ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

همه چیز درباره واشر سرسیلندر از سوختن تا زمان تعویض آن

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

همه چیز درباره واشر سرسیلندر از سوختن تا زمان تعویض آن

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

بارها کلمه سوختن واشر سرسیلندر یا آب و روغن قاطی کردن خودرو را شندیه ایم، امروز در فروش خودرو سعی در آشنا کردن شما با این واژه ها و دلایل آن خواهیم داشت.واشر سرسیلندر وظیفه یکپارچه کردن فضای بین سیلندر و سرسیلندر را دارا می باشد (در اصطلاح فضای بین سیلندر و سرسیلندر را آب بندی کرده ) تا از فرار گاز از محفظه احتراق، نشت آب از کانال های آب و نشت روغن از کانال های روغن جلوگیری کند. گفتنی است آب بندی واشر سرسیلندر امری حائز اهمیت است چراکه هر گونه نشتی گاز در عملکرد موتور تاثیر گذار بوده و می تواند موجب کاهش قدرت و راندمان موتور شود.

واشر سرسیلندر از جنس پنبه نسوز ، فولاد و مس می باشد تا بتواند فشار و حرارت زیاد ناشی از موتور را تحمل کند. سوختن واشر سرسیلندر به دفورمه شدن واشر گفته می شود که در حقیقت از فرم خارج شدن این قطعه موجب از بین رفتن آب بندی بین سیستم های مختلف موتور خواهد شد.

دلایل سوختن واشر سرسیلندر

  • آب رادیاتور کم باشد.
  • مجراهای عبور آب در موتور مسدود شود.
  • خنک نشدن آب رادیاتور به دلیل رسوب و یا نقص در عملکرد پروانه.
  • نقص فنی در ترموستات.
  • نقص فنی در واتر پمپ و عدم گردش جریان آب در موتور.
  • پیچ خوردگی شلنگ های ورودی و خروجی رادیاتور.
  • رانندگی طولانی در ترافیک و فشار بر موتور در فصل گرما.

نکته: شایان ذکر است سوختن واشر سرسیلندر در یک لحظه و یک دقیقه رخ نمی دهد بلکه اول آب رادیاتور داغ می شود و حرارت افزایش پیدا می کند و چند دقیقه بعد از رسیدن آمپر به خط قرمز صدمه دیدن واشر آغاز می شود. از این رو توصیه می شود در صورت مطلع شدن از بروز چنین وضعیتی در موتور خودرویتان از پیمودن ادامه مسیر خودداری نمایید و ماشین تان را توسط بکسل به تعمیرگاه منتقل کنید. چراکه در صورت بی توجهی و یا عدم آگاهی از مشکل پیش آمده ممکن است آسیب جدی تری خودرویتان را تهدید کند و هزینه های گزافی را متحمل شوید.

البته در صورتی که تا تعمیرگاه مسیر کوتاهی پیش رویتان باشد می توانید با خودرویتان مسیر را بپیمایید. فقط دقت داشته باشید که قبل از پیمودن ادامه مسیر ابتدا در مخزن روغن موتور را باز نمایید تا آبی که با روغن قاطی شده است در اثر حرارت بخار گردد پس از انجام این کار می توانید دوباره خودرویتان را روشن نمایید تا به تعمیرگاه نزدیک مراجعه نمایید.

هنگام جوش آوردن خودرو چه کنیم؟

جوش آوردن خودرو ، یکی از مشکلاتی است که شاید بسیاری از افراد آن را تجربه کرده باشند به خصوص در گرمای تابستان و ترافیک های شهری، اغلب افراد در این شرایط با ریختن آب روی موتور خودرویشان سعی دارند تا به خنک کردن موتور خودرو سرعت بخشند ولی باید گفت این اقدام کاملا اشتباه است زیرا خنک کردن سریع موتور خودرو موجب انقباض سریع آن می شود و به اصطلاح موتور گیرپاژ می کند. در حقیقت این اقدام موجب چسبیدن قطعات می شود و در نتیجه با حرکت پیستون ها در داخل سیلندر ، خراش هایی روی سیلندر و دیوار آن به وجود می آید و مشکل بعدی اینکه سرد و گرم کردن شدید پیستون می تواند موجب ایجاد ترک و شکاف نیز شود.

در زمان بروز چنین وضعیتی توصیه می کنیم حتما نکات زیر را رعایت نمایید: 

در اولین فرصت توقف کرده و ماشین را خاموش کنید.کاپوت رو بالا بزنین  و هر ۳۰ الی ۴۰ ثانیه موتور رو در حد سه چهار ثانیه روشن کنید و مجدد خاموش کنید. این حرکت را تا چند بار تکرار نمایید. در واقع با این حرکت از آسیب هایی نظیر چسبیدن رینگ و پیستون جلوگیری به عمل می آورید.

 البته گفتنی است تا این جای کار واشر سر سیلندر خودرویتان را باید تعویض کنید. چراکه در این دما ، سرسیلندر اولین قطعه ای هست که آسیب می بیند. همانطور که گفته شد واشر سرسیلندر عمل آب بندی بین سیلندر و سر سیلندر را انجام میدهد و از قاطی شدن آب و روغن جلوگیری به عمل می آورد. که در صورت سوختن واشر سرسیلندر ، آب و روغن قاطی میشود.

توجه داشته باشید اگر در این وضعیت خواستین به موتور خودرویتان آب اضافه کنید ، حتمن ماشین را روشن کنید تا حرکت و پمپاژ در واتر پمپ ، آب را به همه جای موتور برساند. که این امر می تواند از ایجاد فشار داخل رادیاتور نیز جلوگیری به عمل آورد.

در هنگام برداشتن درب رادیات احتیاط کنید ، سعی کنید 1 متر فاصله را حفظ نمایید. درب رادیات را کم کم باز کنید تا بخارهای اضافی خارج شوند و سپس آب را طی چند مرحله اضافه کنید ، با این روش موتور خودرویتان خنک می شود. با خنک شدن موتور و عادی شدن دمای آن ، ماشین را خاموش نمایید.

در صورتی که خودرویتان باز هم جوش آورد و متوجه بالا رفتن غیر عادی آمپر آب شدید ، تردید نکنید که ترموستات خودرویتان دچار نقص شده است. 

این علائم را نادیده نگیرید :

  • موتور خودرو صبح ها دیر روشن می شود و پس از روشن شدن، موتور لرزیده و دود سفید از آن خارج می شود. 
  • شیلنگهای متصل به رادیاتور باد کرده و متورم می شوند. 
  • مشاهده روغن داخل مخزن رادیاتور. 
  • کم کردن آب رادیاتور، در صورت سالم بودن سیستم خنک کننده و عدم نشتی آن. 
  •  شنیدن صدای شر شر آب از پشت داشبورد

موارد ذکر شده در بالا می تواند از نشانه های سوختن واشر سرسیلندر باشد پس در صورت مشاهده چنین مواردی حتمن به تعمیرگاه مراجعه نمایید تا از صرف هزینه های سنگین تر جلوگیری نمایید.بر این اساس در صورت مطلع شدن از بروز چنین وضعیتی در موتور خودرویتان از پیمودن ادامه مسیر خودداری نمایید و ماشین تان را توسط بکسل به تعمیرگاه منتقل کنید. چراکه در صورت بی توجهی و یا عدم آگاهی از مشکل پیش آمده ممکن است آسیب جدی تری خودرویتان را تهدید کند و هزینه های گزافی را متحمل شوید. 

