ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

برلیانس H220 بخرم با پژو 206 تیپ 5

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

برلیانس H220 بخرم با پژو 206 تیپ 5

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

با توجه به جمعیت جوان کشور و افزایش تقاضا برای خودروهای کوچک شهری رقابت سختی میان خودروهای هاچ بک بازار فروش خودرو است دو خودرویی که به مقایسه آنها می پردازیم پژو 206 تیپ 5 یکی از پرفروش ترین خودروهای بازار داخلی و پرفروش ترین خودرو اروپایی در کلاس هاچ بک در مقابل برلیانس هاچ بک 220 چینی جدید سایپایی ها با ظاهر و امکانات جدید هر دو خودروها در رنج 38 تا 39 میلیون با گیربکس دستی می باشند.

بررسی ظاهری

پژو 206 از سال 1380 بر روی خط تولید ایران خودرو قرار گرفت و از آن سال تا به الان در تیپ‌های مختلف عرضه شده‌است. این هاچ بک پرطرف‌دار از ابتدای فروش تاکنون بدلیل چهره عامه‌پسند و بازار انحصاری داخلی توانسته ‌است فروش بسیار خوبی را تجربه کند. با اینکه نسبت به نمونه اولیه جراحی سبکی در بخش چراغ‌ها جلو و عقب این خودرو انجام پذیرفته اما هنوز همان چهره گربه‌سان خودرو را حفظ کرده‌است.

پژو 206

درباره ظاهر شیر این رقابت، نیازی به تفسیر حس نمی‌شود زیرا با تولید 15‌ساله این خودرو در کشور، در ترافیک کلان شهرها پا به پای جمعیت، این کهن‌سال را مشاهده می‌کنیم.

پژو 206

پژو 206

خودرویی با ایمنی بالا و ظاهری جذاب در جلو و عقب خودرو که به واسطه حضور 17 ساله در ایران کمی تکراری شده است.

  • جهت دریافت قیمت روزانواع پژو بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

قیمت روز انواع پژو

پژو206

کاتالوگ پژو 206

کاتالوگ پژو 205 تیپ 5

مزایای پژو 206 تیپ 5

  • شتاب و قدرت بالا
  • بازار خرید و فروش خوب
  • قطعه بدنه و لوازم یدکی مناسب
  • هزینه تعمیر و نگه داری کم
  • 5 ستاره ایمنی از موسسه NCAP

معایب پژو 206 تیپ 5

  • طراحی قدیمی
  • افت کیفی نسبت به سال های اول تولید

ویدئو پژو 206 تیپ 5

 

 

در مقابل برلیانس H220 با بهره‌گیری از همکاری چینی ها با آلمانی ها و متخصصین پنین فارینا و جیوجیارا، توانسته‌است محصولی قابل توجه و تقریبا چشم نواز تولید کند. نمای جلوی خودرو با طراحی جدید هواکش برلیانس و چراغ ها کشیده شده نمایی جدی و مردانه به خودرو بخشیده‌است که از ابتدای امر مصمم بودن خود را جهت مبارزه با رقبا نمایان می‌کند. و در نمای بغل خودرو با طراحی منطقی به نظر نگارنده بسیار جذاب است.

برلیانس 220

یک خط از بالای گلگیر جلو خودرو در امتداد دستگیره‌ها تا چراغ عقب خودرو ادامه یافته‌است و  هم‌چنین یک خط از زیر در جلو خودرو تا گلگیر عقب خودرو ادامه پیدا کرده‌است؛ که مجموعا طرحی دلنواز برای این هاچ بک ایجاد نموده‌اند.

برلیانس 220

زبان طراحی این خودرو براساس زبان طراحی آسیا شرقی یا همان اینسکتی (حشره‌ای) شکل گرفته‌است. آینه‌های بزرگ کناری خودرو برای شهرها شلوغ ایران یک مزیت به حساب می‌آیند اما در نمای ظاهر نحوه قرار گیری چراغ راهنمای جانبی کمی خاص و عجیب است.

برلیانس 220

در نمای پشت برلیانس H220 حس کپی برداری از ب ام و سری 1 به ما القاء می شود و به حیس المجموع نمره قابل قبولی می تواند کسب کند.

