ورود به سایت

ایمیل  
رمز عبور  
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل  
کد امنیتی بالا :

هایما توربو بخریم یا جک S5 اتومات؟

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

هایما توربو بخریم یا جک S5 اتومات؟

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

امروز در فروش خودرو به بررسی دو چینی بلند قامت تک دیفرانسیل در بازار داخلی فروش خودرو می پردازیم، رقبای امروز جک S5 که توسط کرمان موتور در دو مدل دستی و اتومات عرضه می گردد و دیگری هایما S7 که با دو موتور یکی 2 لیتر و دیگری 1.8 توربو روانه بازار فروش خودرو توسط ایران خودرویی ها می شود، اگر شما در محدوده 90 میلیون قصد خرید شاسی بلندهای چینی را دارید یکی از بهترین و پرفروش ترین گزینه های روبروی شما جک S5 و هایما توربو هستند، با فروش خودرو همراه باشید تا این دو رقیب را بررسی کنیم.

هایما S7

هایما توربو

چینی جدید ایران خودرویی ها محصول شرکت هایما چین که یکی از بزرگترین خودروسازان چینی به حساب می آید هایما در سال 1992 توسط چینی ها و مزدا خلق شد و در سال 2006 سهام مزدا به شرکت FAW واگذار شد، این خودروساز چینی در سال 2013 برترین خودروساز چینی شد و این محصول در حال حاظر در ایران خودرو خراسان تولید می گردد.

کاتالوگ هایما S7 توربو اتوماتیک

کاتالوگ هایما S7 توربو

طراحی ظاهری هایما S7 توربو

هایما جدید

شاید یکی از بزرگترین محاسن خودروهای چینی بازار فروش خودرو ظاهر جذاب باشد، هایما S7 اتوماتیک نیز همانند سایر خودروهای چینی موجود در بازار از ظاهری خوب و هماهنگی میان اجزاء ظاهری بهره می برد و در مدل توربو تغییرات به زیبایی و جذابیت بیشتر کمک می کند تغییراتی همانند در مدل توربو ماشین هایما اس 7 تغییرات شامل سپر جلو به همراه جلو پنجره جدید ، طرح جدید مه شکن ها ، دیفیوزر جدید سپر عقب ، وجود پایه باربند و طرح جدید رینگ های ماشین است که همه اینها سعی دارند تا به هایما اس 7 چهره قدرتمند تری ببخشند و جذابیت ماشین را دو چندان کنند.

طراحی داخلی هایما S7 توربو

نمای داخلی هایما توربو

در کنار ظاهر زیبا هایما S7 طراحی داخلی نیز خوب و قابل قبول می باشد و در مقابل رقبا نیز از جذابیت خوبی برخوردار است، اما کیفیت و متریال پائین است و این ایراد اکثرا در خودروهای چینی دیده می شود.

پیشرانه و مشخصات فنی هایما S7 توربو

تصاویر هایما توربو

در مدل هایما S7 معمولی اتومات عدم شتاب و قدرت در خودرو دیده می شد، در مدل جدید هایما S7 توربو سعی در برطرف کردن این نقیصه بوده است و هایما S7 توربو با موتور و پیشرانه جدید روانه بازار فروش خودرو شده است، در بخش فنی  هایما اس 7 اتوماتیک توربوشارژر مجهز به یک پیشرانه 1.8 لیتری است که توسط سیستم توربوشارژ تقویت شده است. این پیشرانه توانایی تولید 170 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور را دارد که برای یک ماشین با این ابعاد بر روی کاغذ مناسب است ولی از آنجایی که هایما هنوز در ساخت ماشین تازه کار است هایما اس 7 با وجود این حجم از تغییرات فنی ماشین چندان سریعی نیست و 14 ثانیه طول می کشد تا از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. برای انتقال قدرت در هایما اس 7 توربو شارژ از یک گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک ساخت کشور کره جنوبی استفاده شده است. در موتور گیربکس این ماشین سطح هماهنگی تقریبا خوب است و بخش فنی ماشین تقریبا خوب است. و اصلاحات انجام شده در خودرو هایما S7 توربو همانند سیستم تعلیق مستقل برای هر چرخ ماشین که سواری ماشین را بهتر میکند و از حرکات گهواره ای و غیر منتظره ماشین میکاهد . از نظر فرمان پذیری به لطف سیستم فرمان برقی ، ترمز با سیستم های کمکی ، سواری و ... هایما اس7 توربوشارژر ماشین خوبی است.

