ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

پرسش و پاسخ

مجموع 6486 پرسش و پاسخ

پرسش های مطرح شده

مجموع 6486 پرسش و پاسخ
سید ذبیحالهم یری
|
یکشنبه 3 آبان 1394
|
پاسخ به این نظر
1
باسلام چند مدتی است سمند LX EF7 دوگانه سوز چراغ چک روشن می شود و هیچگونه تغییر در موتور احساس نمی کنم با دیاک خطا رفع می گردد یکبار دیگر روشن شد با دیاک مشخص شد که خطای obd را نشان داده و رفع گردید لطفا راهنمای فرماید
گهربانی
|
یکشنبه 3 آبان 1394
|
پاسخ به این نظر
1
صدای تق تق در خودروی رانا علت چیست؟
علی جعفری
|
یکشنبه 3 آبان 1394
|
پاسخ به این نظر
0

فروش خودرو، معمولا در موتورهای جدید همانند EF7 و TU5 که داراي فيلرگيري خودكار و زما نبندي سوپاپ از نوع هيدروليك هستند، در زمانی که موتور خودرو سرد است مدت زمانی طول می کشد تا روغن به سر سیلندر ها برسد به ویژه در هوای سرد و بعد از مدتی این صدا قطع می شود و امری طبیعی است.

محمود
|
ﺳﻪشنبه 28 مهر 1394
|
پاسخ به این نظر
0

سلام.سمند ای اف سون ۹۳ دارم چندماهه دایم گاز میخوره.نمایندگی مراجعه کردم استیپر. کامپیوترش رو تعویض کردن (به گفته ی خودشون) اما مشکل برطرف نشده.تازگی سرویس کامل بردم روغن,فیلتر و... اما روغن کم کرده وهنوزم گاز میخوره.نمایندگی گفته دیگه نمی دونیم چرا اینطوریه.لطفا راهنمایی کنید کلافه شدم

علی جعفری
|
ﺳﻪشنبه 28 مهر 1394
|
پاسخ به این نظر
3

سلام شما می توانید در صورت عدم حل مشکل خودرو به نمایندگی مرکزی ایران خودرو مراجعه نمائید تا مشکل احنمالی خودرو را برطرف کنند در ضمن می توانید با درمیان گذاشتن مشکل خودرو سمند EF7 با دارندگان این خودرو از راهکار های دوستان استفاده کنید.

همه چیز درباره سمند EF7

حسین خردمند
|
چهارشنبه 22 مهر 1394
|
پاسخ به این نظر
2
ساعت پژو پارس داشبورد جدید موقعی که ضبط روشن است خیلی کوچیکه نشان میده چکار کنیم بزگتر نشان بده
نوید
|
شنبه 18 مهر 1394
|
پاسخ به این نظر
0
سلام واحترام یکی از لاستیکهای جلوی پراید من که مارک ایران تایر(استانزا)هست از کناره ددریک جا به عرض حدرو5تا6سانت دچار ترک مویی شده وقتی بادو کامل خالی کردم متوجه شدم.نگرانم کرده،آپاراتیها یکی میگه احتیاط کن و100تابیشتر نرو یکی میگه بفرست واسه ترمیم لاستیک یکی میگه این زیاد مهم نیس و جون با بادکم مدتی راه رفتی اینجوری شده و.....راهنمایی بفرمایید چکار کنم،اگره یه حلقه نو همون مارک بخرم چون عمر دوتاشون فرق میکنه فک کنم صلاح نباشه.ممنون