کاتالوگ برلیانس H220

کاتالوگ برلیانس h220

مزایای برلیانس H220

  • طراحی و ظاهر جدید
  • فرمان برقی

معایب برلیانس H220

  • قدرت کم موتور و شتاب پائین
  • کم بودن خدمات و قطعه و لوازم بدنه و موتوری
  • بازار فروش ضعیف

ویدئو برلیانس H220

 

 

مقایسه نمای داخلی خودروها

در بحث و نمای داخلی پژو 206 با توجه به طراحی قرن 21 خبر خاصی نیست و همان چهره همیشگی و آشنا برای همه که فقط در سال های اخیر کمی تغییرات در نمایش گر داشبورد و نیز سیستم صوتی صورت گرفته است و از دید کیفیت و نیز دسترسی به ادوات و کلید ها نمره قابل قبولی می گیرد.

نمای داخلی پژو 206

در مقابل رقیب چینی پژو برلیانس H220 از طرحی به روز و داشبوردی دو رنگ بهره می برد و طراحی فرمان نیز با قسمت پلاستیک نقره‌ای در پایین آن تا حدودی چشم را نوازش می‌کند.

نمای داخلی برلیانس 220

ال‌سی‌دی تک رنگ به کار رفته در میان داش‌بورد تا حدودی به ال‌سی‌دی های 206 از لحاظ کارایی شبیه است. طراحی رودری‌ها و نوع قرار گیری دستگیره‌ها و کلیدها به خودروهای به‌روزتراست.

مقایسه پیشرانه

خودرو پژو 206 تیپ 5 از موتور معروف تی یو فایو 1600 سی سی، 16 سوپاپ با حداکثر قدرت 110 اسب بخار و حداکثر گشتاور 142 نیوتون بر متر و گیربکس 5 سرعته دستی بهره می‌برد. این پیشرانه از لحاظ آلایندگی استاندارد یورو 4 را پاس می‌کند و در سیکل ترکیبی طبق ادعا سازنده 6/6 لیتر بر صد کیلومتر مصرف دارد.

موتور پژو 206

در مقابل برلیانس H220 با موتوری با کد BM15L برگرفته شده همانند سایر چینی ها از موتورهای میتسوبیشی با ظرفیت 1500 سی سی، حداکثر قدرت 102 اسب بخار و حداکثر گشتاور 138 نیوتون بر متر و گیربکس 5 سرعته دستی عرضه می‌شود. این پیشرانه از لحاظ آلایندگی استاندارد یورو 4 را پاس می‌کند و در سیکل ترکیبی طبق ادعای سازنده 4/6 لیتر بر صد کیلومتر مصرف دارد، که با توجه به وزن 1194 کیلوگرمی برلیانس در مقابل وزن کمتر 206 تیپ 5، قدرت پیشرانه شیر پیر بر جوان چینی پرادعا هم از دید قدرت و شتاب می‌چربد.

موتور برلیانس 220

در بحث سیستم ترمز بی شک برنده این رقابت پژو 206 با سیستم چهار چرخ دیسکی و مجهز به سیستم ABS  و EBD و EBAاست که در بحث شهری و ایمنی خودرو بسیار تاثیر برانگیز می باشد.

  • جهت دریافت قیمت روز انواع برلیانس بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

قیمت روز انواع برلیانس

برلیانس 220

مقایسه امکانات و تجهیزات

خودرو 206 تیپ 5 دارای امکانات سیستم ترمز ضد قفل (ABS و EBD ‌و EBA)، ترمز جلو دیسکی با سیستم خنک کاری، ترمز عقب دیسکی، کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیک، سیستم تهویه اتوماتیک، تیوتر جلو، پخش CD با کنترل پشت فرمان، بلندگوی درهای جلو و عقب، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو، چراغ همراهی تا درب منزل در محیط تاریک، آینههای جانبی برقی، دارای حسگر دماسنج و قاب رنگی، شیشه بالابر برقی درب جلو و عقب، ایموبیلایزر, قفل مرکزی با ریموت رادیویی, کمربندهای ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم کنترل بخار بنزین، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع، پشت سری جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع , صندلی عقب 2 تکه با قابلیت تاشوندگی، پشت سری صندلی عقب با قابلیت تنظیم ارتفاع و دماسنج روی داشبورد است.

