ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

همه چیز درباره ایموبلایزر یا سوئیچ ضد سرقت!

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

همه چیز درباره ایموبلایزر یا سوئیچ ضد سرقت!

فروش خودرو، در دنیای تکنولوژی و پیشرفت خودروها امروزی شاهد پیشرفت خودرو ها در بخش الکترونیکی و برقی آنها هستیم، یکی از مواردی که همیشه دارندگان خودروها را نگران و بیم آن را دارند سرقت خودرو بوده است، در سراسر دنیا شرکت های بیمه و یا موسسات و سازمانهای دولتی دست به کار شده و به طراحی و ساخت سیستم های ضد سرقت پرداحته اند.

راه حل هاي مختلفي براي جلوگيري از سرقت خودرو ها با توجه به شرايط هر كشور و نيازهاي مشتري اتخاذ شد در آمريكا ورود بدون كليد و در فرانسه نيز برروي سيستمهاي امنيتي مخفي و دور از ديد افراد مورد تحقيق و آزمايش قرار گرفت و نهايتا در آلمان فركانس راديوئي استفاده شد كه در نهايت پس از آزمايشهاي مختلف سيستم آخر به عنوان راه اصلي انتخاب شده است.

هدف از طراحي اين سيستم جلوگيري از سرقت خودرو بوده است كه با پيشرفت تكنولوژي شاهد ابداع سيستم ايموبيلايزر بوده ايم. برای درک صحیح و شناخت کامل سیستم ایموبلایزر به توضیح انواع سیستم های ضد سرقت پرداخته و نیز سوال بسیاری از مخاطبین که آیا سیستم ایموبلایزر برای جلوگیری از سرقت خودرو کافی است یا خیر؟ با فروش خودرو همراه باشید تا ضمن پاسخگویی به سوالات شما در مورد سیستم ضد سرقت یا ایموبلایزر  اطلاعات جامعی کسب نمائید.

به طور کلی سیستم های امنیتی ضد سرقت به سه دسته کلی تقسیم می شوند:

سیستم قفل مرکزی

از این سیستم می توان به عنوان سیستم کمکی در خودرو نام برد تا سیستم ضد سرقت، این سیستم طرز کار ساده‌ای دارد. با قفل شدن یکی از درب‌ها بقیه را قفل می‌کند و بالعکس. نیروی این کار معمولا از طریق یک موتور الکتریکی تامین می‌شود که سیگنال‌های مورد نیاز برای فعال یا غیر فعال‌سازی سیستم از طریق کنترل از راه دور یا کنتاکت‌های داخل قفل درب فرستاده می‌شود (برای مواقعی که برق خودرو قطع شده است).

همه چیز درباره ایموبلایزر یا سوئیچ ضد سرقت!

همه چیز درباره ایموبلایزر یا سوئیچ ضد سرقت!

سیستم قفل مرکزی به عنوان بخش اصلی در سایر موارد مورد استفاده قرار می گیرد و در برخی خودروها با برنامه ریزی سیستم کامپیوتر خودرو یا همان  ECU به کمک راننده می آید، به عنوام مثال در خودرو پژو 206 هنگامی که خودرو شما از حالت سکون خارج و حرکت می کند و کیلو متر خودرو به 20 می رسد هر چهر درب خودرو توسط این سیستم قفل می گردد.این سیستم دیگر به تنهایی کاربرد ‌چندانی ندارد و معمولا بصورت ترکیب با سیستم دزدگیر یا ایموبلایزر بکار می‌رود.

سیستم‌های آلارم دهنده (دزدگیر)

این سیستم که واحد کنترل مرکزی (که در بعضی موارد با ECUیک‌پارچه هست) سیگنال‌های ارسالی از یک‌سری سنسور را کنترل می‌کند و در صورت تحریک این سنسورها، یک‌سری واکنش از پیش تعیین‌شده نشان می‌دهد؛ مثل فعال کردن آژیر و فلاشر و در مدل‌های پیشرفته‌تر ارسال سیگنال هشدار به ریموت کنترل.

همه چیز درباره ایموبلایزر یا سوئیچ ضد سرقت!

سنسورهایی که در این سیستم بکار می‌رود معمولا شامل سنسورهای التراسونیک (حساس به حرکت)، سنسورهای ضربه، وارد کردن سوئیچ و در مدل‌های پیشرفته‌تر سنسورهای فشار هوا (حساس به تغییرات ناگهانی فشار هوای داخل خودرو در اثر باز کردن درب‌ها) و سنسورهای محافظت از سرقت چرخ‌ها می‌شود.

در این سیستم با فشار کلید قفل بر روی ریموت کنترل، واحد مرکزی سنسورها را تحت نظر می‌گیرد و هم‌زمان برق سوئیچ استارت را قطع می‌کند و در صورت تحریک شدن هر کدام از سنسورها، دستگاه برای مدت زمان از پیش تعیین شده‌ای آلارم می‌دهد.حساسیت هرکدام از سنسورها نیز قابل تنظیم است. ترکیب این سیستم با قفل مرکزی امنیت خوبی را بوجود می‌آورد اما کامل نیست.

سیستم‌های ایموبلایزر الکتریکی و الکترونیکی کددار

در سال 1998 با افزایش آمار سرقت خودرو این آلمانی ها بودند که پیشرو در ساخت تکنولوژی جدید برای جلوگیری از سرقت خودروها بودند که بعد ها این سیستم تکامل و رشد یافت و به شکل امروزی درآمد. اين نوع از سيستم ضد سرقت عموما از اجزا مشابهي تشكيل شده است كه به ترتيب ذيل مي باشد:

همه چیز درباره ایموبلایزر یا سوئیچ ضد سرقت!

  • ميكرو چيپ حافظه
  • آنتن ترانسپوندر
  • ICU
  • ECU  

همان‌طور که از اسمش پیداست عملکرد هر قسمتی از اتومبیل که باعث حرکت خودرو می‌شود را از کار میندازد! و برخلاف قبلی خبری از سنسور و آلارم نیست. در خودروهای جدید معمولا از سیستم سوئیچ ایموبلایزر (Immobilizer)دار استفاده می‌شود. سیستم ایموبلایزر یکی از جالب‌ترین سیستم‌های نصب شده در خودروهای جدید می‌باشد که در واقع نوعی سیستم ضد سرقت محسوب می‌شود. با کمک این مکانیزم با استفاده از قفل نرم‌افزاری که بر روی ECU انژکتور گذاشته می‌شود پیشرانه خودرو از روشن شدن مانع می‌شود. تا زمانی که این قفل باز نشود استارت زدن توسط سوئیچ حاصلی نداشته و پیشرانه روشن نمی‌شود.

کلیدهای خودروهای دارای ایموبلایزر شامل دو قسمت می‌باشند؛ یکی بورد الکترونیکی مربوط به ریموت کنترل (در کلید ریموت کنترل‌دار) که کار باز و بسته کردن درها را بر عهده دارد و دیگری قطعه کوچکی است که در واقع نوعی چیپ حافظه است. آنتن ترانسپوندر که بر روی سوئیچ در زیر فرمان نصب می‌شود شامل یک بورد الکترونیکی و یک سیم پیچ است که می‌تواند همانند یک مین‌یاب یک میدان مغناطیسی کوچک ایجاد نماید. وقتی کلید را در داخل سوئیچ در زیر فرمان قرار می‌دهیم چیپ حافظه داخل کلید تحت حوزه مغناطیسی ترانسپوندر قرار گرفته و فعال می‌شود. در این حالت انتن در ارتباطی دوجانبه با چیپ حافظه شروع به رد و بدل کردن اطلاعات کرده و می‌تواند کدی که ما ان را تحت عنوان Access code می‌شناسیم بر روی کلید ثبت نموده و یا آن را از روی کلید بخواند. تمام این اطلاعات ارسال و دریافت کدها و بازگشایی کدها تنها در کسری از ثانیه انجام شده و راننده متوجه مورد خاصی نمی‌شود.

همه چیز درباره ایموبلایزر یا سوئیچ ضد سرقت!

در ابتدای تولید خودرو قبل از اینکه خودرو استارت بخورد توسط دستگاه دیاگ باید کلید را برای خودرو تعریف نمود. در این پروسه Access code یک‌بار برای خودرو تعریف شده و در داخل کلید ثبت می‌شود. این کد توسط یک کارت به همراه کلیدهای خودرو به مشتری تحویل داده می‌شود . به وسیله این کد صاحب وسیله می‌تواند در صورت مفقود شدن کلیدها توسط دستگاه دیاگ کلیدهای دیگری را برای خودرو تعریف نماید.

