ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

مزایای سراتو سایپا و دلایل منطقی خرید سراتو

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

مزایای سراتو سایپا و دلایل منطقی خرید سراتو

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

فروش خودرو سراتو سایپا خودرویی است که بعد از قرارداد بین سایپا و کیاموتورز کره جنوبی به وسیله کمپانی خودروسازی سایپا ساخته شد. کیا سراتو قبل از این به شکل وارداتی و به وسیله ی نماینده آن زمان کیا در ایران، به کشور وارد می شد، سراتو سایپا با کم کردن برخی از امکانات رفاهی توسط سایپا عرضه می شود، معمولا بعد از آن که یک مدل از خودروهای یک کمپانی فروش و استقبال خوبی را شاهد است آن کمپانی از این محبوبیت استفاده می کند و با توجه به نگاه اکثر خریداران اقدام به ارائه نسخه فیس لیفت شده آن می کند، سراتو هم دو بار دچار بازنگری شده است، همین امر هم نشان دهنده محبوبیت و فروش بالای سراتو در جهان است، لذا کمپانی کیا که خود طرفداران بسیاری را در جهان دارد، حساب ویژه ای را بر روی سراتو باز کرده است، سراتو سایپا نسل دوم این خودروی می باشد، جالب است بدانید که ساخت و راه اندازی خط تولید سراتو سایپا زمان زیادی را برد لذا در زمان افتتاح، نسل بعدی این خودرو هم توسط کیا موتورز رونمایی شد و متاسفانه سراتو سایپا در هیچ کجای جهان به جز ایران عرضه نمی شود، (مگر به شکل دسته دوم) شروع عرضه سراتو سایپا در سال ۱۳۹۳ شمسی آغاز گردید، کیا سراتو در ابتدا در دو کلاس کوپه و سدان ساخته می شد، اما بعد از مدتی کیا موتورز عرضه مدل کوپه را حذف کرد، کیا سراتو به جای مدل کوپه هم اکنون در کلاس هاچ بک ارائه می گردد که البته در ایران مدل هاچ بک عرضه نمی شود و فقط شاهد حضور مدل سدان آن هستیم. اگر قصد خرید نسل سوم این خودروی را دارید باید آن را از نماینده رسمی کیا موتورز در ایران (اطلس خودرو) خریداری کنید، سراتو سایپا در دو نسخه دستی (۱۶۰۰ سی سی) و اتومات (۲۰۰۰ سی سی) عرضه می گردد، در ادامه به بیان معایب سراتو سایپا خواهیم پرداخت و بعد به بررسی محاسن سراتو سایپا نسبت به رقبای بازار ایران می پردازیم، در انتها هم با ارائه جدول مقایسه ای و مقداری توضیح مقاله را تکمیل خواهیم کرد، با فروش خودرو همراه باشید.

  • جهت دریافت قیمت روز سراتو بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

قیمت روز سراتو

محاسن سراتو سایپا :

1:فضای مناسب کابین نسبت به رقبای هم کلاس 

همان طور که می دانید سراتو سایپا در کلاس خودرویی سدان کوچک قرار دارد و دارای طول، عرض و ارتفاع ۴۵۳۰، ۱۷۷۵ و ۱۴۶۰ میلیمتر می باشد، این خودرو با دیگر خودروهای هم کلاس، از لحاظ فضای داخل کابین بهتر عمل کرده است و دارای فضای بیشتری در بخش کابین است. البته اگر بخواهیم سراتو سایپا را با رقبای هم قیمتش مقایسه کنیم(کلاس خودرویی متفاوت) این بخش جز محاسنش محسوب نمی شود.

کاتالوگ سراتو 

سراتو

2: طراحی ظاهری 

طراحی ظاهری کیا سراتو همواره باعث شده که نگاه های مثبت سنین مختلف را به سوی خود جذب کند و در بازارهای بزرگ جهانی فروش بسیار خوبی را برای خود بدست آورد، این سبک طراحی که باعث جذب گروه های مختلف سنی شده است باعث محبوبیت این خودرو گردیده است. و مطمئنا این بخش را از مهمترین محاسن این خودرو کرده است.

3:طراحی داخلی

اگر متریال بد را از این بخش فاکتور بگیریم در کل سراتو سایپا دارای کابین خوب و قابل قبولی است، چرا که زبان مهندسی کره ای در پشت این خودرو قرار گرفته است، در ضمن کیا سراتو دارای اصالت در بخش طراحی است، این در حالی است که خیلی از رقبای این خودرو فاقد اصالت طراحی هستند، و محصولات خود را از روی خودروهای کره ای و یا اروپایی کپی می کنند، امری که بی شک مهم می باشد.

ایمنی

درست است که سراتو سایپایی تفاوت هایی با مدل وارداتی دارد ولی به هر حال این خودرو با نظارت و تاییدیه کیا موتورز در ایران ساخته می شود و همین امر باعث می شود که خودروی مذکور دارای ویژگی های یکسانی با مدل وارداتی باشد، سراتو سایپایی که نسل دوم این خودرو است موفق به کسب ۴ ستاره ایمنی از موسسه آمریکایی NHTSA شده است، در ضمن موسسه NCAP در استرالیا هم ۴ ستاره ایمنی به سراتو نسل دو داده است، کیا سراتو سایپایی دارای امکانات ایمنی زیر است:

  1. مجهز به ۲ کیسه هوای ایمنی (همان طور که گفته شد ۲ کیسه هوای جانبی توسط سایپا کم شده است.
  2. سیستم ضد بلوکه ترمز ABS
  3. سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD

