ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

معرفی و بررسی کیا پیکانتو + کاتالوگ

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

معرفی و بررسی کیا پیکانتو + کاتالوگ

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .
‌با افزایش فروش خودرو های کوچک درون شهری در چند سال اخیر، عرصه رقابت بین خودرو سازان در این کلاس تنگ تر شده است. شرکت کره ای کیا، برای عقب نماندن از رقبا، پیکانتو ی جدید را روانه بازار ساخت. خودرویی بسیار کوچک که طراحی آن تا حد زیادی برگرفته از اروپایی ها است. از رقبای پیکانتو میتوان به میتسوبیشی میراژ، سوزوکی سلریو و نیسان میکرا اشاره کرد.

کیا در طراحی مدل جدید پیکانتو، جای شک و شبهه ای باقی نگذاشته است. سادگی و زیبایی زبان طراحی پیکانتو است که با توجه به ابعاد کوچک خودرو تا حد امکان به معیارهای زیبا شناختی نیز توجه شده است.

فضای داخل پیکانتو برای سرنشین های جلو مناسب است و حتی افراد بلند قد هم با مشکل کوتاه بودن سقف مواجه نخواهند شد. پلاستیک به کار رفته در فضای داخلی از کیفیت مناسبی برخوردار است و با نوارهای نقره ای رنگ روی داشبورد و فرمان تزیین شده است. صندلی های پارچه‌ای نیز نسبتا راحت هستند.

بدون شک پیکانتو برای استفاده داخل شهری ساخته شده است و برای مسیر های داخل شهری، پیکانتو قدرت و گشتاور قابل قبولی دارد، اگرچه در سرعت های بالا، با افزایش دور موتور، صدای موتور کمی گوش خراش میشود. همچنین تعویض مکرر دنده از چهار به سه در سربالایی ها آزاد دهنده است. وجود یک دنده اضافه بین ۳ و ۴ میتوانست این مشکل را رفع کند.

پیکانتو با وزن ۸۸۵ کیلوگرم، حتی در بین خودروهای کوچک هم کلاس خودش هم سبک به حساب می‌آید. با این وجود پیکانتو در سرعت های بالا پایداری مناسبی دارد. تنها مورد آزار دهنده در سرعت های بالا، نفوذ صدای لاستیک به داخل اتاق است.

کاتالوگ کیا پیکانتو

کیا پیکانتو

دقت فرمان قابل قبول است و پیکانتو فرمان بسیار نرمی دارد. بر خلاف برداشت منفی که از ارتفاع زیاد این خودروی کوچک میشود، در پیچ ها بسیار خوب عمل میکند. در واقع رانندگی با این کیای جمع و جور در مسیر های پر پیچ و خم واقعا لذت بخش است. سایز چرخ های پیکانتو 15 اینچ است و این امر باعث شده سواری نرمی داشته باشد و ناهمواری ها و چاله ها را به خوبی جذب کند.

در مجموع پیکانتو در کلاس خودرو های کوچک عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده است و در هیچ زمینه ای ضعف جدی ندارد. البته این مطلب را فراموش نکنید که نباید از پیکانتو انتظاری فراتر از یک خودروی کوچک داخل شهری داشت.

 
معرفی به دوستان :
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  تفاوت سراتو آپشنال با سراتو معمولی + تصاویر به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو سراتو 2.0 آپشنال با آپشن‌های جدید نصب شده بسیار مناسب گردیده و در ...
  ویدئو پژو 3008 محصول آینده ایران خودرو + کاتالوگ   به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . بعد از رونمایی از پژو 3008 بالاخره شاسی‌بلند جمع‌وجور پ ...
راهنمای خریدخودرو صفر دربازارداخلی(بخش ششم) به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . در بازار رو‌به رشد خودرو ایران چه از نظر تنوع مدل و چه از نظر افزایش خریدار مساله انت ...
  راهنمای خرید خودرو صفر در بازار داخلی در بازار خودرو داخلی در حالی رقابت میان پرطرفدارهای بازار همانند خانواده پژو، سمند، تندر 90 و به طور کلی رقابت در ایران بین خودروهای داخلی در رنج 30 میلیون تا 60 میلیون شدید می باشد.در این میان برخی هم هستند که با سرعت بیشتری خودرو خود را عوض می‌ ...
  همه چیز در مورد دنا + بررسی فنی دنا + نظرات در مورد دنا + نصاویر دنا فروش خودرو، دنا محصول جدید ایران خودرویی ها خودرویی که بسیاری بر این باورند که این خودرو همان سمند است یا سمند دنا آنرا می نامند، ولی ایران خودرویی آنرا محصول جدیدو خودرویی جدید می دانن برای آشنایی بیشتر شما به گذشته خود ...