در این خودروها معمولا یک لامپ چشمک زن قرمز رنگ که نشانه دارا بودن سیستم ایموبلایزر و نیز فعال بودن آن است در داخل صفحه نشان دهنده پشت فرمان (پنل خودرو) یا هر قسمت نمایان دیگری نصب شده است. مادامی که خودرو خاموش است این علامت فعال بوده و با روشن شدن پیشرانه غیر فعال می‌شود.

نواحی حفاظت‌شده توسط ایموبلایزر عبارتند از:

  • موتور استارت
  • سیستم سوخت‌رسانی
  • سیستم جرقه

زمانی که خودرو بوسیله ریموت قفل می‌شود، یک‌سری رله مدارهای الکترونیکی که به منظور عملکرد خودرو بکار می‌روند را از مدار خارج می‌کنند. با این کار عملا موتور دیگر روشن نمی‌شود و کارهایی مثل اتصال کوتاه پایه‌های سوئیچ و غیره کاملا بی‌تاثیر است!

در سیستم ایموبلایزر الکترونیکی یک سیگنال کددار برای بلوکه کردن یا آزاد کردن مدارات راه انداز سیستم از ریموت به واحد مرکزی فرستاده می‌شود و این سیگنالها توسط الگوریتم‌های سیستم کدگشایی می‌شود.


برای غیر فعال کردن سیستم ایموبلایزر ۲ چیز مورد نیاز است:

  • سوئیچ از لحاظ فیزیکی با سوئیچ اصلی خودرو مطابقت داشته باشد.
  • کدی که ریموت می‌فرستد با کد ذخیره شده در واحد مرکزی یکسان باشد.

غیر فعال شدن سیستم ایموبلایزر زمانی اتفاق می‌افتدکه یک اتصال القایی بین سوئیچ و سیستم برقرار بشود و در صورتی که هرکدام از موارد فوق محقق نشود خودرو بکار نمی‌افتد. در بعضی سیستم‌های پیشرفته‌تر، این کد امنیتی بعد از هربار فقل و باز شدن سیستم عوض شده و با ریموت هماهنگ می‌شود. لازم به ذکر است که از همین سیگنال کددار برای سیستم قفل مرکزی استفاده می‌شود و در واقع قفل مرکزی تحت کنترل ایموبلایزر در می‌آید.

بنابراین با توجه به ویژگی‌های گفته شده برای سیستم ایموبلایزر بتوان گفت که با وجود چنین سیستمی هزینه کردن برای قرار دادن سیستم دزدگیر فقط برای داشتن امکانی برای داشتن صدای آزیر یا خطر آن باشد. دزدگیر می‌تواند با داشتن صدای آلارم شما را از باز شدن درب‌ها یا ضربه خوردن اتومبیل مطلع سازد که البته در مدل‌های پیشرفته‌تر نیز امکان خاموش و روشن کردن با ریموت نیز تعبیه شده است. در کل می‌توان پیشنهاد کرد که داشتن دزدگیر و ایموبلایزر در کنار هم، امنیت خودروی شما را بالاتر می‌برد البته به‌شرطی که سیستم دزدگیر با سیستم ایموبلایزر هم‌خوانی داشته و مانند بعضی از خودروهای داخلی مشکلی برای سیستم برق خودرو بوجود نیاورد! لازم به ذکر است با توجه به سیستم ایموبلایزر نصب شده بر روی خودروها داخلی همانند پژو 206، رانا، و ... سیستم دزگیر بایستی توسط شرکت تائید شده نصب گردد تا برای سیستم برقی خودرو و بایاس خودرو مشکلی همانند قطع یک طرفه چراغ های خودرو و یا روشن نشدن چراغ ها نشود.