 
معرفی به دوستان :
سیما محبی : تشکر
26 8
سلام روزتون بخیر ممنونم از وب سایت به روز و کاملتون برای دیدن قیمت خودرو اومئم که این مقاله برام جالب بود مطالعه کردم عالی بود تشکر
نیما : فنی
29 6
سلام نکاتی که گفتید خیلی آموزنده بود سپاسگزارم
الف : الف
8 7
سلام ماشین پارس۸۶جنت پشت موتور،سوراخ شد امپر قرمز نشد حد وسط بود بعد ک جنت عوض کردیم درب موتور روغن حالت سس مایونز به مقدار کم شد ایا واشر سوخته است؟
مدیریت : واشر سر سیلند
33 12
سلام بله در آستانه واشر سوختن می باشد.
علی حسینی : نکات مهم بعدتعویض واشرسرسیلندر
9 10
ایابعدتعویض واشر موتور نیازبه اب بندی دارد؟
مدیریت : واشرسرسیلندر
18 9
سلام خیر اما نیاز به دقت در نگهدای و رسیدگی به خودرو را دارد.
داود : واشر سرسیلندر
92 41
سلام بعد از تعویض واشر سر سیلندر دوباره در موتور حالت سفید رنگ میشه ممکنه وجود آب در زمان تعویض واشر در روغن باشه روغن وهنوز تعویض نکردم در ضمن به اندازه یک لیوان آب کم میکنه
محسن : سوال
101 67
سلام منم واشر عوض کردم بعداز تعویض واشر دیدم درب موتور شیری شده درصورتی که قبل از تعویض اینجوری نبود مشکل چیه ابهم حدود 1لیتر کم کرده البته قبل از تعویض واشر هم اب کم میکرد
ایلیا : تعویص فیلتر روغن
23 20
سلام. دو روز قبل از سوختن واشر سر سیلندر ماشینم. روغن و فیلتر روغن رو عوض کردم. بعد از تعمیر سر سیلندر، روغن رو عوض کردم ولی تعویض روغنی گفت نیاز به تعویض فیلتر روغن نیست. چون تازه فیلتر روغن رو عوض کردی.اما نگرانم که فیلتر روغن رو عوض نکردم. چه کنم؟
مدیریت : واشر سرسیلندر
18 5
سلام در صورت تمیز بودن روغن نیازی به تعویض نیست.
امیر کنجورپور : ترسیدن واشر سر سیلندر
8 7
باعرضسلام و خسته نباشی خدمت مدیریت سایت اگر میشه سوال منو جوا بدید من تو مسافرتم ممنون میشم من سمند مدل۸۸ دارم هنوز موتورشو بار نکردم گیج روغنم طلایی طلاییه صبحا ماشینم بد رو شن نمیشه داخل اگزوزشم آب نداره امروز درب رادیا تورو که باز کردن به اندازه دو بند انگشت روغن روی ضد یخم بود علتش چه میتونه باشه؟
مدیریت : واشر زدن موتور
23 14
سلام به دلیل واشر سوزوندن موتور خودرو می باشد.
امید : واشر سر سیلندر
7 6
سلام من دو هفته هست ک واشر عوض کردم ولی هنوز داخل درب رادیاتور روغن مشاهده میشه و داخل درب روعن هم مایع نسکافه ای رنگ دیده میشه.البته هنوز روغن و آب رو عوض نکردم.لطفا راهنمایی کنید ممنونم ازشما
مدیریت : واشر زدن موتور
22 10
سلام به دلیل موندن روغن و آب در سیکل خنک کنندگی خودرو طبعی می باشد و جای نگرانی نیست.
محمد : واشر
20 10
عرض ادب و احترام من ۲۰۶ تیپ ۲ دارم که طی دو هفته از جاهای مختلف ازقبیل در مرحله اول محل اتصال شیلنگ‌بین رادیاتور و مخزن آب،در مرحله دومدرب مخزن آب و در مرحله سوم ترکیدن رادیاتور و باد کردن جنت، هیچ اثری از آب روی درب موتور و یا روغن روی درب مخزن آب دیده نمیشه با تعویض ترموستات و رادیاتور و وسایلی که عرض کردم ، الان از کجا میتونم بفهمم که مشکلی برای واشر پیش اومده یا نه
سجاد : واشرسرسیلندر
20 12
سلام جنس واشر سر سیلندر خودرو کوییک چیست ؟
حسین : واشر سر سیلندر
27 14
سلام پنج شنبه دو هفته پیش واشر سرسیلندر ماشینمو عوض کردم با توجه به اینکه بوشها نشست کرده بودن ولی من نتوستم کامل خرجش کنم فقط واشرو عوض کردم تا سرفرصت موتورشو کامل تعمیر کنم حالا بعد دوهفته ماشین صبحا بد روشن میشه و یه مایع نسکافه ای رنگ توی درب روغنش میبینم مشکل میتونه دوباره واشر باشه
ناصر : دود بعد تعویض واشر سر سیلندر
10 10
سلام من واشر سر سیلندر عوض کردم اما بازم دود سفید کم‌رنگ خارج میشه .مکانیک میگه دو یا سه روز دیگه حل میشه نظر شما چیه
مدیریت : دود بعد تعویض واشر سر سیلندر
10 6
سلام بله به دلیل وجود روغن در سیکل آب رسانی می باشد برطرف می گردد.
رامین : واشرسرسیلندر
12 12
سلام وقتتون بخیر من خودروپرایددارم.یک ماهه پیش واشرسوزونده بودمکانیک گفت سرسیلندر میخواد من بی توجهی کردم سرسیلندرنخریدم حال الانم ده روزه که باز واشر سوزونده،اب وروغن هم قاطی کرده به رنگ شیری شده،مکانیک گفته که فقط نذار اب رادیاتور کم بشه تاآمپرت بالانره هیچ مشگلی پیش نمیاد.آیا حرفای مکانیک درسته یانه؟من میترسم موتوره خودروآسیب ببینه
حسین گرجی : واشر زدن
14 5
استاد بزرگوارمدتی بود و قتی خیلی از زمان تعویض روغن میگذشت شمع شماره یک ام روغن می زد تا اینکه چند روز پیش واشر زدم و بردم پیش يه بنده خدا باز کرد و گفت که سرسیلندر ت سه بار تراشه و باید يه نو آکبند بگیری همین جوری که داشت سرسیلندر کهنه رو نگاه می کرد گفت روغن زدنه به يه دونه شمعت هم از رینگت نبوده نمی دونم گفت کاسه نمد ساق گیتت يه چنین چیزی گفت که خراب شده و از میل سوپاپ روغن وارد محفظه ی اون يه دونه شمعت ميشده بنظر شما درست نظر دادن ایشان...... از این هاگذشته ميشه راهنمای بفرمایید چه مارک سرسیلندر بگیرم ممنون از لطفی که در حق مردم می کنی تو این اوضاع و احوال. راستی ماشین ببنده حقیر 405...... 86
مدیریت : واشر سرسیلندر
17 8
سلام بهترین برند را از نمایندگی های اصلی ایساکو دریافت نمائید
فرشاد : واشر ترسوندن
77 34
با سلام. سمند ۸۶ پایه گاز سوز دارم.نه آب کم میکنه نه آب تو روغنش رفته.فقط یه مشکلی که هست صبح ها ماشین رو که روشن میکنم به اندازه ۵/ ۶ ثانیه پت پت (صاف کار نکردن) میکنه بعد صاف صاف میشه.آیا ماشینم واشر ترسونده؟؟
امیر : تعویض واشر سرسیلندر
42 16
با سلام یه پنچ روزه یک ۲۰۷ مدل ۹۶خریدم فروشنده گفت واشر ترسوده بود تعویض کردم حالا ماشین نه آب کم می کنه نه روغن ولی درموتور باز کردم یه قطره شبیه سوس سفید بود من میترسم خرج بزاره لطفا جواب بدین ممنونم
افشین : سرسیلندرخودرو۴۰۵
23 15
سلام.بعدازبستن سرسیلندرپژو۴۰۵ کمپرس ضعیف میباشد.بطوری که ماشین روشن نمیشود.سوپاپ ها هم آبندی شده.واشرجدیددوسوراخه شده.بعدازبستن ومجدابازکردن علایم پرس روی واشرنبود.لطفا دلدلش رابهم بگویید
منوچهر یوسفی : مشاوره
16 7
سلام وقت بخیر،حقیر لیفان ۶۲۰ سی سی ۱۸۰۰ دارم، پنج ماه پیش ترموستات ماشینم گیر کرد با توجه به تجربیات گذشته قبل از اینکه ماشین شدید جوش بیاره متوجه شدم وبازش کردم سفارش ترموستات دادم ترموستات دوم نیز باعث گرم کردن خودرو شد دیگه ترموستات نبستم به دلیل ترس از جنس چینی و نبودن جنس اصلی الان اب کم میکنه دوسه روز یکبار باید ابشو باید فول کنم .اب وروغن هم قاطی نکرده اخیرا روغن وفیلتر عوض کردم شتاب نم خوبه خوب هم کار میکنه گفتم شاید درب رادیات خراب باشه عوضش کردم رادیاتش هم تازه عوض کردم ،یه مقداری اگزوزش تو هوای خنک بخار داره ،خواهشن باید چکارکنم واگه واشر سرسیلندر عوض کنم بجز اون واشر چه چیزهایی لازم داره چون قطعاتش واقعا گران هستش ،ممنون از لطف وتوجه شما مهندس عزیز
نادر : تعویض سر سیلندر
29 17
سلام من دو روز پیش سر سیلندر خودرو پژو ای ال ایکس عوض کردم و روغن رو یه روز قبل از تعویض سر سیلندر عوض کردم ولی متاسفانه امروز یاتاقان زد کلی تو خرج افتادم . علتش چی میتونه باشه ؟
مهدی ناظمی : سوال فنی
10 8
مطالب خیلی خوبن و آموزنده منم یه سوال دارم چطوری ازتون بپرسم اینجا بنویسم جواب میدین؟
مدیریت : سوالات فنی خودرو
12 4
سلام بله مشکلی نیست
کاوه : محل مناسب تعویض واشر
6 1
سلام استاد به نظر شما برای تعویض واشر بهتره نمایندگی مراجعه کنیم یا فرقی نمیکنه بیرون ببریم
مدیریت : تعویض واشر سرسیلندر
4 1
سلام در صورتی که تعمیرکار خبره ای میشناسید نیازی به مراجعه نمایندگی نیست تنها از جنس اصلی و عالی استفاده نمائید.
Kaveh : واشر خوب برای سمند
16 8
درود و خسته نباشید واشر خوب برای سمند چی پیشنهاد میکنید یا فرقی نمیکنه؟
یزدان : تعویض واشر
33 24
سلام چند روزه واشر 405رو تعویض کردم ولی مجددا اب کم میکرد درب رادیات دوبار عوض کردم بعد هواگیری پس از گذشت مسافتی اب رادیاتور پس میزد و آمپر بالا میآمد دلیلش چیست . تشکر
حسین صادقی : شک در واشرسرسیلندر
28 13
سلام ماشینم ساینا مدل 97 داخل درب روغن موتور روغن به حالت نسکافه ای مشاهده میکنم فقط همین علایم دیده میشود لطفا کمک کنین ماشینم جوش نمیاورد . امپر خیلی خوبه .صبح استارت زدن شلنگا باد نمیکند و رادیات قلوپ قلوپ اب را بیرون نمیزند داخل رادیات هیچ روغنی مشاهده نمیکنم فقط درب روغن . روغن نسکافه ای میشود
حسین : واشر سرسیلند
34 23
ماشینم هیچ علامتی ندارد برای سوزاندن واشر سیلندر فقط وقتی درب روغن موتور را باز میکنم روغن به شکل نسکافه ای داخل درب پر شده است علت چیست خواهشا راهنمایی کنین
Reza : سوال
17 28
هر روز صبح وقتی خودرو رو روشن میکنم بعد یک ربع آمپر میاد بالا آب از درب رادیاتور میزنه بیرون و رادیاتور سرد سرد هست هواگیری میکنیم تا شب هم میرونیم اصلا بالا نمیاد آب فقط صبح این مشکل رو داره ممنون میشم راهنمایی کنی
بهنام : واشر سر سیلندر
9 3
با سلام من تیبا دوگانه شرکتی دارم ماشینم در گیج خامه میشه ولی موقع که روغن عوض کردم تعویض روغن گفت هیچ علامت از آب تو روغن نیست ماشینم صاف کار می کنه با این که دو روز خواب بود با تک استارت روشن میشه آمپر نمی کشه سرعت عالی چه با گاز چه با بنزین مکانیک بردم می گه عادی نظر شما چی ممنون میشم اگر کسی راهنمایی کن اینم شمارم09367553688
محمد1 : واشر سرسیلندر
15 7
با سلام. من دیروز واشر سرسیلندر ۲۰۶ رو که مدل ۸۳ هست عوض کردم با اینکه قبلا هم حدود ۴ سال پیش واشر رو عوض کرده بودم ولی سرسیلندر هنوز تراش نخورده.ولی دیروز دیدم مکانیک واشر سر سیلندر تعمیری انداخته رو ماشین.هر چی بهش گفتم که این هنوز تراش نخورده میگفت ا ش کالی نداره.این واحدها باهم فرقی ندارن.حالا من موندم که این کار مکانیک درست بوده یا واسه ماشین ضرر داره. در ص من کد واشر که انداخته بکنند هم اینه ۱۸۶۰۶۰۰۳۰۷ جنس شرکتی ایساکو.تشکر میکنم راهنمایی بفرمائید.
پرویز : سوال
3 9
سلام . ببخشید پژو ۲۰۶ موتور tu5 اگه واشر سوزونده باشه و قسمتی از سیلندر هم تابگیری شده باشه مثل قبل میشه یا دیگه مثل قبل نباید ازش انتظار داشت.ممنون
مدیریت : واشر سرسیلندر
8 1
سلام مطمئنا خیر
مهران : زمان تعویض واشر
32 19
سلام .ایا واشر قطعه مصرفی میباشد یا تا زمانی که ماشین مشکلی نداشته باشد نیاز به تعویض ندارد حتی اگه مثلا ده سال از عمر ماشین گذشته باشد
فرهاد : واشر
22 11
سلام،یک روز میشه واشر سر سیلندر خودرومو عوض کردم الان اگزوز بو میده در حدی که چشم میسوزونه علتش چیه؟؟؟؟
هوشنگ : سوال
8 11
سلام ببخشیدمزاحم شدم ماشین من سمند ای اف سون است که یک پیچ ازپیچهای کویل شکته داخل قالپاق وگفتند باید قالپاق بالای دربیاد وبعدا ببرم پیش تراشکار حالا بنظرشما اگرخودم قالپاق بالا راباز کنم مشکلی نیست وواشر نمی خواهد
حشمت : تایم سوپاپ بعد از سوختن واشر سرسیلندر
2 2
نظر شما چیست ؟
اکبر : تعویض واشر
4 2
سلام من دیروز واشر سرسیلندر عوض کردم وای امروز دیدم هم شیلنگم باد میکنه هم امپرم میره بالا میشه دلیلشو بگین ممنون میشم بگین چیکار باید بکنم
مدیریت : واشر سرسیلندر
12 8
سلام، نیاز به بررسی دارد
احمد : روشن نشدن ماشین
4 5
سلام ماشین سمند مدل نود ال ایکس دارم چند روز بد روشنی میکرد الانم استارت میخوره روشن نمیشه داخل درب روغن صورتی هست اب هم کم میکنه یکی دو بار جوش اورده ایا ازهمین هست واشرزده
عماروفایی : واشر سرسیلند
11 3
نظر شما چیست ؟
مهدی : واشر سر سیلندر
3 2