هایما توربو

آپشن ها و تجهیزات هایما S7 توربو

کد کلاس(های) خودرو 51801
استاندارد آلایندگی يورو5
ترمز سيستم ترمز ضدقفل ABS، سيستم توزيع متعادل نيروي ترمزEBD، سيستم كنترل پايداري الكتريكي ESP، سيستم كمكي حركت در سربالايي HSA و سيستم كنترل كشش TCS
کیسه هوای ایمنی راننده، سرنشين جلو و جانبي (مجموعاً 4 عدد)
فرمان برقي
سیستم تهویه اتوماتيك
سیستم صوتی صفحه نمايش 7 اينچي با امكان پخش MP3 و داراي پورت AUX , USBو GPS +SD و بلوتوث هندزفري
چراغها چراغ روز LED ، مه شكن هاي جلو و عقب
آیینه‌ها آيينه هاي جانبي برقي تاشونده گرمكن دار
شیشه ها جلو و عقب برقي
تزئینات غربيلك فرمان چرمي ، تودوزي چرم 2 رنگ و تريم داخلي مشكي
تجهیزات ایمنی دوربين 360 درجه ، سنسور دنده عقب،قفل كودك، قفل اتوماتيك درب ها در سرعت، چراغ روشن در زمان باز بودن درب ها، سيستم ضد سرقت موتور، سامانه كنترل باد تاير(TPMS)، قطع سوخت بهنگام تصادف
رینگ و لاستیک رينگ آلومينيومي 17 اينچ
صندلی صندلي راننده 8 حركته برقي گرمكن دار و صندلي شاگرد 4 حركته دستي
سایر تجهیزات نشانگر باز بودن كمربند جلو بهمراه آلارم، ايزوفيكس (امكان نصب صندلي كودك)، سپرجلو جديد، جلو پنجره جديد، قطعات تزئيني جلو داشبورد و طرح چوب دستگيره هاي درب ها، كنسول مياني صندلي جلو و عقب، تودوزي چرمي 2رنگ،6 بلندگو، فرمان MFC (دكمه هاي كنترل سيستم صوتي، كروز كنترل و بلوتوث بر روي فرمان )، شيشه جانبي دودي، ريموت كنترل قفل مركزي ، كامپيوتر سفري، چراغ روز، سان روف برقي، اسپويلر، دكمه روشن و خاموش و ورود بدون كليد و سنسور باران، فرمان قابل تنظيم در 4 جهت.

در بحث آپشن و امکانات هایما S7 توربو همانند سایر هم وطنان خود از تجهیزات و امکاناتی خوب بهره می برد سانروف، اسپویلر، دوربین 360 درجه، کروز کنترل، صفحه نمایش 7 اینچی، صندلی گرم کن راننده و 8 حرکته، سیستم های کمکی ترمز، داخل چرم و ... می باشد که در زیر کامل آمده است.

جک S5

جک S5

خودرو چینی کرمان خودرویی ها که محصول شرکت JAC که در سال 1393 برای اولین بار و با گیربکس دستی 6 سرعنه روانه بازار فروش خودرو شد و توانست فروش خوبی را تجربه کند و درست 2 سال بعد کرمان خودرویی ها مدل اتوماتیک آنرا در سال 1395 روانه بازار کردند.

طراحی ظاهری جک S5

جک S5 اتوماتیک

چینی ها که معروف به کپی برداری از خودروهای موفق هستند این بار نیز دست به کار شدند و ظاهری همانند نسخه های قدیمی توسان یعنی IX35 برای جک خلق کردند و در نمای جلوی خودرو به خوبی دیده می شود در نمای پشت خودرو می توان الهام گرفتن جک از آئودی Q5 را به خوبی مشاهده کرد پس جک نیز همانند رقیبش در ظاهر موفق عمل کرده است. در نسخه اتومات نیز تغییرات ظاهری ماشین تنها به تعویض رینگ ها با سایز 18 اینچ و تعویض سپر و چراغ جلو ختم شده است یک نوشته 6DCT  هم بر روی درب صندوق عقب خودنمایی می کند که با کمی دقت به راحتی تفاوت این ماشین با مدل دنده دستی قابل تشخیص است.

