتری پولی که تونستم آماده کنم برای سورنef7 هست نه سورن پلاس. چیکار باید بکنم؟ لطفا جوابمو بدین.
مدیریت : تحویل خودرو
0 1
برای اطلاعات در مورد تبدیل حواله خودرو با شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس بگیرید.
محمد : سمن
0 0
سلام آیا کلآ سمند سورن دوگانه تولید خواهد شد؟ که کپسول گازهایش زیر صندوق عقب باشه داخل زاپاس
محمد : سمند
0 0
ایا خودرویی تولید خواهد شد که هم زیبا باشد هم دوگانه؟ مثل سورن پلاس توربو دوگانه که ویدئو ازمایشیش هس
مدیریت : سمند سورن توربو
0 0
خودرو سمند سورن توربو خیلی وقت است که دیگر تولید نمیشود
محمدزاده : سورن پلاس
0 0
بست باطری سورن پلاس را باز کردیم حالا کد امنیتی میخواد. و ماشین هی خاموش میشه.لطفا راهنمایی کنید
مدیریت : سورن پلاس
0 1
سلام، کد معمولا روی سند کارخانه خودرو یا بهمراه سوئیچ می باشد
علی سرابی : سمند سورن ای اف سون
0 0
سلام. من پاییز 1400سورن پلاس گرفتم. مبخواستم بدونم ماشین من ای ایراد را دارد یا همه اینطوری هستن. بالای 110یا120 توماشین یه سوت وصدای هوا میاد. حسابی روی مغزم بازی میکنه. انگار از قسمت زیر داشبورد صدای هوا میاد. من چکارکنم. قبلا سمند 88ذاشتم اصلا صدا نداشت. لطفا راهنمایی بفرمایید متاسفانه نسبت به این صدا خیلی حساس شدم. اگر قابل حل نیست. ماشین را بفروشم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید تا 7ماهه این را خریدم.
امیر : سلام سورن پلاس توربو داره
0 0
نظر شما چیست ؟
مدیریت : موتور سمند سورن پلاس
0 0
با سلام خیر ،توربو ندارند و موتور ef7 معمولی می باشد .
رضا اسماعیلی : سمند سورن
0 0
بنده سمند سورن مدل 94 با داشبورد جدید دارم زمستان یکسال پیش یه برفی اومد نزدیک یک متر هیچ کس نمیتونست ماشینش و بیاره بیرون تنها سمند سورن من بود که با یه زنجیر چرخ زد اومد بیرون از اون روز به بعد واقعا عاشقش شدم. شتاب وقدرت فوق‌العاده
ارمین : سمند سورن ۹۶
0 0
اقا ی سورن ۹۶دارم سرباطری رو برداشتم رمز میخاد رمز ضبطش چنده..ممنون میشم
مدیریت : رمز ضبط خودرو
0 0
با سلام 1234 رمزه ضبط خودروهاس
زارعی : رمز ضبط سورن مدل ۹۸
0 0
سلام و خسته نباشید سر باطری رو برداشتم حالا رمز میخواد، کد ۱۲۳۴ و کد ۱۱۱۱ رو زدم، قبول نمیکنه، باید چیکار کنم؟ ممنون
مدیریت : رمز ضبط سورن مدل ۹۸
0 0
با سلام خدمت شما اگر این رمز هارا قبول نکرد یا به نمایندگی ایران خودرو مراجعه کنید و یا با امداد ایران خودرو ۰۹۶۴۴۰ تماس بگیرید.
عطا : سورن پلاس
0 0
سلام من یدونه سورن پلاس زمان تحویل 1402میباشد می‌خوام دوگانه سوز و اپشنال و مانیتور دار باشه باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
مدیریت : سورن پلاس سفارشی
0 0
سلام خودروهای تحویلی امکان سفارشی سازی ندارند
محمد : کد رادیو پخش سورن
0 0
با سلام سر باتری ماشین رو درآوردم.رادیو پخش ازم کد میخواد هرچی میزنم قبول نمیکنه ۰۰۰۰ ۱۲۳۴ ۱۱۱۱ لطفا در صورت اطلاع راهنمایی کنید.متشکرم
مدیریت : کد رادیو پخش خودرو
0 1
با سلام اگر این رمز هارو زدید و ج نداد با شماره 096440 تماس بگیرید
عنوان :
نام شما :
ایمیل :
Tag خودرو ايران خودرو سمند سمند سورن اي ال ايكس اي أف سون سمند سورن اي ال ايكس اي أف ٧ سمند سورن اي ال ايكس اي أف هفت سمند سورن اي ال ايكس اي أف سون تحويل فوري سمند سورن اي ال ايكس اي أف سون به روز قيمت سمند سورن اي ال ايكس اي أف سون مالتي پلكس سمند سورن اي ال ايكس اي أف سون ايران خودرو عكس سمند سورن اي ال ايكس اي أف سون مالتي پلكس گالري عكس سمند سورن اي ال ايكس اي أف سون سمند سورن اي ال ايكس اي أف سون مالتي پلكس صفر كاتالوگ سمند سورن اي ال ايكس اي أف سون مشخصات سمند سورن اي ال ايكس اي أف سون مشخصات فني سمند سورن اي ال ايكس اي أف سون سمند سورن نماي داخلي سمند سورن اي ال ايكس اي أف سون سمند سورن elx ef7 سمند سورن با موتور ef7 نمايندگي فروش سمند سورن elx ef7 قيمت سمند سورن elx ef7 قيمت سمند سورن elx ef7 در بازار مشخصات فني سمند سورن elx ef7 مالتي پلكس مشخصات سمند سورن elx ef7 مالتي پلكس عكس هاي سمند سورن elx ef7 مالتي پلكس مشكي عكس سمند سورن elx ef7 مالتي پلكس گالري عكس سمند سورن elx ef7 سمند سورن mux سمند سورن اسپرت سمند سورن elx7 سمند سورن باموتور elx7 امکانات سمند سورن ef7 مشکلات سمند سورن ef7 همه چیز در باره ی سمند سورن همه چیز در باره سمند سورن همه چیز مورد سمند سورن مقایسه سورن elx با سمند ef7 تصاویر سمند سورن elx تصاویر سمند سورن ef7 سمند سورن xu7 سمند سورنelx با تریم بژ سمند سورن elxبا تریم مشکی سمند سورن elxکلاس 6 سمند سورن elxسفارشی سمند سورن ELX EF7کلاس 7 سمند سورن ELX EF7 کلاس 11 سمند سورن ELX EF7 داشبورد سوناتایی سمند سورن ELX EF7 رنگ خاص سمند سورن ELX EF7 سفارشی رنگهای موجود سمند سورن ELX EF7 کاتالوگ سمند سورن ELX EF7 سمند سورن ELX EF7 دو ایربگ داشبورد جدید تحویل فوری سمند سورن ELX EF7 تحویل فوری سمند سورن ELX EF7 کلاس 11 تحویل فوری سمند سورن ELX EF7 کلاس 7 اطلاعات کامل درباره سمند سورن ELX EF7 کلاس11 تفاوت سمند سورن ELX EF7 کلاس 7 و 11 عکس داشبورد سمند سورن ELX EF7 کلاس 11