ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

خبری از قیمت کوییک GX، ساینا GX، شاهین اتوماتیک و اطلس نیست

10 / 10
از 1 کاربر
 
مشاوره رایگان خرید خودرو

خبری از قیمت کوییک GX، ساینا GX، شاهین اتوماتیک و اطلس نیست

در حالی 2 ماه از دومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه می گذرد که هنوز خبری از تعیین تکلیف قیمت 4 محصول شرکت خودروسازی سایپا که در این مرحله فروش رفتند، نیست.

براساس برنامه ریزی ها دومین طرح سامانه یکپارچه فروش خودرو برمبنای فرآیند نوبت‌دهی برای محصولات خودروسازان داخلی 3 خردادماه  آغاز شده و متقاضیان تا پایان 10 خردادماه فرصت داشتند تا نسبت به انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه اقدام کنند.

اما اجرای این طرح که از 20 اردیبهشت ماه آغاز شد دچار ابهاماتی بود که همین امر متقاضیان را دچار سردرگمی کرد به نحوی که در لیست خودروهای عرضه‌شده در سامانه یکپارچه خودرو، نام چند خودرو شامل کوییک مدل GX، ساینا مدل GX، شاهین اتوماتیک و اطلس درج شده است که هنوز قیمت قطعی این خودروها توسط خودروساز اعلام نشده است و به‌نوعی مردم باید خودرویی را بخرند که هیچ اطلاعی از قیمت آن ندارند.

در حال حاضر 3 ماه از عدم اعلام قیمت خودروهای فروخته شده سایپا در سامانه یکپارچه می گذرد و هنوز خبری از تعیین تکلیف قیمت این خودروها نیست.

کسب اطلاع تسنیم از شورای رقابت حکایت از آن دارد که تعیین تکلیف 4 محصول سایپا امروز 31 مردادماه نیز در جلسه شورای رقابت به سرانجام نمی رسد و مشتریان باید طی هفته‌های آینده منتظر اعلام قیمت نهایی این خودروها باشند. اما نکته مهم اینجاست چرا وزارت صنعت باید خودرویی به مردم بفروشد که قیمت آن مشخص نیست و مردم سه ماه سرگردان منتظر تعیین تکلیف قیمت خودروهای ثبت نامی باشند!

فروش نقدی و تحویل فوری خودرو صفرکیلومتر

کانال تلگرامی خرم گستر ساعی

 
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

  اولین تصویر از خودرو جدید سایپا با نام اطلس منتشر شد به تازگی خودروسازی سایپا نسبت به طراحی و رونمایی یکی دیگر از محصولات خود با نام "اطلس" اقدام کرده است. گفته می شود، این خودروسازی قرار است از چند محصول جدید دیگر خود رونمایی کند که "اطلس" یکی از این محصولات است.
  تولید انبوه خودروهای جدید آریا و اطلس تا پایان امسال گروه خودروسازي سايپا افزايش 12 درصدي توليد خودرو براي سال جاري را پيش بيني كرده و قرار است ضمن كنار گذاشتن خودروهاي قديمي، توليد انبوه خودروهاي جديد آريا و اطلس آغاز شود. گروه خودروسازي سايپا با وجود سخت ترين شيوع ويروس كرونا كه باعث ش ...
  قیمت احتمالی خودرو اطلس شرکت سایپا  قرار است خودروی جدیدی جایگزین پراید شود. تیبا و ساینا جایگزین پراید شدند و حالا قرار است خودروی اطلس جایگزین تیبا و ساینا شود. خودروی اطلس سایپا، کراس‌اوری برپایه ساینا و کوییک است که همزمان جایگزین ساینا و تیبا می‌شود. آنگونه که مدیرعا ...
  خودرو جدید سایپا در دهه فجر رونمایی خواهد شد   مدیرعامل سایپا گفت: این گروه خودروسازی صادرات محصولات پی 90 و شاهین به روسیه را در دستور کار دارد. «محمدعلی تیموری» در نشست «رفع موانع و بررسی راه های توسعه صادرات صنعت خودرو و قطعه سازی به روسیه» با بیان اینکه ...
  امسال چه خودروهایی رونمایی می شوند؟ به دنبال اعلام خبر رونمایی از ٩ خودرو جدید در سال جاری، به بررسی احتمال اینکه این خودروها کدام باشند، پرداخته‌ایم که پیش‌بینی می‌شود با توجه به آن، بازار خودروی کشور به سمت رقابتی شدن پیش خواهد رفت. هفته گذشته، سید رضا فاطمی ام ...