ورود به سایت

ایمیل  
رمز عبور  
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل  
کد امنیتی بالا :

معایب لیفان X50 و دلایل نخریدن لیفان X50

10 / 10
از 1 کاربر
 

معایب لیفان X50 و دلایل نخریدن لیفان X50

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

متاسفانه روند ورود خودروهای بی کیفیت چینی رو به افزایش است، میزان افرادی که از خودروهای چینی ناراضی هستند بسیار بیشتر از کسانی هست که از این خودروها رضایت دارند، اگر به دنبال ظاهر زیبا اما خودرویی با ضعف های فراوان هستین بی شک لیفان X50 جوابگو نیاز شماس لیفان ایکس 50 انتخاب افرادی هست که بیشتر به ظاهر خودرو در یک نگاه، توجه می‌کنند و به جزئیات اصلی خودروی خود توجهی ندارند.

کاتالوگ لیفان X50

کاتالوگ لیفان X50

در بازار فروش خودرو داخلی وجود تحریم ها و نیز بازار انحصاری خودروهای داخلی باعث انحصار بازار ایران در سلطه‌ی خودروهای چینی و داخلی است و ما مجبور هستیم طیف وسیعی از ایرادات که رو به افزایش است را در این خودروها ببینیم، با فروش خودرو همراه باشین تا به بررسی این چینی تازه وارد بازار فروش خودرو نگاهی بیندازیم.

  • گیربکس

لیفان ایکس 50

یکی از ایرادات خودروهای ارزان اتومات نبود سیستم تعویض دنده مناسب و هم خوان با موتور خودرو است، تکنولوژی قدیمی ساخت گیربکس، کیفیت ساخت پائین از مهمترین ایرادات گیربکس لیفان X50 است بارها از مالکان این خودرو شنیده شده که از گیربکس اتومات X50 رضایت ندارند. یک گیربکس اتوماتیک خنگ و کند می‌تواند به‌شدت خسته کننده باشد و در مسیرهای ناهموار و با شیب تند شما را دچار مشکل کند. متاسفانه گیربکس ایکس 50 علاوه براینکه تعویض دنده دقیقی ندارد، به‌شدت سریع دچار عیوب متعدد فنی شده و شما را ناچار به هزینه های بالا می کند. در یک کلام باید گفت که هر خودرویی با گیربکس اتومات ارزش خرید ندارد. در خودروهای چینی برای کاهش هزینه های از گیربکس AMT که در اصل همان گیربکس های دستی که با کمی تغییرات در گیربکس به اتومات تبدیل شده اند استفاده می گردد.

  • کیفیت مونتاژ

لیفان ایکس 50

در ایران بهترین مثالی که می توان برای خرید خودروهای چینی و برخی خودروهای داخلی پیدا کرد هندوانه سربسته است، کمتر خودروی داخلی و چینی وجود دارد که ایرادات مونتاژی نداشته باشد و نمی‌دانیم این خودروساز‌های ما می‌خواهند با اسمبل و ساخت محصولات روز دنیا مانند پژو و هیوندایی، چگونه رفتار کنند اما لیفان X50 کاملا با ایرادات مونتاژی خود، خریداران را کلافه کرده است. اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید یک مدل با کمترین ایراد مونتاژی را داشته باشید اما همه خریداران این خودرو، خوش‌شانس نیستند. و از کیفیت پائین مونتاژ و تولید خودروها رنج می برند.

  • موتور لیفان X50

موتور مهمترین بخش هر خودرو محسوب می شود شاید اگر لیفان ایکس 50 از موتور خوبی برخوردار بود از بسیاری از ایرادات آن می توانست در کنار ضعف های دیگر کمی چشم پوشی کرد زیرا بسیاری از خودروها در این رنج در بازار فروش خودرو از آن رنج می برند، متاسفانه ایکس 50 موتور قدرتمندی ندارد. لیفان X50 مجهز به پیشرانه  ۱۴۹۸ سی‌سی با ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۳۳ نیوتن بر متر گشتاور است. این پیشرانه اصلا کشش خوبی ندارد و مفهوم شتاب نیز در این خودرو اصلا قابل فهم نیست چرا که شتابی وجود ندارد. این پیشرانه به همراه گیربکس اتومات ضعیف، تمام شرایط را فراهم می‌کند تا شما در جاده‌های شیب دار دچار مشکل شوید. اصلا چیزی بعنوان شتاب همانند ایمنی از مراکز معتبر اروپایی در کاتالوگ این خودرو در رسانه‌های خارجی ثبت نشده اما گفته می‌شود که شتاب صفر تا 100 آن در حدود 14 ثانیه است چیزی که شاید در حد خودروهای 40 سال قبل است و بسیار نا امید کننده می باشد.

  • جنس قطعات داخلی

لیفان ایکس 50

ای کاش زودتر این مقاله به اتمام می رسید زیرا هرچه جلوتر می رویم با خودرویی خسته کننده آشنا می شویم. شما با خرید این خودرو فقط ظاهر بدست می‌آورید و از کیفیت در آن خبری نیست. کابین سرتاسر پلاستیکی با بدترین سطح استاندارد، اصلا حس خوشایندی ندارد و در طولانی مدت شما را خسته خواهد کرد. زمانی که در خودرو صفر لیفان ایکس 50 سوار می شود بوی نا مطبوع ناشی از کیفیت پائین مواد به کار رفته در کابین به مشام می رسد.

  • کیفیت سواری

تجربه سواری لیفان X50 تنها دلیل نخریدن این خودرو را در ما تقویت می کند سیستم جلوبندی ضعیف با هندلینگ بی‌دقت و نافرمان، بسیار شما را آزار خواهد داد، کوبش‌های کابین کمی بیش از حد  خودروهای هاچ بک ناراحت‌کننده بود. در سر پیچ‌ها خودرو عملکرد مناسبی ندارد و تمایل خروج از پیچ و پرت شدن به اطراف در آن دیده می‌شود. از قدرت و شتاب نیز خبری در این خودرو نیست.

  • ظرفیت صندوق عقب

لیفان X50

همانند بسیاری از خودروهای هاچ بک لیفان ایکس 50 ظرفیت مناسبی برای چمدان‌های شما در مسافرت‌ها ندارد و همین خانواده‌ها را دچار مشکل خواهد کرد و بیشتر به‌درد مجردها و سفرهای کم جمعیت می‌خورد تا بتوانید از صتدلی عقب بعنوان فضای بار استفاده کنید. همچنین باربند روی سقف می‌تواند یک انتخاب خوب برای دارندگان ایکس 50 باشد.

  • مصرف سوخت

با توجه به مصرف سوخت نه‌چندان کم ایکس پنجاه ظرفیت باک بنزین این خودرو بسیار کم است. این خودرو با ظرفیت باک 42 لیتری عرضه شده که با توجه به مصرف سوختی که دارد کمی مالکان را در تعداد مراجعه به ایستگاه‌های بنزین، دچار مشکل می‌کند. در حالی که کمپانی عدد ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را برای آن اعلام کرده است. این خودرو نیز همانند سایر خودروها داخلی و چینی تنها اعداد ذکر شده در حد رویا می باشد و خودرو مصرف سوختی به مراتب بالاتر دارد.

نتیجه گیری

در سایت اینترنتی فروش خودرو خریداران و آگاهی داشتن از خرید خودرویی مناسب بسیار اهمیت دارد. تجربه 12 ساله در امر فروش خودرو باعث گردیده است تا با آگاه‌سازی مناسب مردم ایران، بهترین انتخاب را در بدترین شرایط بازار خودرو داشته باشند. باید قبول کنیم که پرداخت مبلغ 56 میلیون تومان برای لیفان ایکس 50، چیزی جز دردسر را به‌همراه نخواهد داشت و خریدار را دچار مشکلات متعددی خواهد کرد. در حال حاظر وجود رقبایی همانند رنو ساندرو، ساندرو استپ وی و یا پژو 207 اتومات از گزینه های مناسبی برای انتخاب و خرید خودرو در این رنج می باشند، امیدواریم شاهد عرضه خودروهای با کیفیت در رنج قیمت زیر 60 میلیون تومان باشیم. در انتها چنانچه از این خودرو استفاده می کنید و یا تجارب مفید و سازنده ای دارید با دیگران به اشتراک بگذارید تا انتخابی آگاهانه داشته باشند.

