ورود به سایت

ایمیل  
رمز عبور  
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل  
کد امنیتی بالا :

مقایسه رنو ساندرو استپ وی با دانگ فنگ اچ 30 کراس

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

مقایسه رنو ساندرو استپ وی با دانگ فنگ اچ 30 کراس

رنو ساندرو استپ وی

فروش خودرو ، ساندرو استپ وی در واقع نسخه قد بلند ساندرو هاچ بک میباشد . نسبت به دیگر محصولات خانواده ساندرو و لوگان ساندرو استپ وی طراحی اش پخته تر و دل نشین تر میباشد . ساندرو استپ وی در قسمت جلوی خودرو جلو پنجره اش تم مشکی دارد ، کاسه چراغش مشکی است و در سر تا سر خودرو هم فلاپ های مشکی رنگ به کار رفته است که همه دست به دست هم داده اند تا نمای ظاهری ساندرو استپ وی جوان پسند ، به روز و جذاب به چشم بیاید . طراحی بدنه ساندرو استپ وی به طور کلی از دانگ فنگ H30 کراس زیباتر ، هماهنگ تر و جذاب تر میباشد . در داخل کابین رنو ساندرو استپ وی همه چیز مانند ساندرو هاچ بک به نظر میرسد اما از نظر ابعاد کمی بزرگ شده است و سرنشینان احساس راحتی بیشتری میکنند . در ساخت رنو ساندرو استپ وی کیفیت ساخت و مونتاژ بالایی به کار برده شده است ولی از نظر کیفیت متریال استفاده از پلاستیک خشک در بعضی نقاط آزار دهنده میباشد . البته در بلند مدت کیفیت این قطعات تغییر چندانی نمیکند و این خود نکته مثبتی به حساب میاید . از نظر آپشن ساندرو استپ وی با ساندرو هاچ بک تفاوتی ندارد و و با توجه به کلاسش امکانات مناسب خود را دارا میباشد . در کل ساندرو استپ وی از نظر ارگونومی داخل کابین ، کیفیت ساخت و مونتاژ و راحتی سرنشینان با توجه به قیمتش عالی است و به هیچ عنوان دانگ فنگ H30 کراس را نمیتوان یک رقیب جدی برای آن به حساب آورد .

در ساندرو استپ وی همانند دیگر محصولات خانواده لوگان و ساندرو از پیشرانه معروف K4M استفاده شده است . این پیشرانه 4 سیلندر است و 1598 سی سی حجم دقیق آن میباشد . K4M قابلیت تولید 105 اسب بخار قدرت و 148 نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد و دارای مزایایی چون شتاب و چالاکی خوب ، مصرف سوخت کم و استهلاک پایین میباشد . گیربکس اتوماتیک ساندرو استپ وی با کد فنی DP2 شناخته میشود و از نوع 4 سرعته تیپ ترونیک میباشد . این گیربکس به طور کلی عملکردش خوب است و با موتور هماهنگ میباشد و حالا با نصب بر روی خانواده ساندرو اصلاحاتی بر روی تورک کانورتر آن انجام شده است که عملکردش بسیار بهتر شده است و تا 240 نیوتن متر هم قابلیت تحمل گشتاور را دارا میباشد .

رنوساندراستپ وی

ساندرو استپ وی یک کراس اوور شهری است و توقع شما از سواری آن باید متناسب با کلاسش باشد نه اینکه از آن انتظار آفرود مانند یک SUV 4WD را داشته باشید . هندلینگ ساندرو استپ وی خوب است و خودرویی در دست راننده میباشد . در سیستم تعلیق رنو ساندرو استپ وی تغییراتی صورت گرفته است و پایداری اش بهتر شده است ، عملکرد بهتر و جذاب ترش در پیچ ها قابل لمس است و سواری ساندرو استپ وی هم نرم تر و در کل بهتر شده است .

در کل رنو ساندرو استپ وی خودرویی است که ارزش خرید بالایی دارد ، ظاهر جذاب و جوان پسندی دارد که همه سلیقه ها را در اکثریت گروه های سنی مخصوصا جوانان جذب خود میکند ، ویزگی های فنی خوبی دارد و بسیار هم با استقبال بالایی مواجه شده است . رنو ساندرو استپ وی در بازه قیمتی خودش فرمانروای بی چون و چراست و اصلا دانگ فنگ H30 کراس یک رقیب سرسخت برایش به حساب نمیاید .

