ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

مقایسه دانگ فنگ H30 کراس با MVM315

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

مقایسه دانگ فنگ H30 کراس با MVM315 

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

امروز در فروش خودرو سعی در مقایسه و بررسی مزایا و معایب دو خودرو چینی داریم یکی دانگ فنگ H30 کراس و دیگری MVM 315 جدید محصول کرمان موتور، اگر شما قصد خرید یکی از این دو کحصول را دارین با ما همراه باشید تا بتوانید خرید حودرویی با ریسک کمتر کاهش قیمت، تامین قطعات، طول عمر بالاتر قطعات و گستردگی خدمات پس از فروش داشته باشین.

دانگ فنگ H30 کراس

محصول جدید ایران خودرویی ها که در کلاس جدید خودروسازان کراس اوور ها قرار می گیرد، کلاسی که به تازگی روانه بازار فروش خودرو جهانی شده و از استقبال بالایی یرخوردار است، تب خرید کراس اوور در کشورهای مختلف جهان آن قدر بالا گرفته که حالا همه بزرگان این صنعت در جهان یک یا حتی چند نمونه از این خودروها را در سبد فروش شان جای داده اند. بازار خودرو ایران نیز در سال های اخیر با عرضه محصولاتی در این کلاس که عمدتا ساخت کمپانی های شرقی هستند، روی خوشی به کراس اوورها و کراس اوورهای کامپکت نشان داده است و حالا این تب آن قدر تشدید شده که خودروسازان بعضی هاچ بک هایشان را نیز با ظاهر کراس اوور به بازار عرضه می کنند.

قیمت H30 کروس

ایران خودرو نیز برای این که از قافله عقب نماند، چندی پیش خودرو دانگ فنگ H30 کراس را در لیست محصولات اش قرار داد و توانست به شکل خیره کننده ای چندین هزار دستگاه از این خودرو را پیش فروش کند! این هاچ بک کراس کامپکت مشخصات فنی و قیمت مناسبی دارد. اچ 30 کراس با استفاده از پلتفرم ZX سیتروئن ساخته شده و از این نظر روحی فرانسوی دارد. این خودرو برای نخستین بار در سال 2009 رونمایی شد. اچ 30 کراس حتی نسخه های هاچ بک و سدان نیز دارد.

اچ سی کروز

یکی از نکات مثبت اچ 30 کراس بهره مندی از پیشرانه 1.6 لیتری TU5 پژوه است. پیشرانه ای که سال هاست در ایران امتحان خود را پس داده و از نظر عملکرد نمره قبولی گرفته است. این پیشرانه 105 اسب بخار نیرو تولید می کند و 142 نیوتن متر هم گشتاور دارد. و به پیشرانه مورد علاقه ایران خودرویی ها تبدیل شده است و برروی بسیاری از محصولات ایران خودرو همانند پژو 405، پژو پارس، رانا نیز قرار گرفته است و توانسته بازار و شرایط مناسبی برای این محصولات در بازار فروش خودرو ایجاد نماید.

موتور TU5 از مصرف ایده آل بهره می برد تا جایی که اچ 30 کراس در سیکل ترکیبی حدود 7 لیتر سوخت مصرف می کند تا در رده خودروهای کم مصرف بازار جای بگیرد. یکی از مهمترین آیتم هایی که در خرید یک خودرو مد نظر مشتریان قرار دارد، خدمات پس از فروش و فراوانی قطعات یدکی است. اچ 30 کراس خودرویی است که در این 2 بخش می تواند مشتری را راضی کند.

نمای داخلی H30

زیرا شبکه گسترده خدمات پس از فروش ایران خودرو در سراسر کشور و البته سهولت در تعمیرات و تهیه قطعات یدکی پیشرانه TU5 نکاتی انکارناپذیر در مورد این خودرو هستند. از امتیازات دیگر اچ 30 کراس باید به گیرباکس 4 سرعته اتوماتیک ساخت کمپانی آیسن ژاپن اشاره کرد. یعنی همان کمپانی ای که گیربکس خودروهای نیسان و تویوتا را می سازد. درون کابین اچ 30 کراس خبری از چرم و چوب نیست اما سعی شده کیفیت متریال به کاررفته در کابین در سطح خوبی باشد. به هر حال با ارزان ترین خودرو مجهز به گیربکس اتوماتیک در بازار ایران سر و کار دارید که کم تر از 45 میلیون تومان قیمت دارد. البته کابین این خودرو به اندازه کافی جا دارد و به نوعی می تواند به عنوان یک خودرو استیشن هم مورد استفاده قرار بگیرد.

