ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

SAAB خودور ملی ترکیه شد! + تصاویر

10 / 10
از 2 کاربر

SAAB خودور ملی ترکیه شد! + تصاویر

دولت ترکیه اعلام کرده است که حق تولید نسل دوم خودروی قدیمی ساب 9-3 را از سازمان خودروهای برقی ملی سوئد خریداری کرده است. شورای تحقیقات علمی و فناوری ترکیه طی چند ماه اخیر با این سازمان سوئدی همکاری کرده است تا این خودروی قدیمی 13 ساله را به مدل جدیدی تبدیل کند و مقامات ترکیه نام «خودروی ملی ترکیه» را بر آن نهاده‌اند.

SAAB خودور ملی ترکیه شد! + تصاویر

گرچه هنوز جزئیاتی در مورد این خودرو به‌طور رسمی منتشر نشده است، اما به‌نظر می‌رسد نمونه‌های اولیه آن‌که به تازگی برای مقامات ترکیه به تصویر کشیده شده‌اند، تا حدود زیادی از کادیلاک BLS که تعداد کمی از آن در اروپا فروخته شد و بر اساس ساب 9-3 تولید شده بود، الهام گرفته است. البته طراحی این خودرو هنوز نهایی نشده و ممکن است شباهت‌های آن با کادیلاک تا مرحله تولید برطرف شود. این خودروی سواری با هر ظاهری که تولید شود، تحت نام ساب به بازار نخواهد آمد و ترکیه قصد صادرات آن را به کشورهای همسایه دارد.

SAAB خودور ملی ترکیه شد! + تصاویر

فروش خودرو به نقل از اقتصاد آنلاین، ساب 9-3 در زمان تولید برای سال 2010 عنوان خودرو با دوام بازار با 84% عملکرد بی عیب و نقص در 100 هزار کیلومتر کارکرد را از آن خود کرد و از مجموعه ای از پیشرانه های مدرن و توربو چهار و شش سیلندر نیرو میگرفت.به هرحال این خودرو در صورت قیمت گذاری مناسب از تکنولوژی بالا و ایمنی فوق العاده ای برخودار است و می تواند حداقل در بازار خاورمیانه به عنوان خودرویی متفاوت و ایمن،توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند.

SAAB خودور ملی ترکیه شد! + تصاویر

شورای تحقیقات علمی و فناوری ترکیه طی چند ماه اخیر با این سازمان سوئدی همکاری کرده است تا این خودروی قدیمی ۱۳ ساله را به مدل جدیدی تبدیل کند. هرچند هنوز جزئیاتی در مورد این خودرو به‌طور رسمی منتشر نشده است، اما به‌نظر می‌رسد نمونه‌های اولیه آن به کادیلاک BLS شبیه هستند. ظاهرا ترکیه قصد دارد این محصول را به بازارهای صادراتی منطقه ارسال کند و با این حساب هیچ بعید نیست ایران نیز در آینده ای شاید نه چندان دور، میزبان خودرو ملی ترکیه‌ای‌ها باشد.

از هم‌اکنون در صورت نصب نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام روی رایانه، تبلت یا گوشی همراه خود و یا بروزرسانی پیام رسان تلگرام گوشی خود می‌توانید با کلیک روی کانال اختصاصی فروش خودرو به نشانی: https://telegram.me/foroshekhodro و کلیک بر روی گزینه  Join Chanel ؛ از تازه‌ترین و مهم‌ترین مطالب و تصاویر و فیلم‌های ارسالی فروش خودرو آگاه شوید.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :