ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

سیتروئن C5کراس تورر

10 / 10
از 1 کاربر

سیتروئن C5کراس تورر

شرکت خودروسازی سیتروئن فرانسه در حال حاضر افزایش طیف محصولات خود به کمک نسخه ای آلرود از C5 که با نام C5 کراس تورر شناخته می شود است. این خودرو دارای طراحی آلرود ، باله های کناری ، باربند خاکستری رنگ ، آینه های کناری کروی ، صفحه محافظ آلومینیومی سپرهای جلو و عقب و رینگ های 18 اینچی آلیاژی است.

تطبیق با انواع جاده  به لطف سیستم تعلیق  Hydractive III. این فن آوری خودرو در جهان منحصر به فرد سیتروئن است، مدیریت ارتفاع خودرو در زمان واقعی، نگه داشتن یک فاصله از زمین ثابت هر بار . سیستم سازگار انعطاف پذیری و تنظیمات میرایی در راستای ورودی راننده و سطح جاده برای راحتی مطلوب در هر شرایطی از رانندگی.

سیتروئن C5 جدید کراس تورر 15 میلی متر بلند تر از نسخه معمولی آن است و سامانه تعلیق آن در سرعت های بالاتر از 70 کیلومتر بر ساعت در ارتفاع بیشتری قرار  دارد .

این خودرو دارای سامانه هوشمند کنترل مسیر مناسب جاده های برفی و پر از گل و لای است و به امکانات دیگری نظیر سامانه ناوبری emyWay و دوربین دید عقب مجهز است. این خودرو در دو نسخه Exclsive  و Millenium عرضه می شود و دارای موتورهای دیزل با برد توانی 115 تا 200 اسب بخار است.

قیمت خودرو فوق از 31950 یورو آغاز می شود.

تصاویر جانبی : برای مشاهده سایز واقعی، روی هر کدام کلیک کنید.
عنوان :
نام شما :
ایمیل :