مشخصات فنی  رنو ساندرو استپ وی :

كيسه هواي راننده ،كيسه هواي سرنشين جلو بهمراه سوئيچ غيرفعال نمودن ،كامپيوتر اطلاعات سفر،ترمز ضدقفل ABS بهمراه توزيع الكترونيكي ترمز،قفل مركزي بهمراه كنترل از راه دور،سيستم ترمز ضد قفل با سيستم توزيع الكترونيكي نيرو(ABS+EBD)، شيشه بالابر هاي جلو و عقب برقي.

دانگ فنگ اچ سی کراس

دانگ فنگ H30 کراس محصول جدید ایران خودرو میباشد که این روز ها به واسطه تبلیغات فراوانی که برایش انجام داده اند سر و صداهایی به پا کرده است . طراحی H30 کراس چندان چشم گیر نیست و هماهنگی خاصی ندارد و بر عکس رنو ساندرو استپ وی که با اصول حرفه ای طراحی اش مطابقت دارد چندان اصولی شکل نگرفته است . در داخل کابین H30 کراس طراحی چندان خوب نیست و رنگ بندی زیبایی هم مشاهده نمیشود ولی با توجه به سطح قیمت لیست امکانات آن از ساندرو استپ وی بیشتر است ولی چیدمان آن به گونه ای میباشد که احساس میکنید آپشن ها به طور دستی بر روی خودرو نصب شده اند . از نظر کیفیت متریال و ماندگاری آن در بلند مدت کیفیت رنو ساندرو استپ وی بیشتر است و دانگ فنگ H30 کراس حرف چندانی برای گفتن ندارد . از نظر کیفیت ساخت هم H30 کراس کیفیت ساختش پایین است و اصلا در برابر ساندرو استپ وی حرفی برای گفتن ندارد .

از نظر فنی دانگ فنگ H30 کراس در بخش پیشرانه دقیقا مشابه پژو 206 تیپ 5 میباشد . یعنی پیشرانه مورد استفاده TU5 است ، 4 سیلندر میباشد و 1587 سی سی حجم آن است . این پیشرانه قابلیت تولید 105 اسب بخار قدرت و 142 نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد که برای پژو 206 مناسب است اما برای H30 کراس با توجه به وزن و ابعادش چندان جوابگو نیست و در شتابگیری با ضعف هایی مواجه میشوید . H30 کراس مصرف سوختش مناسب است ولی از نظر استهلاک در طول مدت زمان تولیدات موتور ها همیشه برتری با K4M بوده است . برای انتقال قدرت دانگ فنگ H30 کراس از یک گیربکس اتوماتیک ساخت AISIN ژاپن استفاده ش ه است که چندان با پیشرانه هماهنگ نیست و در عملکردش هم کمی خنگی وجود دارد .

دانگ فنگ H30 کراس سواری اش نسبتا خشک میباشد و هندلینگ متوسطی دارد ولی با توجه به اینکه پلت فرم خودرو با محصولات پژو مشترک است پایداری و عبور خودرو از پیچ ها مناسب است ضمن اینکه عملکرد سیستم تعلیق هم چندان بد نیست و قابل قبول میباشد . در کل کیفیت سواری و لذت بخش بودن رانندگی با رنو ساندرو استپ وی بهتر است ضمن اینکه رانندگی نرم تر و بی سر وصدا تری دارد .

در کل دانگ فنگ H30 کراس در ایران به علت وجود رقیبی پر آوازه چون رنو ساندرو استپ وی نمیتواند چندان موفق عمل کند ضمن اینکه در بسیاری از بخش ها هم H30 کراس در برابر ساندرو استپ وی حرفی برای گفتن ندارد . رنو ساندرو استپ وی یک خودروی با کیفیت است که عملکرد خوبی دارد و خوب ساخته شده است و در بازه قیمتی خودش هیچ خودرویی توان رقابت با آن را ندارد.