 
معرفی به دوستان :
وحید علیزاده : ایموبلایزر
19 8
عالیه
محمدرضا : .
13 4
عالی
مقصود : تشکر
12 4
ممنون ، عالی بود
میلاد : اهم
12 8
سلام کلید ماشین گم شده و ماشین رو چگونه می تونم روشن کنم
مدیریت : پاسخ
22 13
سلام امکان روشن کردن بدون کلید مهیا نیست.
اکبری : داریوس
6 4
سلام بسیار خوب بود سپاسگزارم
ایرانمنس : ایمو بلایز
5 7
بعد کارواش ماشین . (فقط روشویی) . چراغ ایموبلایز روشن شده و ماشین استارت میخوره ولی روشن نمیشه امداد خودرو هم میگه سیم کشی اب گرفته امکان داره ایسیو مشکل پیدا کرده باشه . راه حلی واسه مشکل ندارید
مدیریت : پاسخ
16 7
سلام تا خشک شدن کامل سیم کشی صبر نمائید بسیاری از اتصالی ها یرطرف می گردد.
صدرا : دزدگیر
10 8
سلام ، چراغ چشمک زن دزدگیر ثابت شده و دزدگیر از کار افتاده،مشکل از کجاست؟
مهدی : ایموبلایزر
23 9
سلام چراغ ایمو ماشین زمانی هم که قفل شده باشه چشمک نمیزنه، اصلا من ندیدم که روشن بشه.البته این رو بگم که زمانی ماشین رو باریموت قفل میکنم و بخوام با کلید روشن کنم دزد گیر صداش در میاد.نمیدونم حالا ایمو خراب هست یا نه؟ ماشین دنا هست .راهنمایی بفرمایید
09133885736 : عباس
36 20
سلام چراغ چشمک زن روشن نمیشه علت چیه
مهدی : سلام
29 16
ماشین من ایموبلایزر دلشت و به سرقت رفت..اینا چرندیاته
احمد : Ecu x60لیفان
16 8
سلام شمع ایکیوم فرانسوی روی لیفان ایکس 60 بستم دیگه ماشین روشن نشد و لامپ چراغ چک روی صفحه کیلومتر دیگر روشن نمیشه و نیست و چراغ ایمبولایزر یا همون کلید ضد سرقت خاموش و روشن میشه ، راهنمایی کنید آیا ایسیو سوخته و یا اینکه کد خورده حالا چکار کنم کمک کنید لطفا
احمد : لیفان ایکس 60
6 5
البته برق کار ها و تنظیم موتوری ها و چند نفر گفتند ولتاژ شمع ایکیوم زیاده و برق را به ایسیو برگردانده و ایسیو سوخته حتما در ضمن قبلا شمع دنسو. ژاپن داشت و میگن شمع بوش و ان جی کا هم خوبن
مهدی : ایمبولایزر
52 12
با سلام آیا سرقت خودرو ی دارای سیستم ایمنی ایمبولایزر بدون سوئیچ امکان دارد؟؟
هادی : ایموبلیزر سویچ
5 5
ايموبليزر سویچ گم شده چکار کنم ماشین روشن نمیشه اوضاع مالی هم خرابه که برگ کلی درستش کنم ممنون
مدیریت : ایموبلایزر
10 7
سلام، تنها راه تکثیر سوئیچ خودروهای مجهز به ایموبلایزر کد سوئیچ می باشد که به همراه خودرو تحویل خریدار می گردد لذا تنها راه موجود مراجعه به نمایندگی مرکزی می باشد.
Erfan : ایموبلایزر
12 6
روی ۲۰۶ تیپ۲ مدل ۸۹ هم هست یا نه؟؟؟
بهروز.م : آژیر زدن موقع استارت
33 11
با سلام .به تازگی خودرو سورن خریدم که مجهز به ایمو بلایزر است .اما هر وقت موقع استارت زدن برایم مشگل پیش می آید و بعد از چند بار چرخاندن فرمان و باز و بسته کردن درها و آژیر زدن بعد از مدتی ماشین استارت می خورد . هنوز به فرمول خاصی نرسیدم و همیشه با سرو صدا ماشین را روشن می کنم .خواهش می کنم یک راه حل بدید که قبل ار استارت چکار کنم که این همه سرو صدا نکنم.ممنون و سپاسگزارم
حامد : درباره ایموبلایزر
7 6
سلام و خسته نباشید .سوال داشتم که چه جوری در خودروی مدل بالا ایموبلایزر رو باز کردن از خودرو ولی چراغ قفل ضد سرقت چشمک میزنه .ممنون میشم اگه جواب سوال منو بدید
مدیریت : ایموبلایزر
11 2
سلام منظور از خودروی مدل بالا چه خودرویی هست؟ و اینکه از تمامی خودرو ها سیستم ایموبلایزر یا سوئیچ ضد سرقت حذف نگردیده است و نوع سیم کشی آنها تغییر کرده است.
Ramin : سیستم ایموبلایزر
91 25
سلام خسته نباشی بعضی موقع ها سویچ که رو ماشین میندازم سوییچ برق پشت صفحه کیلومتر میاد ولی پمپ بنزین رو روشن نمیکنه من باید بارها سوییچ و بز و بسته کنم تا پمپ بنزین و روشن کنم پیش مکانیک بردمش یکی گفت که پمپ خرابه یکی گفت که آنتن ایموبلایزر شل شده البته همیشه اینجوری نیست هرچند روز یه بار اینجور میشه لطفاً اگه میشه راهنمایی کنید
نگار : سیستم ضدسرقت
14 6
چراغ ضدسرقت روشن شده درتیبا۲ واصلا کلید نمیچرخه.چه بایدبکنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
کلانتری : سرقت سویچ ریموت دار پارس تندر
8 4
سلام سویچ ریموت دار پارس تندر در خانه افتاد شخصی برداشته برده از دوربین فروشگاهی بازبینی کردم الان چه باید کرد چون امکان سرقت خودرو بالا است
مدیریت : ایموبلایزر
6 3
سلام می توانید به نمایندگی مراجعه و درخواست تغییر مغزی سوئیچ خودرو را بدهید که با این کار کل سوئیچ خودرو تغییر می کند که نیاز به صرف زمان و هزینه دارد.
محسن : ایمنی خودرو
3 6
سلام ی سوال اساسی دارم و هر چی گشتم به جوابی نرسیدم !! ممنون میشم پاسخ رو بدید .. میخوام بدونم اگه خودرویی مجهز به این سیستم ، مثلا 206 رو کنار خیابون تنها با ریموت قفل کنیم و بریم امکان سرقت خودرو با روشن کردن آن چند درصده ؟!!! مثلا اگه سارق بخواد این نوع خودروها رو سرقت کنه نیاز به زمان خاص و امکانات خاصی داره یا به همین راحتی ها هم نیست ؟!!!! مثل خودروهای قدیمی با درآوردن سوییچ و جرقه دادن دوتا سیم و .. یا کارهایی مثل این .. ممنون میشم پاسخ بدید .. و در صورت پاسخ من رو از طریق ایمیل مطلع کنید .. سپاس .
مدیریت : روشن کردن خودرو بدون سوئیچ
13 7
سلام به جهت روشن کردن خودرو حتما سوئیچ نیاز است اما روش های دیگری برای سرقت خودرو می باشد.
وحید : چشمک زدن چراغ هشدار دهنده ایموبلایزر
3 2
باسلام مدتیه بعد باز کردن سوئیچ و روشن کردن ماشین تا چند دقیقه چراغ هشدار دهنده ایموبلایزر شروع به چشمک زدن میکنه بعد خاموش میشه علتش چی میتونه باشه ماشین زانتیا مدل 89 ممنون میشم راهنماییم کنید با تشکر
مدیریت : ایموبلایزر
6 5
سلام چراغ این سیتم به طور معمول در ابتدا و بعد از خاموش کردن مدام در حال چشمک زدن است و ایرادی متوجه سیتم نیست.
حسین تاجر : خرابی سویچ
2 1
با سلام. من 405 دارم .سویچ با شدت به زمین خورد.ماشینم روشن نمیشه .باید چیکار کنم.با سپاس از شما.
مدیریت : سوئیچ پژو 405
1 1
سلام بایستی کد برای سوئیچ دوباره تعریف گردد با کارت سوئیچ به نمایندگی مرکزی ایران خودرو مراجعه نمائید.
فرزاد : ردیابی سوئیچ کی لس
5 7
دوستان من سوئیچ رو توی یه خونه ای گم کردم راهی برای ردیابیش هست؟ خواهش میکنم جواب بدین . خونه طبقه چهار هست ماشین تو پارکینگ
فاطمه : ايموبلايزر
4 0
من حدود يك هفته چراغ ايموبلايزر ماشين چشمك زن بود و توجهي نكردم تا اينكه ديروز استارت زدم و روشن نشد ، الان بايد چكار كنم ؟ ماشين ٢٠٦تيپ ٥ هست توروخدا راهنمايي كنيد
مدیریت : تعویض پلاک
7 3
سلام برای پیدا کردن ایراد در صورت برقی بودن نیاز به دیاگ زدن هست تا بررسی گردد.