طراحی داخلی جک S5

نمای داخلی جک S5

با ورود به کابین جک اس 5 اتوماتیک شباهت با ماشین هیوندای IX-35 بیش تر میگردد به گونه ای که اگر تفاوت های کوچک مانند تریم وجود نداشت کابین این دو ماشین کاملا یک شکل بودند. کنسول جلو بیش ترین شباهت را با هیوندای IX-35  های نسل قبل دارد. طراحی کلی کابین جک اس5 چشم نواز و هماهنگ است و ارگونومی و راحتی مناسبی را دارا می باشد. و همه اینها را جک بدون تردید به مهندسین کره ای هیوندایی مدیون است.

پیشرانه و مشخصات فنی جک S5

نصاویر جک S5

پیشرانه جک S5  یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ است که در هر دو مدل دنده ای و اتومات به طور مشترک استفاده می شود و نقطه قوت این ماشین نسبت به دیگر رقبایش بر روی کاغذ است ولی اینبار هایما اس 7 توربوشارژر هم پر قدرت ظاهر شده است و در بخش فنی حرف هایی برای گفتن دارد.  پیشرانه پر خوران جک اس 5 174 اسب بخار قدرت و 235 نیوتن متر گشتاور را به چرخ های جلو منتقل می کند .این پیشرانه در دور موتور 3000 دور در دقیقه به ماکزیمم بوست خود می رسد. گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دبل کلاچ جک اس 5 به خوبی با موتور ماشین جفت شده است و نسبت به نمونه دنده ای عملکردی دقیق و راحت تر دارد. البته با توجه به حجم کم پیشرانه و گیربکس اتوماتیک کشش خودرو در سر بالایی ها خوب نیست و حتما باید با دنده معکوس به راه خود ادامه دهید که با توجه به طبیعت ماشین و گشتاور و وزن و دیگر پارامتر ها این موضوع  چندان هم دور از انتظار نیست، و به خوبی از پس این خودرو بر می آید.

آپشن ها و تجهیزات جک S5

جک اس 5  دنده ای در بخش امکانات موفق عمل کرده بود و حالا در نسخه اتومات تغییراتی رخ داده است که از گذشته هم این ماشین بهتر عمل می کند . صندلی ها پوشش چرمی دارند و صندلی راننده به صورت اتوماتیک تنظیم می شود . صندلی های جلو به گرمکن مجهز هستند و علاوه بر این دوربین دید عقب ، سنسور پارک جلو و عقب ، Keyless entry / start ،TPMS , HDC , HAC , ESP  ،سیستم صوتی مجهز به دی و دی پلیر و 6 بلند گو و ... از جمله تجهیزات جک S5 اتوماتیک هستند.

نتیجه گیری

در رنج 90 تا 100 میلیون دو خودرو فوق از جایگاه بالاتری برخوردار هستند، هر دو خودروها از دید آپشن و امکانات در یک سطح و در بعضی از موارد برتری با هایما S7 توربو است در بحث شتاب برتری با جک اما از دید قدرت و اسب بخار هردو خودرو یک قدرت را تجربه می کنند. از دید بازار فروش و خدمات پس از فروش هایما به لطف خدمات گسترده تر ایران خودرویی ها برتر اما ذکر این نکته هر دو خودروها با کمبود قطعات و لوازم یدکی همانند سایر چینی های بازار رنج می برند. از دید فروش و بازار فروش برتری با جک است به لطف حضور بلند مدت تر در بازار فروش خودرو کشور که سهم بیشتری را از آن خود کرده است.

قیمت روز انواع هایما

**جهت دریافت قیمت روز هایما S7 در هر دو مدل اتوماتیک و هایما S7 توربو در رنگبندی متنوع با زمان تحویل فوری و به روز با کارشناسان فروش خودرو تماس برقرار نمائید.

