ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

رضوانی موتورز،افتخاری برای ایرانیان

10 / 10
از 2 کاربر
« بازگشت به خبر ها چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393 نظرات کاربران ( 0 )

رضوانی موتورز،افتخاری برای ایرانیان

خودرو , فروش خودرو :یک ایرانی دیگر باز هم خودروی سوپراسپرتی را رونمایی کرد که باعث افتخار و غرور ایرانی است. بعد از آرش، اینک فردیس رضوانی بر اساس زیربنای خودروی سبک وزن اسپرت آریل اتم و با طراحی سمیر سادیخف، یک خودروی اسپرت با عملکردی در حد سوپر اسپرت‌ها را معرفی کرد. فردیس همانند پدرش که یک خلبان جنگنده بود، عاشق هواپیماها مخصوصاً جنگنده F4 است. بنابراین جای تعجب نیست که خودروی او نیز شباهت زیادی با جنگنده‌ها داشته باشد.

Rezvani Motors - رضوانی موتورز

در زیر کاپوت، دو نوع پیشرانه متفاوت را می‌توان یافت. یا موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری در مدل Beast 300 که با کمک توربوشارژر می‌تواند 315 اسب بخار نیرو تولید کندو این خودروی 666 کیلویی را همانند صاعقه‌ای به شتاب صفر تا 96 کیلومتر 2.9 ثانیه‌ای رهنمون شود و یا یک موتور 2.4 لیتری سوپرشارژر در مدل Beast 500 که قادر است 498 اسب بخار نیرو تولید نماید و شتاب صفر تا 96 کیلومتری در حد تنها 2.7 ثانیه دارد.

Rezvani Motors - رضوانی موتورز

طراحی این خودرو بر عهده سادیخف، طراح آذربایجانی است که پیش از این خودروهای کانسپت آستون مارتین DBC و فراری Xerzi را طراحی کرده استرضوانی موتورز نام این خودرو را Beast یا حیوان وحشی گذارده است. این خودرو با بدنه فیبر کربنی زیبا، چراغ‌های باریک و کشیده و طراحی تهاجمی و خشمگین خود می‌تواند جلب توجه زیادی کند. سقف خودرو باز است و شیشه جلو را نیز می‌توان جدا کرد تا نهایت تماس با طبیعت و باد را تجربه نمود. چرخهای 19 اینچی آلیاژی، شکافهای عمیق و تند و تیز روی بدنه و صندلی‌های فرو رفته در مجموع حس رانندگی بدون فاصله با جاده را منتقل می‌کنند که می‌تواند برای عشاق رانندگی، هیجان انگیز باشد.

Rezvani Motors - رضوانی موتورز

تصاویر جانبی : برای مشاهده سایز واقعی، روی هر کدام کلیک کنید.
عنوان :
نام شما :
ایمیل :