ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

مقایسه تندر90 با پژو پارس ال ایکس

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

مقایسه تندر90 با پژو پارس ال ایکس

در بازار فروش خودرو اگر به دنبال خرید خودرو در محدوده 40 تا 45 میلیون هستین یکی از گزینه های مورد توجه تندر 90 و پژو پارس ال ایکس (پژو پارس TU5) می باشد، پژو پارس ال ایکس که از قوای فنی  پژو 206 بهره میبرد در حال حاضر کم مصرف تر و فول آپشن تر شده است و  تندر 90 که خوردو ساده در ظاهر ولی کم استهلاک می باشد. در ادامه با مقایسه بین این 2ماشین برای شما و دیگر دوستان انتخاب را راحت تر و کم دردسر تر میکنیم .

پژو پارس ال ایکس

در سال 1379بود که پژو پارس یا همان پرشیا  وارد کشور شد و سال 1389 بود که نخستین پژو پارس  LX با قوای فنی پژو 206 تیپ 5 و آپشنهای بیشتر پا به خیابان های کشور گذاشت و در حال حاضر یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های  پژو پارس  میباشد . ظاهر پژوپارس  به علت وفور این خودرو در سراسر کشور تکراری شده است اما هم چنان زیبا به نظر میرسد و جذابیت خاص خود را دارد . پژو پارس را میتوان موفق ترین تجربه خودروسازان کشور در بحث فیس لیفت دانست زیرا این خودرو فیس لیفتی موفق از پژو 405 میباشد  . ظاهر پژو پارس به گونه ای است که اکثریت اقشار جامعه در گروه های سنی متفاوت آن را میپسندند . یکی دیگر از نکات ظاهری پژو پارس  هماهنگ بودن طرح بدنه آن میباشد که نکته ای مثبت و پسندیده در طراحی خودرو به شمار میرود و  برای پژو پارس LX که با رینگ های 15 اینچی آلومینیومی عرضه میشود  ظاهری زیبا و چشمگیر را به وجود آورده است . در بحث ابعاد و جاداری کابین پژو پارس در خوب و مناسب میباشد و ابعادش برای یک خانواده کافی و  منطقی هم در بخش فضای سرنشینان و هم در بخش صندوق بار به نظر میرسد . کیفیت ساخت و مونتاژ پژو پارس LX خوب و راضی کننده میباشد ولی در بعضی از نمونه های تولیدی مالکان ماشین پارس LX از پایین بودن کیفیت ساخت و مونتاژ و وجود سر و صدای اضافی در داخل کابین شکایت دارند . از نظر آپشن و تجیزات پژو پارس ال ایکس با توجه به قیمتش خودرویی کامل به نظر میرسد و در مقایسه با ماشین تندر 90 می رسد و کامل ترین و مجهز ترین گزینه میباشد و با تغییرات جدید ایران خودرویی ها و داشبورد جدید، کلید های کنترلی فرمان، سیستم بلوتوث و .. کاملتر نیز گردیده است.

تندر 90

مشخصات فنی پژو پارس ال ایکس

پژو پارس ال ایکس که از پژو  206 تیپ 5 بهره می برد موتوری 4 سیلندر میباشد ،1578 سی سی حجم دارد و با کد فنی TU5/JP4 شناخته میشود . این پیشرانه معروف 110 اسب بخار قدرت و 142 نیوتن متر گشتاور تولید میکند . شتابگیری این پیشرانه رضایت بخش و چالاک است و مصرف سوخت مناسبی هم دارد ولی نسبت به تندر 90 و پیشرانه K4M از استهلاک بالاتری برخوردار است . برای انتقال قدرت پیشرانه به چرخ ها از  گیربکس BE3 که اصلاحاتی در جهت کاهش مصرف سوخت بر روی آن انجام شده است استفاده میشود .متاسفانه در سال های اخیر پژو پارس ال ایکس گیربکسش همانند تخم مرغ شانسی میباشد زیرا برخی از مالکان پارس ال ایکس به علت زوزه کشیدن حتی تا چند بار اقدام به تعویض گیربکس ماشین خود کرده اند و برخی دیگر از نرمی و ساخت و بی سر و صدا بودن این گیربکس رضایت کامل دارند . در کل بخش فنی پژو پارس ال ایکس اگر خوب و با کیفیت ساخته  شود و موتور 1.6 پژو گزینه مناسبی بوده و راضی کننده و چشمگیر میباشد اما اگر بی کیفیت و معمولی ساخته شده باشد اصلا قابل تعریف و  تمجید نمیباشد و بسیار تاثیر منفی بر روی پارس ال ایکس میگذارد . با توجه به انتخاب موتور TU5 و شتاب بالا و گشتاور بالا برای این مدل یکی از ضعف های این مدل پژو پارس را می توان جلوبندی و دسته موتورها دانست که نیازمند نگهداری و دقت بالا می باشد.

