ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

مقایسه رنو ساندرو ، برلیانس ، پژو ۲۰۷ + تصاویر

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

مقایسه رنو ساندرو ، برلیانس ، پژو ۲۰۷ + تصاویر

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

یکی از جالب ترین مقایسه ها در رده ۵۰ میلیون بین سه رقیب ۲۰۷ برلیانس و رنو ساندرو می باشد.در بازار فروش خودرو باتوجه به رقابت بین دو رقیب فرانسوی و چینی  زیاد است مقایسه جذابی بین این سه خودرو می باشد.

مقایسه برلیانس h220 اتوماتیک و رنو ساندرو

پیشرانه

دو خودرو از پیشرانه‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. پیشرانه‌ی ۱۵۹۸ سی‌سی ساندرو این خودرو را در دسته ۱۶۰۰سی‌سی‌ها قرار می‌دهد اما H220 از پیشرانه‌‌ی ۱۵۰۰ سی‌سی استفاده می‌کند. با این حال پیشرانه H220 کمی قوی‌تر به نظر می‌رسد چون با حجم ۱۰۰ سی‌سی کمتر تنها ۳ اسب بخار توان خروجی کمتری دارد. H220 نهایت قدرت خروجی ۱۰۲ اسب بخار و ساندرو حداکثر توان خروجی ۱۰۵ اسب بخار دارد.

سرعت

نهایت سرعت برای خیلی از ماشین‌بازها و راننده‌های حرفه‌ای مهم است. این افراد دوست دارند نهایت سرعت خودرویشان بالا باشد تا در جاده‌ها و اتوبان‌ها کم نیاورند. در حالی که حداکثر سرعت H220 برابر با ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است اما حداکثر سرعت ساندرو دستی ۱۷۵ و ساندرو اتوماتیک ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت به شمار می‌رود. اطلاعات صفر تا ۱۰۰ کیلومتر ساندرو نشان می‌دهد که این خودرو  پرشتاب نیست.

امکانات و آپشن

در این بخش برلیانس اتوماتیک بهترین شرایط و ساندرو اتوماتیک و دستی بدترین شرایط را دارند.

جدول مشخصات رنو ساندرو و برلیانس ۲۲۰

 

مشخصاتساندرو دستیH220 دستیساندرو اتوماتیکH220 اتوماتیک
حجم موتور(سی‌سی) ۱۵۹۸ ۱۵۰۰ ۱۵۹۸ ۱۵۰۰
تعداد سیلندر ۴ ۴ ۴ ۴
تعداد سوپاپ ۱۶ ۱۶ ۱۶ ۱۶
حداکثر قدرت خروجی(اسب بخار) ۱۰۵ ۱۰۲ ۱۰۵ ۱۰۲
نوع فرمان هیدرولیک الکتریکی هیدرولیک الکتریکی
جعبه دنده دستی ۵ سرعته دستی ۵ سرعته اتوماتیک ۴ سرعته اتوماتیک ۶ سرعته
مصرف ترکیبی(لیتر در ۱۰۰ کیلومتر) ۶.۷ ۶.۴ ۸.۳ ۶.۵
حداکثر سرعت(کیلومتر بر ساعت) ۱۷۵ ۱۸۰ ۱۷۰ ۱۸۰
صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت(ثانیه) ۱۰.۵ موجود نیست ۱۱.۵ موجود نیست
حجم باک(لیتر) ۵۰ ۴۲ ۵۰ ۴۲
طول(میلی‌متر) ۴۰۲۰ ۴۱۷۰ ۴۰۲۰ ۴۱۷۰
عرض(میلی‌متر) ۱۷۴۶ ۱۷۰۳ ۱۷۴۶ ۱۷۰۳
ارتفاع(میلی‌متر) ۱۵۳۴ ۱۴۸۲ ۱۵۳۴ ۱۴۸۲
وزن خالص(کیلوگرم) ۱۱۰۵ ۱۱۹۴ ۱۱۴۶ ۱۱۹۴
سانروف برقی ندارد ندارد ندارد دارد
سنسور پارک یا دنده عقب ندارد ندارد ندارد دارد
صندلی عقب تاشو ندارد دارد ندارد دارد
آینه‌های جانبی برقی دارد دارد دارد دارد
سال طراحی خودرو(میلادی) ۲۰۰۸ ۲۰۱۳ ۲۰۰۸ ۲۰۱۳