H30 کراس

 
معرفی به دوستان :
عبدالله پوریوسف : نظر دررابطه با دوخودروی ذکر شده
54 13
باسلام .اولا این شخصی که مقایسه دو خودرو بالارانوشته قطعا ازکارشناسان شرکت وابسته به رنو یاهمان ساندرو است وازروی انصاف قضاوت نکرده بنده بعنوان کسی که چهل ساله خودرو دارم وهم خودروی ساندروی هاچ بک وهم اچ سی کراس دارم این دوخودرو ازنظر قدرت دریک حد هستن ولی اچ سی با داشتن گیربکس اتومات ژاپن ازساندرو سرتر هستش وداخل آن جادار تر ونشیمنش از ساندرو بهتر است واز لحاظ زیبای از ساندروهم زیباتر است وداری کلی آبشن به روز میباشد وساندرو ازلحاظ تجهیزات با اچ سی قابل قیاس نیست وساندرو در سرپیچیها تعادل آنچنانی ندارد.پس دوست عزیز مردم راگمراه نکن ومردم خود بهترتشخیص میدن خداوکیلی من وابسته به هیچ شرکتی نیستم وشغلم هم آزاده وازلحاظ فنی تاحدودی سررشته دارم پاینده باشید.دره شهر 12آذر95
ایمان محمدی : ساندرو خیلی بهتره
13 34
سلام ساندرو و یا بهتره بگم برند رنو خیلی بهتر از برند چینی دنگ و فنگ و قیاس درست نیست کیفیت ثابت شده رنو تو ایران با ریسک دانگ فنگ با اون تریلی هاش و خودروهاش
ضیغمی : قیمت های نجومی
8 2
جالب ابن خودروها با این قیمت های نجومی تو ایران
شریعت : محمد
34 1
تحلیلی که نوشته شده خصوصا در ارتباط با ساندرو بنظرم خیلی فنی نیست و به نظر شعارگونه است مثلا "رقیبی پر آوازه چون رنو ساندرو استپ وی"، "طراحی اش پخته تر و دل نشین ت با سلام ، به نظرم این تحلیل بیش از اینکه فنی باشد بیشتر شعارگونه است و به اطلاعات فنی ام چیزی نمی افزاید . مثلا گفته شده است "رقیبی پر آوازه چون رنو ساندرو استپ وی"، سوال من این است این محصول مونتاژ کجایش پرآوازه است به جز ایران؟؟؟ این امکانات فنی که برای آن گفته شده که همه خودروها دم دستی هم دارند، داخل کابین آن که کاملا مثل ال نود است. بدون هیچ اپشن خاص و متمایزی . اگر آن سیستم صوتی اش هم بردارد هیچ اتفاقی نمی افتد.
بشیر : تناقض در برسیها
25 2
اگر مقالات دیگری که در همین سایت در رابطه با معرفی اچ سی نوشته شده است را دوستان مطالعه کنند کاملا براشون واضح میش که هرکسی فقط از دید خاص خودش نظر داده است و در دو مقاله ای که در همین سایت منتشر شده است در مورد اچ سی کاملا تناقضهای بسیار آشکاری وجود دارد مثلا در مقاله دیگر تحت عنوان اچ سی را بهتر بشناسیم نوشته شده است که هندلینگ و شتاب عالی است ولی در اینجا تقریبا ناامید کننده است که این تنقض خیلی عجیب استو سر دبیر محترم سایت بهتر است ب مقالاتی اجازه انتشار بدهد که برای خوانندگان دوگانگی ایجاد نکنند.
یاسر : مارک
7 44
از نظر من برند و مارک و کلاس کاری و شخصیت رنو خیلی بالاتره تا ی ماشین چینی . ماشین چینی شخصیت ادم رو زیر سوال میبره .مث اینه ک یک ساعت فیک و تقلبی دستت بندازی و فقط رخ داره و روت نمیشه بدیش دست کسی نگاش کنه. از نظر من خیلی ضایس دانگ فنگ .البته هرکس بنا به لیاقتی و شعنی و کلاسی که داره خرید میکنه .
میثم : انتقاد از کارشناس
35 1
داداش از هر ماشین رنو که میفروشن چقدر به تو میرسه که من مبتدی فهمیدم داری یک طرفه کارشناسی میکنی،
علی : کارشناسی یا جانبداری؟
23 2