دانگ فنگ اچ30

فاصله محوری این خودرو از پژو 206 صندوقدار بیش تر است و فضای بیش تری در بخش عقب برای زانوها وجود دارد. درون کابین یک نمایش گر لمسی نیز تعبیه شده. همچنین سانروف برقی، سیستم ضدسرقت ایموبلایزر، Isofix، بلوتوث تلفن همراه، سیستم صوتی DVD، سنسور و دوربین دید عقب، از تجهیزات این خودرو هستند که در هیچ یک از خودروهای زیر 50 میلیون تومان بازار دیده نمی شود. 2 کیسه هوا و ترمز مجهز به ABS+EBD از جمله موارد مثبت در بخش ایمنی اچ 30 کراس هستند. این خودرو با توجه به قیمت و مشخصات اش می تواند رقیب سرسختی برای محصولات مختلف از جمله ساندرو استپ وی در این رده از بازار شد.

مزایای H30 کراس

  • امکانات مناسب با توجه به رده قیمتی
  • استفاده از گیرباکس اتوماتیک
  • مشخصات فنی قابل قبول مشابه 206 تیپ 5
  • شبکه گسترده تامین قطعات
  • افت قیمت کمتر دربازار دست دوم

معایب H30 کراس

  • کیفیت معمولی بعضی قطعات کابین 
  • گیربکس با طراحی 2004

امکانات و تجهیزات H30 کراس

سیستم ترمز ضدقفل با سیستم توزیع الکترونیکی نیرو (ABS+EBD)، ایربگ راننده و سرنشین جلو و جانبی. کلید تنظیم سیستم صوتی روی فرمان، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، صفحه نمایشی لمسی (6.5 اینچی) با قابلیت پخش فایل های تصویری و سیستم رهیاب، روکش چرمی غربیلک فرمان، فرمان، دکوراتیو طرح متال، استفاده از قطعات کرومی در بدنه، آینه های جانبی و سپرهای هم رنگ بدنه، شیشه بالابرهای جلو و عقب برقی، کامپیوتر سفری، 4 عدد بلندگو+ 2 عدد تیوتر، چراغ مطالعه جلو و عقب، سانروف برقی

کاتالوگ H30 کراس

کاتالوگ اچ30

ای وی ام 315

 

ام وی ام 315 با لباس جدیدش در سال 94 در ایران عرضه شد. طراحی ظاهری در قسمت جلو کاملا متحول شده و به لطف چراغ های جدید با فرم چشمنواز و طراحی نوین سپر جلو، این قسمت بسیار زیباتر و قابل قبول تر از قبل است. در نمای عقب تقریبا همه چیز دست نخورده باقی مانده و تنها به بازنگری سپر عقب و اضافه کردن لامپ های ال ای دی به چراغ ها بسنده شده است.

ام وی ام 315

هم چنین نسخه کراس 315 با فلاپ های اضافه نصب شده روی بدنه رقیبی جدی برای دانگ فنگ اچ سی کراس به شمار می رود و از اظهر اسپرت تر نسبت به مدل معمولی برخوردار است. فضای کابین 315 در نسخه فیس لیفت از نو طراحی شده و هیچ شباهتی با طراحی نه چندان متناسب قبلی ندارد.

به ادعای چری در طراحی داشبورد 315 جدید از بال های پرنده الهام گرفته شده و از حق نگذریم، داشبورد مدل فیس لیفت از نظر چیدمان و توجه به مدرنیته یک سر و گردن از رقبای هم قیمت و وطنی خودش بالاتر است. البته نسخه فول 315 در چین با تجهیزات همچون پوشش چرمی صندلی ها، کنسول میانی، سانروف، مانیتور و دکمه های تنظیم سیستم صوتی روی فرمان عرضه می شود که در مدل عرضه شده در ایران از این موارد فاکتور گرفته شده و از مهمترین امکانات اش می توان به تنظیم الکتریکی سیستم تهویه و سنسور عقب اشاره کرد.