آزاد : ایموبلیزر
0 1
آیا ماشین پژو پرشیاکه ایموبلایزر نداره رو میشه ایموبلایزر دار کرد؟
مدیریت : ایموبلایزر پژو پارس
2 4
سلام خیر
امیر : ایموبلیزر
3 3
سلام خسته نباشید چطور می تونم سیستم ایموبلیزر پژو پارس کلاس ۱۹ رو فعال کنم؟
علی : روشن نشدن چراغ ایموبلایزر
9 4
کاملا ناگهانی چراغ چشمک زن ایموبلایزر خاموش شده و ماشین روشن نمیشه.. نمایندگی هستم اینام سردر نمیارن.. کسی نمیدونه چکارش میشه کرد؟
امیرحسین نوری : چراغ ایموبلیز تیبا ۲
6 6
چراغ ایموبلایز تیبا ۲ روشن شده و استارت نمیخوره سوییچ‌نمیچرخه لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم
احمد : ایمو بلایزر
3 2
سلام ماشین سمند مولتی پلکس دارم مدل۹۶ ماشین استارت میخوره ولی روشن نمیشه علامت سویچ روی صفحه میاد ولی خاموش نمیشه بردم مکانیک میگه ایمو بلایز سوخته می خواستم ببینم چکار باید کرد قیمتش چقدره اگه عوض بشه درست میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون از مدریت محترم
مدیریت : ایموبلایزر
6 3
سلام، بهترین مرجع در صورت داشتن گارانتی نمایندگی های ایران خودرو می باشد.
محمد : دزدی
9 10
من خودرو ۴۰۵ داشتم مجهز به کلید ایموبلایزر دار هم بود ولی به سرقت رفت چطوری آخه اینکار رو کردند
احمد : اتو لاک
1 3
به تازگی سورن خریدم اتو لاکش چند روز کار کرد اما بعد چند روز دیگه کار نکرد چیکار کنم
عباس زاده : ماشین سمند
11 3
سلام من سمند ۹۸ گرفتم ال ایکس ساده ولی وقتی دربهای ماشین باز وقفل کنم با سوییچ چراغهای راهنما چشمک نمیزنن سیستم ضد سرقت مثل اینکه نداره چرا؟
محسن : ایموبلایزر
0 0
سلام گاهی اوقات استارت ک میزنم سیستم سوخت رسانی کار نمیکنه و ماشین روشن نمیشه چند جا هم نشون دادم نتونستن عیب یابی کنن ممکن هست ک مشکل از ایموبلایزر باشه؟؟؟ پراید
مدیریت : ایموبلایزر
2 2
سلام خیر این سیتم در صورت مشکل اجازه اومدن برق پشت آمپر و استارت خوردن خودرو را نمی داد.
حمید : ایموبلایزر
1 0
سلام جک جی فایو دارم توی حرکت خاموس شد حالا کلید ایمو بلایزر شناسای نمیشه ایسیو عوض کردم کدهم معرفی کردن روی ماشین دیگه تست کردن روشن میکرد ولی ماشین خودم روشن نمی کنه خطای ایموبلایزر میدهدچکار کنم
حسینی : ایموبلایزر
6 1
ما یک هفتس پراید صفر درآوردیم وسط جاده خاموش کردیم دیگه روشن نشد....بابدبختی رسوندیم به نمایندگی...دیاگ زدن گفتن مشخص نیس از ایموبلایزر یا سیم کشی....فقط خدا لعنتشون کنه.
احمدرضا : روشن شدن چراغ ایموبلایزر
14 6
سلام ساینا مدل 98 صفر هست ماشین که روشن میشه تا نیم ساعت خوبه بعد از نیم ساعت چراغ ایموبلایزر روشن میشه و چشمک میزنه. اگه ماشین خاموش کنم تا نیم ساعت ماشین استارت میخوره ولی روشن نمیشه دوباره بعد از نیم ساعت روشن میشه علت چیه. ممنون اگه راهنمایی کنید
نادر : روشن شدن چراغ ایموبلایزر
6 1
با سلام و‌خسته نباشید، من برای متشینم یک‌سوئیچ یدک زدم از زمان زدن سوئیچ چراغ چک و چراغ سوئیچ‌شروع به چشمک‌زدن کرده اما ماشین روشن‌میشه و‌مشکلی نداره،اما برای درست شدن چراغ چک و چشمک‌زدن سویچ کلید ساز هزینه گزافی میخواهد لطفا راهنمایی بفرمایید،لازم به ذکر است قیل از سوئیچ‌زدن ماشین هیچ مشکلی نداشت بعد سویچ زدن این مشکلات پیش امد
سعید : خوردو
2 1
سلام وخسته نباشید . از کجا میشه فهمید سیستم امنیتی ایموبلایزر ماشین از چه شرکتیه.مثلا ساژم یا زمنس وووو؟ممنون میشم جواب بدین با تشکر.
مدیریت : سیستم ایموبلایزر
4 1
سلام از روی سوئیچ خودرو
محمد : پارس تیو فایو
10 3
سلام من پارس تیو فایو دارم بعضی موقع ها کلید ماشین بعد از خاموش شدن دیگه نمیشناسه روشن نمیشه مشکل از کجاست
جمشید نورشوند : عدم استارت
3 2
سلام من سمند مدل 90دارم وقتی که ماشینو خاموش میکنم وقفل کردم اگه برگردم دوباره درو باز کنم نمایش قفل صفحه نمایش داده میشه واستارت نمیخوره صفحه پایین می نویسه دزدگیر فعال است باید دوسه بار بادزد گیر باز وبسته کنم تا استارت بخوره لطفا راهنمایی کنید
مدیریت : ایراد در سیستم ایموبلایزر
1 0
سلام بایستی سیستم ایموبلایزر بررسی گردد.
حسین دشتی : یموبلایز
3 2
سلام ماشین من پرایده یموبلایزش فعاله ولی باهمه سوچ روشن میشه
مدیریت : ایموبلایزر
3 0
سلام ایراد در سیتم شناسایی سوئیچ خودرو می باشد حتما به نمایندگی مراجعه نمائید.
بهادر : ایموبلایزر
7 2
امروز ماشین رو ک خاموش کردم دیگ روشن نشد سوییچ رو در اوردم هر کاری کردم روشن نشد.سویچ ک روشن میکنم پشت آمپر ها درست روشن ب غیر از صدای پمپ بنزین ک صداش نمیاد مکانیک گف از سوییچ هس الان کلید ساز میگه اهن کلیدک داخل مغزی میره کمی ترگ برداشته بخاطر اونه موندم چکار کنم؟!
بهادر : ایموبلایزر
7 2
ماشین پیکان وانت مدل۹۰
امیر : 206 تیپ 2 مدل 99
0 0
سلام خسته نباشید من 206 تیپ 2 تازه خریدم میخاستم بپرسم وقتی ماشین قفل میکنم یه چراغ سمت امپر روشن میشه شکلش یه کلید قرمز همش چشمک میزنه مشکل از چیه میشه راهنمایی کنید ممنون
مدیریت : 206 تیپ 2 مدل 99
4 1
سلام مشکلی نیست سیستم ایموبلایزر خودرو می باشد که فعال گردیده است.
علی : الهه آب
0 1
باسلام و احترام چندوقت پیش سه نفر مسافر سوار کردم وسط راه با قمه و چاقو منو مورد ضرب و جرح قرار دادن و میخواستن ماشینم ببرن که با مقاومت خودم فرار کردن ولی شدید آسیب دیدم وقتی فرار کردن یه دست کلید از سارقین بجا تو ماشین بجا موند یه سوییچ ریموت دار آرم شرکت سایپا روش خورده خواستم بدونم از روسوییچ میشه پلاک ماشین پیدا کرد توروخدا اگه اطلاعاتی دارید کمکم کنید
مدیریت : پاسخ
1 2
سلام، خیر چنین امکانی نیست
علی : سوییچ و پلاک
0 0
باسلام و احترام آیا از طریق سوییچ میشه پلاک خودرو را پیدا کرد لطفا اگه اطلاع دارید کمک کنید خیلی مهمه...ممنون
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام، خیر چنین امکانی نیست
علی : سوال
0 1
سلام چیپ تیبا ۲مدل ۹۸ چه مدلی هست ایامخصوصه ؟باسیستم lznfو ایا کد سوئیچ لازمه؟
داود : چشمک زدن چراغ ایموبلایزر بعداز روشن شدن
17 10
سلام ماشین بنده بعد از روشن شدن هم چراغ ایمو بلایزرش قطع نمیشه هونجور چشمک میزنه مشکلی داره؟
فاطمه : سوال
1 0
سلام ماشین من پرایدفرمون قفل شد چراغ چشمک زن سوئیچ حتی بعدازدرست شدن فرمون هم خاموش نمیشه چکارش کنم؟
مدیریت : ایموبلایزر
1 0
سلام دیاگ بزنید
رضا‌موسوی : مشکل‌ضد‌سرقت
0 0
سلام خسته نباشید یک پراید ۹۶‌خریدم چراغ ضد سرقت بعد خاموش‌شدن‌ماشین چشمک‌میزنه طبیعیه‌یا مشکلی داره .ممنون‌مشم‌از‌راهنمایی‌تون.چه‌کارکنیم؟