داشتن یک خودروی اتوماتیک واقعا لذت بخش است. شاید برلیانس جزو ارزان ترین خودروهای اتوماتیک بازار است. خودرویی که با شرایطی که در جشنواره فجر برای آن قرار داده شده، می تواند به یک گزینه مناسب بدل شود. شما می توانید با پیش پرداخت 15 میلیون تومان و بهره گیری از سود مشارکت 15 درصدی خودروی خود را در تیرماه تحویل بگیرید. سود مشارکت این طرح بسیار پایین (15 درصد) است و تنها 802 هزار تومان سود به پیش پرداخت شما تعلق می گیرد. اما پارس خودرو برای اینکه روی خریدار فشار زیادی نیاید، یک وام با سود بالای 21 درصد را در نظر گرفته است. به این ترتیب که شما باید 6 چک 4ماهه بدهید. سقف این تسهیلات 20 میلیون تومان است. شرایط دیگر فروش را می توانید در جدول ملاحظه کنید.

ساندرو دنده‌ای

بدون شک ساندرو محبوب ترین خودروی این روزهای بازار است. ساندرو که کیفیت تندر 90 را دارد و ظاهر نامناسب آن را ندارد، آنقدر محبوب شده است که بخش عمده تقاضای بازار به سمت آن رفته است. شرایط فروش این خودرو به صورت پیش فروش دو مرحله است. یعنی اینکه زمان ثبت نام باید 22 میلیون تومان بپردازید و از سود 18 درصد تا تیرماه بهره مند شوید که رقمی حدود یک میلیون و 410 هزارتومان است. مابقی مبلغ خودرو را باید به صورت نقد در تاریخ صدور دعوتنامه بپردازید. در صورتی که در طول دوره از خرید خودرو صرف نظر کنید می توانید سود انصراف 14 درصد را دریافت کنید که رقم بسیار پایینی محسوب می شود.

رنو ساندرو

پژو 207i دنده‌ای

برخی از افراد به یک شرکت خاص تعلق خاطر دارند. این مسئله در مورد پژو موضوعیت دارد. با این حال، ایران خودرو تنها یک مدل پیش فروش ارائه کرده است. به این ترتیب که باید 20 میلیون را به صورت پیش پرداخت بپردازید.

موعد تحویل خودرو خردادماه است و 20 درصد سود به پیش پرداخت شما تعلق می گیرد. به این ترتیب می توانید امید داشته باشید که یک میلیون و 95 هزار تومان سود تسهیلات دریافت کنید. آنطور که در فروش اینترنتی ایران خودرو درج شده است، مابقی مبلغ خودرو را در زمان صدور دعوتنامه بپردازید. لازم به ذکر است که ظرفیت برخی از شرایط فروش این خودرو تکمیل شده است. همانطور که در بالا هم گفته شد، باید فکری برای افزایش قیمت خودرو که در سال آینده اتفاق می افتد هم داشته باشید.

مشخصات فنی پژو ۲۰۷ 

کد کلاس(های) خودرو 60002  
استاندارد آلایندگی يورو4  
ترمز سيستم ترمز ضد قفل (ABS و EBD ‌و EBA), ترمز جلو ديسكي با سيستم خنك شونده, ترمز عقب ديسكي توپر  
کیسه هوای ایمنی كيسه هواي راننده و سرنشين جلو  
فرمان هیدرولیک  
سیستم تهویه اتوماتيك  
سیستم صوتی سيستم مالتي مديا با صفحه نمايش 7 اينچي لمسي ، سيستم رهياب، دي وي دي، پورت USB ، بلندگو درهاي جلو و عقب ، تيوتر صوتي جلو ، فرمان MFC  
چراغها چراغ مه شكن جلو و عقب,قابليت تنظيم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو ، چراغ جديد عقب ، چراغ جلو مجهز به چراغ روز  
آیینه‌ها آينه هاي جانبي راهنما دار ،آينه هاي جانبي برقي هم رنگ بدنه  
شیشه ها شيشه بالابر برقي درهاي جلو و عقب  
تزئینات تريم خاكستري  
تجهیزات ایمنی ايموبيلايزر, قفل مركزي با ريموت ، كمربندهاي ايمني سرنشينان جلو 3 نقطه اي با قابليت تنظيم ارتفاع،كمربند سرنشينان عقب 3 نقطه اي ،صندلي عقب مجهز به ايزوفيكس ، سنسور دنده عقب ،دوربين دنده عقب  
رینگ و لاستیک آلومينيومي  
صندلی صندلي راننده و سرنشين با قابليت تنظيم4جهت بصورت دستي, پشت سري جلو وعقب قابل تنظيم  
سایر تجهیزات موبايل هنذفري،كروز كنترل

مقایسه فنی خودروهای 45 میلیونی

مقایسه بین خودرو بدون توجه به نیاز خریدار کار اشتباهی است. شاید خودرویی که برای شما مناسب است، برای دیگران اصلا مناسب نیست. در این بخش سعی شده است که با استفاده از اطلاعات فنی، خودروی مورد نظر شما معرفی شود.