نمای داخلی ام وی ام 315

ارتفاع صندلی راننده برخلاف رقبا قابل تنظیم نیست، اما برخلاف ساندرو و 206 تمام دکمه های شیشه بالابرها و قفل مرکزی در پنل درب راننده جایگذاری شده و از این نظر مثل رقبا گیج کننده نیست. به کیفیت ساخت کابین انتقادهای زیادی وارد است و در هر نقطه پلاستیک های خشک و ارزان قیمت به چشم می خورد.

ام وی ام 315 پیشرانه ACTECO را در دل خود جای داده که حاصل همکاری چری و کمپانی اتریشی است. این پیشرانه 4 سیلندر با 1.5 لیتر حجم، 107 اسب بخار قدرت و 140 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و از این نظر توان نسبتا مشابهی با 206 تیپ 5 دارد. اما به دلیل عملکرد گیرباکس و نسبت به قدرت، شتاب اولیه 315 نسبت به تیپ 5 چشم گیر نیست.

MVM 315

شایع ترین ایراد مدل قدیمی 315، مشکلات گیرباکس و مجموع کلاچ آن بود که گویا این موارد در مدل فیس لیفت مرتفع شده اند. البته پدال ترمز 315 هنوز هم حساسیت مناسبی ندارد و این هاج بک چینی با برخورداری از 2 کیسه هوا توانسته 4 ستاره ایمنی از موسسه CNCAP دریافت کند.

مزایای MVM315

  • طراحی زیباتر کابین و بدنه نسبت به قبل
  • امکانات مناسب

معایب MVM315

  • ضعف سیستم کلاچ
  • شتاب اولیه نه چندان مناسب
  • نبود قطعات یدکی و خدمات مناسب
  • افت قیمت بالا

امکانات و تجهیزات

چراغ های مه شکن جلو و عقب، چراغ سوم ترمز، تنظیم صندلی جلو در 4 جهت، رینگ آلومینیومی، سنسور پارک، تنظیم برقی آینه های جانبی، شیشه های بالابر برقی برای 4 درب، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، ترمز جلو  دیسکی و عقب کاسه ای، ABS و EBD قابلیت پخش MP3، ورودی USB و AUX، مجهز به 6 بلندگو

مشخصات فنی MVM315

  • کلاس: هاچ بک شهری
  • پیشرانه: 4 سیلندر 16 سوپاپ
  • حجم موتور: 1497 سی سی
  • قدرت: 107 اسب بخار در 600 دور
  • گشتاور: 140 نیوتن متر در 4500 دور
  • وزن: 1210 کیلوگرم
  • مصرف: 6.5 لیتر در 100 کیلومتر
  • باک: 50 لیتر
  • شتاب: -

نتیجه گیری

در بازار خرید و فروش خودرو در حال حاظر هردو خودرو رقبایی همانند پژو 207 اتوماتیک، ال نود اتوماتیک، برلیانس 230، رنو ساندرو دارند که هرکدام دارای نقاط قوت و ضعفی هستند به عنوان مثال بسیاری از ظاهر ال نود اتومات خسته شده اند یا رنو ساندرو اما اگر به دنبال خودرویی جادار و با موتوری تست شده و دارای خدمات مناسب هستید بی شک اچ30 می تواند گزینه مناسبی باشد، اما اگر به دنبال خودرویی جم و جور و با فضای پارک مناسب و شهری هستید تا حدی ام وی ام به انتخاب شما نزدیک تر است.

**جهت دریافت قیمت روز و تحویل فوری و به روز کلیه محصولات ایران خودرو و سایپا اعم ار رنو ساندرو، تندر 90 اتوماتیک، اچ30 کراس، برلیانس، کیا سراتو و ... با زمان تحویل فوری و به روز با کارشناسان فروش خودرو در تماس باشین.