با عرض سلام،من ماشینم پراید 93,پارسال مکانیک گفت واشر زده،در صورتی ک اصلا جوش نیاورده بود از صفر دست خودم بود بلاخره واشر عوض کردم بعد تعويض همونجا روشن کرد،دود ابی داد و بعد یک مدت. هر سری بعد6000 تا روغن کم میکنه حدود یک لیتر در صورتی که قبل از تعويض واشر روغن کم نمیکرد ایا مکانیک واشر درست جا نزده یا مشکل دیگ داشته ممنون میشم راهنمایی کنید.
سجاد : تراش سیلندر
3 6
با عرض سلام ماشینم یاتاقان زد و سیلندر نیز آسیب دیده بعضی از تراشکارها می گویند درست نمی شود با ید تعویض شود اما تراشکار اصفهانی از روی عکس ضمانت درست کردنش را داد آیا من باید ببرم اصفهان یا اینکه فکر خرید یک سیلندر دنو باشم درضمن ماشین نیمه سنگین است
مدیریت : تراش سیلندر
2 1
سلام، به دید کلی تراش سیلندر با تضعیف شده و در اصل دوباره می تواند برای شما هزینه ساز گردد بهترین کار تعویض می باشد.
مرتضی : مرتضی
4 9
یه آس دی تیوفایو مدل 93دارم، یه سالی هست دستمه، جدیدا متوجه شدم، دود آبی از اگزوزش میاد، رفتم مکانیکی تقریبا پنج شش میلیون خرج برداشت برام، رینگ و پیستون و واشر، آیا دوباره این ماشین، ماشین میشه؟!یا ردش کنم بره
حسام : ۲۰۶ تیپ ۵
3 1
سلام من یه ۲۰۶ تیپ پنج دارم چند وقت پیش متوجه شدم دما آب رفت بالا کاپوت رو بازکردم شیلنگ موتور به رادیاتور سوراه ریزی داشت و آب میزد بیرون منم تعویضش کردم ولی از اون روز هر از گاهی سیستم خنک کاری هوامی گیره ولی بعد یه ساعت هوا خود به خود تخلیه میشه منم چک کردم نه آب روغن قاطی کرده نه سفیدک زده نه موقع استارت آب تو قمقمه قل قل می کنه ولی ماشین عرض کردم هوا می گیره ، به نظرتون مشکلش چی میتونه باشه؟
مدیریت : هواگیری سیستم خنک کننده
3 3
سلام یکیار به وسیله پیج های روی لوله ها هواگیری کامل انجام دهید
علیرضا : صدا از درب منبع انبساط
1 1
سلام وقتتون بخیر من ماشین من ۲۰۶ با موتور tu5 چند روزی هست که از درب منبع انبساط ماشین صدای فیس میاد یعنی بعد اینکه ماشین رو خاموش میکنم و موتور هم گرمه از در منبع صدا میاد مثل اینکه لاستیک پنچر شده باشه و با کمی فشار دست روی در منبع صدا قطع میشه ولی وقتی دستمو برمیدارم دوباره صدا میده این اواخر هم ماشین داغ میکنه و باید هواگیری کنم وقتی ام هواگیری میکنم ماشین شتاب میگیره ولی بعد چند روز دوباره شتابش کم میشه صدای موتور عوض میشه و باید هواگیری کنم از علایم واشر هم چیزی من ندیدم این صدا از در منبع انبساط عادیه ؟؟؟
مدیریت : صدا از درب منبع انبساط
3 1
سلام، ممکن است واشر درب خاصیت خودش را از دست داده باشد درب منبع انبساط را تعویض نمائید.
احمد : صدای شرشر اب
1 1
سلام ماشین بنده پارس میباشد، صبح که روشن میکنم صدای شر شر اب از پشت رادیاتور میاد، میشه بفرمایید ایا از واشر میباشد؟؟
مدیریت : صدای شرشر اب پشت داشبورد
16 6
سلام، خیر
Alireza : واشر سر سلندر
1 2
سلام یه پارس تی یو فایو امروز صبح یه لیوان آب ریختم سر رادیاتور ولی بعداز اینکه به مقصد رسیدم ازدرب رادیاتو اب میزد بالا و بعد که روشن کردم راه افتادم امپر تا خط قرمز رفت بالا میتونه واشر زده باشه؟
مدیریت : واشر سر سلندر
0 1
سلام، خودرویی که واشر بزنه معمولا در رادیاتور و منبع آب حالت ترکیب روغن با آب و ژله ای مانند می شود این علائمی که شما اشاره کردید می تونه از ترموستات باشه که عمل نمی کنه تا فن ها روشن و دمای موتور پائین بیاد یا هوا گرفتن سیستم خنک کننده خودرو
ابوالفضل : واشر سر سیلندر
5 2
سلام خسته نباشید. آمپر ماشین سریع میره بالا..آب رادیاتورشو عوض کردم..ماشینمم پرایده مدل ۹۶..ماشین الان توان حرکتش خیلی کم شده..انگار نفسش بریده..مشکلش چیه ؟؟
بیژن : واشر سر سیلندر
0 2
سلام. سمند 84 دارم یکبار واشر سر سیلندر 2 سال پیش عوض کردم . حالا هر روز صبح روشن میکنم قلقل میکنه . در رادیاتور چیزی مثل خمیر شکلاتی میگیره . در محفظه روغن پاک معمولیه . بنظر شما مشکل از واشره؟ تعمیرکار مورد اعتماد نمیشناسم ایا در حوالی تجریش میتوانید کسی را معذفی فرمائید؟
مدیریت : واشر سر سیلندر
1 3
سلام، علائم گفته شده نشان از واشر سر سیلندر زدن دارد.
محمد : روغن ریزی
0 2
سلام چند وقت هست ماشینم تسمه تایم پاره کرد تو حرکت 405 تیوفای رفتم پیش استاد عوض کرد برام با سوپاپ که کجه کرده بود الان چندمدت هست که ميگذرد ولی داره روغن میده الان دلیلش چی هست متشکرم
عابد : واشر سرسیلندر
1 6
بنده یک هفته قبل از تعویض واشر سرسیلندر روغن عوض کردم با فیلتر،برا تعویض واشر هم خودم خواستم از مکانیک درصورتیکه هیچ علامتی برا تعویض واشر نداشت.آیا لازمه الان دوباره روغنشو عوض بکنم؟؟
حمید : واشر سرسیلندر
3 2
من میخوام پرشیا مدل 81- تا 83 بخرم ولی همه میگن تا الان 10 بار واشر سرلیندر این مدل ها تراش خورده ، میخوام بدونم چند بار میشه سر سیلندر پرشیا رو تراشید ؟
مدیریت : واشر سرسیلندر
0 3
سلام، بستگی به میزان لازم دارد اما بیشتر از 1-2 بار معمولا نمیشه
مهدی : واشر سر سیلندر
1 1
سلام ،بعد از چک کردن آب رادیات در رادیاتور را فراموش کردم ببندم بعداز دو روز متوجه شدم خودرو پژو 405 چه مشکلی می‌تونه پیش بیاره
مدیریت : پاسخ
2 0
سلام، کم کردن آب و نیز هواگرفتن سیستم خنک کنندگی
منتظری : واشرسرسیلندر
1 0
سلامخدمت مدیریت عزیز بنده موقع چک آب رادیاتور،دررادیاتور رو یادم رفت ببندم، شبش متوجه شدم،خیلی آب کم کرده بود،آب ریختم داخل رادیاتور ودررادیاتور رو بستم باز آمپر پایین نیومد اول صبح بردم تعمیرگاه گفت واشر سوزونده،واشرو عوض کرد آب سر رادیادتور ریخت ودرس بست،ولی حرکت که کردم صدای شرشر آب میومد،بهش که زنگ زدم گفت طبیعه تازه اول صبح باید دوباره طآب داخل رادیاتورت بریزی چون دوباره کم میکنه،ماهم اول صبح دررادیاتور روباز کردیم ولی صدای هوایی بیرون نیومد درست ۱لیتر آب کم کرده بود،دیگه حرکت کردم صدای شرشر نیومد تاظهر یهدمقدار دوباره صدای شرشر اومد،بعد قطع شد،نظرتون چیه ممکنه دکباره آب کم کنه و واشر سوزونده باسه،ممنون
مدیریت : واشرسرسیلندر
5 1
سلام، به دلیل هواگرفتن سیستم خنک کننده نیاز است این امر را تکرار نمائید.
محمد : فرسودگی واشر سر سیلندر
4 1
سلام جناب عرض اب ۴۰۵ دارم مدل ۸۴ چند سالی خواب بوده کارکردش ۷۴ هزار تاس.. هیچ علایم واشر زدنی نداره تا حالا هم واشر عوض نکرده بعد ۱۵ سال .. ب نظرتون این واشر چقد دیگ کار میکنه؟؟؟ الان عوضش کنم ب نظرتون؟؟؟ چون نمیخوام بره کف تراشی و از این حرفا... درضمن هر بیست روز هوا گیریش میکنم اب ماشینو هر سال یک بار عوض میکنم با ضد به ... ممنون میشم جوابمو بدین نگرانم
مدیریت : واشر سر سیلندر
5 1
سلام، به هر حال هر قطعه ای یه طول عمری داره که با کارکرد بالا زودتر مستهلک تر میشه غیر منطقی نیست تعویض واشر
رسول : واشر سرسیلند
5 2
ماشینم واشر زده آب روغت قاطی نمیکنه ولی صدای شرشر آب پشت داشبورد با شیری شدن اول صبح داره ولا غیر آیا ممکنه سرسیلند کامل بخواد چون قبل من حدود دوماه پیش یکبار براش واشر تعویض کردن؟
بهرام : پژو206
1 0
باسلام خدمت شما 10روزی میشه ماشین 206تیپ2خریدم که موقع خریدمتوجه کف درب موتورشدم میخاستم بدونم ماشین واشرسوزنده واحتیاج به تعویض داره وهزینه های تعویضش چقدرمیشه باتشکرممنون میشم جواب بدید
مدیریت : پژو 206
1 0
سلام، با یک کف نمیشه قطعیت داد نیاز به بررسی دارد
آریان : واشر سرسیلندر
2 0
سلام خسته نباشید. من ماشینم ۴۰۵ مدل ۸۵ هستش صبح ها تا وقتی که ماشین گرم میشه توی درب روغن یکم شیری میشه. به نظرتون واشر سوزونده؟ در ضمن وقتی ماشین گرم بشه دیگه اثری ازـشیری شدن نیس
مدیریت : واشیر سرسیلند
2 1
سلام، شیری رنگ شدن آب نشانه خوبی نیست و در بلند مدت باعث آسیب بیشتر و نشانه های بیشتر می گرددنیاز به بررسی دارد به هر حال با توجه به گذشت 9 سال از طول عمر خودرو
جواد : واشیر سرسیلند
4 1
سلام من تیبا مدل ۹۴ دارم ماشین اب کم نمیکنه ومشکلی نداره فقط صبح زود کمی اب از اگزوز میاد بیرون درمتورو واز کردم کمی شیری رنگ شده بود مشکل از چیه
مدیریت : واشیر سرسیلند
5 0
سلام، شیری رنگ شدن آب نشانه خوبی نیست و در بلند مدت باعث آسیب بیشتر و نشانه های بیشتر می گردد و خروج آب از اگزوز در زمستان طبیعی می باشد
سعید : پژو ۴۰۵
4 0
با سلام من یه نیم موتور گرفتم برا پژو ۴۰۵ با یک سرسیلند گذاشتم رو ماشین یعنی موتور ماشین کاملا نو میباشد اما الان مایع شیری رنگ روی درب موتور میبینم ومقداری هم آب کم میکند اگه میشه جوابم رو بدید ممنون میشم
مدیریت : پژو ۴۰۵
3 1
سلام، در صورتی که قبلا خودرو آب و روغن قاطی کرده باشد این امر در ابتدا به دلیل وجود در سیکل موتور طبیعی می باشد
محمد : هوا گرفتن
1 2
با عرض سلام بنده یه سمند ۸۶ال ایکس دارم دوگانه مدتی است بخاطر هوا گرفتن اذیت میشم رادیات رو‌عوض کردم و نشتی هارو گرفتم ولی باز هم هنگام سرد بودن ماشین وقتی درب رادیات رو برمیدارم هوا بیرون میاد ماشین هم صبح ها خوب روشن میشه و صدای بدی نداره و دود سفید هم مشاهده نمیکنم آیا باز هم احتمال داره واشر سوزونده باشه؟ آیا احتمال داره این هوا ناشی از کمپرس ریکلاتور گاز باشه که وارد موتور میشه؟
مدیریت : هوا گرفتن
2 0
سلام، نیاز به بررسی توسط مکانیک دارد
بهزاد : واشر سرسیلندر
5 2
سلام وقت بخیر لطفا جواب بنده رو بدین پارس با موتور xu7 مدل ۹۴ دارم دو روز هستش که ماشین تا وسط داغ میکرد اقدام به تعویض ترموستات کردم بعد امروز بعد از تعویض روغن متوجه مقدار کمی مایع شیری رنگ روی درب موتور شدم، ضمنا متوجه نشتی در رادیاتور شدم که تعمیر کردم بعد دیدن مایع چرب روی درب موتور ، آب و روغن ماشین رو چک کردم ولی ماشین آب روغن قاطی نکرده فقط درب موتور مقداری چرب کرده ایا ماشینم واشر زده ؟ هنوز ماشین رو حرکت ندادم ؟؟؟؟؟ میشه راهنمایی کنید ممنون از سایت شما
علی : واشرسرسیلندر
3 1
سلام من امروزرفتم روغن عوض کنم .مکانیک گفت که واشرسرسیلندرسوزانده .هیچیک ازعلائم رانداردبه غیرازشرشر آب صبحگاهی وکمی شیری شدن رنگ درب محفظه روغن . یکسال پیش هم واشرعوض کردم. سمندال ایکس ۹۷
مدیریت : واشر سرسیلندر
3 0
سلام، بله ممکن است به دلیل عدم آب بندی مناسب، جنس نامرغوب واشر و...
رضا : واشرسرسیلندر
7 2
ماشین واشرسوزونده سرسیلندر کفش تراش رفته واشر هم عوض شده اما الان لوله بین ترموستات و رادیات باد میکنه امپرهم تا به ۳میرسه زود فن میزنه باد لوله میخوابه
احسان : سمند ایکس یو 7
3 0
سلام یه سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی کنید. من دیروز واشر سر سیلندر عوض کردم بعدشم روغن و فیلتر. امروز صبح چک کردم دیدم تو رادیاتور مقداری روغن هست. دلیلش چیه؟ آیا طبیعیه؟ ناگفته نماند که قبل از تعویض واشر اصلا روغن تو رادیاتور نبود فقط در موتور شیری یا همون نسکافه ای شده بود.
مدیریت : واشر سر سیلندر
1 0
سلام، اگه به تازگی تعویض نموده اید بله طبیعی می باشد
احسان : واشر
5 1
سلام. یه سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی کنید. من دیروز واشر سر سیلندر عوض کردم بعدشم روغن و فیلتر. امروز صبح چک کردم دیدم تو رادیاتور مقداری روغن هست. دلیلش چیه؟ آیا طبیعیه؟ ناگفته نماند که قبل از تعویض واشر اصلا روغن تو رادیاتور نبود فقط در موتور شیری یا همون نسکافه ای شده بود.
ساعد : واشر
1 1
تیبا 91 دوگانه موتور ماشین روغنشو عوض کردم درب وغن کفه میزنه و از اگزوز هم بخار میاد بعد از 50 کیلومتر که با ماشین رفتم باز هم صبح زود بخار از اگزوز میاد اما ماشین صبح زود با تک استارت روشن میشه به نظر شما واشر زده ممنون میشم راهنمایی کنید
سما : مونتاژ و دمونتاژ سرسیلندر
1 0
مونتاژ و دمونتاژ سرسیلندر شامل چه کارهایی می شود
