ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

نکات اساسی در خرید پژو 206 را قبل از خرید بدانید

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

نکات اساسی در خرید پژو 206 را قبل از خرید بدانید

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

شاید یکی از مهمترین سوالات خریداران خودرو دانستن نقاط ضعف و ایرادات خودرویی که برای خرید مد نظر دارند باشد امروز با فروش خودرو همراه باشید تا به بررسی ایرادات و مشکلات پژو 206 اس دی v8 بپردازیم.

مشکلات پژو 206 sd v8 چیست؟ این سؤالی است که بعد از صندوقدار شدن پژو 206 بارها و بارها در مورد مدل های مختلف آن مطرح شده است. در این مقاله علاوه بر نوشتن مشکلات پژو 206 sd v8، علت بروزشان را بررسی می کنیم تا به مشکلاتی که بعد خرید خودرو با آن مواجه خواهید بود، کاملاً واقف باشید و با آگاهی و دانستن کامل خودرو مورد نظر خود را انتخاب نمائید.

  • جهت دریافت قیمت به روز پژو 206 sd v8 بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

قیمت روز انواع پژو

206V8

خاستگاه پژو 206 sd به زمانی برمی گردد که درصد زیادی از مردم تنها عیب 206 هاچ بک را نداشتن صندوق عقب می دانستند؛ بنابراین پژو 206 sd با هدف تخصیص فضای بیشتر به صندوق عقب با همکاری دو شرکت ایران خودرو و پژو (فرانسه) طراحی و تولید شد. اولین 206 صندوقداری که به بازار آمد شامل تیپ های مختلف v1، v2، v8، v9، v10 و v20 می شد. خودروی جدید به لحاظ ظاهری فرقی با 206 هاچ بک نداشت و تنها در قسمت پشتی به آن صندوق عقب اضافه شده بود.

در ادامه این مقاله به « مشکلات پژو 206 sd v8 » می پردازیم چرا که در حال حاضر تنها تیپ V8 تولید می شود و دیگر خبری از مدل های دوگانه و اتوماتیک و تیپ های دیگر پژو 206 صندوقدار در ایران خودرو نیست.

  • طراحی ظاهری

در دنیای روز خودرو اضافه کردن یا کم کردن اجزا بدنه خودرو به همین راحتی نیست و بر روی عوامل مختلفی همانند هندلینگ،آیرودینامیک و... تاثیر بسزایی دارد چیزی که در خودروهای داخلی اصلا به آن اهیمیت داده نمی شود. افزودن صندوق عقب تنها فرق 206 sd با 206 هاچ بک نبود. 206 sd کابینی بزرگتر از نوع هاچ بک خود داشت در نتیجه فضای بیشتری را در اختیار سرنشینان قرار می داد تا آسایش بیشتری هم فراهم کند. به این ترتیب هر اندازه که 206 هاچ بک را جوان پسند می دانستند، 206 sd را سدانی مناسب برای خانواده ها تلقی کردند.

اما برخلاف تصور عموم، افرادی که این خودرو را خریدند ازجمله مهمترین مشکلات پژو 206 sd v8 را همین طراحی کابین معرفی کردند. با وجود بزرگتر شدن کابین و فضای بیشتری که در اختیار سرنشینان این خودرو قرار گرفته بود، طراحی ستون های پشتی و شیب سقف هیچ فرقی نکرده بود. در اصل از همان غالب بدنه برای پژو 206 صندوقدار نیز استفاده می گردد و دیگر خبری از فضای بیشتر برای سرنشینام عقب خودرو نیست.

به طور کلی طراحی 206 در همه تیپ ها به گونه ای است که طول ستون های پشتی به علت شیب قسمت انتهایی سقف، کم است و این باعث اذیت شدن سرنشینان عقب می شود. مورد بعدی فاصله ی کمی است که صندلی های عقب با صندلی های جلو دارند. اکثر افراد جای کم سرنشینان عقب را یکی از مشکلات پژو 206 sd v8 می دانند که در سفرهای طولانی بسیار خسته کننده است.

همانطور که گفتیم مشکل کمبود فضای مناسب در این ماشین چیزی بود که این بار نمی شد بر گردن کوچک بودن اتاق و هاچ بک بودن ماشین انداخت. انتظار می رفت که این مسئله با وجود طراحی کابین بزرگتر و سدان شدن خودرو به طور کامل برطرف شود که نشد. به همین دلیل هم بسیار پیش می آید که مشتریان، این خودرو را با خودروهایی مثل L90 یا انواع سمند مقایسه می کنند و حق هم دارند و البته در این روزها افزایش شدید قیمت خودروها رقابت سختی برای این خودرو با رقبای موجود بازار ایجاد کرده است.

افت شتاب خصوصاً در جاده یکی دیگر از مشکلات پژو 206 sd v8 بود که در سری های قبلی بیشتر نمود می کرد. در تولیدات پیشتر، در شهر خودرو از هندلینگ قابل قبولی بهره می برد؛ اما در جاده خصوصاً زمانی که تعداد سرنشینان تکمیل بود، راننده متوجه افت شتاب و قدرت می شد.