با سلام. در اینکه آوازه کمپانی رنو در ایران و حتی جاهای دیگه بیشتر از کمپانی دانگ فنگ هست شکی نیست . اما این طرز کارشنلسی انقدر جانبدارانه بود که هر بچه ای هم میفهمه که هدف نویسنده چی هست. اگر ی تحقیق کوچولو در سایتهای غیر ایرانی در خصوص کمپانیهای خودروسازی چینی بکنید کاملا متوجه میشید که دانگ فنگ خودروسازی با سابقه و جزو سه برند برتر چین هست. امکانات داخلی اون که خیلی بیشتر از استپ وی هست و گریبکسش هم که واقعا تعریفی هست. اما از لحاظ ایمنی ظاهرا از استپ وی ضعیفتره که در واقع اصلیترین نقطه ضعفش هست و باید برا خریدار قابل تامل باشه. در کل با توجه به موتورش که همون موتور ۲۰۶ تیپ ۵ هست قاعدتا نباید از لحاظ تعمیرات احتمالی و لوازم یدکی مشکلی داشته باشه اما استپ وی ...؟؟؟
ماشین باز : مقایسه h30 گرای و رنو ساندرو
11 3
والا با 30 میلیون هم فروش نمیرفت. دانگ فنگ همه از لحاظ شکل ظاهری و طراحی داخلی از ساندرو قشنگ تره و از لحاظ فنی و موتور گیربکس، کم خرج تر و آشناتره؛تنها ایراد ظاهری دانگ فنگ طراحی ناهمگون و نامتعادل عقبشه. البته این اظهارات کاملا نسبی بوده و به معنای تایید بر ایده‌آل بودن دانگ‌فنگ‌نیست؛
علی : مال باخته
10 5
دوستان دقت کنید کلک است همه اونهای که بد نوشتن دروغ است یا خودشان خودروی دیگه دارن یا کار دلالهای خودرو این خدا نشناس ها اینقدر نسبت به خودرو اچ30 بد گفتن که من و امسال من اشتباه کنیم من که کلاه سرم رفت و رفتیم حواله های اچ 30 را فروختیم و رفتیم استپ وی خریدیم به خیال خودم که اچ 30 موتورش ضعیف وو در صورتی که برعکس در امد موتورش اصلا قابل مقایسه با رنواستپ وی یا ام وی ام ایکس 33 یا تیگو حتی رده قیمتی خودرو های 80 میلیونی هم نیست بخدا کلک خوردم سوار شدم باور نمیکردم اینقدر اچ 30 عالی باشدخدا نسازه برای اونهای که مردم منحرف کردن امروز سوار یکی از اونها شدم به جان خودم باور نمیکردم فرمان گیربکس ابشنها ووو خدا به زمین بزنه اونهای که مردم برای سود خودشان منحرف میکنن یک بار سوار شوید همان دنده عوض کردنش به صد تا ماشین چینی میارزد کلاه سرتان نره من تحویل گرفته رفتیم ولنجک سربالای با 5 نفر کولر روشن تست کردیم اصلا باور نمیکردیم این طوری بره اما داداشم مهندس توی ایران خودرو گفتش محال است همینطوری با این کیفیت تولید ادامه بدهند قطعات را عوض میکنن فقط گیربکس شو دعا کنید عوض نکنن ولی این را هم گفت که اگه همین شکلی تولید شود محال کسی رنو ساندرو بگیره اصلا هیچ موردی قابل مقایسه نیس اگر بقیه را هم این شکلی تولید کنن عموما سه ماه اول خوب است
مسعود : ساندرو یا اچ سی
9 4
اولا با توجه ب نوع ادبیاتی! ک نویسنده مقاله بکار برده بنظر میرسه تیتر مقاله باید این باشه"هزار دلیل برای نخریدن اچ سی کراس" !!!!! گمان کنم نویسنده از سهامداران شرکت رنو است. من کاری ندارم ک ساندرو اتاق بدون آپشن و بی امکاناتی داره یا اینکه در ازای پولی ک میدید امکانات دریافت نمیکنید و ....ولی ب دو دلیل ساندرو را انتخاب مناسب تری میدونم: 1. با خرید اچ سی صاحب اول و آخرش خودتی....!!!!! 2.سابقه رنو نشون داده ک موتور سخت جونش حتی بدون ملاحظه و دقت راننده ، تا چهار پنج سال با خیال راحت مثل ساعت کار میکنه و ظرافتی ک در اچ سی هست در رنو دیده نمیشه
حسین : مقایسه
9 2
