ورود به سایت

ایمیل  
رمز عبور  
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل  
کد امنیتی بالا :

مقایسه برلیانس H330 با بسترن BF30

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

مقایسه برلیانس H330 با بسترن BF30

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

فروش خودرو ،جدیدترین ماشین سدان متوسط معرفی شده که به زودی مونتاژ آن شروع میگردد و پیش فروشش توسط گروه بهمن آغاز میشود بسترن b30 است که در یکی از شلوغ ترین کلاس های بازار قرار میگیرد.می توان بسترن b30 را با یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین ماشین های این کلاس یعنی برلیانس h330 مقایسه نماید و با بررسی دقیق و ریز به ریز نکات هر دو ماشین ببینیم کدام یک از این ماشین های سدان با بودجه ای در حدود 60 میلیون تومان ارزش خرید بالاتری را دارا میباشند.

بررسی و معرفی برلیانس H330


اين خودرو ساخت كمپاني چيني برليانس بوده كه تاريخچه تاسيس اين كمپاني به سال 1992 باز مي گردد.اين كمپاني به منظور گسترش فعاليت خود در سال 2003 با كمپاني بي ام و براي ساخت و عرضه خودروهاي بي ام و در چين قراردادي منعقد كرد.

برليانس H330 نخستين بار در سال 2013 در نمايشگاه پكن به نمايش عمومي درآمد.طراحي اين خودرو مانند اكثر محصولات اين كمپاني متاثر از محصولات بي ام و بوده از همين رو چهره اين خودرو از مقبوليت خوبي برخودار مي باشد.برليانس H330 نمونه فيس ليفت شده محصول قبلي اين شركت با نام JUNJIE FSV بوده كه مانند همتاي چيني خود توسط شركت پنين فارينا ايتاليا تكوين يافته است.البته بايد توجه داشت كه افتخار بسياري از شركت هاي نوظهور چنين همكاري با اين شركت ايتاليايي مي باشد!!!

كمپاني برليانس از معدود خودورسازهاي چيني بوده سعي در خلق يك كاركتر خاص همچمون بنز و بي ام و براي محصولات خود باشد از همين رو سعي كرده اند با رعايت بعضي از المان ها همچمون جلو پنجره و قاب چراغ جلو اين مهم را رعايت كند كند .بطور كل بايد گفت كه اين برليانس H330 از چهره قابل قبول و نسبتا دلشنتين برخودار مي باشد هر چند كه در زمان ارائه اين خودرو بسياري از كارشناس طراحي عقب اين خودرو را نامناسب دانسته وابعاد پشت خودرو برزگتر از حد معمول ارزيابي كرده اند .

براي توضيح كامل طراحي برليانس H330 بايد گفت اين كمپاني سعي كرده با الگو برداري از بي ام و خودوري جوان پسند و جذاب ارائه دهد كه تا حدودي هم موفق به اين مهم شده است.

قلب تپنده برليانس H330 يك موتور 1.5 ليتري خطي با توان خروجي 105 اسب بخار و حداكثر گشتاور 143 نيوتن متر مي باشد.برليانس براي انتقال قدرت اين موتور نه چندان قدرتمند از يك گيربكس 4 سرعته بهره مي برد.

با نگاه اول به اعداد و ارقام بالا ضعيف بودن موتور اين خودرو تداعي مي گردد.ولي بايد توجه داشت كه نسبت قدرت  به وزن اين خودرو 12.3    بوده كه حداقل از رقيب خود در اين مقاله بسيار بهتر مي باشد.برليانس H330 در سگمنت سدان هاي شهري قرار دارد  و اين قاعدتا اين موتور براي مسافرت هاي درون شهري مناسب بوده و با توجه به مصرف سوخت 6.6  ليتر در 100 كيلومتر يك خودروي كاملا اقتصادي و بصرفه مي باشد.البته بايد از اين خودرو توقع شتاب گيري سريع در جاده هاي كوهستاني را نداشته باشيد.

حل زمان آن رسيده كه به داخل كابين اين خودرو سري بزنيم . طراحي داخلي كابين كاملا بدور از هيجان و زرق و برق خاص بوده بطوريكه اداوات و قيمت هاي ديگر جلو داشبورت بصورت كاملا ساده و بدون تجملات در جاي خود تعبيه شده اند . شايد بهتر بود كه كمپاني سازنده اين خودرو كمي طراحي داخل را با چاشني هيجان و جوان پسندانه همراه مي كرد.متريال بكار رفته داخل كابين نسبتا خوب بوده هر چند كه در بعضي نقاط كه بدور از چشم است متريال هاي خشك و بي كيفيت كار شده است.

يكي از نقاط قوت برليانس سيستم ترمز خودرو بوده كه مجهز به ABS EBD مي باشد و به اداي شركت سازنده خودرو در صورتي كه در سرعت 100 كيلومتر ترمز را فشار دهيد اين خودرو در عرض فاصله 40 متري باز خواهد ايستاد كه در صورت صحت اين عدد ،براي سدان شهري با اين قيمت بسيار عالي مي باشد.

