ورود به سایت

ایمیل  
رمز عبور  
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل  
کد امنیتی بالا :

معایب پژو 405 داشبورد جدید

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

معایب پژو 405 داشبورد جدید

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

درحالی که ایجاد تغییرات در جهت بهبود کیفیت و بالابردن سطح رضایت و نیز به روز کردن خودروها یا به اصطلاح خودرویی ها فیس لیفت می باشد، اما در خودرو پژو 405 بیشتر بهاعث افت کیفیت داشبورد و زیبایی خودرو شده است.

این درحالی است که اکثر خریداران پژو 405 داشبورد جدید از این اتفاق دلخوشی زیادی ندارند. با فروش خودرو همراه باشین تا به بررسی همه جانبه پژو 405 داشبورد جدید از طراحی و امکانات تا پیشرانه پژو 405 داشبورد جدید بپردازیم.

از پلتفرم پژو 405 در خودروهای متعددی استفاده شده است. پژو 405 اولین بار در سال 1387، فیس لیفت و به پژو 405 SLX تبدیل شد. در حال حاضر، این مدل به پژو  405 SLX داشبورد جدید هم معروف است.

در حال حاضر دو نوع خودروی 405 در بازار وجود دارد که هر دو با داشبورد جدید تولید می شوند: پژو 405 معمولی (GLX) داشبورد جدید و پژو 405 SLX داشبورد جدید که به پیشرانه TU5 مجهز شده است و با تغییری در چراغ ها و درب صندوق عرضه می گردد.

شاید بپرسید، کدام مدل پژو 405 بهتر است؟ باید بگوییم که این مقاله، اختصاصا معایب پژو 405 داشبورد جدید یا همان پژو ۴۰۵ GLX را بررسی می کند و حتما در مقاله ای دیگر، به صورت تخصصی به مقایسه پژو 405 با پژو 405 SLXداشبورد جدید می پردازیم.

خودروسازان ایرانی هر از چند گاهی با ارائه نسخه جدید یا به اصطلاح فیس لیفت شده یکی از خودروهایشان سر و صدای زیادی در بازار خودرو به پا می کنند. در چنین شرایطی معمولاً پلتفرم ها و سیستم موتور یکی هستند و تنها ظاهر خودرو و برخی از مشخصات فنی تغییر می کند. پژو 405 داشبورد جدید هم یکی از همین خودروهاست اما متأسفانه معایب آن بعد از عمل فیس لیفت بیشتر از قبل شد.

معایب پژو 405 داشبورد جدید

متأسفانه از جمله معایب پژو 405 داشبورد جدید همان نقطه قوت ذکر شده ایران خودرو برمی گردد و دقیقا به طراحی داشبورد آن برمی گردد. در این خودرو بعد از گذشت مدتی، شنیدن صداهای اضافی از داشبورد، کاملاً طبیعی است. این ایراد به خشک بودن، یک تکه بودن و پایین بودن سطح کیفی مواد اولیه داشبورد برمی گردد.

از دیگر معایب پژو 405 داشبورد جدید که به داشبورد سوناتایی هم معروف است، باز و بسته کردن آن، هنگام بروز ایراد و انجام تعمیرات است. ابعاد داشبورد پژو 405، بزرگ، قطعات تشکیل دهنده ی آن، متعدد و طراحی آن، یک تکه است. این سه عامل کار تعمیرکاران را سخت می کند و باعث افزایش قیمت و هزینه تعیمر آن است.

برخلاف تصور طراحان که فکر می کردند در قسمت داخلی درب ها، تبدیل شدن روکش های چرمی به روکش های پلاستیکی ایده جالبی است، انتقادات زیادی به این طرح وارد شد. روکش های جدید نه تنها جذابیتی بیشتر از مدل های چرمی ندارند بلکه بسیار خشک و انعطاف ناپذیر هم هستند.

ناگفته نماند دستگیره درب ها به میزان قابل توجهی ضعیف هستند و سرنشینان بعد از هر بار باز کردن درب ها، نگران آسیب دیدنشان هستند.

پژو 405 داشبورد جدید

معایب فنی پژو 405 داشبورد جدید

مهمترین معایب فنی پژو 405 داشبورد جدید در قسمت پیشرانه، پاره شدن زودهنگام تسمه تایم و سوختن واشر سر سیلندر است. این دو مشکل از ابتدا جز نقاط ضعف پژو های 405 در همه مدل ها بود و تا به امروز هم سر جای خود باقی مانده است.

نکته: در نظر داشته باشیم که با بروز هر یک از مشکلات بالا قسمت های دیگر مثل سوپاپ ها نیز دچار فشار و آسیب خواهند شد.

مصرف سوخت بالا هم از دیگر معایب پژو 405 داشبورد جدید در قسمت پیشرانه است.

در انتها لطفا دیدگاهتان را یا تجربه سواری و استفاده از پژو 405 داشبورد جدید با ما در میان بگذارید، همچنین جهت دریافت قیمت روز پژو 405 داشبورد جدید بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

  • جهت دریافت قیمت روز پژو405 بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

قیمت روز انواع پژو

کاتالوگ پژو405

 

 
 
معرفی به دوستان :
علی : ۴۰۵
0 1
موتور ۴۰۵ glx قدیمی پرمصرفه ولی اگه درست ازش کار بکشید و سرویسهاش به موقع باشه بسیار عالیه ،هم شتاب و هم سرعت،،در کل ۴۰۵ می ارزه به اسباب بازیهایی مثل ،پراید،تیبا ساینا و حتی قورباغه ای مثل کوئیک
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  تفاوت پژو 405 GLX و پژو 405 SLX چیست؟ + تصاویر با توجه به درخواست شما کاربران سایت فروش خودرو به بررسی تفاوت میان GLX  و SLX می پردازیم، پژو 405 که خودرو محبوب و یکی از پرفروش ترین خودروهای داخلی در سالهای تولید تا به حال می باشد محصول پژو فرانسه در سال 1988 می باشد که موفق به کسب جا ...
  معرفی پژو 405 GLX فروش خودرو ،پژو 405 كه در سال 1988 عنوان بهترين خودرو سال اروپا را به خود اختصاص داد يكي از پرفروش ترين خودروهاي ساخته شده در كشور است كه به دليل برخورداري از مزايايي همچون ايمني بالا، مصرف سوخت و آلايندگي پايين، خدمات پس از فروش آسان و در دسترس، قيمت مناسب، اتاق جادار و ف ...
  معرفی پژو 405 SLX فروش خودرو ،پژو 405 كه در سال 1988 عنوان بهترين خودرو سال اروپا را به خود اختصاص داد يكي از پرفروش ترين خودروهاي ساخته شده در كشور است كه به دليل برخورداري از مزايايي همچون ايمني بالا، مصرف سوخت و آلايندگي پايين، خدمات پس از فروش آسان و در دسترس، قيمت مناسب، اتاق جا ...