مدیریت : سیستم ایموبلایزر
3 0
سلام، چراغ سیستم ایموبلایزر به طور خودکار هر 2 ثانیه چشمک می زند و ایرادی ندارد.
Mori : دزدگیر برای سمند
1 1
سلام سمند ef7 مدل 96 دارم میخوام بدونم آیا میشه روی این مدل دزدگیر نصب کرد اگر میشه چه مارکی بهتره؟ و اینکه این مدل پاور ویندو داره؟ آخه جایی خوندم که باید فعال بشه و به صورت کارخانه ای داره
مدیریت : دزدگیر برای سمند
0 0
سلام، با توحه به سیم کشی بهتر است کلیه خدمات آپشن توسط شرکت آپکو انجام گردد واقع در کیلومتر 11 جاده مخصوص خیابان 25 ام
مهدی : سوئیچ
0 0
سلام سویچ استارت پراید به تیبا ۲می خوره سویچ استارتم شکسته گیر نمیاد
مدیریت : سوئیچ تیبا
0 0
سلام، با توجه به داشتن سیستم ایموبلایزر بایستی ست کردن سوئیچ و سیستم مولتی پلکس توسط نمایندگی های مرتبط انجام گیرد.
علی سواری : تاییدمطلب
1 0
اینهاهمش حقیقته .ماشین خودم که پراید۹۰هست دیروزسوئیچش گم شد.هیچ کس بجزکلیدسازباطی فرایندهای گفته شده ماشین راروشن نکرد.خیلی عالیه .تقریبا۳۰تاسوییچ امتحان کردم نشد.
حسین : حسین
10 2
سلام ماشین پارس سال ۹۹ گرفتم چند دفعه ک استارت میزنم ماشین روشن نمیشه و صدای پمپ‌نمیاد وقتی صدای پمپ بنزین میاد ماشین روشن میاد بردم تعمیر کار‌میگه شاید از کلید باشه ک خودرو شناسایی نمیکنه بنظر شما مشکل از کجاست ممنون میشم جواب بدید
محسنی : ع
0 0
سلام پراید۱۳۱مدل ۹۲دارم چندوقتیه بعضی ازمواقع روشن میشه گازنمیخوره وخاموش میشه،آیامیتونه برای سوییچ باشه چون سوییچ روگاهی اوقات میشورم
مدیریت : پاسخ
1 0
سلام، خیر اما شستن سوئیچ درست نیست.
علیخانی : اشکال ایمو لایزر پراید مدل 91 (هاچبک )
0 1
با سلام و عرض خسته نباشی خدمت مدیریت محترم لطفا بنده را راهنمایی کنید بنده یک پراید مدل 91 هاچبک دارم و چند وقتی هست که برای روشن کردن ماشین به مشکل میخورم مشکل اینجاست که هر گاه کلید را میچرخونم و قصد روشن کردن ماشین را دارم چراغ ایمو روشن شده وثابت میمونه و اجازه به روشن شدن ماشین نمیده چندین بار باید کلید را خارج کنم تا وقتی چراغ های پشت امپر روشن میشن دیگه چراغ ایموبلایزر روشن نشه و بتونم استارت بزنم تا روشن بشه حالا بردم نشون دادم امروز ماشین و طرف گفت باید ریست بشه ریست کرده کده ایمو رو روی کلیده فابریک خنثی کرده چیپ جدید انداخته و چون سیستم کامپیوترش bosh هست میگه باید دوتا کلید و بخونه تا کلیدا ست بشن مشکل اینجاست نه دیگه کلیدای فابریک خودش ست میشن نه کلیدای جدید با چیپ جدید که انداخته البته کلید اول ست میشه به کلید دوم میرسه اشکال میگیره و نمیزاره ست کنه الانم ماشین خاموش شده روشنم نمیشه اگر لطف کنید کمکم کنید البت ایشون میگن کد و بسوزونیم من نزاشتم با تشکر
مدیریت : ایمو بلایزر
0 3
سلام، سیستم ایموبلایزر بسیار سیستم حساس و پیچیده ای است و نیاز به یررسی و رفع ایراد توسط متخصص مربوطه دارد اما در کل بهترین روش ریست کردن و بعد ست کردن مجدد سوئیچ ها می باشد.
Ali : ریموت کنترل پراید 131
1 0
سلام ریموت کنترل پراید131من وقتی دکمه روفشار می دم چراغ کوچیک قرمزش یکسره روشن می شه و ریموت عمل نمی کنه آیا ریموت سوخته آیا قابل تعمیر هست این که مدل ریموت کنترل ها
مدیریت : ریموت کنترل پراید 131
0 0
سلام، بله قابل تعمیر است
سالار : پرابد ۸۹
0 0
سلام ماشینم پراید مدل ۸۹ هست میخوام بدونم سوئیچم ایموبلایزر دارد یا نه؟
مدیریت : ایموبلایزر
2 0
سلام،در سند و فاکتور فروش خودرو قید گردیده است همچنین از دید ظاهری چراغ چشمک زن در پشت آمپر خودرو
محمود : سوییچ ضد سرقت روی پراید ۹۹
1 0
آیا پرایددمدل ۹۹ نیاز به سوییچ مخفی دارد؟برای نصب نزد یک برق کار خودرو بردم که ایشان گفتن چون مدل ۹۹مجهز به ایمونو بلایزر یوییچ هست نیازی ندارد و عقط با بکسل کردن خودرو امکان سرقت دارد.ناگفته نماند تمام موارد ایمنی را انجام دادم از دزد گیر قفل پدال قفل کاپوت و صندوق عقب
مدیریت : پراید ۹۹
2 0
سلام، خیر نیازی نیست
نمازي : ايموبلايزر
5 4
Ramin : سیستم ایموبلایزر 275سلام خسته نباشی بعضی موقع ها سویچ که رو ماشین میندازم سوییچ برق پشت صفحه کیلومتر میاد ولی پمپ بنزین رو روشن نمیکنه من باید بارها سوییچ و بز و بسته کنم تا پمپ بنزین و روشن کنم پیش مکانیک بردمش یکی گفت که پمپ خرابه یکی گفت که آنتن ایموبلایزر شل شده البته همیشه اینجوری نیست هرچند روز یه بار اینجور میشه لطفاً اگه میشه راهنمایی کنید
نمازي : ايموبلايزر
1 1
سلام ماشین پارس سال ۹۹ گرفتم چند دفعه ک استارت میزنم ماشین روشن نمیشه و صدای پمپ‌نمیاد وقتی صدای پمپ بنزین میاد ماشین روشن میاد بردم تعمیر کار‌میگه شاید از کلید باشه ک خودرو شناسایی نمیکنه بنظر شما مشکل از کجاست ممنون میشم جواب بدید
مدیریت : ایموبلایزر
2 1
سلام، دلایل مختلفی می تواند داشته باشد که یکی از آنها سیستم سوخت رسانی، کلید و .... می تواند باشد
رضا : اشکال ایمولایزر پراید
1 2
سلام خسته نباشی بعضی موقع ها سویچ که رو ماشین میندازم سوییچ برق پشت صفحه کیلومتر میاد ولی پمپ بنزین رو روشن نمیکنه من باید بارها سوییچ و بز و بسته کنم تا پمپ بنزین و روشن کنم پیش مکانیک بردم گفت که آنتن ایموبلایزر شل شده البته همیشه اینجوری نیست هرچند روز یه بار اینجور میشه لطفاً اگه میشه راهنمایی کنید
مرتضی : روشن شدن چراغ ایمولایزر
2 2
سلام دوستان ماشین من سمند ای اف سون گاز سوز است و چند ماه درگیر این مشکل بودم هر چند وقت چراغ امولایزر روشن میشد و بست باطری رو 20 دقیقه برمی‌داشتم و بعد استارت می‌خورد. خیلی جاها میگفتن از سوئیچ و امولایزر ه ولی از هیچ کدام نیست از رله دوبله عوض کردم تمام مشکلم حل شد رله دوبل در جلو موتر سمت راننده بالای رادیاته که خودت هم میتونی عوض کنی ممنون
علی : سوئیچ رو اشتباه انداختم
0 0
سلام پراید۸۶ دارم ایمبولایزر داره سویچ رو اشتباه انداختم ماشین استارت میخوره روشن نمیشه بعد سویچ خودشو انداختم دیگه روشن نشد حتما باید دیاگ بزنم یا راه دیگه ای داره ممنون میشم کمکم کنید
مدیریت : ایموبلایزر
1 0
سلام، برداشتن سر باطری و ریست شدن اما اصلا کار درستی نیست ممکن باعث سوختن ECU گردد.
حمید : روشن نشدن پژو پارس
1 2
سلام. ماشین روشن را خاموش کردم.چند ساعت ماشین دیگه روشن نشد . برق پشت آمپر می آید ، صدای پمپ بنزین می آید ، چراغی که کلید دارد روشن خاموش می شود ، در زمان باز شدن کلید از پشت صفحه آمپر صدایی می آید و وقتی کلید را هم می بندیم صدا تا چند ثانیه باقی است. لطفا راهنمایی کنید مشکل چیست؟