محسن : واشر سر سیلندر
3 0
سلام پراید مدل ۸۸ دوگانه کارخانه دارم ۳روز پیش واشر عوض کردم و بردم رادیات سازی رادیات ماشین رو سیخ زد و از جای که ترموستات نصب میشه ازاونجا تمیز کرد وبعد از ۳روز بازهم روغن در رادیات دیده میشه علت چی میتونه باشه
405 : تعویض سرسیلندر
0 1
سلام به همگی و مدیریت وب من ماشینم رادیاتش زود زود پر هوا میشد جوری اب میریختم در عرض چند ثانیه امپر میرفت تا اخر و چراغ قرمز روشن میشد بردم پیش مکانیک گفت واشر زده بعد دادم که تعمیر بشه گفت سر سیلندر میخوا خودشم برای بار اول بود به دلیل خرابی سیت ها میخواستم بدونم اگه سیت ها خراب بشن میشه تعمیر کرد یا به حرفش برم سرسیلندر بگیرم
مدیریت : سرسیلندر
3 0
سلام، خیر تعمیر سیت ها دوباره کاریست
رحیمی : واشر سر سیلندر
0 0
با عرض سلام و خسته نباشید ماشین ام وی ام ۱۱۰ اس داریم آب رادیاتور کم میکرده درجه حرارت گیربکس بالا میومد بردیم تعمیرگاه نمایندگی گفتند که مرتب آب رادیاتور رو چک کنید ما هم آب رادیاتور رو فول کردیم ۳۰ ، ۴۰ کیلومتری که رفتیم ماشین رو کنار جاده خاموش کردیم بعد از یکی دو دقیقه خواستیم روشن کنیم ماشین روشن نشد آب رادیاتور رو نگاه کردیم کم شده بود ما هم دو لیتر آب بهش اضافه کردیم پر شد علامت باطری روی صفحه نمایش روشن شد بعد ماشینو هل دادیم در حین هل دادن آب از اگزوز بیرون میومد و در نهایت ماشین روشن نشد. به نظر شما علتش چیه ؟ممنون از لطف شما
Hesa. : واشرسرسیلندر
1 1
سلام تسمه تایم پژوروخواستم عوض کنم ازپیش تعمیرکارتایم میزان نشده بوده ودوسوپاپ کج کرد..حالاتعمیرکارمیگه نیازبه واشرسرسیلندرنیست همین روجامیدم وفقط دوسوپاپش اب بندی بشه..
محمد : سمند lx
0 0
سلام و عرض ادب من سمند lx مدل 85 دارم تازه واشیر زده بود 2 ماهی میشه تعمیر کردم حتی بدش و پیستون هم صفرشو انداختم روش امروز مقدار کمی روغن روی اب رایداتور مشاهده کردم روی ضد یخ و ورودی روغن ریز هم چند قطره از ضد یخ رو هم دیدم دمای موتور و چیز دیگع ای که نشانه های سوختن واشیر هم هست نیست توی موتور بنظرتون بازم واشیر موتور ماشین من سوخته ؟
مدیریت : سمند lx
0 2
سلام، به طور معول خیر و ممکن است در مسیر سیستم خنک کننده خودرو مقداری مانده باشد
فرشید : واشر
1 0
سلام.صبححا لرزش موتورماشین زیاده و گازش بالا وپایین میشه صدلی شرشر ازپشت داشتبوردمیاد تا امپرش بالا نیاد موقه حرکت ریپ میزنه ولی اب زیاد کم نمیکنه و روغنم بعد دوماه سه ماه یخورده کم میکنه ایا علتش واشره
مدیریت : لرزش خودرو
0 1
سلام، به دلایل مختلف می تواند باشد که از مهمترین آنها می توان به تنظیم نبودن خودرو، پارگی دسته موتورها می توان اشاره کرد
نیما : کم شدن اب رادیاتور
1 0
سلام و خسته نباشید خدمت شما 405 مدل 88 دارم بعد از طی کردن مسافت 500 یا 600 کیلومتر به اندازه یک لیوان اب رادیاتور کم میشود رنگ اب رادیاتور هم در بالا کمی زرد رنگ به نظر میرسد که از قبل هم اینجوری بوده و هنگام باز کردن در رادیاتور صدایی مثل بازکردن در نوشابه به گوش میرسد اما موتور به درستی کار میکند به نظر شما این عمر طبیعی است?
مدیریت : کم شدن اب رادیاتور
1 2
سلام، این میزان آب در این مسافت طبیعی است و رنگ آب هم در صورت ژله ای نشدن مشکلی ندارد.
بابک : جوش آوردن ماشین
1 2
سمند ۵۵ هزار راه رفته جوش اورد رادیات خنک بود گفتن ترموستات خرابه عوض کردم صدای شر شر آب پشت امپر میاد باز جوش اورد ترموستات رو ب ردلشتم خیلی کم اب ماشین درحد یک استکان ۴ روز کم میشه هیچ علامتی از واشر سوزوندن رو درب روغن ووو نداره انا بازم جوش اورد مینونید کمک کنید بگید علت چیه؟؟ ممنون میشم
علی : واشر
1 1
با سلام ماشین بنده دود سفید ازش خارج میشه و آب رادیاتور کم میشه ...عیب از واشر سر سیلندر داره عایا؟؟
مدیریت : واشر سر سیلندر
2 0
سلام، ممکن است بساده ترین راه تشخیص باز کردن درب منبع آب می باشد و وجود مخلوط آب و روغن
نوید : کف تراشی سیلندر پرشیا
0 0
سلام پرسیا 96سال(۱۸۰۰)دارم حدود ۸۵۰۰۰تاکارکرده و تایمش هم سر۵۸۰۰۰عوضکردم.چن روزه استارت که میزنم وقتی موتور کاملا سرده، لرزش داره تموم خفیف و بد کار می‌کنه و بعضاً صدای احتراق خفیف از زیر کاپوت یا پت پت میاداز اگزور، دود خاصی خارج نمیشه. گرم که شد کمتره و تقریبا عادی میشه توی حرکت اگه سرد باشه ریپ میزنه یا پی میزنه بیشتر دور پایین وگرنه باشه ریپهاش هر از گاهی هست و شدت کمتر و بیشتر توی دنده دو. شمع و وایر عوض کردم انژکتور شسته شد صافی بنزین عوض شد ولی فرقی نکرد دیاگ چیزی نشون نداد البته چراغ چک روشن نمیشه. میگن تنها گزینه سوختن سرسیلندرها با آب بندی سوپاپها. باید سرسیلندر باز شه . در زمان گرم بودن شتاب و کشش خوب وعادیه، از درب موتور هم نگاه کنید ظاهراً آب قاطی نداره. مصرفش بیشتر نشده آب هم کم نمیکنه...راهنمایی بفرمایید چکار کنم و ایراد از نظر شما چیه. آیا تست سرسیلندر لازمه و این تست بدون باز کردنش میشه یا نه؟ اگه در اون حد نباشه کفتراشی باید بشه یااونم لازم نیست و کار سبک اری باید کرد؟
مدیریت : تعمیر موتور
1 0
سلام، بیشتر این خام سوزی ها و ریپ ها اکثرا از سیستم سوخت رسانی می باشد که می توان به شمع ها، وایر ها، سنسور اکسیژن و ... باشد که شما تماما بررسی کرده اید و تنها گزینه محتمل همان سیلندرها می باشد که باید باز گردد تا تعمیر شود
امین : واشر
0 1
سلام، استاد بنده واشر سرسیلندر پراید عوض کردم و بعدش هم روغن موتور رو عوض کردم ولی باز هم درب موتور مایع نسکافه ای دیده میشه و موقع داغ بودن موتور و گاز دادن از داخل رادیاتور مایع سفید کف مانند دیده میشه، آیا مشکلم برطرف نشده؟ چکار باید کرد؟ به مکانیکم که میگم میگه ته مونده های روغن و آبه یکبار هم روغنتو عوض کن. چند بار مگه باید روغن عوض کنم؟
مدیریت : واشر
1 0
سلام، مشکل خاصی نیست به دلیل وجود باقی مانده رون و آب در مسیر سیستم خنک کننده خودرو می باشد.
افشین : واشر
0 1
سلام واشر سرسلیندر را تازه عوض کردم هنوزم سفیدع دری موتور میزنه دلیلش چیه
مدیریت : تعویض واشر سرسیلندر
1 0
سلام، به علت وجود مایع شیری رنگ در مسیر سیستم خنک کننده خودرو می باشد و مشکلی نیست.
غلام : سرسیلندر
2 1
سلام تازه سرسیلندر عوض کردم ولی ماشین خیلی صدای فیلر میده درصورتی که مکانیک فیلرگیری کرده
محمدرضا : راننده
0 3
با سلام لطفا، لطفاً راهنمایی کنید من پیکان وانت داشتم واشر زد تعویض کردم بعد دوساعت نشتی آب به بیرون داشت مجدداً واشر انداختم باز نشتی آب به بیرون داشت اما سرپیستون آب نرفته بود مجدداً عوض کردم آخرش مجبور شدم سرسیلندر بگیرم باز نشتی آب داره از کنار سرسیلندر آب میریزد بیرون بعد از پنج بار واشر عوض کردن و سرسیلندر نو کردن حالا از اگزوز آب میریزد توری که قطع نميشه من چکار کنم. آب داخل سیلندر نمیره فقط بیرون نشتی داره
میلادمیلاد : تعویض واشرسرسیلندر وسرسیلندر
1 1
بنده امروز سرسیلندروواشر تعویص کردم اولین استارت که زد مکانیک اب از دررادیاتور اومدبیرون. پیچ های سرسیلندر سفت نبسته بود دوباره سفتشون کرد وگفت مشکلی نیست ایا حرفشون درسته یانه ممنون میشم
مهدی : صدای شر شر آب از پشت داشبورد
6 1
سلام پرشیا tu5 دارم. از پشت رادیات ماشین صدای شر شر آب میاد. آب رادیاتم اصلا کم نمیشه. رادیات بخاریمو شستم ترموستات هم عوض کردم. به مکانیکای زیادی نشون دادم. بعضیا میگن نشونه واشر زدنه بعضیام میگن tu5 واشر نمیزنه. باید چه کار کنم . لطفا راهنمایی کنید
Saeid : فیکسچر
4 0
سلام اگه میخواهید موتور دیگه واشر نزنه یک راه حل عالی میگم انجام بده.برو لوازم یدکی بگو (فیکسچر) این قطعه دور تا دور بوش های سیلندر و فضای خالی پر میکنه یکنواخت با بوش ها گرم میشه و گرما سریعا به آب و بدنه موتور انتقال میده و از پوسیدگی و سوختن واشر جلوگیری میکنه
شهاب : پرسش
0 0
سلام با عرض خسته نباشید خواستم بپرسم بعضی از تعمیرکارها از چسب پرماتکس برای نصب واشر سرسیلند استفاده می کنند آیا این روش صحیح می باشد با تشکر
مدیریت : واشر سرسیلندر
1 2
سلام، این کار یه کار تجربیه نمیشه دقیق نظر داد و باید تو کار و در معرض حرارت و فشار نشون بده رفتارش را
مالک : واشر
1 1
من اب ماشینم فوله یه لحظه فن ها کار نکرد یهو دیدم تا ۱۲۰ رفته چون سوییچ فن داشتم دور تند رو زدم تا ۷۰ اومد پایین ممکنه واشر بزنه؟
مدیریت : واشر
2 0
سلام، برای مدت زمان کوتاه خیر
رضا البوغبیش : واشر سر سیلندر
1 0
با عرض سلام ال 90 مدل 89 دارم کارکرد 80هزار به نظرتون واشر سر سیلندر رو تعویض کنم ماشین هیچ مشکلی هم نداره
مدیریت : واشر سر سیلندر
1 1
سلام، خیر در صورت عدم مشکل نیازی به تعویض نیست
علی : سرسیلندر
2 0
سلام 405 دوگانه دارم رادیات سوراخ شد و کل اب ماشین رفت الان صبحا بدکار میکنه گفتن نیمسوز شده ایا برای تعویض واشر باید سرسیلندر به تراشکاری بره؟؟ ممنون میشم اگ راهنمایی کنید
مدیریت : واشر سر سیلندر
0 0
سلام، خیر بسته به شرایط دارد
امیر : بالارفتن امپر اب
0 0
سلام خسته نباشید اگه امکانش هست راهنمایی کنین بنده یه تیبا 2دارم امپرش از وسط رد میشه حتی زمانی که کولر میگیرم ترموستام عوض کردم رادیاتم شست شو دادیم فشنگی امپرم عوض مردیم کابل منفی ماشینم تقویت کردیم اب هم کم نمیکنه الان بازم امپرش از وسط رد میشه بی زحمت راهنمایی کنین ممنون
حمید : سلام
0 0
باعرض سلام.بنده یک خودرو سمند مدل ۹۰ معمولی دارم.بعداز تعویض ونوکردن واشر وسرسلیندر.حالا بعد ازطولانی خاموش موندن.۴ یا ۵ ساعت .استارت اولیه خیای سنگین میخوره .دستگاه دیاگ زدم .سنسور میل سوپاپ عوض کردم .پمب بنزین چک کرده مکانیک.استپر سرویس کردم.ولی هنوز ایراد پیدانشده لطفا راهنمای کنید.ممنون
اکبرم : سرسیلندرپراید
0 0
باتشکرازلطف بزرگتون... سرسیلندرماشینم آخره میگن واشرمسی بنداز بدون نیازبه تراش .لطفاراهنمای بفرمایید
امیر : نگهداری بعد از سرسیلندر
1 0
سلام جناب ‌ . من ماشینم ۴۰۵مدل ۹۰هستش دیروز سرسیلندر رینگ پیستون رو کامل نو انداختم جنس خوب و پیش مکانیک خوب . حالا میخواستم بدونم مشکلی نداره که بخوام یک کمی تقویت کنم ماشینو یعنی مشکلی پیش نمیاد براش اگه باهاش تند برم. ممنونم جوابمو بدید . خداییش ۱۲تومن خرج ماشین کردم نمیخوام سره سرعت زیاد دوباره به مشکل بخوره
مدیریت : تعمیر سرسیلندر خودرو
1 1
سلام، قاعدتا فشار زیاد به خودرو و دور موتور بالا مناسب نیست و باعث افزایش استهلاک و هزینه های خودرو می شود حال اینکه خودرو تعمیر نیز شده باشد
محمد : واشر
2 1
سلام من یه پژو ۴۰۵ سال۸۸ دارم که دیروز صبح همه چیز رو چک کردم روغن اب همه چی اما هنگام رانندگی بعد از یک ساعت و نیم رانندگی دیدم امپر خودرو تا نزدیکی خط قرنز رفت و چون مسافر داشتم حدود پنج کیلومتر دیگه رانندگی کردم و دما خودرو کاهش پیدا کرد و تقریبا از نصف پایین تر امد و بعد به خانه رفتم و سر موتور که برداشتم انگار یه چیزی مثل سس مایونز توی سر موتور بود و اب هم به مقداری کم کرده بود ولی چسز خاصی در فلت اندازه گیر روغن موتور ندیدم ،ایا واشر سوزانده و یا ترسانده و تقریبا چقدر خرج داره !؟
امیر : تعویض سر سیلندر
0 0
سلام پژو ۴۰۵خریدم از اول امپرش بالا میومد صاحب ماشین گفت عادیه تا اب روغن قاطی کرد یه هفته نیستسر سیلندر نو گذاشتم واتر پمپ عوض کردم ترموسات هم عوض کردم سنسور حرارتی هم گذاشتم مجدد هم امپر میاد رو نود ب بالا بهم گفتن ک باید قبل از سر سیلندر ببنده پیستونات رو بیرون میاوردبوش پیستون رو تعویض کنه بعد سر سیلندر را ببنده و نظر بعدی استاد ها هم میگفتن رادیاتور دولول ببند الان مجدد ماشین رو باز کردن نظر شما چیه ممنون میشم اگه جواب بدین
