ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

شاسی بلند جدید شرکت سایپا رونمایی شد

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

 شاسی بلند جدید شرکت سایپا رونمایی شد

 

شاسی بلند جدید سایپا

به گزارش NET .خودرو  در مراسم رونمایی از این خودرو که فعلا با نام پروژه آن " SP100 " شناخته می شود رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون امور صنایع وزارت صنعت، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و فعالان عرصه صنعت خودرو و قطعه سازی کشور حضور داشتند.

به گفته مدیر عامل سایپا نامگذاری این خودرو با همکاری فرهنگستان زبان فارسی انجام می گیرید که در همین راستا تا کنون چندین نام برای بررسی به فرهنگستان ارائه شده است.
 
شاسی بلند جدید سایپا
 
سلیمانی خاطر نشان کرد: تولید انبوه این خودرو در سال 99 انجام شده و محصول نهایی نیز تا قبل از پایان دولت در اختیار مردم قرار می گیرد.
 
خودروهای کراس‌اوور به خودروهایی بین سواری و شاسی‌بلند گفته می‌شود. این خودروها هم اکنون در بازارهای جهانی پرطرفدار هستند و شرکت‌های ایرانی هم سعی در ساخت آن‌ها دارند و ظاهرا به همین دلیل شرکت سایپا خودروی کراس‌اوور شاهین را معرفی کرده است و از پلتفرم SP100 سایپا در آن استفاده شده است. خودرو کراس‌اوور شاهین به عنوان اولین خودرو کراس‌اوور ایرانی دارای ارتفاع بیشتری از کراس‌های معمول است اما قابلیت آفرودی ندارد.
 
دو کیسه هوا (۶ کیسه هوای ۱۰ نقطه ای در نسخه فول آپشن اتوماتیک)، سانروف، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، رینگ آلومینیومی تراش خورده، تریم داخلی چرم، صندلی راننده برقی، استارت دکمه ای، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک، آینه تاشو برقی، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سیستم کنترل پایداری و… از جمله امکانات سایپا SP100 کراس اوور است.
 
امکانات شاسی بلند جدید سایپا
 
بر اساس این گزارش کراس اوور جدید سایپا با پیشرانه های مختلف به بازار می آید و جعبه دنده ۵ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک  بر روی آن نصب می شود.
SP100 کراس قرار است تا با پیشرانه هایی با قدرت ۱۰۸ تا ۱۵۶ اسب بخار به بازار عرضه شود و فعلا در نسخه تک دیفرانسیل جلو به مرحله تولید برسد.
 
کارشناسان بازار خودرو قیمت حدودی آن را 200 میلیون تومان تخمین میزنند.
 
تصاویر:
 
تصاویر شاسی بلند جدید سایپا
تصاویر شاسی بلند جدید سایپا
تصاویر شاسی بلند جدید سایپا 
 
اولین تیزر منتشر شده  سایپا SP100 :

 

 
 
علی : گربه در نقش شیر
0 0
در غیاب شیر، گربه هم شیر میشه
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

  آغاز تحویل خودروهای طرح فروش فوق العاده سایپا  قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش از آغاز تحویل خودروهای عرضه شده در طرح فروش فوق العاده محصولات این گروه خودروسازی خبر داد و افزود: تمام خودروهای عرضه شده در این طرح، در زمان مقرری که در قراردادهای اولیه ذکر شده، ...
  طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا - 25 مرداد 99 بدينوسيله به اطلاع متقاضيان محترم و نمايندگي هاي مجاز گروه خودروسازي سايپا ميرساند در راستاي ايجاد امكان فرصت برابر ثبت نام براي همه متقاضيان خريد خودرو، ايجاد سازو كار شناسايي و عرضه به مصرف كنندگان واقعي ، شرايط پيش فروش مشاركت در توليد محصو ...