ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

خبری از قیمت کارخانه کوییک GX، ساینا GX، شاهین اتوماتیک و اطلس نیست

10 / 10
از 1 کاربر
 
مشاوره رایگان خرید خودرو

خبری از قیمت کارخانه کوییک GX، ساینا GX، شاهین اتوماتیک و اطلس نیست

در حالی 2 ماه از دومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه می گذرد که هنوز خبری از تعیین تکلیف قیمت 4 محصول شرکت خودروسازی سایپا که در این مرحله فروش رفتند، نیست.

براساس برنامه ریزی ها دومین طرح سامانه یکپارچه فروش خودرو برمبنای فرآیند نوبت‌دهی برای محصولات خودروسازان داخلی 3 خردادماه  آغاز شده و متقاضیان تا پایان 10 خردادماه فرصت داشتند تا نسبت به انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه اقدام کنند.

اما اجرای این طرح که از 20 اردیبهشت ماه آغاز شد دچار ابهاماتی بود که همین امر متقاضیان را دچار سردرگمی کرد به نحوی که در لیست خودروهای عرضه‌شده در سامانه یکپارچه خودرو، نام چند خودرو شامل کوییک GX، ساینا GX، شاهین اتوماتیک و اطلس درج شده است که هنوز قیمت قطعی این خودروها توسط خودروساز اعلام نشده است و به‌نوعی مردم باید خودرویی را بخرند که هیچ اطلاعی از قیمت آن ندارند.

تحویل فوری محصولات سایپا

وزارت صنعت در همین ارتباط به تسنیم می‌گوید: "هدف سامانه یکپارچه نوبت دهی خودرو ایجاد یک لیست انتظار مرکزی شفاف و نه فروش است سپس  فروش براساس فراخوان خودروسازان بر مبنای این لیست انتظار محقق می شود. پس لازم است در هنگام فراخوان خودروساز قیمتها روشن اعلام شود. در این مرحله تنها نوبت دهی برای تخصیص معین می شود و فروش توسط خود خودروسازان در مرحله آتی انجام می شود. همه این موارد به روشنی در اطلاعیه سامانه یکپارچه نوبت دهی بیان شده است.

در حال حاضر 2 ماه از عدم اعلام قیمت خودروهای فروخته شده سایپا در سامانه یکپارچه می گذرد و هنوز خبری از تعیین تکلیف قیمت این خودروها نیست.

کسب اطلاع تسنیم از شورای رقابت حکایت از آن دارد که قیمت این خودروها همچنان در سازمان حمایت در حال بررسی است و هنوز مسئولین توافق نهایی را در اعلام قیمت های پیشنهادی و ارائه آن به شورای رقابت انجام نداده اند.

فروش نقدی و تحویل فوری خودرو صفرکیلومتر

کانال تلگرامی خرم گستر ساعی

 
 
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

  خبری از خودرو شاهین نیست ! خودروسازی سایپا در پاییز سال 1401 اقدام به پیش فروش خودروی شاهین بدون محدودیت و با موعد ارسال دعوتنامه اردیبهشت و خرداد کرد و مبلغ 173 میلیون نیز پیش پرداخت (50 درصد مبلغ خودرو) دریافت کرد. این خودروساز تاکنون دعوتنامه‌ای برای مشتریان ارسال نکرده و هی ...
  قیمت کارخانه ای محصولات سایپا مرداد 1402 سایپا لیست به روز محصولات خود را با احتساب کلیه هزینه های جانبی ویژه مردادماه 1402 منتشر کرد. لیست قیمت : نام محصول قیمت (ریال) ساینا S تیپ DA 2,486,940,000 ساینا S دوگانه 2,831,280,000 ساینا S ات ...
  پیش فروش سایپا مرداد 1402 با توجه به اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهاي داخلی به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادي سامانه یکپارچه عرضه خودروهاي داخلی در خرداد ماه سال جاري نسبت به خودروهاي کوییک R دنده اي و ساینا S اقدام نموده و اولویت ایشان زمستان ...
  سامانه یکپارچه خودرو شهریور باز می شود مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: در شهریور ماه امکان ویرایش خودرو برای ثبت نامی های مرحله دوم فروش یکپارچه فراهم می شود.مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیانی که در نوبت دوم سامانه یکپارچه، ثبت‌نام و با گزینه «عدم تخصیص» مو ...