 

 
معرفی به دوستان :
سیروان احمدی : هایما توربو و جک s5
61 31
مقایسه هایما و جک دوستان عزیز من یک سال جک اس داشتم و الان یک ماهه هایما خریدم اصلا قابل مقایسه نیست این ماشین با ماشینای هم کلاس خودش چه تو اپشن و چه تو قدرت و شتاب .خیلی خوبه واقعا خوبه . جک اس باید خیلی تلاش کنه تا به هایما توربو برسه . دوستانی که هایما رو سوار نشدن لطفا اظهار نظر الکی نکنن. من نمیدونم چرا بعضی الکی حق الناس به گردنشون میزارن
علی : مشخصات فنی هایما
43 31
اولا هایما توربو ۱۸۴ اسب بخار دارد که 170 ذکر شده؟؟؟؟ دوما صفر تا صد با ۸ ثانیه پر میکند !!!! سوما هایما s7 توربو اتومات خیلی از جک s5 بهتره هم از نظر قدرت،شتاب،گشتاور . چرا اطلاعات ایقدر غلط به مردم میدین؟؟ آخه نکنه خودتون جک سوارید
مدیریت : پاسخ
30 15
سلام دوست محترم این اطلاعات در وب سایت ایران خودرو درج شده است و هیچ تغییری در آن داده نشده است.
اسدی : هایما توربو
38 21
تقریبأ 6 ماهه هایما توربو دارم قدرت موتور توی سربالایی عالیه ولی یه معایبی هم داره که مربوط به مونتاژه صدای قیژ ترمز دستی ، صدای چرق چرق از جلو داشتبرد ، صدای لقی سوپاپ انگار داری دنده مرده میرونی نبود فیلتر هوا در بازار ولی درکل ماشین خوبیه معایبشم از معایب جک خیلی کمتره و ارزش خرید بیشتری داره
جهانبین : مقایسه جک اس 5 با هایما توربو
36 55
سلام به همه اولا جک خودرو خوبیه یکم مصرف بالایی داره ولی در کل خودرو خوبیه و خودرو هایما نیز کشش ضعیفی داره در کل جک بهتره
صادق : مقایسه
31 53
من جک جی 5 داشتم . جک از نظر چهره ماشین موتوری اپشن به نظر من از این ماشین ایران خودرو بهتره . من دوباره بخوام ماشین بخرم دوباره سراغ جک میرم . به دوستانم جک پیشنهاد میکنم
amir : هایما با جکs5
47 21
به نظر من هایما از جک بهتر واپشن های هایما ازجکs5بیشتر . یکی از اپشن نداشته جکs5نبود کروزکنترل که خیلی به ذوق میزنه.
مجید : کمک
29 11
سلام تروخداکمکم کنیدمن کارمندم وتوی این دوتاگیرکردم جک اس5یاهایمابخرم تروخداکمکم کنیددودلم ممنونم
محبی : کمک به مجید
37 17
از چند جهت هایما توربو بهتره جک مصرفش فوق العاده بالاس و خودرویی که توسط یکی از بدترین شرگت ها وارد میشه اما هایما هم مصرف سوختی ایده آل تر و هم ایران خودرو پشتیبانی داره ازش از دید من که هایما ارزش خرید بیشتری داره
امیر : هایما از نظر طول و ارتفاع​ از جک بزرگتر. ...
26 7
نظر شما چیست ؟
44 : 44
51 30
سلام مجید جان که کارمندی .... تو از کارمندی تونستی پول جک یا هایما رو در بیاری خودت یه پا مارمولکی دیگه کمک خواستنت چیه ... ما رو گرفتی ؟
محمد : هایما برتر است...
30 13
در برتری اس ۷ توربو شارژ همین بس که قیمتش در چین 146 هزار یوان است یعنی هم رده با توسان ۲۰۱۷ ولی جک اس ۵ قیمتش 99هزار یوان به نظرم ایران خودرو فعلا داره هایما توربو رو جا میندازه تا بعدا قیمتشو ببره خیلی بالاتر گول حرفهای تبلیغات برندهارو نخورید و عاقلانه نظر بدید.... بعضیها چون خودشون یه برندی رو دارن انگار حتما باید تعریف کنن!!!!!!!!!
محمد : جک اس 5 انتخاب ارجح
24 32
