ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

زمان ثبتنام خودروهای وارداتی

10 / 10
از 1 کاربر
 
مشاوره رایگان خرید خودرو

زمان ثبتنام خودروهای وارداتی

بر اساس آخرین اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، سایت سامانه از صبح امروز (یکشنبه) برای ثبت‌نام متقاضیان خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده و اولویت‌بندی شده‌اند، به مدت سه روز جهت ثبت‌نام شش خودروی وارداتیِ عرضه شده با تعیین سه اولویت مورد نظر خود، بازگشایی خواهد شد.

١٣ مهر ماه بود که سامانه یکپارچه تخصیص خودروها، از امکان ثبت‌نام خودروی وارداتی مورد نظر متقاضیان برای ثبت‌نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال گذشته، ثبت‌نام خود را انجام داده‌ و نوبت‌دهی شده‌اند خبر داده و اعلام کرده بود فرآیندهای قانونی و مجوزهای لازم (استاندارد، محیط‌زیست و...) توسط شرکت‌های واردکننده برای خودروهای وارد شده اخذ شده است.

یادآوری ‌می‌شود که مرحله اول ثبت‌نام خودروهای وارداتی، برای متقاضیانی که علاوه بر شرایط ثبت‌نام، وجه ۵٠٠ میلیون تومانی را در حساب وکالتی خود مسدود کرده بودند، در نیمه نخست اسفند ماه ١۴٠١ از طریق سامانه یکپارچه برگزار شد.

قیمت خودروهای وارداتی جدید

در حالی که در اطلاعیه اولیه در این رابطه مقرر شده بود هفته گذشته، بازگشایی سایت سامانه صورت پذیرد تا ثبت‌نام کنندگان خودروهای وارداتی برای ثبت درخواست خودروی موردنظر خود اقدام کنند، حال در جدیدترین اطلاعیه سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام شده است که از فردا (یکشنبه) سایت سامانه برای ثبت‌نام متقاضیان فعال خواهد شد.

تاکید می‌شود که در این مرحله از ثبت‌نام خودروهای وارداتی، انتخاب خودرو صرفاً برای متقاضیان دارای اولویت است و ثبت‌نام جدیدی در این مرحله انجام نخواهد شد. 

در این مرحله از ثبت‌نام خودروهای وارداتی، آن دسته از متقاضیان  خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت‌نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده است، سامانه جهت انتخاب خودروها به شرح جدول زیر از فردا (یکشنبه ٢۴ مهر ماه) به مدت سه روز تا ساعت ٢٣ و ۵۹ دقیقه روز سه‌شنبه (٢۵ مهر ماه) در دسترس خواهد بود.

در این مرحله متقاضیان می‌توانند سه اولویت از سبد محصولات اعلامی را انتخاب کنند.

گفتنی است که قیمت فروش محاسباتی، علی‌الحساب اعلام شده و قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص، همچون مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده ،کرایه حمل و... در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد.

 قیمت قطعی خودروها، پس از ارائه کلیه مستندها و مدارک مثبته و براساس آخرین ضوابط و مقررات تعیین می‌شود و ملاک قیمت قطعی خودرو، قیمت اعلامی و مصوب شورای رقابت خواهد بود.

تاکید می‌شود که عدم واریز وجه علی‌الحساب در این باره سه روزه، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت‌بندی سامانه حذف می‌شود.

 حداکثر زمان تحویل خودرو برای قراردادهای منعقده سه ماهه و واردکنندگان می‌بایست حداکثر تا سه ماه پس از انعقاد قرارداد، نسبت به صدور دعوتنامه تکمیل وجه براساس قیمت قطعی اعلام شده توسط شورای رقابت اقدام و همزمان تحویل خودرو به متقاضی صورت پذیرد.

فروش نقدی و تحویل فوری خودرو صفرکیلومتر

کانال تلگرامی خرم گستر ساعی

 
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

  تعرفه واردات خودرو کارکرده توسط مجلس ارزش خودروهای واردشده براساس این بخشنامه توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و گمرک جمهوری اسلامی ایران تعیین خواهد شد. این ارزش مبنای پرداخت حقوق گمرکی برای واردات خودرو خواهد بود. همچنین این خودروها باید موردتأیید سازمان استاندارد و حفاظت محیط‌زیست با ...
  چه کسانی می‌توانند خودروهای کارکرده وارد کنند؟ از صحبت‌های اخیر رئیس مجلس می‌توان این‌طور برداشت کرد که شخص حقیقی که قصد واردات خودرو دارد باید دو نوع ابزار صلاحیت داشته باشد: اول اینکه دارای کارت بازرگانی معتبر باشد و دوم باید محل تامین ارز برای واردات را تعیین کند. ...
  برندهای مجاز خودرو برای واردات  سازمان ملی استاندارد ایران دستورالعمل واردات خودروهای دسته دوم را منتشر کرد. خودروهای کارکرده از کسب مجوز از سازمان استاندارد و محیط زیست معاف شدند. برندهای مجاز خودرو برای واردات: بنز، بی‌ام‌و، سئات، اشکودا، آئودی، فولکس‌واگن، مینی، ...
  شرایط جدید برای خریدران چانگان CS35 پلاس سامانه یکپارچه در اطلاعیه به خریداران خودروی چانگان CS35 پلاس (تیپ 2 و 3) اعلام کرد: اگر هنوز از طرف شرکت سایپا دعوت نامه دریافت نکرده اند در صورت تمایل به دریافت سایر خودروها در عرضه های بعدی، نسبت به لغو سفارش خود ظرف ۴۸ ساعت اقدام کنند.سامانه یک ...
  کاتالوگ خودروهای وارداتی جدید سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی آپدیت شده و مشخصات 6 مدل خودروی جدید در این سامانه قرار گرفته است. در این نوبت سایپا، ماموت خودرو، کرمان خودرو ،پارس خودرو، معین خودرو و کوشا خودرو حضور دارند و به ترتیب چانگان CS55 پلاس، جتا VS7، هیوندای النترا، زوتی DL5 ...