والا نظر من را اگر بخواهید من که هم تویوتا ی رافور دارم و هم ال 90 و چندین ماشین خارجی و داخلی داشتم هیچکدام از این ماشینها ماشین خوبی نیست و من هم از اول با ماشینهای چینی نظر مخالف داشتم اما بعدا به دستی برخوردم که 5 ساله ام وی ام داره و خیلی ازش راضیه و پرسیدم دیدم که 200 هزارتا کار کرده و هنوز ماشین نرم و خوبی هستش . نسبت به قیمتش نظرم از ماشینهای چینی مثبت شده و می خوام یک اچ 30 هم بخرم امتحانش کنم فکر کنم ماشین تو شهری خوبی باشد
ایلیا : مقایسه ساندرو استپ وی با اچ سی کراس
5 8
سلام دوستان در بحث خرید خودرو بنظر من حرف اول و آخر را کیفیت میزنه حالا میخواد این کیفیت دربخش قطعات فنی یا بدنه و یا آپشن ها باشه فرقی نمیکنه در بین این دو خودرو ساندرو استپ وی کیفیت خود را بخش قطعات فنی و بدنه به اثبات رسانده هر چند در بخش آپشن ها ضعیف ظاهر شده ولی انتخاب آن نسبت به h30کراس منطقی تر بنظر میرسد
حسنی : مقایسه و انتخاب
5 0
با سلام خدمت همه دوستان. لطفا در هنگام خرید خودرو چند نکته مهم رو در نظر بگیرید. مهمترین مسئله انتخاب، رابطه بین نیاز و کارایی خودرو میباشد. یعنی اگر ما خودرو مورد نیاز را بر اساس نیازهای روزمره و کارایی بر اساس مسافرت و مسیرهایی که در آنها تردد میکنیم انتخاب کنیم هیچ وقت از این انتخاب مایوس نخواهیم شد. دوما مطالعه در مورد کیفیت و برند و میزان رضایتمندی مشتریان. و سوما مهمترین مسئله توان مالی خریدار نسبت به کارایی و انتظاری که از خودروی مورد نظر دارد. پس همه خودروهای موجود بازار معایب و مزیتهایی دارند که هیچ کدام قابل انکار نیست.
ادمین : مقایسه جانبدارانه
7 0
داوری کردن روی برند بدون کوچکترین اطلاعی از مشخصات خودرو H30کراس.هر مشکلی که داشته باشد مشکل گیربکس و ناهمخوانی با.موتور را ندارد این مغرضانه ترین و بی محتوا ترین تحلیلی بود که در تمام عمرم خواندم
مجتبی : چرا اینهمه توضیح
6 1
چرا انقدر وقت خودتون رو گرفتین که مثلا مقایسه کرده باشی خب برادر من شما که اونو دوست داری از اول یک کلمه میگفتی ساندرو بخرین دیگه چرا مقایسه آخه موتور ال نود چه برتری نسبت به تی یو ۵ داره مچین میگی کابین ساندرو کابین استپ وی اصلا از نزدیک دیدی هیچ فرقی باهم ندارن که هیچ خیلی هم از h30 ضعیفترن آخه اون جلوپنجره دیگه تعریف داره فقط دو خط از جلوپنجره و تم مشکیش و کاسه چراغ مشکیش نوشتی یخورده منصف باشید شاید یه نفر خاست روحساب حرف شما تصمیم بگیره پس واقعیتهارو بگید
امیر : مقایسه یک طرفه
4 0
خیلی واسم جالب بود، یه طوری مقایسه شده که اگر استپ وی ندیده باشی، فکر میکنی دارن در مورد BMW X1 صحبت میکنن این دو خودرو از نظر کلاس در یک رده هستن، هر دو اصالتی فرانسوی دارن یکی طراحی و ساخت لهستان و دیگری طراحی و مونتاژ چین از نظر کیفی کمی رنو برتر از دانگ فنگ هست، ولی این برتری خیلی محسوس نیست اتاق و موتور خودروی دانگ فنگ هر دو پژو هستن که در فرانسه با پسوند SW تولید میشد، پس موتور و اتاق کاملا با هم هماهنگن هر دو خودرو مشخصات فنی نزدیک به هم دارن و در یه حد از اتاق و موتور و شتاب و مصرف سوخت هستن اما برتری اچ 30 کراس نسبت به ساندرو استپ وی طراحی بهتر، چه بیرون و چه داخل خودرو دارد و برگ برنده ی اچ 30 امکانات بیشتر و از همه مهمتر قیمت کمتر آن است که کاملا آنرا برتر از استپ وی کرده
Napoleon : تناقض فاحش
2 1