در بحث سواری و هندلینگ پژو پارس  خوب است و ماشین  خوش دست و راحتی میباشد . از نظر نرمی سواری پژو پارس ماشین نرم و خانوادگی میباشد و در عین حال هم پایداری خوبی دارد . فرمان پژو پارس  نرم است و دقت قابل قبولی هم دارد ولی در بعضی مواقع در فرمان پذیری ضعف هایی از خود نشان میدهد . ترمز های پژو پارس ال ایکس هم 4 چرخ دیسک میباشد که خوب و پر قدرت عمل میکند .

در کل پژو پارسال ایکس  ماشینی است که مناسب خانواده میباشد ولی استهلاک نسبتا بالایی دارد ، به وفور در خیابان یافت میشود ، خدمات پس از فروش مناسبی دارد و لوازم یدکی اش در بازار فراوان است ولی نسبت به ماشین تندر 90 کیفیت ساخت و مونتاژ پایین تری دارد.

رنو تندر 90

رنو یا داچیا که یک خودرو اقتصادی، ساده و ارزشمند میباشد. این خودرو در بدو ورود در 3 کلاس تولید و روانه بازار می شد ولی در سالهای اخیر تنها در مدل فول E2 تولید می شود. نسبت به دیگر ماشین های کارخانه رنو، ال 90 طراحی  ساده تر و عامه پسند تری را دارا میباشد که و کاملا در ظاهرش اقتصادی بودن این ماشین  را میتوان درک کرد .رنو تندر 90 در قسمت جلوی خودرو جلو پنجره ای  هم رنگ بدنه دارد، کاسه چراغش کریستالی است و به چهره جلو خودرو نمای زیبایی داده است و استفاده از رینگ های آلومینیومی 15 اینچی که سایزشان متناسب با ابعاد بدنه هستند  هم به بهتر شدن نمای کلی خودرو کمک شایانی کرده اند . رنو تندر 90 در بحث طراحی یک ماشین کاملا سلیقه ای میباشد بعضی آن را زیبا و هماهنگ میدانند و به چشم بعضی دیگر یک خودروی زشت و بد ترکیب میباشد. اما به طور کلی ماشین تندر 90 در بحث طراحی و ایمنی نمره قابل قبولی را کسب میکند . در داخل کابین رنو تندر 90  همه چیز  ساده و یکنواخت به نظر میرسد و مبنای اصلی طراحی کابین بر اساس اقتصادی بودن ، پایین آوردن قیمت نهایی و راحتی میباشد . در ساخت رنو تندر 90  کیفیت ساخت و مونتاژ بالایی به کار برده شده است ولی از نظر کیفیت متریال استفاده از پلاستیک خشک در بعضی نقاط آزار دهنده میباشد البته در بلند مدت کیفیت این قطعات تغییر چندانی نمیکند و این خود نکته مثبتی به حساب میاید و نشان از کم استهلاک بودن و قابل اعتماد بودن ماشین تندر 90 میباشد . از نظر آپشن رنو تندر 90 ماشینی ساده میباشد و امکانات چندان زیادی در آن مشاهده نمیگردد. در کل ماشین رنو تندر 90  از نظر ارگونومی داخل کابین ، کیفیت ساخت و مونتاژ و راحتی سرنشینان با توجه به قیمتش عالی است  و انتخابی مناسب و کامل برای خانواده های ایرانی که به دنبال خودرویی  کم استهلاک و راحت برای  سفرهای درون و برون شهری هستند میباشد .