در مقابل خودرو برلیانس H220 در مدل گیربکس دستی دارای امکانات ایربگ راننده وسرنشین، کامپیوتر اطلاعات سفر، صندلی راننده و سرنشین جلو قابل تنظیم در 4 جهت، صندلی عقب تاشونده، مجهز به سیستم پیشرفته ترمز EBDوABS‌، هشدار دهنده بسته نبودن کمربند ایمنی، قفل شدن اتوماتیک دربها در سرعت، چراغهای جلو هالوژن با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم ضد سرقت، قفل مرکزی، شیشه بالابر برقی جلو و عقب، مجهز به سیستم تهویه مطبوع دستی، آینه‌ها جانبی برقی، نگهدارنده فنجان جلو و عقب، سیستم صوتی و تصویری مجهز به 4 بلندگو، رادیو، پورت USB، چراغ مطالعه و هم‌چنین فرمان برقی است. در زمینه امکانات تقریبا دو خودرو پا به پا یکدیگر پیش می‌آیند.

نتیجه گیری نهایی

با توجه به تشنگی بازار برای خودروهای هاچ بک اگر به دنبال خودرویی چالاک و با شتاب و قدرت بالاتر و با قطعه و لوازم بدنه و موتوری و دسترسی آسان تر به تعمیرکار و فروشی راحت تر هستید بی شک پژو 206 گزینه مناسب به جهت خرید است و اما ظاهر جدید و خودرویی به روز تر از دید طراحی هستید بی شک برلیانس از گزینه های مناسب خرید می باشد.

**جهت دریافت قیمت روز خانواده برلیانس اعم از H220، H230، H330 اتومات و دستی و پژو 206 هاچ بک و صندوقدار در رنگ بندی متنوع با زمان تحویل فوری و به روز با واحد فروش تماس برقرار نمائید.