**جهت دریافت قیمت روز و تحویل فوری و به روز محصولات ایران خودرو و سایپا با واحد فروش خودرو تماس برقرار نمائید.

ویدئو لیفان X50

 

 
معرفی به دوستان :
کسری : لیفان ×۵۰
27 5
سلام،نویسنده مقاله یا اصلآ اطلاعی از این خودرو نداره یا اینکه جهت تخریب شرکت کرمان موتور چنین اطلاعات کذبی به خورد بازدید کننده میده،توصیه من خدمت نویسنده مقاله این است که بدون تحقیق و اطلاع مطلبی نشر نده متشکرم
آرمان : خصومت آشکار
17 1
نویسنده جان غرض ورزی ها و خصومت هات رو چرا اینجا خالی میکنی، من خودم سورن دارم ولی قبول دارم ایکس 60 موتور کم شتاب داره البته مثل همه ماشینهای ایرانی و گیربکس هم مشکل داره البته در نوع اتوماتیک که اونم مثل همه اتوماتیک های ایرانی حتی 207 ولی نوع دستی اون مشکلی نداره ولی واقعا از نظر جادار بودن، کیفیت داشبورد و صندلی ها، خطوط و طراحی بدنه، مصرف بنزین، آپشن های خوب و بدون صدا بودن اتاق از ساندرا و 207 و همه کراس آورهای هم رنج قیمتیش بالاتر هست ولی باید بدوند صاحب اول و آخر همه مدل ماشینهای چینی خودتان هستین متقاضی خرید آنچنانی ن دارند توی بازار
زينال : لطفا نخريد
8 25
من خريدم تمام حرفاشون درسته دارم هر سه ماه ٤٦٠٠ چك پاس ميكنم نه هندلينگ داره نه شتاب اتاق بعد از١٠٠٠٠ تا صدا افتاده جعبه فرمون صدا ميده مصرف تو شهر بدون كولر ١٢ اگه قسط نداشتم يك ثانيه نگرش نميداشتم هر دفه هم ميبرم نمايندگي ميپيچونن اخرين سرويس هم كه بردم ٤٦٠ هزار ازم گرفتن هر دفه كه ميبرم گارانتي به هر بهونه بايد بدي نخريددددددد لطفا اگه كسي ميخواد من ماشينمو به صورت قسطي ميدم مال كسايي كه ميگن خوبه
ابراهیم : واقعا که
17 3
هیچ خودرویی بدون نقص و بدون حسن نیست، وقتی یک نفر فقط نقص یک خودرو رو با پیاز داغ زیاد پر رنگ میکنه اینکه بگی غرض ورزی نیست داری به فهم و شعور خواننده توهین میکنی، من چند خودرو ایرانی و چینی داشتم درسته خودرو های چینی مشکلات زیادی دارن ولی در مقابل خودرو های پر کیفیت برند های برتر این موضوع پر مفهومه نه در برابر خودرو های ضعیف داخلی که امثال نویسنده متن فوق فقط با تخریب رقاباشون براشون بازار می سازن تا اینکه کیفیت خودروشون بالا بره، جعبه دنده اتومات لیفان بیشتر مورد داره یا اتومات 206 تولید داخل? بده لیفان بی کیفیت تره یا بدنه خودروهای داخلی? مصرف سوخت چی? راحی? آپشن? و در نهایت با نصف این آپشن ها و همون قیمت باید یه خودرو ضعیف داخلی گرفت، چرا ما باید از تولید کننده داخلی به هر قیمتی حمایت کنیم ولی تولید کننده برای حمایت از ما کیفیت محصولش رو نه تنها بالا نبره بلکه هر روزم بی کیفیت تره و گرون ترش کنه این همون از زمین به آسمون باریدن نیسن?
یاشار : با این مقاله نشان دادید 12 سال تجربیات ش ...
23 5