مشخصات فنی تندر 90

در ماشین رنو تندر 90 از پیشرانه معروف K4M استفاده شده است که  بعد  از این ماشین هم بسیار بر روی دیگر محصولات خانواده لوگان و ساندرو به کار گرفته شده است . این پیشرانه 4 سیلندر است و 1598 سی سی حجم دقیق آن میباشد . K4M قابلیت تولید 105 اسب بخار قدرت و 148 نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد و دارای مزایایی چون شتاب و چالاکی خوب ، مصرف سوخت کم و استهلاک پایین میباشد . گیربکس دستی ماشین تندر 90 بسیار خوب ساخته شده است و دنده های این ماشین به نرمی و دقت هر چه تمام تر جا میروند. گیربکس دستی ماشین تندر 90 ضریب هایش به نحوی تنظیم شده اند که شتاب بسیار خوبی برای تندر 90 رقم زده اند و کشش بالایی را برای این ماشین به وجود آورده اند .

رنو تندر 90 یک ماشین سدان شهری است که با توجه به کلاسش ارتفاع قسمت عقب آن بالا میباشد ولی سیستم تعلیق ساده و توانمندی دارد که در پستی بلندی ها عملکرد خوبی را از خود نشان میدهد و سواری نرم و لذت بخشی را برای این ماشین رقم زده است. هندلینگ ماشین رنو تندر 90 نیز همانند ظاهر آن ضد و نقیض است عده ای آنرا ضعیف و عده ای خودرویی در دست راننده می دانند. سیستم تعلیق رنو تندر 90 با وجود نقاط قوتش ضعف هایی دارد که باعث شده است تا پایداری این ماشین در سرعت های بالا چندان تعریفی نداشته باشد و احساس نا امنی را به اننده انتقال دهد . فرمان ماشین تندر 90 نرم است و عملکرد خوبی دارد و فرمان پذیری دقیقی برای تندر 90 مهیا کرده است .

در انتها رنو تندر 90 با توجه به ضعف های اخیر خودرو سازان و پایین آمدن کیفیت خودروها داخلی ماشینی است که ارزش خرید بالایی دارد، ظاهر ساده و، عامه پسند و اقتصادی  که همه سلیقه ها را در اکثریت گروه های سنی مخصوصا میانسالان جذب خود میکند، ویژگی های فنی خوبی دارد و بسیار هم با استقبال بالایی مواجه شده است . ماشین رنو تندر 90 در میان ماشین های این مقایسه  یعنی پژو  پارس ال ایکس کیفیت ساخت بالاتر، استهلاک پایین تر و ارزش خرید بالاتری بهره میبرد ولی به رقم تولید چندین ساله در دو خودروسازی ایران خودرو و پارس خودرو کمی در بازار قطعات خودرو ضعیف و گران هستند و یکی از سوالاتی که برای بسیاری از خریداران تندر 90 ایجاد می شود کیفیت تندر 90 ایران خودرو و پارس خودرو می باشد از آنجایی که سورس هر دو خودروسازان و تامین قطعات شرکت رنو پارس در ایران می باشد لذا از دید کیفیت قطعات خودرو تفاوتی بین ایران خودرو و پارس خودرو نمی باشد و گاها ایران خودرویی ها نیز در امتیاز بندی وزارت صنایع نیز امتیاز بالاتری کسب کرده اند ولی به جهت تک شیفت کاری پارس خودرویی ها بسیاری تندر پارس خودرو را در بحث کیفیت برتر می دانند و همین امر باعث تفاوت 1 میلیونی قیمت خودرو تندر 90 در بازار فروش خودرو گردیده است.

