ورود به سایت

ایمیل  
رمز عبور  
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل  
کد امنیتی بالا :

هنگام ترکیدن لاستیک چه کنیم ؟

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

هنگام ترکیدن لاستیک چه کنیم ؟

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .
فروش خودرو
، ترکیدن لاستیک درحین رانندگی به شدت خطرناک است پس اگر دچار این حادثه شدیم باید حواسمان به چند نکته باشد.

در هنگام رانندگی خطرات گوناگونی راننده خودرو و سرنشینان آن را تهدید می‌کند.

یکی از این مخاطرات و سوانح می‌تواند ترکیدگی لاستیک خودرو باشد که در این موضوع عوامل متعددی نقش دارد.

برای مثال عمر لاستیک و استفاده بیش از حد از آن، استاندارد نبودن آن، عبور از یک جسم تیز و برنده برخی از عوامل تأثیرگذار در ترکیدن لاستیک خودرو است.

حالا با توجه به اینکه ترکیدن لاستیک درحین رانندگی به شدت خطرناک است پس اگر دچار این حادثه شدیم باید حواسمان به چند نکته باشد.

1: حفظ آرامش اولین قدم است راننده خودرو در کسری از ثانیه باید آرامش خودرو به دست بیاورد و نگذارد ترکیدگی لاستیک حواس او را پرت کند.

2:  هرگز فرمان را به طور ناگهانی به سمت خاصی نچرخانیم و یک‌مرتبه ترمز نکنیم و اجازه ندهیم خودرو از مسیر اصلی منحرف شود.

3:  پایمان را از روی پدال گاز برنداریم و به آرامی به آن ضربه بزنیم؛ اگر ترافیک اجازه می‌داد، سعی کنیم خودرو را به آرامی به کنار خیابان ببریم.

4:  وقتی خودرو را در نقطه امنی متوقف کردیم، ترمز دستی را بکشیم و چراغ هشداردهنده را روشن بگذاریم و به تعویض چرخ بپردازیم.

 

 
معرفی به دوستان :
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  لاستیک تیوبلس خودرو استفاده از تیوب در داخل تایر گاهی باعث بروز مشکلاتی نظیر قابل استفاده نبودن مجدد تیوب در هنگام پنچری و عدم امکان رانندگی در مسافت های بسیار کوتاه می شود.این روزها، لاستیک های تیوبی به دلیل کیفیت پایین تیوب و پنچری زود به زود، به کلی منسوخ شده اند و ...
  لاستیک خودرو برای داشتن سواری خوب و نرم و در عین حال مصرف سوختی ایده آل بایستی در نگهداری از لاستیک های خودرو خود به نکات زیر توجه نماید حتما در هنگام خرید لاستیک خودرو به تاریخ تولید لاستیک دقت نمائید،رعایت سرعت مناسب و تنظیم به موقع فشار باد لاستیکها سر عت زیاد باعث افزایش گرما در لاستی ...