سعید آفندی : کم کردن آب بعد تعویض واشر
1 0
سلام من دومین باره واشر میزنه ماشین واینکه اینبار سر سیلندر نو هندی انداختم و واشر دیر سوز آبی اما باز داره شدیدا آب کم میکنه و داغل آب روغن اومده چیکار کنم کلافه شدم ۲ روز نشده عوض کردم
مدیریت : کم کردن آب بعد تعویض واشر
1 0
سلام، می تونه از قبل باشه که در مسیر سیستم خنک کننده مونده
ارمان : تعویض واشر
1 1
سلام و خسته نباشید خدمت شما آیا تعویض واشر سر سیلندر ضرری برای ماشین داره و از قیمت ماشین کم میشه؟!؟
مدیریت : تعویض واشر
1 0
سلام، در صورتی که باعث آسیب به سایر قسمت های موتور خودرو نشه خیر
سینا : واشر
0 1
سلام وقتتون بخیر ، ببخشید من امروز واشر سرسیلندر و واتر پمپ ماشینم که پژو 405 هست رو عوض کردم، ولی موردی که خیلی ذهنمو درگیر کرده این مورد در هنگام اولین استارت که مکانیک انجام داد خیلی به سختی ماشین روشن شد و برای چند ثانیه مقداری دود سفید از اگزوز خارج شد، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید نشانه چیست اسن دو مورد؟
مدیریت : واشر
2 0
سلام، امری طبیعی است و ایرادی ندارد
جعفر : کم شدن روغن بعد از تعویض واشر سرسیلندر
0 1
سلام من ماشین سمند ای اف سون دارم واشرش نیم سوز شده بود تعویض کردم. البته آب روغن قاطی کرده بود. اویل نمیدونم چیش که پشت موتوره ایراد داش و پر توش آب روغن بود. حالا هنوز بعده سه روز هنوز روغن میاره سر رادیاتور که منم خالیش میکنم و هربار کمتر میشه. مکانیک میگه طبیعیه و هربار خالی‌ کن نمیدونم راست گفته یا نه. و اینکه روغن رو چک کردم حدود یک لیتر و نیم کرده بود آیا ایراد داره؟ اگه داره چیه ایرادش؟ مکانیک میگفت اینم برای بار اول طبیعیه کم کنه. 5 لیتر روغن ریخته بودم توش بعد تعویض واشر. فیلتر هم عوض کردم.
مدیریت : واشر
0 0
سلام، امری طبیعی است و ایرادی ندارد چون در سیستم خنک کاری باقی می ماند و به مرور رفع می گردد
علی : تشکیل گل در رادیاتور
0 0
مدتی است داخل رادیاتور گل جمع میشود حتی به در رادیاتور هم میچسبد ، این موضوع میتواند علت سوخته شدن واشر سرسیلندر باشد ؟
مدیریت : واشر
2 2
سلام، گل نیست ترکیب روغن و آب می باشد که به رنگ قهوه ای است
حسین : صدای شر شر اب
4 0
سلام پژو 405 دارم که به تازگی واشر و سر سیلند تعویض شده است ولی صبح که استارت میزنم صدای شرشر اب لز پشت داشپورد میاد تا ماشین گرم که میشه بعد قطع میشه علت چیه.
دل پرغم : شیری شدن درب موتور
0 1
سلام خسته نباشید من دو هفته واشر سر سیلندر عوض کردم روغن ماشین رو عوض کردم روزهای اول درب موتور تمیز بود امروز باز کردم مایع سفید رنگی دیدم ماشنم پارس مدل ۸۸ دوگانه‌ای آب کم می کنه البته امروز از جای شلنگ ورودی خروجی رگولاتور گاز آب دیدم ماشینم بیشتر خوابه راه زیاد نمیرم آیا دوباره واشر زده
مدیریت : شیری شدن درب موتور
2 0
سلام باتوجه به تعویض تازه واشر سرسیلندر این امر طبیعی است به دلیل اینکه در مدار سیستم خنک کنندگی می باشد.
امید : مشاوره
0 0
سلام وقت بخیر.برای ۴۰۵ مدل ۸۴ می توان واشر سر سیلندر مسی یا نسوز استفاده کرد؟
مدیریت : واشر سر سیلندر
0 0
سلام بله
مجید عباسپور : تعمیر واشر سرسیلندرطی دوماه
0 0
دوماه پیش واشر سرسیلندر رو عوض کردم هر روز هم اب ماشین رو چک میکردم ولی چند روز پیش متوجه شدم واشر سوزونده بردم تعمیر گاه دوباره عوض کردم ظهر تحویل گرفتم سه ساعت بعد دوباره سرسیلندر واشرسوزوند به نظر شما مشکل کجاست
مدیریت : واشر سرسیلندر
1 0
سلام مشکل در سیستم خنک کنندگی و گرفتگی
نسرین : واشر سرسیلندر
0 1
سلام من ماشینم هیچ مشکلی نداره فقط در موتور یه کف شیری رنگ جمع شده بهم گفتن احتمالا واشر ترسونده ،بنظرتون نیاز به تعویض واشر هست؟ممنون میشم جواب بدید
علی : سوختن واشر
0 0
واشر سوزونده.استارت میزنم روشن نمیشه
بهمن : واشر
2 0
سلام ۴ ماه پیش یک ساینا مدل ۹۶ خریدم از همون موقع مقدار یک لیوان آب کم میکنه و لیشتر از اون کم نمیشه .دو بارم پیش اومده که تو جاده ماشین ریپ میزد و حرکت نمیکرد و کمی خنک میشد مشکلس حل میشد. تازگی که رفتم روغن عوض کنم متوجه شدم داخل درب مخزن حالت شیری شده میخواستم ببینم علت چی میتونه باشه ؟
حسین : واشرسرسیلندر
0 0
سلام خسته نباشید. توروخدا جواب بدید من منتظرم موندم تو شهرستان ک کدوم بذارم من پارس مدل ۹۲ دارم میخاستم بدونم واشرسرسیلندر مسی مشکلی و هیچ زوری روی سیستم و موتور ماشین نمیاره واشر مسی بذارم . ناگفته نمونه دوبار واشر رده ماشین و اینبار واشر مسی بذارم ممنون
مدیریت : واشرسرسیلندر
0 0
سلام، بله در صورتی که مکانیک صلاح میدونه مشکلی نیست
‌محمد : اقا یه سوال مهم فوری دارم
0 0
دوست عزیز واشر پراید دررچه مدت زمان رو نقطه جوش اسیب میبنه ... چند دقیقه رو امپر چسبیده مقاومت داره در حالی که سریع به دادش رسیدم ۳ ۴ دقیقه ای ...
مدیریت : واشر سرسیلندر
0 0
سلام هیچ شاخص و دمای معینی نداره
مقداد : تعویض قبل از موعد
0 0
سلام،آیا تعویض واشر قبل از اینکه واشر بزنه کار درستیه؟؟،برای پژو مثلا ماشینم الان۸۶هزارتا کار کرده و هیچ علائمی هم نداره البته فقط یکی از جنتها سوراخ شده بود توی مسیر ک کمی اب (دولیتر)کم کرده بود ک سریع جنت رو عوض کردم
مدیریت : تعویض قبل از موعدواشر سر سیلندر
0 0
سلام، خیر منطقی نیست
سعید : واشر سرسیلند
0 0
ماشین من اب کم نمکنه صدا هم نمیده روغن هم کم نمکنه شلینگ هم ورم نکردن فقط مایع سفید رنگ درب موتور و لوله هوا مشاهده مکنم واشر سرسیلندر یانه ممنون خداوکیلی جواب بده
مدیریت : واشر سرسیلند
0 1
سلام، کلیه این مواردی که شما اشاره کردین علایم واشر سوزی هست اگه این موارد نیست و آب داخل رادیاتور شیری رنگ شده است واشر زده اید و نیاز به تعویض واشر سرسیلند هست.
اشکان : واشرزدن
0 0
ماشینم پیکانه مسافت طولانی باهاش رانندگی میکنم از شیلنگ هاش اب میریزه ولی تو شهر رانندگی میکنم اب نمیریزه نزیک ۴۰۰ کیلو متر همین جوری رانندگی کردم امکان داره از واشر سر سیلندر باشه نه ابش چربه نه رو روغنش اب هست تو دوراهی موندم میخوام دویست کیلومتر راه رو باهاش برم به مشکل نمیخورم ممنون میشم جواب بدین
مدیریت : پیکان
0 0
سلام خیر ریزش آب ربطی به واشر زدن نداره ممکنه از اتصالات یا قسمتی باشه که شلنگ ها وصل شده اند بررسی نمائید
ایمان : واشر سرسیلندر
0 1
سلام تیپ دو واشر تعمیر سوم بستم الان بعد از سه سال علایم داره و بو احتراق تو منبع انبساط میاد فقط سرسیلندر نو هم دارم ولی میخوام همون سرسیلندر قبلی رو با واشر تعمیر دو ببندم به نظرتون چقدر کمپرس محفظه بالا میره البته سرسیلند تراش دوم بود چون سیقلی تراش نداده بود بردم جای دیگه فک کنم یک دهم تراش داد یعنی یه چیزی بین تعمیر دو وسه
مدیریت : تعمیر واشر سرسیلندر
1 0
سلام، به هر حال این مشکل و عدم تراش یا تعویض پیش میاد
محسن : واشر سر سیلندر
0 0
سلام ممنون میشم سوالمو جواب بدید. من واشر سرسیلندر سوزوندم پژو ۴۰۵ فردای روزی که تعمیر کردم خواستم ماشینو روشن کنم اب رادیات رو چک کردم حدود یک لیوان اب کم کرده بود ایا طبیعیه؟
مدیریت : واشر سر سیلندر
0 1
سلام، بله امری طبیعیه
محمد احمدیان : واشرسرسیلندر
0 0
سلام .خسته نباشین .پژو ۴۰۵مدل ۹۲ دارم سال گذشته واشر عسر سیلندر عوض کردم تراش اخر بود. امروز دیدم شیلنگ رادیاتور باد کردن و وقتی درب رادیاتورو باز میکنم صدای نوشابه میده .احتمالا واشر سوخته سوالم اینه که امگان داره بعد از باز شدن تراش نخواد .وایا سرسیلندر استوک بخرم اشکالی نداره .واگر همین جور باهاش رانندگی کنم خطری نداره .اب و روغن قاطی نکرده
مدیریت : واشر سرسیلندر
0 0
سلام، حتما به مکانیک نشون بدین چون تا خرج سنگین تر نداخته رو دستتون
علیرضا : واشرسرسیلندر
0 0
سلام من پژودوهزاردارم چندوقته شتابش خیلی کم شده وسنگین حرکت میکنه.صبح هاروگاز تک استارت روشنه اما روبنزین دقیقا سه بار بایداستارت بزنم موقع روشن شدنم تا یه چهار دقیققه پامونمیتونم ازروگازبگیرم چون سرده خاموش میشه.اما دودی ازاگزوز بیرون نمیاد اینا علائم واشر خرابیه؟
مدیریت : واشر سرسیلندر
0 0
سلام، خیر دیر روشن شدن و بد روشن شدن ارتباطی به واشر سرسیلندر نداره نشانه های واشر زدن تو مقاله هست این ایراد از سیستم سوخت رسانی خودرو هست
رسول محمدزاده : واشر سرسیلندر ساینا
0 0
سلام من سه هفته واشر سرسیلندر ساینا عوض کردم الان درب موتور که بار میکنم خیلی کم نسکافه شد در ضمن همان موقع روغن فیلتر عوض کردم ماشین صاف وامپر بالا نمیاد راهنمایی کنید لطفا
مدیریت : واشر سرسیلندر
0 0
سلام، طبیعیه و مشکلی نیست
امیر حسین : واشر سر سیلند
0 0
ماشینم دود سفید میکند ایا واشر رد اگر هم در استانه واشر زدن باشد چقدر کار میکند
مدیریت : واشر سرسیلندر
0 0
سلام، می تونه از رینگ و پیستون ها و روغن زدن خودرو باشه نیاز به بررسی فنی داره
سلیمان شقاقی : واشر زدن ماشین
1 0
سلام واحترام خدمت شما بنده پراید دارم مسافر هم هستم میخواستم ببینم شیلنگ رادیاتو به موتور ماشین که داغ میشه شیلنگ سفت میشه خیلی بردم باطری سازی ترمستارشو عوض کرده رادیاتور چک کرده واتر پمپ چک کرده هیچی میگه نیست آمپر اب اصلان بالا نمیاد به موقع فن کار میکنه به موقه هم خاموش میشه میخواستم‌بینم مشکل از کجاست ممنون میشم جواب بدید استاد نگرانم همین جوری برم مسافرت کار بده دستم میکانیگ میگه آمپر اب بالا نمیره فن خوب کار میکنه مشکلی نیست درست حدث زدن
مهران جسینی : سوختن واشر سر سیلندر
0 1
سلام در جاده شمال بودم . که به ناگهان آمپر به قرمز چسبید . مکانیک اومد و ماشین رو بکسل کردیم. موقت ترموستات رو ب داشت و یکسره کرد . اما گیج روغن رو که که کشیدم .آب قاطی روغن نداشت اما مکانیک میگه واشر سوخته.. آیا ترموستات رو عوض کنم یا نه قطعا آب روغن باطی کرده؟
مدیریت : واشر سر سیلندر
0 0
سلام، اگر علائمی از واشر زدن ندارد خیر نیازی نیست
امین : واشرسرسیلند
0 0
پیکان مدل 81کاربرات دارم صبحاکمی بدکار می‌کنه بعد خوب میشه آب سیاه داخل اگزوز میزنه بیرون درب موتور چیزی نیست آب کمی کم می‌کنه البته چندوقت پیش رادیاتور سوراخ شد واتسمه پارکردم نزدیک ۳۰کیلومتر باهاش رفتم تابه خونه رسیدم الان ماشین مثل قبل نیست... استاد الان باید چکارکنم نیاز به توض واشرداره تشکر از سایت خوبتون ممنون ازتون که جواب سوالم بدین به بدبختی این ماشین خریدم نمیخوام حق دل زن بچه‌هام بدم بابت تعمیرگاه
مدیریت : واشر سرسیلنر
1 0
سلام این نشانه هایی که شما نوشتین هیچ علامتی از واشر زدن خودرو نداره
احمد : واشر سر سیلندر پراید دوگانه سوز مدل ۸۷
0 1
سلام نزدیک یک ساله سه بار رادیاتور رو عوض کردم و هر بار بعد از نصب رادیاتور جدید، پرس قسمت پایین رادیاتور باز میشه و آب نشت میکنه. این باز شدن پرس به جنس خراب رادیاتور ربط داره یا اینکه واشر سر سیلندر سوزونده. در ضمن هیچ دود غیر عادی از اگزوز بیرون نمیاد و داخل آب هم روغن نیست. ممنون میشم پاسخ بدید
مدیریت : واشر سرسیلنر
0 0
سلام متاسفانه کیفیت بد قطعات یدکی موجود در بازار حد و مرزی نداره
احمد : واشر سر سیلندر
0 0
سلام خسته نباشید .دو روزه واشر سر سیلندر عوض کردم ولی درب موتور مایه نسکافه ای رنگ جمع میشه دلیلش چی میتونه باشه ممنون میشم کمکم کنید
مدیریت : واشر سر سیلندر
0 0
سلام، خودرو واشر زده و نیاز به تعمیر دارد
کسری : واشر سرسیلندر
0 0
