ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

تیگو 5 محصول جدید مدیران خودرو + قیمت و مشخصات

10 / 10
از 2 کاربر

تیگو 5 محصول جدید مدیران خودرو + قیمت و مشخصات

مدیر بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو از عرضه زودهنگام تیگو ۵ و ام وی ام ۱۱۰ جدید، خبر داد. طراحی چری تیگو 5 شباهت محسوسی به سایر خودروهای موجود در بازار ندارد و به خصوص در نمای بغل و عقب، کاملا جذاب و  مدرن جلوه می کند،البته در صورت مشاهده خودرو از سه رخ عقب در خواهید یافت که چراغ خطر با شباهت هایی نسبت به پورشه کاین نسل دوم شکل گرفته است.

فروش خودرو، در فضای داخلی کابین، طراحی و المان های اصلی داشبورد نظیر دریچه های انتقال هوا سیستم تهویه مطبوع از طرحی نزدیک به محصولات هیوندای برخوردارند،ولی از نظر کیفیت مواد مورد استفاده درون کابین می توان اذعان کرد که سطح کیفی در مجموع از سایر خودرهای مشابه چینی به مراتب بهتر است و از این نظر به خوبی می تواند با رقیبی چون جک S5 رقابت کند.

موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری معروف چری پیش از این امتحان خود را در خودروهای X33 ، 530 و 550 با موفقیت پس داده است و در چری تیگو 5 از نظر عایق کاری بدنه و نفوذ صدای اضافی به کابین نیز اصلاحات متعددی انجام شده است تا آرامش درون کابین حتی در سرعت های بالا نیز حفظ شود.گیربکس اتوماتیک CVT این خودرو نیز البته با مدل X33 اتوماتیک که سال گذشته معرفی شد،یکسان است و این اشتراک قطعات فنی، مسئله خدمات پس از فروش و نگهداری از خودروهای تولیدی مدیران خودرو را برای خریداران تسهیل می کند.

امیر حسن امیری خاطر گفت: همکاری‌های بلند مدت دو شرکت مدیران خودرو و چری به تولید خودروهای لوکس چری با برند‌ MVM طی سالهای متمادی در کشور شده است؛ در این راستا قرار است برخی از خودروهای لوکس شرکت چری در کارخانه مدیران خودرو تولید و با برند چری از طریق شبکه نمایندگی های فروش شرکت مدیران خودرو به بازار عرضه شوند.

خودروی تیگو ۵ یک خودروی لوکس و حاصل کار تیم طراحی و مهندسی بین‌المللی چری است که عمدتا از مهندسین بنام اروپایی هستند؛ این SUV پیشرفته دارای گیربکس اتوماتیک CVT و تجهیزات به روز رفاهی و همچنین آپشن‌های متنوع در سطح بسیار بالا است که از مشخصه‌های این خودروی لوکس فول آپشن است.

همچنین مدیران خودرو در راستای نشان دادن کیفیت بالای این خودرو و اطمینان خود در مورد این مسئله،گارانتی بلند مدتی مشابه خودروهای وارداتی (5 سال و 150 هزار کیلومتر) را برای این خودرو در نظر گرفته اند که احتمالا یکی از بالاترین دوره های گارانتی در میان خودروهای تولیدی و مونتاژی موجود در کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به تحقیقات صورت گرفته در سالهای اخیر، سگمنت خودروهای لوکس شاسی بلند در ایران از تقاضای بالایی برخوردار است ادامه داد: با توجه به ویژگیهای بارز این محصول و کیفیت و آپشن های آن‌، انتظار فروش موفقیت آمیز آن در بازار وجود دارد.

قیمت گذاری دقیق این خودروهای جدید در نمایشگاه خودرو مشهد اعلام می شود،اما با توجه به افزایش 20 درصد نرخ ارز مبادله ای و افزایش هزینه های تولید،مسئولین مدیران خودرو درخواست افزایش 15 درصدی محصولات فعلی را به شورای رقابت ارسال کرده اند که البته هنوز مورد قبول واقع نشده است.با این حساب باید هنوز به عرضه MVM 110 جدید با قیمتی کمتر از 30 میلیون تومان و چری تیگو 5 با قیمتی کمتر از 90 میلیون تومان امیدوار بود.

تصاویر جانبی : برای مشاهده سایز واقعی، روی هر کدام کلیک کنید.
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

فیس لیفت MVM 315 با ظاهری جدید + تصاویر شرکت مدیران خودرو پس از عرضه موفق خودرو ام وی ام 315 در سال 91، قصد دارد تا طی روزهای آتی مدل جدید فیس لیفت این خودرو زیبا را روانه بازار نماید. خودرو 315 جدید در بازارهای داخلی و بین المللی توانسته است لقب خودروی هاچ بک سال را از آن خود سازد . طراحی ایتال ...
قیمت MVM 315 جدید اعلام شد خودروی ام.وی.ام 315 جدید به قیمت 39 میلیون و 500 هزار تومان عرضه خواهد شدو پیش‌فروش این محصول به زودی آغاز شده و تا دو ماه آینده نیز عرضه خواهد شد. رییس هیات مدیره شرکت مدیران خودرو - با بیان این مطلب در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که در سال‌های 1391 و 1392 ...
MVM 550 محصول جدید مدیران خودرو + تصاویر و قیمت فروش خودرو، مدیران خودرو پس از عرضه موفق ۲ محصول جدید از خودروهای MVM در سال ۹۳ بنام های NewX33 در دو تیپ اتوماتیک مجهز به تکنولوژی CVT و دنده ای و نیز New315 در دو تیپ هاچ بک و صندوق دار قصد دارد تا در راستای تکمیل سبد محصولات شرکت و همچنین پاسخگویی ...
محصول جدید مدیران خودرو با قیمتی زیر 30 میلیون فروش خودرو، مدیران خودرو برای رقابت و ماندن در بازار رقابتی خودرو های ارزان بازار در پی عرضه خودرویی جدید با قیمتی زیر 30 میلیون تومان است، به گفته مهندس امیری مدیر بازاریابی وفروش مدیران خودرو ، این خودرو دارای طراحی زیبا و جذاب می باشد که نمونه ب ...