 
معرفی به دوستان :
شهسواری : برلیانس بهتره یا 206
5 15
سلام مقاله عالی بود ,ولی از دید ایمنی و شتاب و قدرت حرفی نداره برلیانس در مقابل پژو 206
محمد : برلیانس بهتره یا 206
2 11
سلام به همگی؛البته نظر شخصی خودمه،کیفیت پژو از لحاظ موتوری خیلی بهتر از برلیانسه،اما از لحاظ زیبایی نه برلیانس جوان پسندتره،البته خودمم موندم که کدومش را بخرم!خیلی تحقیق کردم،میگم موتور برلیانس خیلی ضعیفه…..
سبحان : بررسی پژو 206
6 14
سلام من الان ۲۰۶ tu5 داشتم و پشت برلیانس هم نشستم و اصلا از هیچ لحاظ قابل قیاس نیستن بله برلیانس ظاهر داره اما آیا شما دوست عزیز میخوای سوار ظاهر بشی و اصلا موتور برات مهم نیست؟
عشق ماشین : مقایسه 206 و برلیانس
9 21
تاحالا موشک دیدی؟؟؟؟ ۲۰۶ تیپ ۵ بخیر میبینی. موشک خیابونی تاحالا توی صندلی فرو رفتی؟؟؟ تیپ ۵ بخیر تا فرو بری آخه این چینی بدون ایمنی فقط ظاهر داره هیچی هم نداره نه تعمیرکار و نه قطعه و لوازم
حامد حیاتی : 206 بخرم یا برلیانس
8 8
سلام اولا ممنونم برای مقاله ساده و کلی خوشم اومد اونجا که معایب و مزایای هرکدوم را با دقت و بدون هیچ جانبداری نوشتین و نتیجه گیری نهایی من مه 206 را انتخاب کردم ممنونم ازتون قیمکت هم گرفتم 38میلیون و 100 که 400 زیر قیمت بقیه جاهاس عالیه
محمد : برلیانس
19 4
سلام به دوستان عزیز.لطفا از هر جایی چیزی میشنوید زود قضاوت نکنید اولا برلیانس 5ستاره ایمنی داره دوما قطعات هردو چینی هستن بعد شتاب برلیانس 11ثانیه است که هیچ فرقی نداره با206 ولی از سرعت 100به بالا برلیانس شتاب بیشتری میگیره mohamamdn@ ایدی تلگرام منه اگه اطلاعاتی از برلیانس خواستید درخدمتتونم
محمد : پاسخ به عشق ماشین
13 18
عشق ماشین چند بار میای تو همه سایت ها نظر می دی! خب شما ۲۰۶ سوار شو، مثل اینکه کارگر ایران خودرو هستی! این قدر از ۲۰۶ تعریف می کنی، آینده نشون می ده قیمت کدوم ماشین بالاتر میره موتور ۱۸۰۰ خودرو ۲۰۶ فقط ۱۰۸ اسب بخار قدرت داره موتور ۱۵۰۰ برلیانس ۱۰۳ اسب بخار قدرت داره شما شتاب بگیر بچسبی به خودرو
majid : مقایسه 206با برلیانس
2 8
ماشینای چینی رودیگه همه شناختن ظاهرزیبا وکم کیفیت که بعدازمدت کمی ازرنگ ورومیره وبایدباقیمت بالابگردی تاپیداکنی فقط دردسره این ماشینای بی اصل ونسب
حامد : جواب محمد
2 0
اقا محمد براساس 5ستاره یک چین رو داره و پژو206،5ستاره از موسسه BACOnرو داره. 206موتورش 1600سیسی که 105اسب وبرلیانس موتور1500سیسی 102اسب داره
کمیل : اشتباه نکنید
4 0
206 های کنونی یعنی از سال 96 به بعد همه شون بی کیفیتن کلا ماشین ایرانی همشون همینن . اما ماشین های فعلی چینی در بازار ایران دارای کیفیت قابل قبولی هستند ... و این سیاست کشور هست با بالا نگه داشتن دلار از شرکت های ایران خودرو و سایپا حمایت کنند .برلیانس بخرید ضرر نمیکنید ...چون از نظر کیفی با محصولات قابل مقایسه نیست .. ِِِِِ پس فریب شتاب و حجم بالای موتور و نخورید ... بنده با علمی کامل و منطقی رفتم خریدم و راضی ام . ضمنا من خودم 190 تا با مدل 230 برلیانس رفتم بدون افت شتاب سرعت و شتاب عالی فرمان برقی و کولر و بخاری توووپ
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

مقایسه رنو ساندرو با برلیانس H320 هاچبک های 50 میلیونی به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . اگر به دونبال خرید خودرو 50 میلیونی در بازار هستین حتما یکی از گزینه های شما دو خ ...
  ویدئو برلیانس H330 محصول جدید پارس خودرو + کاتالوگ به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . برلیانس نام جدید محصول جدید پارس خودرو که در کلاس c سگمنت روانه بازار فروش ...
  مقایسه رنو ساندرو ، برلیانس ، پژو ۲۰۷ + تصاویر به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . یکی از جالب ترین مقایسه ها در رده ۵۰ میلیون بین سه رقیب ۲۰۷ برلیانس و رنو ساندر ...
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 همه چیز درباره برلیانس H320 + کاتالوگ مح ...
  ویدئو برلیانس H320 محصول جدید پارس خودرو + کاتالوگ فروش خودرو و قیمت روز خودرو، تحویل به روز محصولات ایران خودرو، سایپا، گروه بهمن،خودرو H۳2۰ محصولی است که با همکاری شرکت برلیانس چین تولید خواهد شد و با توجه به اینکه خطوط تولید آن آماده است. پس از راه اندازی کامل خط تولید، فروش آن آغ ...
  برلیانس H320 خودرو جدید سایپایی ها + تصاویر خودرو جدید سایپایی ها که چند وقتی هست از تولید و عرضه این پلتفرم به بازار سخن به میان اومده برلیانس اچ ۳۲۰ می باشد که از نظر طراحی بدنه تا حدی به نسل اول ب ام و سری یک شباهت ‏دارد(یا به عبارتی کپی برداری شده)،اما به جای پلت فرم دیفرانسیل عقب ...