ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

پرسش و پاسخ ( پاسخ به نظر شماره 196 )

مجموع 6486 پرسش و پاسخ

پرسش های مطرح شده

مجموع 6486 پرسش و پاسخ
پرویز
|
یکشنبه 6 دی 1394
|
پاسخ به این نظر
0
سلام من یه پ÷و 405 مدل 91 دارم سیستم موتوری زیمنس ابتدا صدای موتور چندان نبود ولی چند ماهی میشه احساس میکنم صدای موتور زیاد شده یعنی داخل کابین کاملا صدا ازار دهنده است
علی جعفری
|
یکشنبه 6 دی 1394
|
پاسخ به این نظر
0

سلام صدای موتور و غیر عادی بودن آن به چند دلیل می تواند باشد که یکی از آنها پارگی دسته موتور، واشر اگزوز،تنظیم نبودن خودرو،و.... که باید بررسی گردد.

حسینی
|
یکشنبه 29 آذر 1394
|
پاسخ به این نظر
0
دیاگ مدل80 ایادرتهران موجودمیباشد
علی جعفری
|
چهارشنبه 2 دی 1394
|
پاسخ به این نظر
0

سلام دیاگ مدل 80 برای چه خودرویی؟؟

یعقوب نیک عهد
|
یکشنبه 29 آذر 1394
|
پاسخ به این نظر
0
با سلام 206 94 خریدم صبح باید چند بار استارت بزنم تا روشن شود علت چیه
علی جعفری
|
چهارشنبه 2 دی 1394
|
پاسخ به این نظر
0

سلام این مشکل در زمستان و تقریبا برای کل گروه پژو 206 چه تیپ 2 و تیپ 5 اتفاق میفته و علت اکثرا با در نظر گرفتن صفر بودن خودرو شما در بنزین می باشد زیرا کیفیت پائین بنزین در هوای سرد عامل اصلی این اتفاق می باشد.

محمد کاظمی زاده
|
شنبه 28 آذر 1394
|
پاسخ به این نظر
0
با سلام رنگ سفید شیری با سفید یخچالی فرق داره؟ با تشکر محمد کاظمی
علی جعفری
|
چهارشنبه 2 دی 1394
|
پاسخ به این نظر
0

سلام بله رنگ سفید دارای فام های مختلف می باشد و در رنگ سفید همانند رنگ های دیگر دارای چندین کد رنگ هست

محمدمهدی
|
شنبه 28 آذر 1394
|
پاسخ به این نظر
0
باسلام.من پژو روا سال مدل 90 دوگانه سوز پایه بنزین دارم کسی اطلاعات داره میتونه لطف کنه منو راهنمایی کنه من چند سوال و مشکل موتوری دارم.ماشینم روی حالت گاز cng بدون هیچ گیری و مشکلی خوب و راحت گاز میخوره و پر شتاب راه میره ولی روی حالت بنزین زمان حرکت و شتاب،احساس گیر کردن گاز،خفه کردن (به اصطلاح کپ کردن) را داره و همچنین روی حالت بنزین در زمان حرکت و شتاب نیز صدای ترتر (مانند صدای دنده مرده یا صدای شبیه انگشتی سوپاپها) از داخل موتور بیرون میاد ولی در حالت ثابت (بدون حرکت) گاز میدم دیگه اصلاً صدایی نمیده و همچنین روی حالت گاز cng نیز دیگه صدای نمیده.تمام این مشکلات فقط روی حالت بنزین پیش میاد ولی اصلاً روی حالت گاز هیچ مشکلی نداره.باتشکرفراوان.