ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

فروش خارق العاده رنو کوئید در هند!

10 / 10
از 1 کاربر

فروش خارق العاده رنو کوئید در هند!

فروش خودرو، رنو ظرف یک ماه پس از شروع عرضه کوئید در هند، بیش از ۵۰ هزار سفارش برای این هاچ بک جمع و جور ارزان قیمت دریافت کرده است.عرضه این خودرو از 24 سپتامبر در هند آغاز شده است. رنو از همان ابتدا کوئید را با هدف بازار هند طراحی کرده است.

فروش خارق العاده رنو کوئید در هند!

رنو قصد داشت با همکاری شرکت باجاج خودرو ارزان قیمتی را برای بازار هند طراحی کند اما همکاری این دو شرکت به مشکل خورد و رنو به تنهایی کوئید را روانه هند کرده است.

سامیت سانی مدیر رنو در هند میگوید: من از مشتریان هندی به خاطر استقبال پدیده وار از رنو کوئید و اعتماد آنها به برند رنو تشکر می کنم.

فروش خارق العاده رنو کوئید در هند!

فروش خارق العاده رنو کوئید در هند!

اگرچه رنو کوئید موفق شده آن رونقی را که خودورساز فرانسوی رنو انتظار داشت ایجاد کند اما این شرکت در عرضه این خودرو در تعداد بالا ناموفق عمل کرده است. دوره انتظار مشتریان برای دریافت این هاچ بک پنج هزار دلاری هند به شش ماه رسیده است.

عواملی که موجب شده رنو کوئید اینقدر برای خریداران جذاب باشد، قیمت پایین، مصرف سوخت بسیار پایین در کلاس خود و طراحی شبیه خودروهای کراس اور هستند.

فروش خارق العاده رنو کوئید در هند!

رنو کوید در چهار مدل استاندارد، RxE, RxL and RxT عرضه می‌شود و از یک گیربکس دستی پنج سرعته  بهره می برد. موتور 800 سی سی سه سیلندر این خودرو قدرتی معادل 53 اسب بخار و گشتار 72 نیوتن متر تولید میکند.رنو قصد دارد نسخه قدرتمند تر این هاچ بک را نیز عرضه کند که ممکن است دارای یک موتور 1000 سی سی با یک گیربکس AMT باشد.

مدیران رنو از مذاکره با یکی از خودروسازان بزرگ ایران برای تولید این خودرو خبر داده‌اند. به گفته یکی از مدیران رنو قرار است این خودرو در ایران با قیمت 25 میلیون تومان عرضه شود تا بتواند جایگزین پراید شود.

از هم‌اکنون در صورت نصب نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام روی رایانه، تبلت یا گوشی همراه خود و یا بروزرسانی پیام رسان تلگرام گوشی خود می‌توانید با کلیک روی کانال اختصاصی فروش خودرو به نشانی: https://telegram.me/foroshekhodro و کلیک بر روی گزینه  Join Chanel ؛ از تازه‌ترین و مهم‌ترین مطالب و تصاویر و فیلم‌های ارسالی فروش خودرو آگاه شوید.

الهام مظفری : جالب ترکونده رنو
1 0
خوب رنو با این خودرو جالب می تونه موفقیت کسب کنه
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

رنو کوید 15 میلیون تومانی ارزان ترین کراس اوور جهان! + تصاویر فروش خودرو، خودروسازی رنو فرانسه بعد از L90  از اقتصادی ترین و ارزان ترین خودرو خود رونمایی کرد چند روزی نیست که رنو معرفی هاچ بک جمع و جور و کراس اوور شده رنو یعنی KWID بیشتر نمیگذرد .با پیشرفت مذاکرات و روند روبه رشد تولید رنو در ...
رنو کوئید رویا یا واقعیت برای جایگزینی پراید؟! + تصاویر و فیلم مدت هاس که خودروهایی برای جایگزینی محصولاتی همانند پژو 405، پراید و ... معرفی می شوند و این درحالی است که هنوز خبری از آنها در بازار خودروهای داخلی نیست، رنو کوئید خودرویی که بسیاری آنرا جایگزینی برای تندر 90 می خواندن اما رنو کوئید ...
رنو و خودروهایی که قرار است در ایران تولید شوند رنو به عنوان یکی از شرکای قدیمی خودروسازان ایرانی قرار است محصولات جدیدی را در دوکارخانه سایپا و ایران خودرو به تولید برساند بر این اساس به گفته مدیرعامل رنو پارس: رنو ساندرو، ساندرو بی‌کراس، داستر فیس‌لیفت‌شده و رنو کوئید هاچ‌بک ...