جای بسی تامل از بی اگاهی نگارنده این مطالب که تجربیات 12 ساله ای را که مدعیست کاملا زیر سوال میبره چطور نگارنده مدعی می شود گیر بکس اتومات این خودرو که از نوع cvt هستش بسیار قدیمی هستش در حالی که به تازگی این گیر بکس در خودرو سازهای داخلی شروع به استفاده شده پس خودروساز های داخلی نشون میده شروع کردن به عقب گرد و بازم دم خودرو ساز های چینی گرم چطور مدعی میشوید کشش ندارد در حالی که تو سر بالایی تند کوهین که پیراید بیشتر از 80 تا و پرشیا بیشتر از 120 تا نمیره من 150 تا باهاش رفتم و تو کفی با 170 تا رانندگی کردم دو ساله این خودرو رو دارم و واقعا ازسواری و هندلینگش راضیم بطوریکه اتفاقی خودرو هایی مثل 405 و 206 رو سوار میشم واقعا احساس میکنم اینها در مقابل ایکس 50 لگن هستن هر چند مقایسه این خودرو با خودرویی مثل مزدا 3 درست نیست ولی لذت سواری ایکس 50 برام دلچسب تر از خودروی مزدای خواهرم هستش پیشنهاد میکنم انقدر تابلو مغرضانه خودرویی رو زیر سوال نبرید چرا که دو نفر ادم مطلع پیدا شده کل سواد شما رو زیر سوال میبرن
محسن : نظر
19 1
اتفاقاًبر عکس نظر نویسنده اینجانب خودروی مذکور را دارم که بعد از سه سال کوچکترین مشکلی برای من پیش نیاورده و خیلی بروز و شیکه.کاش نوشتن مطالب از روی غرض ورزی نبود تا اطلاعات درست نصیب خوانندگان محترم میشد.در پایان توصیه میکنم که در رنج قیمت این خودرو، وسیله ای بهتر از این فعلاً در بازار وجود نداره.
جواد : نطر
16 1
با سلام من مدل 95 اتومات دارم 78000کار کردش هست تا حالا هیچ مشکلی نداشتم با این قیمت میشه گفت بهترین خودرو هست
مرتضی : نظر
14 1
باسلام من این خودرو راخریدم 60000کارکردش هست .هیچ مشکلی نداره .خیلی هم راضی هستم . یک ریال هم خرج نداشته تا حالا
یونس - مشهد : جوابیه مصرف کننده واقعی
16 1
من خودم مدل 95 دنده دستی دارم، به شدت هم از ماشین راضیم- از نظر امنیت حرف نداره به آخرین خط ازمقاله توجه کنید: **جهت دریافت قیمت روز و تحویل فوری و به روز محصولات ایران خودرو و سایپا با واحد فروش خودرو تماس برقرار نمائید" معلومه برای چی این مقاله رو نوشتن. اخه چرا اینقدردروغ میگید، به جای این کارا کیفیت محصولاتتون رو ببرید بالا.... مردم رو هم اینقدر گمراه نکنید. خجالت بکشید کاش یک دلیل درست حسابی میاوردین تا آدم باورش بشه، با آوردن "ظرفیت صندوق عقب" به عنوان ایراد، به شعور خواننده توهین کردین، کسی که دنبال ماشینی تو پلتفرم کراس هستش انتظار صندوق در همون حد رو داره، من خودم خانواده 5 نفره به راحتی مسافرت میریم و مشکلی نداریم. به این نوع مقالات زیاد توجه نکنید، خودتون چندبار سوار بشید متوجه میشید که ارزش خرید زیادی داره.
على : نظر
0 18
دوستان خودتونو گول نزنيد آشغال ترين ماشين ممكنه تو ايران هست به نظر من همه حرفاى نويسنده كاملا درست بود ،گيربكسش مثل اسباب بازى ميمونه ١٠٠٠ تا كار ميكنه ٢٠ ميليون خرج تو گلوش گير ميكنه.مصرف بسيار بالا ،جلوبندى خشك كوبنده،من كه فروختم راحت شدم
نیما : نویسنده
9 2
من جک دارم شریکم x50 داره نویسنده بشدت اغراق کرده یعنی چه عرض کنم بشدت بشدت نیت خودش رو زیر سوال برده .من تمام ماین های ایرانی رو داشتم با تمام ایراداتش از تمام ماشینهای ایرانی ارزش خریدش بیشتره طرف با این پول باید سمند بشینه که دم به دقیقه واشار بزنه مسخره نیست
مهران : مهران
7 0
سلام ، هم ۲۰۶ وی هشت داشتم هم مگان و هم ویتارا ۲۰۰۰ اتومات دوستان دقت کنید به نسبت پولی که میدین و اپشن خودرو عالیه سالمش گیرتون اومد معطل نکنید فقط موتور و گیربکس سالم باشه بقیش عالیه
حمید : نظر