تولید کنندگان بعد از پی بردن به این مسئله، سیستم تعلیق عقب را بهینه کردند؛ به این ترتیب از شدت مشکل تا حد قابل قبولی کاسته شد. دلیل منطقی ای که می توان برای این مسئله بیان کرد پلتفرم 206 sd است که از ابتدا برای سدان طراحی نشده بود. در واقع پژو 206 sd همان 206 هاچ بک است که با اتاقی بزرگتر تبدیل به سدان و روانه بازار شده است که این در دنیای روز خودرو امری غیر عادی می باشد.

206V8

  • عدم دید کافی 

اگر دقت کرده باشید سر گلگیرهای پژو 206 در همه مدل ها بیشترین جایی است که خوردگی دارد و آسیب دیده است. علت این مسئله دید ناکافی راننده به علت نوع طراحی این خودرو است. وقتی ایران خودرو تصمیم به تولید 206 صندوقدار گرفت دقیقاً همان طرح 206 هاچ بک را روی محصول جدید خود پیاده کرد. ستون های عریض در قسمت انتهایی، شیب زیاد شیشه عقب و برآمدگی پهلوهای این ماشین از دلایل عدم دید کافی در حین رانندگی خصوصاً هنگام دنده عقب رفتن است و این مشکل با افزایش طول خودرو نیز بیشتر گردیده است.

  • طراحی ظاهری یکی از مشکلات پژو ۲۰۶ sd v8

یکی دیگر از مشکلات پژو 206 sd v8 طراحی ظاهری آن است. برخی می گویند این بیشتر نظر افرادی است که تغییر در 206 هاچ بک را هنوز نتوانسته اند بپذیرند! آنها معتقدند که 206 هاچ بک خودرویی با ظاهر قابل قبول و دوست داشتنی بود اما در مورد 206 صندوقدار چنین چیزی نیست. این درحالی است که پژو 206 یکی از خودروهای پرفروش در سال های گذشته بود و رکورد های خوبی برای پژو برای خود ثبت کرده است.

شاید این نظر تا حدی هم درست باشد؛ چرا که تولید کنندگان هیچ تغییر خاصی در هیچ یک از قسمت های ظاهری ماشین اعمال نکردند و همان 206 سابق را به بازار فرستادند.

206V8

شما چه مواردی را جز مشکلات پژو ۲۰۶ sd v8 می دانید؟ آیا تا به حال با این خودرو رانندگی کرده اید؟ اگر تجربه و یا ایرادی برای پژو 206 sd v8 می دانید که در این مقاله نیامده است آنرا با دگر دوستان و خوانندگان به اشتراک بگذارید.

206

 

 
 
معرفی به دوستان :
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  خودروهای اقتصادی که دیگر نمی‌توان آن‌ها را ارزان نامید! به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . بی تردید، سال 1397 را می‌توان به عنوان سال مرگ بازار خو ...
  کدام تیپ از 206 بهتر است ؟به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز پژو  و دیگر محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو ، اکنون که حدود 15 سال از ورود پژو 206 به بازار ایران می گ ...
  مقایسه رانا و پژو206 SD فروش خودرو ، یکی از مقایسه های پر طرفدار و مهم برای بسیاری از مردم که میخواهند با بودجه ای در حدود 35 میلیون تومان ماشین بخرند مقایسه بین ماشین رانا و پژو 206 صندوقدار میباشد که با هم تشابه زیادی دارند و از مشخصات بسیار  نزدیکی به هم بهره میبرند و  پلتفرم ...
  مقایسه پژو 206 و پژو 208 خودرو آینده ایران خودرو پژو ۲۰۸ کمتر از ۲ سال دیگر وارد بازار ایران خواهد شد. با وجود علاقه‌ی زیاد خریداران ایرانی به پژو ۲۰۶، ارایه‌ی جایگزینی مناسب برای این خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است. پژو در سال ۱۹۹۸ مدل موفق و بسیار محبوب ۲۰۶ را معرفی ...
  بهترین زمان تعویض دنده فروش خودرو، شاید بسیاری از ما در زمان تعویض دنده دچار مشکل شدیم یا برایمان سوال شده که بهترین زمان تعویض دنده در خودروهای گیریبکسی و دنده دستی چه زمانی است؟ برای رسیدن به جواب در ابتدا بایستی به چند نکته دقت کرد. گشتاور بالای موتور موجب سبقت گیری آسان در  بزرگ ...
  تفاوت پژو 206 فول و نمیه فول : فروش و تحویل به روز و فوری پژو 206 هاچ بک و صندوقدار فول و نیمه فول در رنگ بندی متنوع، پژو 206 که یکی از محصولات پرطرفدار در بازار داخلی و محصولی با استاندارد بالا می باشد خودرویی که در کلاس متوسط در زمان تولید موفق به کسب امتیا ...