سراتو

امکانات رفاهی

سراتو سایپایی دارای امکانات رفاهی زیر می باشد:

  • کامپیوتر سفر
  • کروز کنترل
  • سیستم ضد سرقت
  •  غربیلک فرمان و دسته دنده با پوشش چرمی پوشیده شده است
  • تهویه مطبوع اتوماتیک
  • فرمانی که قابلیت تنظیم با کلیدهای کنترل را دارد.
  • باز شدن اتوماتیک درب‌ها در زمان وقوع تصادف
  • نشان دهنده جهت یا همان قطب‌نما
  • چراغ‌های جلو با امکان تنظیم زاویه نور
  • چراغ‌های اتوماتیک
  •  کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان + CD PLAYER + MP3 + AUX + USB + IPOD
  • تعداد شش عدد بلندگو

سراتو سایپا آپشنال :


خودروی سراتو سایپا جز خودروهای با کیفیت زیر ۱۰۰ میلیون تومان بازار ایران به حساب می آید، در همین حال گروه خودروسازی سایپا تصمیم به عرضه سراتو آپشنال گرفته است و این خودرو را با امکانات و قیمت بیشتر عرضه می کند، (تولید سراتو سایپا در اسفند ماه استارت خورد، و عرضه اش در بهار ۹۶) در زیر به بیان امکانات اضافه شده به سراتو آپشنال نسبت به مدل قبلی خواهیم پرداخت، البته فراموش نکنید که این تغییرات با نظارت مستقیم کیا موتورز کره اعمال شده است، و طبق گفته سایپا براساس نظر سنجی این خودروساز از هموطنان صورت گرفته است:

  1. سانروف
  2. روکش چرم روکش چرم جدید صندلی‌ها
  3. سیستم قفل و سوئیچ هوشمند موسوم به smart key
  4.  صفحه جلو آمپر و کیلومترشمار زیباتر
  5. سنسور و دروبین عقب
  6.  سیستم تعویض دنده پشت فرمان موسوم به Paddle Shifter
  7. سیستم مولتی‌مدیا با ناوبری GPS

مشخصات فنی :


سراتو سایپا در دو مدل ۱۶۰۰ سی سی و ۲۰۰۰ سی سی ارائه می گردد، در زیر به توضیح مشخصات فنی این خودرو می پردازیم:

سراتو سایپا ۲۰۰۰ سی سی دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه است، این سدان کوچک قادر به تولید ۱۵۶ اسب بخار قدرت در ۶۲۰۰ دور در دقیقه است، گشتاورش هم ۱۹۴ نیوتن متر در ۴۳۰۰ دور در دقیقه می باشد. (سراتو آپشنال هم از این پیشرانه بهره می برد.) گیربکس هم از نوع شش سرعته خودکار است.

سراتو سایپا ۱۶۰۰ سی سی هم در زیر کاپوتش یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه قرار دارد که این پیشرانه قادر به تولید ۱۲۴ اسب بخار قدرت در ۶۳۰۰ دور در دقیقه است، در ضمن گشتاور آن هم ۱۵۶ نیوتن متر در ۴۲۰۰ دور در دقیقه است. گیربکس هم شش سرعته دستی است.

**جهت دریافت قیمت روز و فروش نقدی و اقساطی سراتو با زمان تحویل فوری و به روز در رنگبندی متنوع با کارشناسان فروش خودرو تماس برقرار نمائید.

 

 
معرفی به دوستان :
علی : سراتو مونتاژ
9 2
سلام خودرو خوبیه اما نه با این قیمت!!!!
بهروز صني : سراتو سايپا
10 3
سلام به همه دوستان يكي از بهترين انتخاب هاي خريد خودرو داخلي
محمد : مشتری
5 0
با سلام .ماشینهای داخلی را با شرایط بهتری به صورت اقساط عرضه کنند بهتره
احمد : مقاله ناقص
3 1
در ابتدای موضوع ، عنوان شده است که ابتدا معایب خودرو و سپس محاسن و در خاتمه جدول مقایسه را مطرح می کنید ، اما شما فقط محاسن را گفته اید آیا این نوعی کلک تبلیغاتی نیست؟ لطفا صادق باشید
مدیریت : پاسخ
5 2
سلام هم در عنوان مقاله و هم در تیتر و در عکس مقاله با تیتر بزرگ مزایا نوشته شده است!!!!
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  با 140میلیون تومان،کیاسراتو 2017 یا هیوندا النترا؟ به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو ،انتخاب میان دو خودرویی که این بار رو در روی یک دیگر قرار گرفته ان ...
  مقایسه هایما توربو باسراتو سایپا به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .در مدت نچندان دور گزینه های 90 میلیونی برتری به جزء خودروهای چینی برای خرید وجود داشت اما در حا ...
  مقایسه هایما توربو با سراتو سایپا + تصاویربه خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . در رنج قیمت حدود 90 میلیون تومان ماشین های زیادی پیش روی ما قرار دارد ولی ما امروز قص ...
  تفاوت سراتو آپشنال با سراتو معمولی + تصاویر به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو سراتو 2.0 آپشنال با آپشن‌های جدید نصب شده بسیار مناسب گردیده و در ...
  انتخاب 140 میلیونی; مقایسه کیا سراتو 2017 یا هیوندایی النترا؟ به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو، ورود کیا سراتو به حدود هشت سال قبل بر می گردد در حال ...