مرتضی : چراغ چمشک زدن قفل
0 0
سلام پارس مدل ۹۷ دارم موقع باز و بست با دکمه سوییچ چراغ های بغل روشن و خاموش نمیشن لطفی میکنید راهنماییم کنید
عباس : چراغ چشمک زن قفل مرکزی
0 0
سلام دزد گیر نصب کردم روی ۲۰۶ تیپ ۵ زمانی که با کلید خود ماشین قفل میزنم چراع روی قفل مرکزی چشمک میزند ولی وقتی با ریموت دزدگیر دربها راقفل میکنم چراغ چشمک زن ثابت هست چرا.ممنون
مدیریت : چراغ چشمک زن قفل مرکزی
1 0
سلام، به دلیل اینکه زمانی که با کلید خودرو قفل می کنید سیستم ایموبلایزر فعال می گردد
میثم : نحوی فعال کردن دزد گیر سمند
0 0
سلام خسته نباشید من ۲۰۶مدل ۹۷ داشتم موقعی که درب ماشین رو با سویچ باز میکردم دزدگیر که وصل بود به بوق ماشین عمل می‌کرد الا سمند ال ایکس ۹۹ گرفتم اینجوری نیست اگه این سیستم روداره چطور باید فعالش کنم لطفاً راهنمایی کنید
مدیریت : نحوی فعال کردن دزد گیر سمند
0 0
سلام، به همراه سوئیچ های هنگام تحویل خودرو آژیر داخل کاپوت را فعال نمائید
سید تفرشی : ایموبلایزر وانت پیکان.مدل90
1 0
سیستم خوبیه..فقط.مشکلاتش.بیشتره..وانت.مدل.90.دارم.ماشین .خاموش کردم.دیگه.روشن.نشد....
سیاوش : مشکل سیستم ایموبلایزر
1 0
باسلام پراید۹۴ دارم مدتیه گاه به گاه خاموش میشه و بایستی فیوزهای اصلی و یا سرباتری را بردارم و دوباره ببندم تا استارت بخوره بردم پیش باتریساز گفتش از ایموبلایزره ،حتی دزدگیر رو غیرفعال کرده ولی برخی اوقات موجب قفل شدن دربها و متعاقب آن خاموش شدن ماشین میشه.لطفا راهنمایی بکنید.
مدیریت : سیستم ایموبلایزر
0 0
سلام، باتوجه به شرایط بایستی این باگ سیستم ایموبلایزر رفع گردد تا مشکل شما حل شود
محمد : سلام مشگل کد ایمو
0 0
چون ماشینم از برای سرویس ۱۵۰۰۰ دیر تر بردم ماشین از گارانتی در امد مجبور شدم به خاطر ۲۰۰۰بیشتر کیلومتر پایین بیارم ولی حالا سویچ نمیخونه تعمیرکار میگه باید کد سویچ بیاری چطور باید کد سویچ بگیرم چطوری کمکم کنید
مدیریت : کد ایموبلایزر
0 0
سلام، در هنگام خرید خودرو یه کارت همراه سوئیچ می باشد
Farshad : سیستم ایموبلایزر
0 0
با سلام . تیبا صفر خریدم . البته ریموتش بدون باتری بود . با سوئیچ در ماشین رو باز و بسته میکردم . از اون وقت که باتری به ریموتش زدم . موقع استارت زدن ماشین روشن میشه بعد سه تا چهار ثانیه بعد خاموش میشه . ممنون میشم راهنماییم کنید مشکلش از کجاست ؟
رامین : سوال
0 0
سلام پراید مدل ۸۷ انژکتور دارم هر چند وقت یکبار هر چند روز یکبار سوئیچ رو ک میندازم چراغ چک شروع ب چشمک زدن میکنه بعد روشن نمیشه بتید چنسری دربیارم بزارم سر جاش امتحان کنم تا ی دفعه شانسی میگیره و چراغ چک از حالت چشمک زدن ثابت میشه و بعد استارت میخوره من همش این سوکتو اون سوکتو دستکاری میکردم رله دوبلو تکون میدادم دستکاری میکردم اون سه فیش سخ فیوز رو دستکاری میکردم فک میکردم ازوناس ک ی دفعه هر سری ب سانسی روسن میشد ولی اینسری دیگ روشن نشد هر کاری کردم یه باطری ساز سیار آوروم بالا سر ماشین تا نیگا کرد گفت ایموبلایزره کد پرونده با اون دسگاش ی سیمی کرد تو اکن سوکت سبز ک از زیر فرمون دراومده گفت ک من درستش کردم گفت ک این چراغ سوئیچ ایمو تند تند داره میزنه باید سرعتش کمتر باشه کد پرونده ولی فعلا درستش کردم ک سوئیچ رو انداختم دیگ چک چشمک نزد و ماشین روشن شد گفتش ک آره باید ببری نمایندگی سایپا بگی ک این آنت ایموش ضعیف شده ی همچین چیزی ک هزینشم چارصد پونصد تومنه حالا ک من نظرات دوستان رو میخوندم دیدنم چنجا نوشتن ک باطریسازا بهشون گفتن ک آنتن ایمو شل شده ماله منم فکنم منظورش همون شل شدن آنتن هست ک بعضی مواقع شانسی میگرفتو ماشینم روشن میشد ک اینسری دیگ روشن نشد هر کاری کردم درسته یا نه؟ اگر کسی میدونه منو راهنمایی کنه ممنون میشم
EREX : دزدگیر
0 0
۴۰۵ مدل ۹۰ خریدم سوئیچ میتابونی ماشین استارت میخوره بنزین نمیره توش روشن نمیشه،خاموشم نمیشه، سوئیچو در میاری چراغا صفه کیلومتر و آمپر بنزین روشنه اگه بزنی دنده عقب عین ماشین آدمیزاد روشن میشه، صاحب ماشین میگه مال اینه با ریموت دزدگیر درست بازو بست نکردی ماشینو و ببر دیاگ، درسته؟؟؟؟؟؟
Ali : سلام چطور سیستم ضد سرقت پژو پارس رو فعال ...
0 0
نظر شما چیست ؟
مدیریت : سیستم ضد سرقت پژو پارس
0 0
سلام، اگر منظور ایموبلایزر هست که فعال می باشد اما منظور سیستم دزدگیر و آژیر آن می باشد با استفاده از سوئیچ مربوطه از داخل کاپوت خودرو
امید : سیستم
0 0
باسلام من سورن مدل 91 سیستم ایموبلایزر رو ماشینم هست اکتر موقعا هر جی استارت میزنم روشن نمیشه سخت ماشین روشن میشه رفتم سیستم ایمولایز. قطع کردم بهتر شد تک استارت روشن میشه بازم ایمولایز رو راهش انداختم دوباره مشکل زد بهم چیکارش کنم
مدیریت : سیستم ایموبلایزر
0 0
سلام، مشکل ز بایاس ایموبلایزر می باشد نیاز به بررسی مدار ایموبلایزر می باشد به نمایندگی مرکزی ایران خودرو مراجعه نمائید.
محمد : همه ش حرف فقط
5 0
به این چیزا توجه نکنید. ما حتی مزدا ۳ جدید که گفتن امکان نداره بدون سوییچ روشن بشه و امنیتش فوقالعاده هست را بدون هیچ تجهیزاتی با حدود ده دقیقه زمان روشن کردیم. ایموبلایزر فقط کار را برای دزد ناشی سخت و زمانبر میکنه و برای کسی که از برق ماشین آگاه باشه کمی خلاقیت کارش را راه میندازه. ماشیناتونو حتما جی پی اس خوب بذارید و قفل فرمون و پدال فراموش نکنید و هیچوقت حتی در روز روشن ماشین رو در جای پرت و کم رفت و آمد پارک نکنید.
مرادی : ایموبیلازر جک اس 5
0 0
چراغ مخصوص قفل ضد سرقت ک شکل یک سواری نارنجی رنگ است در هنگام رانندگی چشمک میزند و سرعت ماشینم کاهش یافته؟دلیل چیست
مدیریت : ایموبیلازر
0 0
سلام، ایموبلایزر ارتباطی به محدودیت سرعت ندارد و یک سیستم ایمنی جهت جلوگیری از سرقت خودرو می باشد.
رضا : مشکل سمند ۹۱
2 0
با سلام. سمند ۹۱ ef دوگانه دارم که آب داخل ecu رفته و چراغ سویچ روشن شد و استارت نخورد و ecu رو تعمیر کردم ولی بعد از مدتی دوباره ایراد پیدا کرده و بعضی وقتها چراغ سویچ روشن میشه و استارت میخوره و روشن نمیشه. باید چندبار باز بسته کنم تا روشن بشه. استاد کار میگه ایراد ایسیو نیست. ممکنه از یونیت باشه،؟
محمد ص : شستن سوئیچ ال 90
0 0
سلام سوئیچ ماشین ال 90 همراه با ریموت (مستطیل شکل) کثیف شده میخواستم ببینم اگه بشوریمش ضد آبه یا خراب میشه ؟ هم سوئیچ هم ریموت؟ مرسی
مدیریت : سوئیچ ال 90
1 0
سلام، خیر غیر قابل شستشو
مومن : نداشتن کد کلید
1 0
سلام اگه کارت کد کلید نداشته باشیم چطوری کلید ریموت دار برای ماشین باید بگیریم