سلام من هایما اس7 داشتم خودرو خوبیه بعد فروختم وبه دلیل محاسن جک اس 5 اتومات خریدم الان یکساله که دارم خودرو ی خیلی خوب و بسیار چابک وراحتیه خصوصاٌ تو جاده .مصرف سوختش حدود 9ونیم هستش .با توجه به اینکه جک طی چندسال امتحانش رو خوب پس داده توصیه می کنم جک اس 5 رو انتخاب کنید البته تنها بدی کرمان موتور اینه که تمام لوازم ضروری خودرو رو از رکاب و سینی زیر موتور و کفپوش گرفته تا کروز و غیره رو میبایستی مجدداٌ نقدی خریداری کرد لذا مبلغش بالای 100میلیون تومان میشه که درمقابل هایما خیلی گرون تر در میاد ولی همه اینها درمقابل شتاب خودرو و سیتم اسپرت و دوکلاچه خودرو توجیه پذیر هستش.
علی : هایما
29 16
هایما از هر نظر بهتر از جک اس فایو هستش حداقل میدونی ماشین کپی شده از رو یه برنده دیگه رو سوار نمیشی
کامران : جواب اقا محمد
22 7
شما حتما با توجه به اینکه یکساله جک سوارین و قبلشم هایما داشتین حتما توربو نبوده و سیستم تعلیقشم فرق میکرده و ضعیف تر بوده الان مقایسه بین هایما توربو و جک هستش پس نمیشه در مورد مقایستون مطمن بود چون حداقل اختلاف قیمت جک توربو با هایما معمولی بیست میلیونه
احسان : هایما
29 7
با سلام دوستان عزیز من یک راننده پایه یک هستم هر دو خودرو رو سوار شدم هر کدوم خوبی ها و معایبی دارن مثلا شتاب هایما از جک بهتره کم صدا تره و گیربکسش عملکرد بهتری داره جک هم از داخل کابین زیبا تری داره ولی خوده من به هر دو نمایندگی زنگ زدم گفتم سپر ماشین شکسته کرمان موتر گفت نیست کلی بهانه که به نظرم اومد که پول میخوان بعد به ایرنخودرو زنگ زدم گفت فردا بیارین تعویض میکنیم بدون هیچ هزینه ای حالا خودتون قضاوت کنین
سجاد : جک یا هایما
27 21
در این مقایسه چند ایراد وجود داره. اولا که خدمات پس از فروش هایما اصلا خوب نیست و فقط برخی نمایندگیهای منتخب به هایما خدمات میدن تقریبا 30 نمایندگی در کشور ولی جک دارای170 نمایندگی است. دوما دوستانی که با تعصب اظهار نظر میکنن باید بدونن که تفاوت این دو ماشین اونقدر زیاد نیست که کسی بنویسه مثلا جک از نظر شتاب افتضاحه . پس تعصب رو کنار بگذارید. من جک دارم ولی از نظر من هر دو ماشین خوبی هستن که در یک سطح هستن و دیگه میمونه سلیقه شخصی از نظر ظاهر ماشین هم داخل هم بیرون که هر کسی سلیقه خودشو داره. من چون کلا همیشه از ایران خودرو خاطره بد داشتم و خدمات پس ازفروشش همیشه اذیتم کرده جک خریدم و الان بعد از یک سال از کیفیتش راضی ام و هیچ مشکلی نداشتم. خدمات کرمان موتور هم هرچند عالی نیست ولی خیلی خیلی از ایران خودرو بهتره.
محمدرضا : برسی
15 4
سلام من هنوز هیچ کدوم رو به دیگری برتر نمی بینم فقطبرخی از فرق هاشونو می خواستم بعضی از فرق هاشون رو بگم.1_هایما کروز کنترل داره2-دوربین 360 درجه داره جک:1_سیتم کنترل خودرو در سراشیبی داره2_صندلی برقی داره که مموری داره وقابلیت ذخیره حالت برای دو رانندرو داره3-ترمز دستی برقی داره که با یک دکمه عمل می کنه4_سنسور در جلوی ماشین
سعيد : هايما و جك خوبن ولي هايما لاكچري تره
30 8
اين دو ماشين در يك سطح هستند ولي به نظره من هايما ظاهر بيروني بهتري از جك داره و جك ظاهر داخلي شكيل تري من هيچ كدومو سوار نشودم ولي هايما ميخرم ولي شما جك بخريد زياد نشه
خریدار : نتیجه
30 12
با توجه به اینکه توی تمام نظر ها همه یه جک منفی میدن نتیجه گیری اینه که هایما توربو بهتره
Amir : خودرو
17 20
من 6ماه جك دارم و الان هم دو ماه است هايما دارم ولي هايما همه ي آپشن ها رو از رو جك زده و قابل مقايسه نيستن ولي در كل s5 بهتره