پژوپارس LX

 
معرفی به دوستان :
محمدمهدی کرمی : ماشین خوب
92 46
تندر موتورش فرانسویه ولی پژوپارس چین بدرد نخوره ولی قبول دارم که شکل ظاهری پارس بهتر از تندره
حسن : کدام بهتر است
65 63
پارس بهتره چون نسبت به قیمتش ابشن بیشتر داره .تندر قد یه پراید اپشن داره فقط داره پول موتورش رو میگیره
محمد مهدی کرمی : امنیت
16 96
به نظر من سمند ماشین خوبیه چون وقتی داری تو جاده میری قشنگ میخوابه رو اسفالت بعدشم میگن لش میشه تو مراعات کن انشا الله هیچی نمیشه واقعا سمند خیلی عالیه طراحی داخلیشم خوبه👍👍👍
علی سلطانی : پارس
51 42
آخه مو تور پارس چه ربطی به چین داره موتورش مال فرانسه هست که تو ایران داره فقط مو نتاژ میشه ال نو د هم همین طوره
سجاد : ال90
61 18
پژو پارس موتورش از موتور قدیمی بهره می بره و ایرودینامیک بدنه و همچنین ظاهرش تکامل یافته پژو 405 هست یعنی ظاهرش یه چیز من درآوردیه درست زیباست اما اثالت نداره اینو کارشناسان طراح میگن... و اینکه چرا آپشن های پارس بیشتراز تندره ... تندر e2 چیز کمی از پارس نداره. . ودرضمن لش شدن تو تندر 90 معنا نداره ولی خدانکنه پژو پارس لش بشه و بچسبه زمین به کلی خرج کردنهم نمی تونی بلندش کنی ... پارس زودتربه خرج میافته اما تندر حالاحالاها به خرج نمی افته. ..تنها ایراد تندر 90 کم بود دید عقب موقع دنده عقب رفتنه که برا راننده های تازه کار واقعا دردسر سازه ... خلاصه درست پژو پارس ماشین سناتوری و خوبیه اما ال90 خیلی سرتره بخصوص برا مسافرت خانواده ها
سجاد : امنیت
56 11
دربحث امنیت باید توجه کنیم که ضخامت و سنگینی سازه بدنه مثل سمند آنچنان ربطی نداره ولی بی تاثیرهم نیست ولی اصلی ترین فاکتور امنیت طراحی آیرودینامیکی هست مثلا 206 طوری طراحی شده که موقع تصادف موتورماشین به سمت پایین یعنی آسفالت سقوط میکنه و باعث جمع شدن ماشین نمیشه وتندر ال90 طوری طراحی شده موقع تصادف باکش هرگز سوراخ نمیشود و به ندرت سرنشینان جلو ماشین با شکستگی زانو و پا مواجه میشوند یعنی بایه خورده تحقیق متوجه میشویم امنیت ال90 از پارس و سمند خیلی بالاتره
حسین : مقایسه
17 69
با سلام من امروز برای اولین بار پشت ال نود نشستم قبلا خیلی تعریفشو شنیده بودم ولی زیر پاش مزخرفه کوچکترین دست انداز هارو زیر پا و روی فرمون ماشین حس میکنی اتاقش هم لرزش داره تازه دیگه جعبه آچار هم نداره بیچاره ملت ایران این همه پول برای چه اشغالهایی میدند ننگ بر ایران خودرو
حسین : ال نود
14 63
با سلام من امروز برای اولین بار پشت ال نود نشستم قبلا خیلی تعریفشو شنیده بودم ولی مزخرفه کوچکترین دست انداز ها رو زیر پا و روی فرمون به وضوح میشه حس کرد اتاقش لرزش داره سرعت بیش از 110 دیگه ماشین امنیت نداره جلو داشبورد خشک و آشغال داره و گذشته از اینها جعبه آچار هم نداره گاری سوار بشی خیلی بهتره واقعا ملت ایران چقد بدبختن که اینهمه پول پای این آشغالها میدن ننگ بر ایران خودرو