جهت دریافت قیمت روز H30کراس بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

قیمت روز H30 کراس

H30 کراس

 

 
معرفی به دوستان :
پرویزپولادنژاد : نارضایتی مشتری ازدروغ گفتن مدیریت ایران ...
3 1
نظرمن قبل ازاینکه.ماشین روانه بازار بکنیدخدمات پس ازفروش محیا بشه بعدماشین دربازار بریزیدپنجاهذسالمه توانستم یه ماشین چینی به قیمت ۴۸میلیون بخرم درحالی که ارزش این ماشین زیر بیست میلیونه چون قطعات نداره زمان خرید زنگ زدم به امورمشتریان کسانیااونجا نشستن به اسم کارشناس ازشون سوال کردم این ماشین محصول ایران خودروهست جواب دادن بببببله...پرسیدم خدمات پس ازفروش گفتن عااااااااااالی...ماشین به خاطریک سپرنمایندگی میگه معلوم نیست این سپرکی محیا بشه عرض کردم ماشین به خاطر یک سپر خوابیده بنده کل سرمایه ام رادادم این ماشین خریدم حالا که ماشینم به خاطر یه سپرخوابیده روزی هم ۶۰هزارتومان پول آژانس میدم تا پیاده نمونم مدیرمحترم اگرماشین آماده وارد کشورمیکنی قطعات نمیتونی واردکنی دیگه اینقدر تبلیغ نکنید بزارمردم همون پرایدشون روبخرن اگه رفتن به بغالی سرکوچه شون هم گفتن لوازم یدکی پراید و میخواهیم دراختیارشون بزارن پوز عالی جیب خالی حکایت ایران خودرو مدل به مدل ازچین ماشین وارد میکنه قطعات هم اگه چینی ها دوست نداشتن بدن میریم با ماشینمون که تو نمایندگی خوابیده عکس یادگاری میگیریم اسم این ماشین که خدمتتون.عرض کردم دانگ فنگ همون اکس سون تو روخدا دیگه تبلیغ نکنید که میخواهید اقساطی هم بفروشید منتظر جواب میمونم
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  بررسی و معرفی دانگ فنگ H30 کروز + کاتالوگ و ویدئو به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .پیشینه دانگ فنگ H30 Cross به نسل اول سیتروئن الیزه باز می‌گردد. در سال&zw ...
  دانگ فنگ H30 در یک نگاه + کاتالوگ و ویدئو به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . خودرو جدید ایران خودرویی ها دانگ فنگ H30 است که مدتی است روانه بازار فروش خودرو داخل ...
  همه چیز درباره مقایسه بین دانگ فنگ H30 و لیفان X50 به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز H30 کراس با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . در حالی که تب خرید شاسی‌بلندها و کراس اوورها در ایران داغ داغ اس ...
  مقایسه رنو ساندرو استپ وی با دانگ فنگ اچ 30 کراس رنو ساندرو استپ وی فروش خودرو ، ساندرو استپ وی در واقع نسخه قد بلند ساندرو هاچ بک میباشد . نسبت به دیگر محصولات خانواده ساندرو و لوگان ساندرو استپ وی طراحی اش پخته تر و دل نشین تر میباشد . ساندرو استپ وی در قسمت جلوی خودرو جلو پنجره اش تم ...
  بررسی برترین خودرو چینی در رنج 80 میلیون + تصاویر خودرو تازه وارد ایران خودرویی ها محصول شرکت دانگ فنگ چین که به تازگی وارد سبد محصولات فروش خودرو ایران خودرو گردیده است، هایما در دو کلاس دستی و اتومات به بازار عرضه می گردد با توجه به تب بالای خودروهای کراس اوور در بین مردم نیاز به بررسی ...
  مقایسه پژو 207i جدید با دانگ فنگ H30 Cross به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . اگر به دنبال خرید خودرو در رنج 50 میلیون و از محصولات داخلی هستین یکی از گزینه های ...
  بررسی خودروهای  60 تا 75 میلیونی دربازار + تصاویربه خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو ،امروز می خواهیم خودروهای لیفان ایکس 60، چانگان ،ام وی ام ایکس ...
معرفی بهترین کراس اورهای زیر60 میلیون تومان+ تصاویر به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .فروش خودرو ،کراس‌اوور کوچک (Compact Crossover) خودرویی است که فضا و بدنه ی ...