مدیریت : نداشتن کد کلید
0 0
سلام، به نمایندگی های مرکزی مراجعه نمائید
سیروس : سوال ایمو سمند
3 2
سمند ef7 دارم مدل۹۵ چراغ ایمو ثابت روشن میمونه ماشین استارت میخوره دوشن نمیشه همه چراغ ها پشت امپر روشن ودرسته صدای پمپ هم میاد روشن نمیشه تا چند ساعت بعد که سویچ و باز کنم چراغ ایمو خاموش و ماشین روشن میشه لطفا راهنمایی کنید عیب ار چیه وپیش چه استاد کاری ببرم
عماد : سوییچ ایموبلیزر
0 1
سلام ، دوتا سوییچهای ماشینم که پراید86 هست گم شده چند سال پیش ماشین دوستم که همین مدل هست توقیف شد و قیدش رو زد ولی وسایلش رو میتونه باز کنه اگر از سوییچ تا کامپیوترش رو باز کنیم میشه با مال خودم جایگزین کرد و کار میده؟
امیر : امولایزر جیلی
0 1
سلام من جیلی امگرند دارم بعضی وقتها وارد ماشین میشم و می‌خوام استارت بزنم ماشین شروع به آژیر زدن می‌کنه همون سیستم زد سرقت این آژیر زدن همینطور ادامه پیدا می‌کنه بعداز چند دقیقه که دوباره استارت میزنم ول می کنه و ماشین روشن میشه خیلی کلافه کننده هست میدونید مشکل از کجاست ؟
مدیریت : ایمولایزر
0 0
سلام، عدم شناخت سوئیچ می تونه علت این امر باشه نیاز به تست و یا ریست کردن داره
سید هدایت : ایموبلایزر سمند سورن
0 0
خودرو من سمندسورن ت ربوشارژمدل97موقعی که در گرما یا زیر آفتاب پارک میکنم سیستم ایموبلایزر سوئیچ را نمیخواند وماشین روشن نمیشود ایران خودرو هم بردم یکماه درست شد الان خیلی بدتر شده بطوریکه جرات نمیکنم موتور را خاموش کنم البته در مواقع خرید یا بنزین زدن
hazhir : ایموبلایزر
0 0
سلام قیمتش چنده من برای پراید نصبش کنم
یاسر حریری : گم شدن سویچ
0 0
سلام،سویچ ماشینم رو در محل کارم یک نفر برداشته،میترسم در نبود من ماشین ببره،لیفان۵۲۰ دارم،میشه کد قفل مرکزی رو تغییر داد تا با اون سوویچ دیگه باز نشه؟یا کد جدید داده بشه به سوویچ یدکم؟
مدیریت : گم شدن سویچ خودرو
0 1
سلام، خیر بایستی مغزی سوئیچ و هر دو کلید تغییر پیدا کند
علی : قفل
0 0
سلام تیبا ۲ پلاس از نمایندگی گرفتم در ماشین رو که قفل کنم بعد چند ثانیه صداش در میاد باید با کلید قفل کنم تا صدا نده می خوام بدونم چه دکمه هایی بگیرم تا صداش با سویچ قطع بشه
مدیریت : قفل تیبا2 پلاس
0 1
سلام به نمایندگی مراجعه کنید.
بهرام نیرومند : نصب سیستم ایمو
0 0
سلام کویک آر تازه خریدم دکمه بهزکننده درب ها کار نمیکند و هرگاه دربها بسته به شد به دکمه بستن دربها بهز میشود و فلاشر هم نمی زند ایمو کلا کار نمیکند علت چیه؟
مدیریت : کوییک
0 0
سلام، ایراد در سیستم برقی خودرو
افشین : ایموبلایزر
1 0
دوستان ایموبلایزر بیشتر در پژو پارس و سمند خصوصا مالتی پلکس با ایسییو سات اگه در روشن شدن مشکل دارید و بعضی اوقات مال سنسور ایموبلایزره من کاملا دیکد کردم راحت شدم الکی پمپ بنزین عوض نکنید نهایت سوییچ مخفی بزارید
حسن بخشی : ایسی
0 0
سلام من ال نود دارم بایه سویچ کد دار .براسویچ دیگه پول ندارم 200تمن بدم نمیشه یه جوری ازیه وسیله دیگه آیسی یا تراشه جورکنم مثلا ضبط ورادیو کهنه چیزی
حسین : سویچ
0 0
سلام سویچ کد دار تندر نود مدل 89گم شده چطوری روشن کنم یه سویچ بدون کد شبیه سویچ خودش داره اگه میشه راهنماییم کنید ممنون
سلطان : سویچ زاپاس
0 0
س راه ارزون رسیدن ب سویچ کد دار زاپاس ال نود مدل 89چیست 200تمن زیاده واسه سویچ زاپاس.نمیشه یه جوری ازیه جایی آیسی یاتراشه رو جورکرد ممنون
رامین : مشکل در ایموبلایزر ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۹۸
1 1
سلام به مدیر سایت و دوستان عزیز بنده تازه یه ۲۰۶ تیپ ۵ گرفتم و وقتی سوئیچ رو میندازم و باز میکنم چراغ ایموبلایزر خاموش نمیشه حتی اگر یک دقیقه صبر کنم و باید حتما یک استارت بزنم بعد سوئیچ رو کامل ببندم و دوباره سوئیچ رو باز کنم نزدیک به پنج ثانیه صبر کنم و بعد دوباره استارت بزنم لطف کنید راهنمایی کنید که مشکل از کجاست
علی : سوال
0 0
سلام من هنگام تعریف کلید پنج بار کد اشتباه وارد کردم مد ضد اسکن فعال شد الان باید چه کار انجام بدم ک غبر فعال بشه
مجید طاهرکاظمی : برلیانس ایموبلایزر
0 0
عالیه .من برلیانس H230 دارم سوئیچ(fob) داره .دیروز صبح استارت زدم روشن نشد .ازکجابفهمم مشکل از عدم شناسایی سوئیچه ؟ آیا چراغی علامتی ،نشانگری داره؟ ممنون میشم پاسخ بدید. شب قبل سوئیچ ازدستم افتاده روی سنگ کف ساختمون .اگر از سوئیچه آیا روش ده دقیقه وسی ثانیه برای کد کردن دوباره جواب میده؟
مدیریت : ایموبلایزر
0 0
سلام، بله ضربه به سوئیچ می تونه باعث عدم کار بشه در صورت عدم فعال شدن بشه
مریم : ریو کامپیوتر
0 0
سلام ماشینم ریو هستش دستگاه دیاگ به کامپیوتر وصل نمیشه درصورتی ک باطری ساز میگه هیچ مشکل برقی وجود نداره خواهشاً بگید مشکل کجاست؟
مدیریت : ریو
0 0
سلام، ممکن از عدم هماهنگی دستگاه با ecu خودروتون باشه با دستگاه دیگه چک کنین
محمد : ایموبلایزر
0 0
من ایمو بلایزرو از تو سوییچ دراوردم میشه یه سوییچ دیگه بزنم با همین کد ماشین روشن میشه؟؟
مهدی : ایمولایزر
0 0
تیبا مدل 93 دارم مشکلش روشن نشدن ماشین چراغ کلید ایمولایزر را که سوئیچ باز میکنم روشن میشه ماشین استارت می خوره ولی روشن نمیشه سیم کش آوردم دیاگ زده میگه از سوئیچ ماشین رفتم کلید ساز آوردم گفته باید ریست بکنم دو تا کلید با کد جدید براش تعریف کنم که متاسفانه هرچه تلاش کرد که ریست بکنه میگه باز نمیشه که اطلاعاتش بخونه و ریست کنم میگه باید بیاری دم مغازه کامپیوترش برات ریست کنم تا از نو کد جدید برات تعریف کنم تا درست بشه حالا من ماندم چکار کنم آیا کارش بلده مشکلی پیش نمیاد نمیسوزه نگرانم ماشینم دم عیدی لازم دارم موندم راهنمایی ام کنید باتشکر فراوان.
مدیریت : ایمولایزر
0 0
سلام، بهترین راه بردن به نمایندگی مجازه
مرتضی : سوییچ یدک
1 0
برای ساختن سوییچ دوم سمند ۹۳ باید به کجا مراجعه کرد و چقدر هزینه داره. ممنون
مدیریت : سوییچ یدک
1 0
سلام، نمایندگی های مرکزی ایران خودرو
منصوری : مشکل کوئیک
0 0
خودرو کوییک آر ۱۴۰۰دارم درخودرو باکلید قفل میشه اما سه درغیر صدا میده ولی قفل نمیشه باریموت کنترل هم گهگاهی کارمیکنه وبیشتر وقتا کارنمیکنه مشکل غیر که داره چراغ سو بالا سرجاش وا نمی ایسته باید بادست بگیریش
فرزاد : چراغ چک روشن علامت قفل سوییچ فعال
0 0
۴۰۵tu5مدل ۹۷ روشن نمی شه و چند روز پیش هم ماشین گاز نمی خورد وقتی خنک می شد یک کم گاز می خورد و مجدد گاز خوردن متوقف می شد و دور موتور هم نوسان داشت الان هم چند روزه از ترس روشن نکردم. الانم که استارت می خوره ولی روشن نمی شه