محمد امین تنها ... : النود بهتره
57 24
النود خیلی قدرت دارد ونرم و بی سرو صدا کار میکند امتیاز النود ۴۳ است وامتیاز پژوپارس ۴۲ می باشد و النود محکم است ولی پژو پارس ظریف است ما النود خریدیم
Ali : النود
17 23
النود موتورش رو رومانی میزنه و فرانسه دیگه النود و ساندرو تولید نمیکنه و فقط مگان مال فرانسس
mahdi : ال نود
18 61
ال نود نخرید خیلی خیلی ماشین بدیه بعداز استفاده10سال کاملا خراب میشه ما داریم 10ساله العان فقط خراب میشه و ماشین مسافرت اصلا نیست
متین : تفاوت قیمت تهران باشهرستان
6 9
نظر شما چیست ؟سلام دوستان عزیز قیمت ماشین صفر تونمایندگیهای تهران باشهرستانهامثلاشیرازفرق داره؟کسی اطلاع داره
سعید پیم : پارس
24 28
پارس هم شیک تره وهم نرم تر واپرتشم ک عالی
سعید : پارس
26 19
پارس ماشینی ک نسبت ب ال۹۰ جونا خیلی دوسش دارن
امیر : ال90
41 18
ال 90 خیلی عالیه واقعاحرف نداره
مجید : پارس
18 35
ال۹۰فقط‌شتاب‌اولیه‌داره‌بعدش‌هیچی‌اماtu5عالیه‌ماازش‌راضی‌هستیم
سامان از مهاباد ... : پارس الیکس
11 33
در ایران تنها ماشینی که به درد میخوره ازرنظر قیمت شتاب مصرف تنها پارس الیکس واقعلا کسی که بفهمه الیکس چه ماشینیست سوار هیچ ماشینه دیگی نمیشه
ممد اقا دشت مغا ... : 405
12 31
هیچی 405 نمیشه برو قاچاق کار کن اون می فهمی کدوم بهتره
سینا : ال۹۰
26 11
باسلام به نظر من ال نود ماشین واقعا عالی نسبت به پارس چه از نظر مصرف که صدی ۶.۵ چه از نظر شتاب که صفر تا صدش تو ده ثانیه که توی پارس ۱۲ ثانیه است و در عین حال بی ایراد هم نیست مثل دور موتور بالا دشتن که در سرعت های بالا باعث سر و صدای زیادی داخل اتاق میشه
امیر : پارس LX
14 41
تندر ۹۰ اصلا نخرید بعد پشیمان میشید 😝😝
حسین : ال90 بهتره
34 12
به نظرمن ال90 بهتره چون موتور قوی وخیلی بی سرصدا وامن تروآلایندگی کمتری دارد
Amir82 : پژو پارس بهتره
9 33
پژو پارس خیلی بهتره هم شتاب ال نود 10ثانیست ولی شتاب پرشیا 12ثانیه اما توی سرعت بالا پرشیا النود رو نابود میکنه تو شتاب النود داخل کابینش صدای زیاد میده بعد اپشن های ال نود با پراید هیچ فرقی نداره
ارین : خصوصیات ال نود
27 6
النود دو نقطه ضعف داره 1صندلیش خشکه 2 فرمانش نرم نیست ولی شیش تا خوبیت داره 1بنزین کم مصرف 2 استهلاک کم 3صندوق جادار 4سیستم سرمایشی خوب 5ایمنی 6 قطعات با کیفیت در کل هم خانوادگی هم مناسب مسافرکشی
مصطفی : فقط پارس tu5
11 35
ما پژو پارس tu5 داریم واقعا ماشین عالی ای هستش.کلا یه توهین به پژو پارس tu5 هستش که اونو با ال نود مقایسه کنن.
محمد : فقط پارس ای ال ایکس
3 23
فقط پارس تیوفایو ما پارس تیوفایو داریم خیلی هم از دستش رازیم هم قدرت داره همه چیزش عالیه سلطان جاده پارس تیوفایو
مهدی : ال ۹۰
27 3
ال نود از پارس خیلی بهتر ودر امنیت بهتر از پارس است
امیر 1946 : ال90
14 2
سلام من پدرم ال 90 داره و تجربه پارس ال ایکس را هم داشته. پارس هم معایبی داره هم مزایا معایب متاسفانه بعد مدت 4 سال به خرج می افته چون تیو فایو های ایرانیزه از قطعات ایرانی و چینی درست میشود و بعد برای افراد بالای 180 سانت اصلا مناسب نیست و بعد متاسفانه پارس های الان یا مشکل بدنه دارن یا مشکل فنی (ال ایکس و سال) در مقابل ال90 از کیفیت بسیار بعد بر خوردارن از جمله جنس داشبورد و قطعات خودرو و ازامنیت خوبی بر خوردار نیستن و بعد از لحاظ فنی تندر چون هماهنگی و کشش بیشتره زودتر به صفر تا صد می رسه مزایا راحتی خیلی خوبی دارن - موتور کم مصرف در نسخه ال ایکس - داشبور زیبایی دارن و چهره زیباتر به نسبت ال90 حالا به مقایسه ال 90 می پردازیم معایب راحتی نچندان خوب -چهره نچندان زیبا -داشبورد نچندان زیبا - دید به نسبت به عقب نچندان جالب مزایا قطعات با کیفیت - مشخصات فنی بسیار خوب -کم به خرج افتادن در اینده - امنیت بهتر نسبت به پارس -هندلینگ خوب - مصرف سوخت خیلی خوب - کشش و هماهنگی خیلی خوب - گیربکس و کلاج بسیار عالی با تشکر از مردم
محمد : پژو پارس
6 19
فقط سلطان پارس ای ال ایکس و زانتیا بقیش الکیه
محمد : پژو پارس
4 21
فقط سلطان پارس ای ال ایکس و زانتیا بقیش الکیه
امیررضا : پژو پارس tu5
3 13
اگه کامل جمع بندی کنیم پژو پارس سرعت، جادارتر، زیبایی، آپشن، از النود سرتره ولی النود قدرت متور، امنیت ، کم خرج تر، صندلی راحت تر از پژو پار سرتره اما از نظر من پارس lx بگیری بهتره پس فکر کن عشق تو پیداکن.
پارس tu5 : TU5
3 11
به نظر من پارس TU5 از سمند _ال۹۰_رانا_کوییک و ۲۰۶ و ۲۰۷و۴۰۵ودناوسورن و کلی ماشین دیگه ایرانی بهتره هم از نظر امنیت و قدرت و مصرف پایین و استهلاک پایین بهتر است
علیرضا : ال ۹۰ بهتره
14 3
به نظر من النود خیلر بهتر از سمنده و پارسه اصلا سر وصدا نداره بسیار نرمه شتاب و سرعت بالایی نسبت به پارس و سمند داره و اینکه رخ جلوش زیبا هستش و موتورش خیلی قوی هست من تندر ۹۰ رو میپسندم
ارش : ال نود
10 2
شاید پارس قیافش بهتر از ال نود باشه ولی ال نود خیلی محکم تر و بهتر از پارس هست و مقاومت بالاتری دارد به نظر من ال نود خیلی ماشین خوب و کم خرجیه
؟ : ال نود بنز ایرانیه
5 0
ال نود پارس خودرو از هر نظر سر تره بهترین ماشین ایرانی ال نود پارس خودرو کسایی هم که از ال نود راضی نیستن احتمالا ال نود ایران خودرو دارن
طاها : پارس
0 0
پارس بهتره
کیان : پارس
0 0
به نظر من ال۹۰و پارس ال۹۰ امنیت داره ولی پارس کم تره ولی مقایسهپژو سرعت و شتابش بیشتره
امید : پارس
0 0
خب به نظر من سرعت پژو بیشتره ولی ال۹۰ امنیتش بیشتره
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  مقایسه رنو ساندرو با لیفان X50 رقابت داغی در بازار خودرو داخلی با ورود خودروهای چینی در رده قیمتی 50 میلیون ایجاد شده است، فروش خودرو چند سالی است که مرز بین کلاس های مختلف خودرو در حال از بین رفتن است، سدان هایی با طراحی کوپه، شاسی بلند های کوچک شده و اخیرا نیز هاچ بک هایی نزدیک به کراس ...