اگر می خواهید خودرویی را بخرید که از کیفیت فنی و فضای داخلی آن لذت ببرید، ساندرو بهترین گزینه است. طبق آخرین گزارش سازمان بازرسی و کیفیت که در دی ماه امسال انجام گرفت رنو ساندرو توانست 4 ستاره کیفی دریافت کند که یکی از بهترین خودروها به شمار می آید. شتاب اولیه بالا و مصرف سوخت مناسب باعث شده که ساندرو بهتر به نظر برسد. به لحاظ مساحت خودرو نیز ساندرو با ابعاد 153 در 175 در 400 سانتی متر بزرگترین خودرو به حساب می آید.

خودروی 207 نیز ویژگی هایی دارد که نسبت به دو گزینه دیگر برتری دارد. کیفیت ساخت قطعات داخلی خودرو یکی از این موارد است. هم چنین اگر انسان محتاطی هستید باید بگوییم که پژو 207 گزینه بهتری است. قطع سیستم انتقال بنزین هنگام تصادف و سیستم ترمزکمکی eba و فعال شدن فلاشرها هنگام ترمز شدید سبب شده است که این خودرو در بخش ایمنی نمره قابل قبولی دریافت کند. از آنجاییکه پژو 207 خودرویی است که توسط ایران خودرو تولید می شود، به لحاظ گارانتی و قطعات یدکی وضعیت بهتری دارد. به علت تشابه فنی فراوان پژو 207 با پژو 206 و ساندرو با ال90 قطعات این 2 خودرو به وفور در بازار یافت می شود اما قطعات پژو 207 از ساندرو ارزانتر می باشد. بنابراین به لحاظ تامین قطعات ساندرو و 207 گزینه های مناسبی هستند.

اما برلیانس نیز ویژگی هایی دارد که آن را برتر می نماید. اتوماتیک بودن، بزرگترین وجه تمایز برلیانس است. گیربکس اتومات این خودرو سبب می شود که در ترافیک کمتر اذیت شوید. نرمی سیستم فرمان و بخش جذب ضربات مشخصه دیگر این خودرو است. خلاصه اینکه نرمی این خودرو باعث می شود که لذت رانندگی را دوچندان کند. برلیانس H220 تنها عضو گروه است که مجهز به گیربکس اتوماتیک می باشد. در بخش فرمان نیز برلیانس پیروز میدان است زیرا مجهز به فرمان برقی می باشد که باعث شده نرمترین فرمان گروه را دارا باشد.

جهت دریافت قیمت روز بازار و تحویل به روز خودروهای ایران خودرو، سایپا ، پارس خودرو با کارشناسان فروش خودرو تماس برقرار نمایید.

پژو207

(جهت دریافت شماره بر روی اینجا  کلیک نمایید)

 
معرفی به دوستان :
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  مقایسه پژو ۲۰۷ صندوقدار و رانا به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . یکی از پروژه های ایران خودرو که معمولا در تمامی محصولات دیده می شود عرضه خودروهای هاچ بک و بازن ...
  مقایسه تیبا و ساینا خودرو جدید سایپایی ها به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو، ساینا در واقع یک فیس‌لیفت کلی یا اصطلاحا «Major Facelift» ...
  مقایسه پژو 207 صندوقدار با پژو 206 صندوقدار به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . ایران خودرو در جدیدترین رونمایی از خودروهای جدید بازار به رونمایی از 207 صندوقدار ...
  مقایسه برلیانس H220با H230 + تصاویر  برلیانس 230 : فروش خودرو ، برلیانس یک کمپانی چینی است که سایپا آن را با ولع خاصی به کشور دعوت کرده و اکنون شاهد محصولات این کمپانی چینی در جاده‌های ایران هستیم. باید قبول کنیم که برلیانس H230 از لحاظ ظاهری زشت نیست و به دلیل طراحی متفاوتش نس ...
  مقایسه پژو 206 و پژو 208 خودرو آینده ایران خودرو پژو ۲۰۸ کمتر از ۲ سال دیگر وارد بازار ایران خواهد شد. با وجود علاقه‌ی زیاد خریداران ایرانی به پژو ۲۰۶، ارایه‌ی جایگزینی مناسب برای این خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است. پژو در سال ۱۹۹۸ مدل موفق و بسیار محبوب ۲۰۶ را معرفی ...