ورود به سایت

ایمیل  
رمز عبور  
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل  
کد امنیتی بالا :

مقایسه دنا پلاس با جیلی GC6

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

مقایسه دنا پلاس با جیلی GC6

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

جیلی یک سدان کوچک چینی است که توسط خودروسازان بم در ایران تولید و عرضه می‌شود. باید در ابتدا به این نکته اشاره کنیم که GC6 نخست در یک نسخه به نام الیت به تولید رسید اما کمی بعد این مدل جای خود را به نسخه اکسلنت داد که ظاهر جدیدتری دارد و تفاوت‌های زیادی در طراحی آن ایجاد شده است. ما هم در مورد همین مدل صحبت می‌کنیم و نسخه اکسلنت را با دنا پلاس مورد مقایسه قرار می‌دهیم.

رقابت در خودروهای 30 تا 50 میلیونی شدید تر می شود، این بازه قیمت خودرو را می توان اصلی ترین یا شلوغ ترین بازه نامید جایی که خودروهای پرفروشی همانند پژو و خانواده اش و تندر 90 قرار دارند به تازگی در نمایشگاه تبریز شرکت بم خودرو از مونتاژ جیلی GC6 برای رقابت با تندر 90 خبر داد روز گذشته شرکت بم خودرو که چند سالی از فعالیت خارج شده بود در نمایشگاه تبریز از سدان اقتصادی جیلی GC6 پرده برداری کرد، خودرویی که قرار است با قدرت 108 اسب بخار و موتوری 1.5 لیتری در دو تیپ دنده ای و اتوماتیک عرضه شود و با ورودی به طیف قیمتی 30 تا 50 میلیون تومان، سهمی از بازار خودروهای تولید داخل را از آن خود کند.

جیلی GC6 در حال حاضر ارزان ترین خودرو تولیدی جیلی به شمار می‌رود. البته چند سال قبل چند محصول باکیفیت جیلی وارد بازار کشورمان شد و مشتریان ایرانی استقبال خوبی از آنها به عمل آوردند ولی GC6 باوجود اینکه خودرو باکیفیتی است، به هیچ وجه به خوبی آن محصولات نیست و در رده پایین‌تری قرار می‌گیرد.

طراحی ظاهری جیلی GC6 نسبتا مدرن است. البته در نسخه الیت شاهد این وضعیت نبودیم و با تغییراتی که در نسخه اکسلنت به وجود آمد ، این طراحی به‌روزتر شد. در نمای جلو یک جلو پنجره مشبک وجود دارد که چراغ‌های جلو به آن متصل شده‌اند. بر روی سپر هم ورودی‌های هوای دیگری دیده می‌شود. وضعیت طراحی در نمای عقب به خوبی جلو نیست و ساده‌تر به نظر می‌رسد. این سادگی در نمای جانبی هم به چشم می‌خورد و در مجموع جیلی GC6 در این بخش نمره متوسطی دریافت می‌کند.

موتور به کار رفته در جیلی GC6 حجمی معادل 1.5 لیتر و 4 سیلندر دارد و می‌تواند 105 اسب بخار قدرت و 136 نیوتن متر گشتاور تولید کند. برای انتقال این قدرت به چرخ‌های جلو یک جعبه دنده 5 سرعته دستی در نظر گرفته شده. عملکرد این مجموعه در حد متوسطی است اما انتظارات شما از یک خودرو شهری را برآورده می‌کند.

 

دنا پلاس :

دناپلاس با بهره گیری از یک پیشرانه 1.7 لیتری همان موتور معروف ملی  EF7که می تواند 115 اسب بخار قدرت و 157 نیوتن متر گشتاور تولید کند، به جرات قوی ترین خودرو در این میان از نظر بازده است. (این در حالی است که نمونه توربوشارژر آن با بازده 150 اسب بخار و 215 نیوتن متر گشتاور را در نظر نگیریم).

جهت دریافت قیمت روز دناپلاس بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

 قیمت روز انواع دنا

کاتالوگ دناپلاس

 امکانات و تجهیزات دنا پلاس :

دناپلاس با بهره گیری از امکانات و آپشن های به روز مانند سانروف، پنل لمسی مجهز به سیستم ناوبری، طراحی اسپرت چراغ ها و بدنه و همچنین آینه های برقی تاشونده، یکی از پر آپشن ترین گزینه های موجود در بازار است. نمونه توربو این خودرو هم از نظر آپشن و مشخصات فنی تماما با نمونه تنفس طبیعی برابری می کند (به جز روکش ها و تریم های اسپرت داخل کابین) و تفاوت این دو مدل صرفا به بهره گیری یا عدم بهره گیری از توربوشارژر است. دناپلاس از نظر ایمنی تفاوت های زیادی با سمند و دنا معمولی داردکه از مهم ترین آنها می توان به قوی تر شدن ترمزها و اضافه شدن 2 ایربگ (مجموعا 4 عدد) در این خودرو نسبت به نمونه قبلی اش اشاره کرد.(جهت دریافت قیمت روز انواع دنا بر روی قیمت روز انواع دنا  کلیک نمائید.)

نتیجه گیری :

موتور به کار رفته در دنا پلاس تفاوتی با دنا ندارد و همان موتور EF7 است. این موتور حجمی معادل 1.7 لیتر و 4 سیلندر دارد و می‌تواند 115 اسب بخار قدرت و 157 نیوتن متر گشتاور تولید کند و آن را به وسیله جعبه دنده 5 سرعته دستی به چرخ‌های جلو بفرستد. با استفاده از این قوای محرکه دنا پلاس کمی بهتر از جیلی GC6 عمل می‌کند اما اختلاف بین دو چندان زیاد نیست.

در نهایت باید بگوییم که دنا پلاس و جیلی GC6 هر دو خودروهای نسبتا خوبی هستند و در بسیاری از بخش‌ها عملکرد مشابهی دارند، اما شاید چند گزینه برای شما برای انتخاب بین این دو خودرو حائز اهمیت باشد که می توان به بازار فروش دست دوم، افت قیمت کمتر، خدمات و گارانتی فراگیرتر، قطعات و لوازم یدکی و تعمیرکار که می توان بی شک دنا پلاس را برنده این رقابت دانست. 

دناپلاس

 
 
معرفی به دوستان :
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  مقایسه دنا پلاس با برلیانس H330 و دانگ فنگ H30  به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . امروز در فروش خودرو سعی در مقایسه 3 خودرو هم رده و هم قیمت که یکی تولید ا ...
  مقایسه دنا با دنا پلاس توربو / دنا بخریم یا دنا پلاس توربو به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . امروز در فروش خودرو سعی در بررسی تفاوت های میان دو خودرو از یک خانو ...
  همه چیز درباره دنا پلاس توربو اتوماتیک + ویدئو به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . دنا پلاس توربو اتوماتیک هم اکنون در ایران خودرو در حال گذراندن تست ‌های فن ...
  دنا پلاس بخریم یا تندر پلاس؟ به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . امروز در فروش خودرو به بررسی و مقایسه دو خودرو جدید یا بهتره بگیم فیس لیف شده ایران خودرویی ها یع ...
  بررسی دنا پلاس از قیمت تا مشخصات فنی به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . با گذشت 5 سال از حضور دنا در بازار فروش خودرو نیاز بازنگری و عرضه دنا جدید در ایران خودرو ...
  دنا پلاس با دنا چه تفاوت هایی دارد؟ به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز انواع دنا با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . دنا پروژه ای که 5 سال از قدمت آن می گذرد، مدتی بود که در خبرگذاری ها خبر از عرضه دنا اتو ...