ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

رنو ساندرو رونمایی شد + قیمت رنو ساندرو

10 / 10
از 3 کاربر

رنو ساندرو رونمایی شد + قیمت رنو ساندرو

رنو ساندرو محصول داچیا رنو می باشد، که قرار بود مدت ها پیش عرضه گردد، رنو ساندرو در تیپ اتوماتیک و دستی قرار است عرضه گردد. فروش خودرو، رنو ساندرو مدل دستی با قیمت ۴۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و رنو ساندرو اتوماتیک با قیمت ۴۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش خودرو خواهد رسید.

رنو ساندرو رونمایی شد + قیمت رنو ساندرو

از مشخصات رنو ساندرو می توان طول ۴۰۲۰ میلیمتر و فاصله محوری ۲۵۸۸ میلیمتر بطور کامل از پلت فرم ال ۹۰ بهره می برد و در حقیقت می توان آن را ال ۹۰ هاچ بک نامید. این خودرو با موتور  ۱۵۹۸ سی سی  توان تولید ۱۰۵ اسب بخار قدرت را دارد و حداکثر گشتاور آن ۱۴۰ نیوتن متر است . حجم صندوق ساندرو در حالت عادی ۳۲۰ لیتر است که با خواباندن صندلی به ۱۲۰۰ لیتر می رسد.

رنو ساندرو رونمایی شد + قیمت رنو ساندرو

مدیر برنامه ریزی استراتژیک گروه خودروسازی سایپا گفت : محصول جدید تندر ۹۰ با نام تندر هاچ بک یا همان ساندرو را با قیمت های بسیار نزدیک به قیمت های جهانی رونمایی کردیم که میانگین قیمت این خودرو در مدل دنده ای و اتوماتیک حدود ۴۵ میلیون تومان است .

رنو ساندرو رونمایی شد + قیمت رنو ساندرو

محسن صالحی‌نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت در پاسخ به پرسش خبرنگار ما بر اینکه براساس مصوبه وزارت صنعت قرار شده در گام نخست هر همکاری شرکت خودروساز با طرف خارجی ۴۰ درصد تولید داخل مبنای فعالیت قرار گیرد اما چرا با توجه به صحبت‌های امروز مدیرعامل پارس‌خودرو، خودروی جدید رنو ساندرو با ظرفیت ۳۴ درصد تولید داخل تولید می‌شود، گفت: به بنده گفته‌اند ساخت داخل این خودرو ۳۵ درصد است اما پارس‌خودرو قول داده است ظرف ۲ ماه آینده داخلی‌سازی این محصول را حداقل به ۴۱ درصد برساند و طی یک سال آینده داخلی‌سازی رنو ساندرو به ۶۵ درصد و در نهایت به ۸۰ درصد برسد.

غلام پور : داچیا
4 0
اين خودرو مدل پايه ي داچیا ساندرو هست که در سال 2010 توليد ميشده با قيمت 6000 دلار(حدود 20 ميليون!). ديسيا کمپاني رومانيايي و از زير مجموعه هاي رنو ميباشد. در برخي از کشورها خودرو هاي داچيا با آرم رنو عرضه ميشوند. مدل روز اين خودرو با قيمت همان 6000 دلار، بسيار متفاوت از مدل 2010 آن است. به نظر ميرسد دانشمندان شرکت پارس خودرو همون موتور 1600 ال 90 رو بر روي اين خودرو هم نصب ميکنند. چون در سايت داچيا، سندرو با موتور 1600 وجود ندارد.
ایمان : ساندرو جدید
5 0
حقيقتاٌ ماشينهاي پارس خودرو باكيفيت ترند البته به استثناي اين چينيهاي توليديش ! اي كاش مدل جديد اين ساندرو را كه دو سه سالي هست تو اروپا عرضه ميشه را مي آوردندو ما باز كهنه سوار نمي شديم.
سیما : قیمت ساندرو
4 0
قيمتش مسخرست! 43.7 براي دنده و 47 براي اتومات دنده ايش 7 تومن از ال 90 گرونتره!!
ضلی : مقایسه خودرو
4 0
باینکه از ال نوت اصلا خوشم ننیتد بخصوص اون طراحی جعبه ای و..اما از هر نظر بر خودروهای چینی ولو بهترین اونها ارجحیت داره و حداقلش اینه که فنی خوبی داره(انجین و گیربکس شتاب اولیه مصرف کم و فراوانی قطعات …فروش دست دوم..در بورس بودن) اصلا نمیشه چینی ها را با فرانسوی ها قیاس کرد این یک قیاس مع الفارق هست چینی ها فقط با همنوع خود قابل قیاس هستند همین شرکت رنو که به ساخت خودروهای مردمی و ارزان مشهوره در کارنامه اش اتومبیل های فرمول وان و نیز سری کامپکت سریع شهری مثل توینگوو /کلیو/و سدان های لوکسی مثل لاتیتود و نیز خودردی بی نظییر تالیسمان اشاره کرداما در مورد چینی ها فقط باید گفت هدر دادن پول وقت و انرژی
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

همه چیز درباره رنو ساندور B90 این خودرو بیشتر با نام تجاری داچیا شناخته می شود و در سال 2008 در کارخانه پتستی در رومانی برای تولید و عرضه به مغرب و اوروپا بود این خودرو از پلتفورم L90 در طراحی آن بهره گرفته شده است  و این خودرو در اولین حضور در برزیل با مهندسین برزیل نوعی انعطاف پذیری سوخت موت ...
عرضه ساندرو از شهریور ماه ساندرو دگر محصول پارس خودرویی ها که به گفته مدیرعامل پارس خودرو از شهریور ماه سال جاری روانه بازار می گردد .وی با بیان اینکه قیمت این خودرو هنوز مشخص نیست، خاطرنشان کرد: تولید تندر ۹۰ به عنوان دیگر محصول رنو نیز افزایش یافته است. فروش خودرو، مدیرعامل پارس خودرو ادامه ...
رنو ساندرو رقیبی برای پژو 206 فروش خودرو، زمانی که تندر ۹۰ یا لوگان وارد ایران شد. طبق قرار داد برنامه ریزی شده بود همزمان با جهان، جدید ترین خودروهایی که بر روی پلت فرم تندر ۹۰ ساخته می شوند هم وارد ایران شوند. اما این اتفاق با تغییر دولت و روی کار آمدن محمود احمدی نژاد به دست فراموشی سپرده شد ...