سلام من دو هفته پیش واشر سرسیلندر ۴۰۵ دادم تراس کاری چون انگار نیم سوز شده بود اما بعدش روغن عوض نکردم و الان فهمیدم که ۲ لیتر روغن کم کرده ...می خواستم بدونم که علت روغن کم کردن ماشین این بوده که بعد تعمیر واشر سرسیلندر تعویض روغن نکردم یا علت دیگه ام هم می تونه داشته باشه؟
مدیریت : واشر سرسیلندر
1 0
سلام، کم کردن روغن بعد از تعویض واشر امری عادی است
فرزاد : روغن در رادیاتور
1 0
سلام ماشین سمند ef7 دارم به علت سهل انگاری در نبستن درب رادیاتور ورانندگی به مدت 3 ساعت در شب واشر سوزاندم .واشر رو عوض کردم و روغن در رادیاتورم هنوز بود و کم شد .ولی پس از تعویض روغن وفیلتر روغن دوباره آب رادیاتور به شکل نسکافه در آمد که تعمیرکارم گفت اویل ماژول ایراد داره .دوباره اویل رو باز کردیم ومتوجه شدیم واشر آن هم به حالت نیم سورز درآمده و واشرها رو عوض کردیم ودوسه روز هم آب رادیاتور رو موقعی که موتور کمی سرد بود عوض کردم ولی هنوز هم مشکلم حل نشده و بعد سه روز متوجه شدم که حدود یه الی دو بند انگشت روغن خام داخل رادیاتورم هستش .ممنون میشم راهنماییم کنید
مدیریت : روغن در رادیاتور
0 0
سلام، مقدار کم روغن با توجه به بودن در مسیر خنک کنندگی طبیعی اما اگر زیاد هست حتما مشکلی وجود دارد
مهران : تعویض واشرسرسیلندر و جوشکاری سرسیلندر
0 0
سلام وخداقوت،من بیست روزقبل احساس کردم ماشین بدکار میکنه وعلائم واشرسوزوندن رو داشتم ازجمله ورم شیلنگ رادیات وشیری رنگ بودن درب و قطره های آب داخل موتور و کم کردن آب قمقمه وشنیده شدن صدای آب از داشبورد،زمانی که بردم مکانیکی مکانیکم گفت نه ماشینت هنوز واشر نزده و مشکل از پارگی شیلنگ بخاری هست ،پارگی شیلنگ رو برسی و درست کردم و بهم. گفت الان ماشینت سالمه،و من این مدت رو با ماشین چرخیدم تا زمانی که دیدم بابا ماشینم خیلی داره بدکار میکنه و صددرصد واشر زده هست،دوباره بردمش مکانیکی و مکانیک قبول کرد که واشر زده،بعداینکه سرسیلندر رو باز کرد گفت سرسیلندرت سوخته باید تعویضش کنی که هزینش بالای ده میلیون تومن میشه،یه راه دیگه هم داری و اینه که جوشکاریش کنم تا یک یا دوسال برات کار کنه،منم موندم این وسط که چیکار کنم ماشینمم تعمیرگاه افتاده هنوز تصمیمی نگرفتم،و یجورایی حس میکنم که اگه همون روز اولی که بردمش مکانیکی اگه تعمیر میکردم اینهمه خرج رو دستم نمیموند،حالا آیا جوشکاری کنم ماشین میشه برام مثل قبل یا نه حتما بایستی سرسیلندر رو تعویض کنم،ممنون اگه پاسخ بدید
علی مهجور : واشر سر سیلندر و ضعیف شدن متور
2 0
سلام ماشینم واشر ترسوند و واشر رو بردم موانیکی تعویض کردم از روزی ک مکانیکم ماشین رو بست ماشینم خیلی گنگ و ضعیف شده تا حالا هم بالای۱۵تا مکانیکی و تنظیم متور نشون دادم میگن متور اشکالی نداره و تنظیم متور هم میبرم همه جا رو تست میکنن و میگن همه چی سالمه و درست کار میکنه ولی نمیدونن ضعیفی ماشین از چیه حتی کمپرس و تایمش هم دقیقه چنبار چک شده بخدا خسته شدم از بس اعصابمو بهم ریخته بنظر شما مشکلش از کجاست پراید مدل۹۱ متورش یورو۲ هست چکار کنم بنظرتون؟؟؟!!
نیما : واشر
1 1
ببخشید لطفا جواب بدید من تا الان ۴ تا واشر عوض کردم ولی باز هم آب روغن قاطی میکند ولی آب رادیاتور کم نمیشه علت چیه مرسی
مدیریت : واشر سرسیلندر
2 0
سلام، عزیز شما وقتی می گی 4 بار خوب حتما مشکل از سرسیلندر خودرو هست
سجاد : واشر سرسیلندر
0 2
سلام خسته نباشید من با ماشینم ۲۰۶ تیپ ۲ تصادف کرده بودم و میخواستم ببرم بیمه و فنه خنک کنندم شکسته بود تو راه چند باری جوش اورد ماشین ولی سریع در مخزن ابو باز کردم پیچایه هوا گیریشو باز کردم اب ریختم داخله موتور امپر اومد پایین سریع میخواستم بپرسم ببینم الان مشکلی واسه موتور پیش میاد یا واشر سر سیلندرم سوخته یا نه؟؟ درضمن من تازه تعمیره اساسی کرده بودم موتورو میشه لطفا راهنمایی کنید؟؟
مدیریت : واشر سرسیلندر
0 0
سلام، درصورت تکرار بله اما با یکبار خیر
رضا : واشر سر سیلندر
0 0
سلام من 206تیپ2مدل 88دارم چند روز پیش واشر سر سیلندر زدم واشر رو تعویض کردم میکانیک گفت 3هفته بعد روش ترموستات بیار بندازم الان هم مصرف سوختم بالا رفته بنظرتون دلیلش چیه
مدیریت : واشرسرسیلندر
0 0
سلام واشر ربطی به مصرف سوخت نداره ایراد در سیستم سوخت رسانی یا تنظیم نبودن
آرمان : سر سیلندر
0 0
ببخشید من پیکان دارم.سرسیلندرش مشکل داره .الان دادم به تعمیر کار گفت برم شهر دیگه وبیام برات درست کنم.مشکلی بوجود نمیاد ؟لطفا راهنمایی کنید ‌تشکر
مدیریت : سر سیلندر
0 0
سلام بستگی به مشکل خودرو داره
مهدی : سر سیلندر
1 0
سلام من ماشین النود مدل نود دارم خیلی وقته اب از در منبع انبصاد بیرون میزنه هر جا میبرم یکی میگه واشر زده یکی میگه از درشه چند تا در عوض کردم درست نشد ولی صبح با یه استارت روشن میشه علایمی مثل کپک زدن درب روغن موتور هم نداره مشکلش چی میتونه باشه جناب ممنون
پایمرد : قیمت واشرسیلند اردی
0 0
هزینه تعمییر واشرسرسیلند اردی چقدر هست؟
بهروز میراب : تک کار کردن موتور
0 0
سلام وقت بخیر پرشیا مدل ۸۹دوگانه دارم تک کار میکنه و واشر زیر شمع انداختم گاهی که تمیز میکنم خوب کار میکنه ولی گاهی هم تک و اگزوز لرزش داره تعمیرکارم میگه که رینگ گشاد کروه باید عوض شه و هزینه اش هم خیلیه چون که سرسیلند احتمالا تعویص بشه چون نمیدونم که قبلا باز شده سرسیلندر یا نه نظر شما میخواستم بدونم ممنون
حسین : واشر سرسیلندر
0 0
سلام.من پژو پارس tu5 مدل 96 دارم تو این چند روز 3 بار آمپر حدودا رسید به قرمز.ترموستات و رادیاتور و واتر پمپ و حتی درب رادیات عوض کردم مشکل حل شد هیچ گونه نشتی هم ندارم دود سفید ندارن تو رادیات روغن نیست تو مخزن روغن عادی هست لوله ها باد نکرده فقط صدای شر شر آب میاد از تو داشبورد و قطع نمیشه و درب رادیات که باز میکنم صدای فیس میده .آیا احتمال داره که واشر سرسیلندر سوخته باشه البته ماشین هم درست کار می‌کنه و هیچ مشکلی نداره.ممنون میشم راهنمایی کنین و جواب بدین.
مدیریت : واشر سرسیلندر
0 0
سلام، در صورت نداشتن نشانه واشر سرسیلندر مشکلی نیست
عباس : واشر قالپاق سر سیلندر
0 0
سلام وقت بخیر خسته نباشی . ببخشید اگر پوسته قالپاق سر سیلندر رو عوض کنیم باید واشر رو هم عوض کرد ؟؟ رفتم نمایندگی برام عوض حرد ولی واشر رو عوض نکرد الان روغن میده لطفا راهنمایی کنید
مدیریت : سر سیلندر
2 0
سلام، قاعدتا بله چون آبندی نمیشه و روغن می زنه باز
هادی : واشرترسونده
0 0
سلام خسته نباشید میشه جواب سوال منو بده من سمند مدل ۸۸ دارم که امدم درب روغن بازکردم دیدم که داخل درب نسکافه ای شده و اب هم الان دیگه کم نمیکنه ایا میتونم دیگه بااین ماشین به جای که میخواهم برم باهاش حرکت کنم تا مقصدم برم ۳۰۰ کیلومتر راه دارم
مدیریت : سر سیلندر
0 0
سلام، اگه مشکل کم کردن روغن ونداره مشکلی نیست
زهره : رادیات
1 0
سلام پلاستیک زیر دری رادیات پاره شده دلیلش چیست. ماشین پارس دوگانه مدل ۹۲. دری رادیات رو که باز میکنم خیلی کم مایعی مثل گل قهوه ای میبینم
مدیریت : ایموبلایزر
1 0
سلام، خودرو شما آب روغن قاطی کرده
خلیل : کم کردن مجدد
0 0
سلام من 20 روز قبل واشر عوض کردم دیروز دیدم درب موتور شیری شده اب هم حدود نیم لیتر کم کرده . بعضی مواقع اینجوری میشه و همیشگی نیست. مشکل از چی میتونه باشه استاد عزیز؟
مدیریت : واشر
0 0
سلام، باتوجه به مشکل قبلی که خودرو داشته در مسیر سیتم خنک کنندگی هست و مشکلی نیست
سمند : ماشین
0 0
سلام خسته نباشید خدمت شما عرض کنم بنده واشر سر سیلندر عوض کردم دوباره ماشین جوش میاره مشکل کار از کجایی ماشین
مدیریت : سر سیلندر
0 0
سلام گرفتگی لوله ها، ترموستات می تونه دلیل باشه
خلیل کریمی : سوال فنی خودرو
0 0
سلام ممنون از راهنمایی هاتون من یک هفته پیش موتور ماشین پژو ۴۰۵ رو تعمیر اساسی کردم و امروز ۲۱ ام شهریور هستش از کاسه نمد سر میلنگ روغن‌ ریزی شدید داشت و درب موتور هم باز سفیدک زده در حالی که اصلا آمپر بالا نرفته آیا روغن‌ ریزی باعث سوختن واشر سر سیلندر میشود ؟یا نه ؟
مدیریت : سوال فنی خودرو
0 0
سلام، بله امکان که داره اما باتوجه به تعویض ممکنه در مسیر لوله ها و سیستم خنک کنندگی مونده باشه و اتفاقی برای خودرو نیفتاده باشه
فرزاد : واشر سرسیلندر
0 1
سلام استاد بعد از تعمیر سرسیلندر پژو 2000 بعد از یک هفته از پشت بلوک سیلندر روغن میده از واشر سرسیلندر که نو بستم وسه از رزوه های شمع هم روغنی میشه علت چی میتونه باشه
مدیریت : واشر سرسیلندر
0 0
سلام، عدم درست آچارکشی ممکنه علت باشه
میثم عسکری : واشر
0 0
با عرض سلام و احترام ماشینه من هیوندا ورناست و واشر سوزونده ولی اب و روغن قاطی نکرده و دود سفید هم نمی کند فقط درب رادیاتور را وقتی ماشین روشن است باز می کنم اب با فشار بیرون میریزد ولی باز به ندرت و در سربالایی امپرش بالا میره می خواستم از حضورتان بپرسم ایا می توانم با احتیاط باهاش رانندگی کنم چون شهرستانم و اینجا لوازمش نیست ماشین را بیارم تهران
مدیریت : واشر سرسیلندر
0 0
سلام، امکان که داره اما ممکنه باعث هزینه سنگین تر بشه
ارشام : واشر سرسیلندر
0 0
سمند xu7دارم نمایندگی سر سیلندر و بوش پیستون رینگ سال گذشته عوض کردم ماشین صبح ها تک استارت روشن میشه روغن قاطی اب و اب قاطی روغن نشده اب ندیدم از جایی نشت کنه شانگهای عادی هست باد نمیکنه سیستم هوا نداره فقط هفته ای اب یک لیوان اب کم میکنه دود سفید آبی نداره موتور ارزش نداره راهنمایی کنید آبی که کم میکنه چی میشه
مدیریت : سرسیلندر
0 0
سلام، ممکنه نشتی از دیواره ها باشه و دیده نشه باید بررسی بشه و به علت دما بالا خشک بشه و متوجه نشین
س.م : سوختن واشر سرسيلندر
0 0
سلام موتور ef7 دوگانه در طول سه هفته دوبار واشر سرسيلندر سوزونده علتش چيست؟
رضا : کم کردن اب وصدای فس از درب رادیاتور
0 0
سلام ۳ روز پیش ترمستارت ماشین پژو ۴۰۵ عوض کردم مدل ماشین ۹۰ است چسب خوب نگرفته بود از زیر ترمستارت نمی اب میداده بعد ۳ روز حالیم شد از نو باز کردم درست کردم هوا گیری کردم بعد ۵ ساعت رفتم درب رادیاتور باز کردم صدای فس امد از قبل هیچ مشکلی نداشت درب رادیاتور هیچ علامتی نداشت امپر معمولی است فند به موقه کار میکنه امکان داره واشر زده باشد یا نه لطفا راهنمای کنید
مدیریت : واشر زدن
0 0
سلام علائم ورم کردن لوله ها، شیری شدن آب مخزن، نداشته باشه خیر
علی : واشر زدن
1 1
سلام اگر ماشین پراید کاربرات واشر بسوزاند برای عوض کردنش باید متور ماشین باز شود اگر واشر بسوزند ماشین روشن نمیشود
امید : روشن نشودن
0 0
سلام امروزصبح ماشینم یخ زده بود ضدیخ آب مقطر ریخته بودم ماشینم روشن شود گذاشتم کار کنه دیدم امپرماشین میره بالا خاموش کردم باز 5دقیقه روشن کردم 3بار انجام دادم تا 2کیلومتآخر رفتم ماشین آمپر رفت بالا از وسط رد کرد ولی به قرمز نرسید باز 2کیلومت آمدم 3بار خاموش,شود باز روشن شود ولی دیه استارت نمیخوره استارت میزنم کیلومتر م خاموش روشن میشه پراید 83 دارم مشکل از چی استاد ممتونم
امین عظیمی : سوختن واشر سر سیلندر
0 0
سلام. نیسان مدل 65دارم. واشر سرسیلند سوخت، بعد از سه روز تعمیر مجدد همان قطعه سوخت. بین خونه سه وچهار دلیلش چیست؟ سرسیلند وسیلتد چک شده مکانیک می‌گه از کازبارتوره!. درست؟؟
مدیریت : سوختن واشر سر سیلندر
1 0
با سلام بله امکان دارد،بهتره حضوری به تعمیرگاه مراجعه کنید
حسین : واشر زدن پژو ۴۰۵
0 0
سلام ماشینم پژو ۴۰۵ است واشر زد رفتم تعمیرگاه وبا کلی هزینه واشر تعویض کردم روغن هم تعویض کردم . تراشکاری هم بردم . حدود دو هفته سوار ماشین شدم که دوباره واشر زده دوباره داخل درب قاب بالای موتور ماده شیری رنگ است و صبح ها بعد روشن میشه و نشان تعمیرکار دادم گفت بله دوباره واشر زده و یک مایع بنام نشت گیر رادیاتور طبق گفته تعمیرکار داخل آب رادیاتورریختم گفت که شاید نشت را بگیرد لطفاً من را راهنمایی کنید واقعا واقعا نمیدانم چکار کنم ودلیلش چی است
مدیریت : واشر سرسیلندر
0 0
سلام، بله ممکنه از مسیر دیگه باشه درصورت عدم رفع ایراد نیاز به بررسی و یا تعوض هست
حمید : یاز بودن درب رادیاتور
0 0
امروز صبح درب رادیاتور را فراموش کردم ببندم حدود سه ساعت بعد و بعد از طی کردن حدود ۲۰ کیلومتر رانندگی متوجه شدم..ایا ماشین واشر زده؟..هیچ علائمی در همان لحظه نداشته است..
مدیریت : واشر سرسیلندر
0 0
سلام، خیر
علی : واشر سرسیلندر
0 0
سلام پنج روز پیچ واشر سرسیلندر و عوض کردم موقع بستن پیچ های سر سیلندر دوتا از پیچ ها هرز شد. دو باره سرسیلندر رو باز کردم جای پیچ رو درست کرد بست بعداز پنج رو. لوله بالای رادیات یکم متورم میشه داخل مخزن آب شیری هست بردم آوار کشی مزد. امروز بازم هم‌نطوری هست وقتی ماشین اول صبح روشن میکنم بیست دقیقه بعد یکم متورم میشه در منبع رو باز میکنم یه کوچولو فیس میده. دیگه اینطوری نمیشه هرچقدر رانندگی کنم. نظرتون چیه
علی : سرسیلندر
0 0
سلام پنج روز پیش واشر سرسیلندر و با سرسیلندر کامل نو عوض کردم. موقع بستن دوبار پیچ ها رو هرز کرد و دوباره سرسیلندر باز شده و جای پیچ قلاویز شد الان بعداز چند روز صبح ها بیست دقیقه کار می کند لوله بالای رادیات یکم متورم میشه در منبع رو باز میکنم فیس میده. خامه ایهم هست بعدش هرچقدر رانندگی می کنم دیگه متورم نمیشه تا فردا صبح بنظرتون دوباره سرسیلندر دوبارطی سه ساعت باز و بست شده. واشر ضعیف شده که اینطوری میشه
مدیریت : سرسیلندر
1 0
سلام، خامه ای بودن تا چند مدت مشکلی نیست اما ورم لوله ها ممکنه مشکل ساز بشه
علی : واشیر
2 0
سلام من ۴۰۵ پنج دارم دوهفته پیش واشیر عوض کردم حدود ۲۰۰کیلومتر یک زره اب کم میکنه وقطره اب روی گیج روغن هست ودرب رادیاتور باز میکنم کمی صدای باد بیده البته موتو داغ هست ممنون میشم راهنمای کنی
ناصر : واشر سرسیلندر
0 0
باسلام و احترام .زانتیا 1800تراش آخرش بود با واشر 3سوراخه و رنگ و تراش مختصر بستن . حالا بعد چندسال گل قهوای درب رادیات دیدم و منبع انبساط کمپرس زیادی داره .صبح هم تاگرم بشه ریپ میزنه . لطفل راهنمائی بفرمائید با تغویض واشر بدون تراش میتونم همون سرسیلندر رو بکار بگیرم .
سام : واشر ترسوندن
0 0
باسلام پراید مدل ۹۱ دارم که مدتی سطح اب رادیاد یه بند انگشت پایین میره وصبح هم تک استارت روشن میشه امپر هم حد نرمال بالا نمیره روغن هم چک شده اب قاطی نداره درب رادیاتم یه ذره گاهی شکلاتی شکل میشه ایا واشر زده
مدیریت : واشر سوزوندن
0 0
با سلام در این فصل طبیعی می باشد
امین : آب بندی
0 0
سلام و درود...من امروز واشر405روتعمیر کردم آیا میتونم به مسافرت بروم؟
مدیریت : تعویض واشر سرسیلندر
1 0
سلام، بله اما حتما آب را چک کنین
امیر واشر سر سی ... : چقدر با واشر زدن ۴۰۵رمیشه راه رفت
0 0
سلام خسته نباشید من یک ۴۰۵ دارم که واشر زده و من توی شهرستان شهرستان گیر کردم آیا میتونم تا شهر خودم برم با خود ماشین؟؟؟
مدیریت : واشر سرسیلندر
0 0
سلام، خیر باعث ایجاد هزینه سنگین تر میشه
حسن : واشر
0 0
جناب من دادام واشر سرسیلندر پژو عوض کردن بعداز تعویض موتور بد کار میکرد یک دفعه موتور قفل کرد ایراد از چیست
مدیریت : واشر سرسیلندر
0 0
سلام مشکلات متعدد از جمله ایراد در سوپاپ ها، یا سبلندر،....
حميد رحيمي : سر سیلندر نادر
0 0
مکانیک سرسیلندر بد بسته
حميد رحيمی : سوختن واشر سر سیلندر
0 0
وقتی واشر سر سیلندر بسوزه تعویض شود بعدشم باید علت سوختن را پیدا کنید که معمولا بالا رفتن دمای آب باعث سوختن شده اگر عيب یابی نکنید و عیب برطرف نشود دوباره واشر سر سیلندر می‌سوزد
وحید : سرسیلندر سمند
0 0
دفه چهارم میشه که واشر عوض کردم الان داره کار میکنه اما آب کم میکنه و صدای آب از داشبورد میاد آیا سر سیلندر عوض کنم یا سیلندر کامل.
مدیریت : سرسیلندر سمند
0 0
سلام، بسته به نوع و شرایط موتور و میزان کم کردن آب داره
صلاح الدین اهوا ... : واشر وداغ کردن ماشین
0 0
باسلام وعرض ادب خدمت مردم نازنین وطنم وخاک پای همیه بامعرفت ها لوتی ها. وبا غیرت های عزیز... من پیکان وانت دارم دوروز پیش واشر عوض کردم ومتاسفانه مکانیک یکی از جنت های را نو عوض نکرده وگرمای اهواز نزدیک به 70درجه هستش وصبح نزدیک یک کیلومتر حرکت کردم وامپر بالا رفت وچراغ روشن شد ومن کنار زدم وماشین خاموش کردم وکاپوت زدم بالا موتور فقط صوت میزد از گرما جنت اب قدیمی بود واز زیر سوراخ داشت وکل اب داخل رادیاتور نبود وزود موتورخنک کردم وجنت وعوض کردم وبرگشتم خونه وممنون میشم ازمهندس گرامی بنظرتون واشر سوخته یا نه چون زیاد نرفتم یک کیلومتر کمتر بود... ممنون میشم سوال حقیر وکوچک شما را جواب بدید مخلص بروبچ ایران سرافراز.... یا حق خدا پشت وپناه همه با معرفت و سالار....
مدیریت : سرسیلندر
0 0
سلام در صورتی که علائم سوختگی مانند روغ در مخزن آب یا ورم کردگی اتصالات نداشته باشه مشکلی نیست انشالله
ابراهیم ناصری : زمان تعویض واشر سرسیلندر
0 0
سلام وقت بخیر.. ماشین من دنا پلاس مدل ۹۶ هست که ۱۵۰ هزار تا کار کرده و تا الان خداروشکر هزینه ی موتوری نداشته. دوستان میگن دیگه وقته واشر زدنشه خواستم ببینم درسته این حرف؟ باید الان واشر رو عوض کنم یا نیازی نیست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید چطور جلوگیری کنم از این اتفاق. ممنون از مطالب مفیدتون🙏
مدیریت : زمان تعویض واشر سرسیلندر
0 0
سلام، از مکانیک خودروتون مشورت بگیرین با توجه به نوع استفاده اما بهتره چک بشه
رضا : واشر
0 0
سلام خسته نبایشد یسوال دارم ماشینم پژو مدل ۹۲ هستش تاز گرفتمش ماشینم یک دفعه داغ کرد از نصف رد شد ولی به خط قرمز نرسید سردش کردم ولی صبحش سر درب موتور حالت زرد رنگ یا شیری دیدم درب رادیات باز کردم یکم حالت گل قهوی دیدم دیگ بردم روغنشو عوض کرد دیگ درب موتور زرد رنگ نمیشه ولی درب رادیات گل قهوی ندیدم هر روز مسافت ۴۰۰ کلیومتر میرم میام یکلیتر اب کم مکینه دیگ بعد دوهفته درب رادیات گل قهوی دیدم میشه بگین علتش چیه ممنون میشم از بلوچستانم جوابمو بدین ممنون میشم
مدیریت : واشر سرسیلندر
0 1
سلام، آب روغن قاطی کرده خودروتون
محسن آقاخانی : بالا و پایین شدن گاز بعد از تعویض واشرسر ...
0 0
با سلام خدمت استاد گرامی ممنون از مطالب خوب و آموزنده ماشین بنده دوو سی‌لو می‌باشد ماه گذشته واشر زد دادم برای تعویض واشر از وقتی تحویل گرفتم ماشین در جا گازش بالا پایین میشه دو تا سنسور هم گفته خرابه که عوض کردم اما بازم همینجوری سنسور مپ و سنسور دریچه گاز بنظر شما مشکل از کجاست میشه راهنمایی کنید در ضمن بعد تعویض واشر سرسیلندر یک ماه بعد دوباره واشر زده این بار هم تعویض کردم اما هنوز ماشین در جا گاز بالا پایین می‌شه لطفاً اگه امکانش هست راهنماییم کنید
مدیریت : خرابی سنسور
0 0
سلام، سنسور استوپر مشکل داره
علیرضا : پژو۴۰۵
0 0
پژ۴۰۵دارم ماشینم مایع شیر رنگ دری روغن داره.ماشین بد روشنی میگنه تا ۱دقیقه نمیشه باهاش حرکت کرد ریپ میزنه آیا واشر زده؟؟؟
مدیریت : واشر زدن
0 0
سلام، باتوجه به علائم بله
مهدی هاشمی : سلام من یه پارس سفارشی مدل ۹۷ tu5 دارم آ ...
0 0
لطفا راهنمایی کنید تواین خرج بااین گرونی دارم سکته میکنم میترسم باهاش مسافرکشی کنم ...
علی : سلام پژو 405تعمیر کامل کردم تمام قطعات ه ...
0 0
نظر شما چیست ؟
مهدی : واشر سرسیلندر
0 0
سلام استاد خسته نباشید ۲۰۶ تیپ ۲ دارم دوهفته پیش موتور رو تعمیر اساسی کردم الان یه چند روزه که لوله بالای رادیاتور باد میکنه و ماشین مدام هوا میگیره ولی تا حالا امپرم بالا نرفته هیچ نشتی یا مشکلی هم در سیستم خنک کننده وجود نداره و درب موتور هم هیچ نشونه ای از واشر زدن نداره و درب رادیات هم مشکلی نداره فقط داخل قوطی رادیات یکم گل و لای جمع میشه میخاستم بپرسم که ایا ماشین واشر زده یا ترسونده؟ میخاستم بپرسم
مدیریت : واشر سرسیلندر
0 0
سلام، نشانه های ورم و اون مایع قهوه ای رنگ داخل منبع آب نشانه واشر هستند
فاطمه : واشر سرسیلندر
0 0
سلام ماشین ۴۰۵ مدل ۹۸ دارم در حالت ایستاده ماشین روشن بود و‌کولر هم همینطور یه دفه آمپر رفت بالا تا آخر درب کاپوت رو باز کزدم و اب ریخام چند دقیقه روشن بود ولی آمپر پایین نمیومد فوری بردمش تعمیرگاه یک دقیقه رانندگی کزدم تا رسیدم بعد که چک کردن دیدن رادیاتور سوراخ شده . رادیاتور عوض کردم روز اول و دوم نیم لیتر اب کم کرد روز سوم به بعد اب کم نمیکنه دیگه و اب روغن قاطی نکرده و ماشین هم خوب استارت میخوره و کار میکنه و شتابش هم مث قبلا عالیه به نظرتون چون آمپر چسبونده واشر نزده ماشین ؟؟؟؟
مدیریت : واشر سرسیلندر
0 0
سلام در صورت نداشتن مشکل ایرادی نیست
بهروز : مشتری
0 0
با سلام موتور سانتافه داغ شده ومیکانیک می گوید باید دو عدد واشر سر سلندر نصب شود ایا برای موتور ماشین ضرری ندارد ممنون
مدیریت : سانتافه
0 0
سلام این روش حل مسئله به روش ایرانی زاسوین هست
حمید : واشر سر سیلندر
0 0
سلام و عرض ادب. متور ماشین 206تیپ2مدل82 رو25روز پیش عوض کردم 1402گذاشتم نمایندگی سر سیلندر و تراش نداده همون جوری گذاشت رو متور .سر سیلندرم نو بود بدون تراشکار .چند روز پیش درب روغن کف میکرد بعضی وقتا کف نداشت . رفتم نمایندگی گفت از روغنه.امروز بردم که روغن عوض کنن جلوی نمایندگی واشر سر سیلندر سوخت دود سفید میداد از اگزوز .باز کردن سر سیلندر و واشر خونه 2و3بینش سوخته و مشکی رنگ بود . قبلش اب کم نمی کرد ولی بعداز کف کردن بعدش یه کم اب کم میکرد . بی زحمت مشکل از نظر شما تراشکاری بود یا مکانیکی یا واشر سر سیلندر ؟
کیانوش : واشر سر سیلندر
0 0
با سلام و احترام بنده ۴۰۵ پدل ۸۲ دارم تا الان واشر عوض نکردم ولی یک هفته است که در رادیات را باز میکنم صدای فس میده و بعضی از صبحا موتور سه ‌کار میکنه روغن توی رادیات نیامده و درب موتور نیز سفیدک نزده به نظر شما واشر زده و اگر زده باید کف تراشی بشه سر سیلندر؟
مدیریت : واشر سر سیلندر
0 0
سلام نه لزوما به خاطر سردی هوا و نوع بنزین می تونه باشه 3 کارکردن بررسی باید بشه اما بعیده با ایم احوالات
علی خالویی : واشرسرسیلندر
0 0
سلام من یه ماشین پرایدمدل۸۸دارم واشرزده بودهمه چیزشوارواشرسرسیلندروترموستات ورادیاتوروفشنگی و... روعوض کردم الان که ماشین روشن میشه فنش شروع به کارمیکنه تاموقعی که خاموش بشه نگه نمیداره علتش چیست، یابایدچکارش کنم
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام، فن که دائم نباید کارکنه ممکنه ایراد برقی داشته باشه یا عملکرد نادرست فشنگی باید بررسی شود
مهدی : کم کردن آب رادیاتور وداغ شدن موتورخودرو
0 0
سلام خواهشا میشه جواب سئوال من روهم بدین .ماشین من پژو۴۰۵ هستش چندوقت پیش متوجه شدم امپرتاوسط میاد ورادیات هم خیلی آب کم میکرد موتور هم خیلی خیلی زیاد داغ میشد تعمیرکار گفت واشر ترسانده که رفتم واشر راعوض کردم بعد ازیه روز ازتعنیرگاه که آوردمش بیرون متوجه شدم هنوز همون مشکل قبلی روداره بازهم آب کم میکنه توروخدا کمکم کنید بگید که چهار بایدبکنم ممنون میشم
مدیریت : کم کردن آب رادیاتور
0 0
سلام، اگه همان مشکل قبلی را داره که می تونه از نشتی باشه که باید بررسی بشه
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

همه چیز درباره باتری خودرو از طول عمر تا روشهای نگهداری به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . باتری خودرو یکی از اصلی ترین اجزاء خودرو می باشد امروز در فروش خودرو به بررسی ...
  هنگام بالا رفتن آمپر آب چه باید کرد؟ به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو ،اگر سیستم خنک کننده خودروی شما به درستی عمل نکند گرمای حاصل از احتراق موتور به ...
  همه چیز درباره روغن ترمز سرعت تولید خودرو و تکنولوژی و افزایش توان و سرعت خودروها نیاز یک سیستم ترمز مناسب و با عملکردی دقیق برای افزایش ایمنی خودروها لازم است،فروش خودرو، يكي از پارامترهاي بسيار مهم در عملكرد مناسب و بموقع ترمز خودرو روغن ترمز مي باشد . روغن ترمز سیالی است که وظیفه انتق ...
  علت بالارفتن آمپر آب خودرو و راه های حل آن چیست؟ فروش خودرو، در فصل گرما و با بالا رفتن دماب هوا و استفاده از سیستم کولر خودرو به خصوص در ترافیک های شهری یکی از مشکلاتی که با آن روبرو می شوند بالا رفتن حرارت موتور خودرو هست، بسیاری برایشان این سوال پیش آمده است که دمای درست و معقول برای خ ...
  مهمترین دلایل روشن شدن چراغ چک خودرو فروش خودرو، روبه‌روی هر راننده علامت‌ها و چراغ‌های زیادی وجود دارد که هر کدام بیانگر پارامتری است. به طور مثال شما با کشیدن ترمز دستی چراغی کوچک را در نمایشگر روشن کرده که نشان‌دهنده کشیده شدن ترمز دستی و درگیری آن است.در بسیاری از ...
  10 نکته طلایی در هنگام خرید لاستیک خودرو بسیاری از اعداد و ارقامی که بر روی لاستیک خودرو درج شده است و شاید خیلی هامونم هنگام خرید لاستیک به این اعداد و ارقام توجه نکنیم در زیر به توضیح این اعداد حک شده می پردازیم و شماهم هنگام خرید لاستیک به این اعداد توجه کنید. 1- تاریخ تولید آیا می&z ...
  بهترین مایع برای رادیاتور خودرو در ابتدا برای سیستم خنك كاري موتور اتومبيل ها دراز مخلوط الكل و آب استفاده مي شد ولي با در نظر گرفتن اين مطلب كه اين مخلوط از يخ زدگي موتور و تركيدگي آن تا دماي منفي ۱۵ درجه سانتيگراد مناسب مي باشد و از طرفي نا خالصي و املاح موجود در آب باعث ايجاد خوردگي در ...