  مقایسه رنو ساندرو و تندر اتومات به گزارش فروش خودرو دو خودرو تندر 90 و ساندرو محصول شرکت رنو فرانسه هستند که در ایران تولید می شود و در برهی از ویژگی ها با هم شباهت هایی دارند. نگاهی گذارا به خودرو تندر 90 خودروی رنو تندر 90 ، مجهز به کیسه هوای راننده ، کیسه هوای سرنشین جلو و سیستم ضد ...
  مقایسه سوزوکی ویتارا فیس لیفت و سوزوکی ویتارا قدیم + تصاویر جهت خرید سوزوکی گرند ویتارا کلاس 8 اتومات نقدی و شرایطی می توانید با واحد فروش به شماره 66090697-021 تماس برقرار نمائید. ایران خودرویی ها از فیس لیفت جدید ویتارا رونمایی کردن خودرویی که شاید سوال برای ما باشد با نمونه قبلی سوزوکی ...
  مقایسه پژو 206 و پژو 208 خودرو آینده ایران خودرو پژو ۲۰۸ کمتر از ۲ سال دیگر وارد بازار ایران خواهد شد. با وجود علاقه‌ی زیاد خریداران ایرانی به پژو ۲۰۶، ارایه‌ی جایگزینی مناسب برای این خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است. پژو در سال ۱۹۹۸ مدل موفق و بسیار محبوب ۲۰۶ را معرفی ...
  مقایسه فنی تندر 90 اتوماتیک با برادر بلند قدش رنو داستر فروش و تحویل به روز تندر 90 اتوماتیک در رنگ بندی متنوع با زمان تحویل به روز و فوری در فروش خودرو، مدت زیادی است که رنو با مدل تندر 90 در بازار داخلی یکه تازی می کند، رنو زمانی که رقبایش یا فشار و تحریم بازار ایران را ترک کردن رنو پافشا ...
  مقایسه تیبا و پراید خودروی پراید در سالهای بعد از پیکان همواره به عنوان پرفروش ترین خودرو داخلی مطرح  بوده است؛ خودرویی که نمونه‌های تمام‌کره‌ای آن از اواخر دهه‌ هفتاد در خیابان‌های ایران به حرکت درآمدند و از اوایل دهه‌ هشتاد نیز خط تولید آن در ...
  مقایسه تندر 90 وسمند LX  فاکتورهای انتخاب این خودروها برای خریدار ایرانی تقریباً مشابه می باشد که عبارتند از یک خودرو خانوادگی، جادار و صندوقدار، با هزینه های معقول نگهداری و امکانات قابل قبول و شبکه خدمت پس از فروش و گارانتی گسترده. تندر بهتره یا سمند؟ نما ...
  مقایسه تندر 90 و پژو 206 SD جدال بین شتاب و کیفیت تندر 90 با ظاهری زیبا و خاص تر پژو 206 SD پژو 206 صندوقدار در ابتدای ورود و تولید و همچنین تندر 90 از استقبال بالایی همچون دیگر اعضاء خانواده خود بهره نبردند اما با گذشت زمان و به دلیل کیفیت بالا مورد استقبال قرار گرفتند در ...
  مقايسه رانا و پژو 206 SD این بار بر آن شدیم تا قیاس بین دو خودرو که یکی محبوب و دیگری تازه پا به عرصه تولید در ایران خودرو گذاشته و بانام رانا روانه بازار گردید خودرویی که خیلی ها معتقدند که همان 206 و تنها با کمی تغییرات عرضه شده در زیر به بررسی و آنالیز هر دو خودرو می پردازیم و امید وار ...