سامان : برتر
15 20
من هیچ کدوم از این دو ماشینهارو نه دارم نه سوار شدم .ولی عکس این دو ماشین رو به چند نفر آقا و خانوم نشون دادم از نظر رخ و زیبایی خانوما که همه جک رو پسندیدن و آقایون هم بیشترشون جک رو ولی از نظر فنی اطلاعاتی نداشتن.این یه نظر بود .
مهدی : نظر دهی
28 9
دوستان من خودم هایما دارم و چند ماه قبل جک داشتم هایما از نظر اپشن بهتر از جک هستش شتاب هایما توربو ۹ثانیه است ماشین هایما لاکچری تر از جک هستش جک خیلی به مشکل بر میخوره من وقتی جک داشتم میزاشتم رو حالت D گاز میخورد و حرکت نمیکرد ولی هایما دارم اصلا به مشکل بر نخورده و خیلی نرم و خانوادگی هستش
امیر : هایما
16 7
مسلما و تحقیقا هایما یه سر و گردن از همه جهات بهتره
علی موسوی : هایما
7 7
سلام به دوستان عزیز خواهشن کسانی اطلاعاتی از ماشنین وخدمادت پس ازفروش ازنمانندگی ندارندن نظرندن 27 سال ماشین ایران خودرو سوارشدم 3سال هم کرمان موتور باور کنید تواین 27 یدونه پیچ از ایران خودر من رایگان نگرفتم ولی سا ل 94 جی 5 داشتم دوستم ماشنوازمن امانی گرفته بود شهرستان بیرون ازنمانندگی روغن تعوین کرده بود فیتلره روغن اشبها بسته بودن روعن ماشین ریخته بود و یاتاقان زده خود نمانندگی فهیمد بازهم قبول کردن 12800000 خرج بود ایاایرخودرو قبول میکنه
امید تتو : جواب علی موسوی
9 10
علی موسوی ماشینن کدوم نمانندگی بولدی؟؟روعن ماشیننتو زود زود عوض کن به اشبها نخوری.خخخ.علی جون شما اول برو یکم دیکته کار کن بعد در مورد معایب هایما نظر بده دلبندم
حمید : یک خریدار
9 7
کرمان خودرو بسیار بی انصافه.من قبلا جک جی ۵ اتوماتیک ازش خرید کرده بودم .هم ماشین وهم خدماتش خیلی مزخرف بود.خدماتش با کلی هزینه انجام میده.حق مشتری هم ضایع میکنه.هایما توربو از همه نظر بهتره.
مجید : نظر
10 6
من فکر میکنم خر همون خره فقط یخورده ظاهرشون فرق داره
محمد مهدی فهیمی : پاسخ به علی
4 6
سلام حق با علی آقا هستش ما الان هایماs7توربو داریم خیلی راضی هستیم ممنون از شما
محمد مهدی فهیمی : پاسخ به خریدار
1 3
احسنت
حمید : مقایسه دو شاسی باند شهری چینی
8 4
با سلام خدمت دوستان عزیز. بنده طی تحقیقات فراوانی که داشتم و هر دو ماشین رو در سربالایی و کفی بررسی کردم و همچنین به لحاظ موتوری و فنی این دو رو تست کردم و به نتیجه رسیدم که باید هایما بر دارم. دلیلش هم اینه که جک دارای تسمه تایم معمولی هست و هایما زنجیر داره که این موضوع نکته خیلی مهمیه. همچنین طی بررسی خودم و سایت رسمی اسب بخار، قدرت هایما توربو 185 اسب اعلام شده که این موضوع به تصویب کارشناسان ایران خودرو هم رسیده. همچنین سرنشینان جلو خصوصا راننده اگر قد بلندی داشته باشه احساس راحتی بیشتری نسبت به جک داره. دیگه اینکه خودم تست شتاب 9/58 از این خودرو گرفتم بدون اینکه فشار زیادی رو بیارم. در کل با این شرایط هایما رو انتخاب کردم. در مورد قیس هم باید بگم این موضوع کاملا سلیقه ایه. موفق باشید
هومن : خریدار
2 2
ممنونم حمید جان
امین : هایما
4 7