برليانس براي H330 سنگ تمام گذاشته و بسياري از امكانات رفاهي از قبيل دكمه استارت، سانروف، سيستم فرمان الكتريكي، بسته شدن پنجره‌ها با استفاده از ريموت كنترل، استاندارد آلايندگي يورو۵ به همراه سيستم EOBD و سيستم ورود بدون كليد از جمله مشخصه‌هاي اين خودرو است.

کاتالوگ برلیانس


معرفی و مشخصات بسترن BF30

بسترن بی 30 محصولی از شرکتی چینی فاو است . بسترن بی 30 از طراحی محافظه‌کارانه و ساده‌ای برخوردار است اما ویژگی‌های جذاب و جوان‌پسندی هم در آن به چشم می‌خورد. نمای روبروی خودرو جذابیت بیشتری دارد و کاپوت برجسته و شیاردار، چراغ‌هایی شبیه به چشم‌های شاهین و جلوپنجره کرومی براق، توجه را به خود جلب می‌کند. در نمای جانبی خود شاهد طراحی ساده‌تری هستیم و برآمدگی‌های موجود بر روی گلگیر عقب و درب‌های جلو، تنها قسمت جذاب در نیم‌رخ این خودرو است. در این بخش، چرخ‌های کوچک و فاصله بین گلگیر و لاستیک کمی توی ذوق می‌زند.

طراحی قسمت عقب خودرو نیز کمی تکراری شده و چراغ‌های معمولی در آن دیده می‌شود. تنها جذابیت این بخش از خودرو نیز لبه موجود بر روی درب صندوق عقب است که کمی ظاهر این قسمت را از یکنواختی درمی‌آورد. در مجموع، بسترن بی 30 دارای طراحی ساده‌ای بوده و تنها در برخی قسمت‌ها، المان‌های زیبا و جذاب مشاهده می‌شود.

در کابین این سدان چینی هم بیشترین چیزی که به چشم می‌آید، پلاستیک‌های سخت و ارزان‌قیمت است؛ اما در عوض، تمامی ادوات و ابزار در جای مناسب خود قرار گرفته‌اند و ارگونومی خوبی را به نمایش گذاشته‌اند. رنگ قالب در کابین بسترن B30 رنگ خاکستری تیره است که می‌تواند کمی برای سرنشینان خسته‌کننده باشد. صفحه نمایش لمسی با اندازه متوسط و فرمان سه پره ساده و قدیمی در جلوی خودرو دیده می‌شوند. خوشبختانه فضای کابین در حد مناسبی است و چهار سرنشین بزرگسال به همراه یک سرنشین خردسال به راحتی در آن جا می‌شوند. فضای صندوق بار نیز راضی‌کننده است و ظرفیت 480 لیتری را در اختیار قرار می‌دهد.

از جمله امکانات و آپشن‌های رفاهی خودرو نیز می‌توان به سیستم هوشمند ورود بدون کلید با دکمه استارت، کروز کنترل، صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، سانروف برقی، پوشش چرمی صندلی و فرمان، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه داخلی الکتروکرومیک هوشمند، آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرم‌کن، سیستم روشنایی در روز LED، سیستم صوتی با 6 بلندگو و قابلیت پخش دی وی دی و MP3 و پورت AUX، یو اس بی و SD به همراه بلوتوث اشاره کرد.

یرلیانس 330

کاتالوگ بسترن BF30 :

 
معرفی به دوستان :
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  مزایای برلیانس H330 و دلایل منطقی خرید برلیانس H330 به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . یکی از معایب تحریم ها ورود خودروسازان چینی به کشور بود و این تحریم ها باعث ه ...
  ویدئو برلیانس H330 محصول جدید پارس خودرو + کاتالوگ به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . برلیانس نام جدید محصول جدید پارس خودرو که در کلاس c سگمنت روانه بازار فروش ...
  ویدئو برلیانس H330 محصول جدید پارس خودرو + کاتالوگ فروش خودرو و قیمت روز خودرو، تحویل به روز محصولات ایران خودرو، سایپا، گروه بهمن،خودرو H۳۳۰محصولی است که با همکاری شرکت برلیانس چین تولید خواهد شد و با توجه به اینکه خطوط تولید آن آماده است. پس از راه اندازی کامل خط تولید، فروش آن آغا ...
  مزایای برلیانس H320 هاچ بک زیبای چینی به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . به لطف تحریم ها و نیز زیاده خواهی روز افزون خودروسازان داخلی با روند افزایشی واردات خودروه ...
  بهترین خودرو در رنج 40 تا 50 میلیون به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . در بازار داخلی فروش خودرو همواره به دلیل انحصاری بودن خودرو در ایران در این رنج که پر تقاظ ...
  بررسی خودروهای  60 تا 75 میلیونی دربازار + تصاویربه خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو ،امروز می خواهیم خودروهای لیفان ایکس 60، چانگان ،ام وی ام ایکس ...
  بررسی محصول جدید گروه بهمن آسا B50 + کاتالوگ محصول جدید گروه بهمن خودرویی که کمپانی ( FAW (FIRST AUTOMOTIVE WORK CARیکی از قطب های اصلی صنعت خودروسازی چین محسوب می شود و با تولید بیش از سه میلیون دستگاه خودرو در طول سال، همکاری گسترده ای را با خودروسازان جهانی نظیر فولکس واگن،مزدا و ...