والا همینطور ک دوستان اشاره کردن واقعا مقایسه یکطرفه و پر از اشکالی بود ولی در جواب اون دوستانی ک میگن ساندرو برند معتبریه و بهتره و دانگ فنگ چینیه باید عرض کنم ک ساندرو هم مونتاژو کار ایرانی هاس و دانگ فنگ هم همینطور جوری از ساندرو تعریف میکنن ک انگار توی ناف پریس تولید شده...!!! پس در این مورد مثل همدیگه هستن و محصول آشپزی تولیدکنندگان خودیه اما در مورد خریدشون کفه ترازو ب سمت دانگ فنگ میچربه هم بخاطر امکانات و آپشنهای بالایی ک داره و هم بخاطر موتور کم استهلاکش در برابر ساندرو ساندرو فقط موتور خوبی داره درسته ک عمر خوبی داره ولی اگه بخرج بوفته واسه خرید لوازمش بابای آدم درمیاد از بس ک گرونه از آپشن هم همینقدر بگم وقتی وارد اتاقش میشی انگار ک وارد اتاق پراید شدی!!!! یک داشبورد بسسیار زشت و خسته کننده و فقیر از هرگونه امکانات رفاهی..... دلتم خوشه 50میلیون تومن پول دادی.......
کیان : نظر
4 1
به نظرم فرغون از همشون بهتره
حسن : اچ سی
4 0
سلام.اچ سی ماشین راحت و مطمین و فوق العاده جادار ه.ازلحاظ. قطعات و مکانیک و قیمت قطعات مشکلی نداره.قطعات بدنه سی کی دی از چین میاد.گیربکسش رویه تویوتا کرولا ازمدل۲۰۰۴تا۲۰۱۲بوده وخوبه و چهارحالت بجز حالت عادی داره که اکثره ماشین های اوتومات داخلی ندارن.تستش کردم درسربالایی باشیب تند تازه بدون تعویض حالت تخصصی با فشردن پدال گاز به راحتی میکنه و بالا میره که مثلا درحالت مشابه برلیانس و ام وی ام نمیره وباید حالت دستی بزاریشون.برای خانواده راحت ومطمین وجاداره.اپشن هاش خوبه و بدنه نسبتا محکمی داره فقط یکمی خشکه اونم هرچی ارتفاع ماشین بالاتر میره معمولا ماشین خشکتر میشه..دراین رنج قیمت ماشین خوبیه به شایعات توجه نکنید من چندین ماشین حتی تا بیست ملیون گرانتر روهم امتحان کردم به پاییه اچ ای کراس نمیرسن..رانندگی نسبتا نرم وراحتی هم داره.
سبحانی : نظر
3 0
خیلی ممنون از تیم رنو و یا گروه پارس خودرو و سایپا برای این مقایسه ی به اصطلاح منصفانه ! کاملا مشخصه ک تیم ساپیا‌و‌گروه مرتبط با ماشین این مطلب رو‌نوشته خیلی تابلو‌هست هیچ حرفی برای گفتن ندارم! فقط میگم بهتره جفت ماشین ها رو بشینی و سواری هر‌دو رو چک‌کنی ، اونوقت میتونی‌مقایسه کنی ک داشبورد کدوم ماشین زیباتره؟! کدوم ماشین بی سر صداست و‌ ازنرمی بهره میبره ! و کیفیت سواری و ... بهتره مردم رو‌گمراه نکنید برای فروش بیشتر ماشینتون!
سامان : فقط H30
1 1
دوست من این گفته های شما یک مقایسه و نقد اصولی نیست و معلومه که از اچ سی کراس اطلاعات زیادی نداری. باید بدونید رنو استپ وی با قیمت بالا ترمزهای عقبش کاسه ای هست یعنی همون سیستم ترمز پیکان در حالی که h30 از سیستم ترمز دیسکی بهره میبره. از نظر زیبایی و جاداری حرف اول رو h30 میزنه بخصوص با خطوط آیرودینامیکی روی بدنه و ابعاد بزرگ بدنه در حالی که بدنه رنو ساده و دارای ابعاد کوچکی ست. فضای بسیار زیاد صندوق عقب که با خواباندن صندلی این فضا بیشتر میشه نقطه قوت دیگریست. تنها آپشن رنو استب وی یک ضبط ساده هست و وقتی داخل خودرو میشینی حس غریبی به آدم دست میده این در حالیه که h30 آپشن های بسیار زیادی داره که سبب لذت در رانندگی میشه. سیستم تهویه دستی رنو از همش خنده دارتره. حتی سنسور دنده عقب هم نداره در حالی که h30 دارای تهویه اتومات دوربین و سنسور عقب هست و دهها حسن دیگه مثل چهار کیسه هوا و و و