قبل از همه چیز بگم که الان جک حدود 20 میلیون گرونتر از هایماست. که البته از نظر ابعاد و طراحی ظاهری در مقابل هایما اس 7 واقعا"کم میاره.اگه توی سند هایما اس 7 دقت کنید میبینید که یه شماره شاسی داره و یه شماره بدنه! این یعنی شاسی هایما اس 7 جدا از بدنشه؛ مثل لندکروز و بی ام و x6 و اف جی کروز و بقیه شاسی بلند های واقعی... جک اس5 شاسی جداگونه نداره در بحث امکانات که خودتون میدونید دیگه... جک حتی امکانات بدیهی مثل کروز کنترل و دیلایت هم نداره، چه برسه به دوربین 360 و
رضا : ن
4 6
خوب چرا با این پول اروپایی نخریم.من باشم داستر میگیرم
ارش : 😀😀😀
6 7
چرا با تعصب کور کورانه نظر میدین مگه کری بین استقلال پرسپولیسه 😀 اگه واقعا هم سوار جک اس ۵ شده باشین هم هایما اس ۷ توربو . متوجه میشین که جک بهتره خوبه میدونین هایما اس ۵ توان مقایسه با جک اس ۵ رو نداره اس ۷ رو باهاش مقایسه میکنین 😀😀 جک اس ۷ بیاد تو بازار هایما سواران سکوت خواهند کرد 😂😂😂
حسن رجبی نیا : هایما S7 بخریم یا جک S5
4 5
سلام بی شک هایما البته جک کمی اسپرت تره و سواری خشک تری داره و در مقابل هیاما بزرگ تر و جادار تره
آریو : هایما یا جک
3 4
هایما اس 7 محشره و قابل مقایسه با هیچ خورودی چینی نیست. بالاخره مونتاژ ایرانخودرو هست و در هر ده و روستایی یه نمایندگی ایران خودرو هست و خدماتش به نسبت سایر شرکت ها گسترده تر هست
ایلیا : هایما💏
4 2
عشق‌فقط‌هایما
ایلیا : هایما
4 1
هایما‌اس‌۷خیلی‌بهتر‌از‌جک‌است‌من‌در‌درگ‌هایما‌باجک‌دیدم‌که‌بیشتر‌هایما‌‌میبره💏💏💏💏
محمد : محمد
3 3
به نظر بنده جک خیلی قشنگتر و قدرت بیشتری هم داره ,در تست درگ هم که با فاصله از هایما پیش افتاده و با توجه به فاصله بیشتر بین محورها ,مسلما هندلینگ بهتری داره ,اسپرت وچابک هم هست ,انتخاب بنده جک هست
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  تا 100 میلیون چه خودروهای شاسی بلند صفری میتوان خرید به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو ،البته قشر متوسط جامعه باید چند سال هر چه در توان دارد بگذارد ...
خودرو چینی بخرم یا خودرو ایرانی؟ به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . امروز در فروش خودرو می خوایم به بررسی و مقایسه خودروهای چینی و داخلی بازار داخلیمون بپردازیم و سوالی ...
  مزایای هایما S7 و دلایل منطقی برای خرید هایما S7 به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . بعد از لغو تحریم ها زمانی که همه منتظر خودروهای اروپایی بودن و مشارکت آنها با خ ...
  مقایسه هایما S7 معمولی با هایما S7 توربو شارژ به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .ایران خودرویی ها برای جدال در بین شاسی بلندها و تب بالای خرید کراس اوور ها در میان م ...
  مقایسه هایما توربو باسراتو سایپا به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .در مدت نچندان دور گزینه های 90 میلیونی برتری به جزء خودروهای چینی برای خرید وجود داشت اما در حا ...
  مقایسه هایما توربو با سراتو سایپا + تصاویربه خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . در رنج قیمت حدود 90 میلیون تومان ماشین های زیادی پیش روی ما قرار دارد ولی ما امروز قص ...
  نقد و بررسی هایما S7  و H30 کراس + تصاویر  به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز H30 کراس و انواع هایما با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو ، هایما S7  یک خودرو شاسی بلند ج ...