ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

شرایط پیش فروش پژو 207i صندوقدار اتوماتیک

10 / 10
از 1 کاربر

خودرو

شرایط پیش فروش پژو 207i صندوقدار اتوماتیک

در پی استقبال مشتریان از مدل هاچ بک این خودرو و در راستاي پاسخگويي به درخواست های متعدد برای مدل صندوقدار محصول مذکور، طرح پيش فروش محصول جديد پژو 207i صندوقدار اتوماتیک به اجرا گذاشته مي شود. خودروي پژو 207i صندوقدار اتوماتیک، محصول جديد گروه صنعتي ايران خودرو براي اولين بار در طرح پيش فروش عيدانه عرضه مي شود.

اين طرح از روز يكشنبه مورخ 96/12/13 آغاز می‌شود و تا زمان تكميل ظرفيت ادامه خواهد داشت. در اين طرح متقاضيان مي توانند با پيش پرداخت مبلغ 27 ميليون تومان نسبت به ثبت نام اقدام كنند. موعد تحویل این خودرو در گزارشات بعدی اعلام خواهد شد.

پژو 207i صندوقدار اتوماتیک بعنوان انتخاب جذاب خانواده، خودرويي به روز به حساب مي آيدکه ترکیبی از فن آوري، طراحی مدرن و ایمنی بالا همراه با امکانات و تجهیزات پیشرفته است. پژو 207i صندوقدار اتوماتیک با موتور کم مصرف TU5 و گیربکس اتوماتیک (AL4) به بازار عرضه خواهد شد. 

شرایط فروش 207 صندوقدار

جهت مطالعه مشخصات فنی و اطلاعات پژو 207 صندوقدار اتوماتیک بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

پژو 207i صندوقدار

Mohammad : پژو 207 صندق دار
0 0
فقط اتومات داره یا دستی هم داره؟
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام در حال حاظر تنها نسخه اتومات پژو 207 صندوقدار تولید می گردد.
سارا : 207
0 0
قیمت تمام شده اش چقدر هست؟
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

تست فنی  پژو 207 صندوقدار اتومات  + تصاویر خبرها و رایزنی های احتمالی حاکی از این است که پژو 207i صندوق‌دار، زمستان امسال به بازار ایران می آید. این روزها نسخه اتوماتیک آن با ECU ایرانیزه شده خود در سطح شهر در حال تست فنی می­باشد. به گزارش فروش خودرو ،  به نقل از سبقت آزا ...
رونمایی پژو 207 صندوقدار و دنا پلاس + ویدئو و قیمت فروش خودرو جدید پژو 207 صندوق دار و "دنا پلاس" برای خبرنگاران رسانه های جمعی کشور رونمایی و معرفی شد. پژو 207 جديد صندوقدار نيمه اول شهريور ماه سال آینده به بازار عرضه می شود ولی تولید انبوه آن اواخر اسفند امسال آغاز خواهد شد و قیمت پژو ...