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  مقایسه دنا و برلیانس h330 + تصاویر اگر دنبال خرید خودرو داخلی و سدانی لوکس  با حدود قیمت 40 تا 56 میلیون هستین یکی از گزینه های احتمالی شما دنا و برلیانس می باشد، البته قیاس این دو خودرو در کنار هم با اختلاف 15 میلیونی در بازار کمی این مقایسه را سخت تر می کند، از طرفی دنا خودرو ملی(ک ...
  مقایسه رانا و پژو206 SD فروش خودرو ، یکی از مقایسه های پر طرفدار و مهم برای بسیاری از مردم که میخواهند با بودجه ای در حدود 35 میلیون تومان ماشین بخرند مقایسه بین ماشین رانا و پژو 206 صندوقدار میباشد که با هم تشابه زیادی دارند و از مشخصات بسیار  نزدیکی به هم بهره میبرند و  پلتفرم ...
  بررسی تویوتا کرولا 2017 ژاپنی ها را می توان قدرتمندترین خودروساز آسیایی دانست، خودروسازی که بارها به عنوان پرفروش ترین خودروساز جهان در جدال با قدرت های اروپایی موفق شده است. تویوتا را می توان معروف ترین و شناخته شده ترین برند آسیا و حتی جهان دانست چرا که خودرو هایش جزء 10 خودروی پر فروش ...
  مقایسه تندر90 با پژو پارس ال ایکس در بازار فروش خودرو اگر به دنبال خرید خودرو در محدوده 40 تا 45 میلیون هستین یکی از گزینه های مورد توجه تندر 90 و پژو پارس ال ایکس (پژو پارس TU5) می باشد، پژو پارس ال ایکس که از قوای فنی  پژو 206 بهره میبرد در حال حاضر کم مصرف تر و فول آپشن تر شده است ...
  مقایسه رنو ساندرو با لیفان X50 رقابت داغی در بازار خودرو داخلی با ورود خودروهای چینی در رده قیمتی 50 میلیون ایجاد شده است، فروش خودرو چند سالی است که مرز بین کلاس های مختلف خودرو در حال از بین رفتن است، سدان هایی با طراحی کوپه، شاسی بلند های کوچک شده و اخیرا نیز هاچ بک هایی نزدیک به کراس ...
  مقایسه رنو ساندرو و تندر اتومات به گزارش فروش خودرو دو خودرو تندر 90 و ساندرو محصول شرکت رنو فرانسه هستند که در ایران تولید می شود و در برهی از ویژگی ها با هم شباهت هایی دارند. نگاهی گذارا به خودرو تندر 90 خودروی رنو تندر 90 ، مجهز به کیسه هوای راننده ، کیسه هوای سرنشین جلو و سیستم ضد ...
مقایسه دنا با دنا ELX جدید + فیلم دنا محصول جدید ایران خودرویی ها، خودرویی که بعد از سمند به عنوان خودرو ملی روانه بازار خودروهای داخلی شد شاید دنا را نتوانست همانند سمند در فروش خودرو موفق دانست که از دلایل آن می توان به زمان عرضه و تولید آن اشاره نمود. سمند در زمانی به بازار داخلی آمد که خبری ...
پژو صندوقدار بخریم یا تندر ۹۰ + تصاویر تندر 90 و پژو 206 را می توان از پروژه های موفق و خودروهای با کیفیت داخلی دانست حال اینکه هر دو در دسته خودروهای قدیمی جهان خودرو قرار می گیرند. پژو 206 صندوقدار و رنو تندر 90 از محصولات شرکت فرانسوی بوده که در گروه قیمت‌ خودروهای متوسط قرار می&zwnj ...
  همه چیز درباره دانگ فنگ H30 CROSS + تصاویر محصول جدید ایران خودرویی ها مینی کراس دانگ فنگ که ارزانترین خودرو اتومات بازار فروش خودرو داخلی می باشد، ...
  همه چیز درباره مقایسه بین دانگ فنگ H30 و لیفان X50 به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز H30 کراس با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . در حالی که تب خرید شاسی‌بلندها و کراس اوورها در ایران داغ داغ اس ...