مدیریت : روشن شدن چراغ چک
0 0
سلام، نوسان دور موتور بیشتر به استپ موتور و قطعات سیستم سوخت رسانی هست
حسین : از کار افتادن موقت ریموت خودرو
0 0
با سلام یک مدت هست وقتی خودرو رو خاموش میکنم میخوام کلید ریموت رو بزنم که درب خودرو قفل بشه، هرچی میزنم ریموت کار نمیکنه، بعد پنج الی ده دقیقه دوباره به کار میوفته و میزنم قفل میکنه مشکل از کجاست بنظرتون؟
مدیریت : از از کار افتادن موقت ریموت خودرو
0 1
بعد از اخذ نوبت به نمایندگی مراجعه کنید
علیرضامیرزایی : سیستم ایموبلایزر
0 0
سلام استاد من یه پراید۸۷دارم ایموبلایزر داره حالا سوییچ رو اشتباه انداختم ماشین استارت میخوره ولی روشن نمیشه بعد سوییچ خودشو انداختم دیگه روشن نشد گفتن حتما باید دیاگ بزنم آیا راه دیگه ای داره ممنون اگه کمکم کنید
مدیریت : ایموبلایزر
0 0
سلام، خیر باید ارور داده شده پاک بشه
کامران : روشن نشدن
0 0
سلام و عرض ارادت خودروی بنده ۴۰۵ میباشد که با روشن کزدن سوییچ بعضی وقتها صدای پمپ به گوش نمیرسد و بعضی وقتها نصف مدت زمان کامل صدا میاد و با استارت ماشین روشن نمیشود ولی در حالتی که صدای پمپ کامل شنیده میشود ماشین با یک استارت روشن میشود . رله دوبل تعویض شد و بازهم مشکل رو داره . برقکار میگه مشکل از ایموبلایزر سوییچ میباشد. لطفا راهنمایی کنید
مدیریت : ایموبلایزر
0 0
سلام، اگه ایراد از سیستم برقی نیست و از ایموبلایزر هست خودرو را به نمایندگی مرکزی ببرید
صابر : صدای بوق هنگام قفل کردن کوییک
0 0
من کوییک اس دارم با ریموت که قفل میکنم سه تا بوق تند میخوره نمی‌دونم چطوری بوقش خاموش میشه لطفاً کسی بلده راهنمایی کنه متاسفانه از خود نمایندگی ها هم سوال میکنی بلد نیستن
علی : قفل درب ها
0 0
سلام .ماشین من سورن پلاس هست ۲۰روزه که دارم استفاده میکنم ،به تازگی موقعی که حرکت میکنم درب ها دیگه قفل نمیشه ،چرا اینطور شده
ابوالفضل : ایموبولایزر
0 0
سلام وقت بخیر من پارس۱۴۰۰دارم بعضی وقتا چراغ ایموبولایزرم کلا چشمک نمیزنه و صدای پمپ بنزین نمیاد استارت میخوره و روشن نمیشه چه کار میشه کرد باید یک روز صبر کنم تا دوباره چشمک بزنه
مدیریت : ایموبولایزر
0 0
سلام، نیاز به بررسی داره سیستم برقی
یاسر : روشن نشدن ماشین
0 0
سلام عرض ادب ماشین سمندسورن پلاس الان سه روزه اومده الان استارت میخوره روشن نمیشه جون هرکی دوست داریدمشکلش بگیدابرومون رفته تومحل پناه برزات خدا
مدیریت : امداد خودرو
0 0
با سلام با شماره 096440 قسمت امداد تماس بگیرید
محمد : خودرو
0 0
سلام آیا خودرو های ساینا هم کردار هستند
میثم : سوئیچ
0 0
سلام یه ۲۰۶ تیپ ۲ دارم بعدش امروز فهمیدم با هر کلیدی روشن میشه ولی قبلا اینجور نبوده و جدیدا شده حتی با سر کلیدم باز میشه موضوع چیه؟
مدیریت : پژو
2 0
سلام، مشکل مغزی و سیستم ایموبلایزر خودرو
سعیدمحمد : سوزاندن کد ایموبولایز
0 0
سلام بنده پراید مدل 95 دارم چندی پیش ماشینم روشن نشد سیم کش.بردم نتوانست کاری کند کلید ساز روشن کرد نمی دونستم کدش را غیر فعال کرده بعدد از یکسال تازه متوجه شدم ماشین با هر کلیدی روشن می شود راهکار چیست آیا راهی وجود داره که مجددا سیستم ایمبولایز را فعال کنیم چگونه اگر زودتر جواب بدهید ممنون می شوم واگردوستان هم تجربه ای در این مورد دارن راهنمایی کنند
مدیریت : کد ایموبلایزر
0 0
با سلام میتوانید به نمایندگی ایران خودرو مراجعه کنید و درخواست کد ایموبلایزر خودروتون بدید
رضا : بوق هشدار سرقت
0 0
با سلام و خسته نباشید پارس tu5 مدل ۴۰۱ تازه تحویل گرفتم موقعی که درب خودرو یا صندوق و رو که وقتی قفله باز می کنم(منظور بدون ریموت است ) با سوعیچ بوق هشدار سرقت نمی خوره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
داودی : 11
0 0
سلام و خسته نباشید بنده یه دنا پلاس دنده مدل99دارم که از صفری دست خودم بوده و از روز اول استارد میخوره و روشن نمیشه باید حتما چند بار سوییچ رو باز و بسته کنم تا روشن بشه تو هوای گرم بیشتر.دستگاه دیاک گذاشتم هیچ مشکلی نداره!مشکل از چیست ممنون میشم راهنمایی کنید
مدیریت : دنا
0 0
سلام، مشکلات مختلفی می تونه داشته باشه سنسور اکسیژن، مولتی پلکس،...
منصور : جك اس تري
0 0
سلام،چرا موقع قفل كردن ماشين با ريموت اون صداي مثل بوق تك يهو قطع شده؟
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  ایموبلایزر چیست؟؟ با توجه به پیشرفت و گستردگی امکانات لزوم افزایش ایمنی خودرو ها لازم بود، این سیستم که تحت عنوان ایموبلایزر درتمامی محصولات ایران خودرو و سایپا وپارس خودرو... نصب می شود. در ماشينهاي جديد سيستم ضد سرقت به وسيله كيت نصب شده بر روي سوئيچ اتوموبيل ( اتومبيل) ايجاد شده است ك ...
  لاستیک خودرو برای داشتن سواری خوب و نرم و در عین حال مصرف سوختی ایده آل بایستی در نگهداری از لاستیک های خودرو خود به نکات زیر توجه نماید حتما در هنگام خرید لاستیک خودرو به تاریخ تولید لاستیک دقت نمائید،رعایت سرعت مناسب و تنظیم به موقع فشار باد لاستیکها سر عت زیاد باعث افزایش گرما در لاستی ...
  ترمز دیسکی چیست؟ و نحوه کارکرد ترمز دیسکی + فیلم ترمز در خودروها نقشی حیاتی دارد لذا آشنایی هرچه بیشتر و کاملتر با سیستم های ترمز به کمک و نگه داری بیشتر از این سیستم حیاتی در خودرو کمک می کند، سیستم ترمز دیسکی که به طور معمول در چرخ های جلو خودرو استفاده می گردد و در برخی از خودروها در ه ...
  علت بالارفتن آمپر آب خودرو و راه های حل آن چیست؟ فروش خودرو، در فصل گرما و با بالا رفتن دماب هوا و استفاده از سیستم کولر خودرو به خصوص در ترافیک های شهری یکی از مشکلاتی که با آن روبرو می شوند بالا رفتن حرارت موتور خودرو هست، بسیاری برایشان این سوال پیش آمده است که دمای درست و معقول برای خ ...
  آشنایی با خودرو های هیبریدی و اساس کار آنها خودرو , فروش خودرو :به طور کلی تمامی وسایل نقلیه ای که از ادغام دو و یا چند پیشرانه انتقال نیرو که بطور مستقیم یا غیر مستقیم به سیستم انتقال قدرت وابسته هستند را ماشین های هیبیریدی گوییم . مثلا در لوکوموتیو ها، بیشتر لوکوموتیو ها از سیستم هیبرید ...
  همه چیز درباره ترمز ABS سیستم ترمز ABS که یکی از تکنولوژی های برتر در صنعت خودرو می باشد و جان بسیاری از انسانها را نجات داده است و در طی سالین به تکامل رسیده، که سیستم ترمز ضد قفل برای اولین بار در سال ۱۹۳۰ در هواپیما به شکل مکانیکی مورد استفاده قرار گرفت در همان زمان تحولات زیادی در توس ...