7 0
واقعا من که این ماشینو نداشتم و اصلا اطلاعاتی ازش ندارم ولی واقعا حال این نویسنده این مقاله خوش بوده وقتی اینو نوشته کاملا مشخصه مثل روز که از رو قصدی داره اینارو مینویسه این نظر کارشناسی نیست کاملا مشخصه مثل روز
وحید : تجربه من
10 0
من خودم سه ساله این ماشینو دارم. باهاش چندین سفر به مشهد شیراز و رشت و ... داشتم. قبلا هم ال 90 و 206 و برلیانس h230 داشتم. به نظر خودم از همه ماشین های قبلیم نرم تر هست و لذت رانندگی بیشتری داره. شتاب کاملا مناسبی داره. خداییش سربالایی هم خیلی خوب میره و بیشتر از انتظارات ظاهر میشه. لامبورگینی نیست اما نسبت به ماشینهای قبلی خودم کمتر که نیست هیچ به نظرم بهتر هم هست. در این 3 سال 65000 تا راه رفتم و تعمیرگاه نرفتم فقط سرویس دوره ای. حتی لنت هم تعویض نکردم و هر بار بازدید شده گفتن هنوز داره. من زیاد به چاله چوله های خیابان و جاده افتادم و به شکل عجیبی جلوبندی بسیار قوی داره. من همه ماشینهای قبلیمو چند بار برده بودم جلوبندی و تنظیم فرمان اما لیفان ایکس 50 رو ابدا. نه لرزش فرمونی دارم نه چیزی دیگه. بعضی ماشینها مثلا جک می گن چراغ دکمه های زیر فرمان و یا دکمه های روی درب را ندارن اما خوشبختانه این ماشین اینها را داره. کیفیت مواد داخل کابین هم خدا را شکر خوبه و بعد از 65000 تا هنوز چرم فرمان و بقیه ادوات کیفیت شونو حفظ کردن. فقط چراغ دیلایت بعضی ال ای دی ها سوخته. ضمنا برف پاکن ها هم بی کیفیت بودن که با 206 عوض کردم اوکی شد. به طور کلی به نظرم این ماشین خیلی ارزانتر از آن چیزی هست که باید باشه و بنابراین ارزش خرید واقعا بالایی داره. این مقاله هم که مشخصه برای اینکه قیمت این ماشین نسبت به ماشینهای آشغال ایران خودرو و سایپا خیلی خیلی رقابتی هست و ارزش خرید خیلی بالاتری داره سعی کردن کاری کنن مردم بترسن و سمتش نرن. راستی این هم بگم صندوق عقبش نسبت به خیلی از هاچبکها از جمله 206 جادارتر هست. موفق باشید
سامان : لیفان ایکس 50
6 0
بهترین ماشین از نظر کیفیت نسبت به ماشینهای حلبی ساخت داخل عزیزان من ۶ ساله که سوارم این خودرو به جرات میگم که هم از نظر کیفیت ساخت هم از نظر موتوری از تمام ماشین‌های بی‌کیفیت ایران‌خودرو وسایپا سرتره اقا بخرید معلومه نویسنده کوچکترین اطلاعاتی در مورد این ماشین نداره و از روی قرض و حمایت از خودروساز بی‌کیفیت داخلی این متن رو نوشته
... : ...
3 0
اصن درک نمیکنم با این قیمت دیگه چه انتظاری از ماشین دارین اخه بعضی ماشینا فقط برای سطح شهر ساخته شدن تو میای کمپرسی بگیری باهاش صب به صب بری اداره و بیای؟هر ماشینی یه کارایی‌ای داره نسبت به کاراییش بسنج انتظار نداشته باش با این مقدار بودجه امکانات لامبورگینی برات بزارن
مهدیmzh : لیفرق انx50
0 1
به نظرم تزاین ماشین مرخرف ترماشینی نیست از۱۰۰هزاربه بعدخرجایی میذاره که نصف قیمت خودماشین بایدهزینه کنی داشبوردکاغذی جلوبندی وگیربکس اتومات مزخرف موتورضعیف فقط قیافه داره
حامد سعیدی : تجربه سواری
1 0
با سلام : خب بنده یه چیزایی سطحی از خودرو فنیش سردر میارم . اینجا چند نکته وجود داره نویسنده فقط از بدی ها میگه یعنی هیچ نکته مثبتی نداره؟دوم در خصوص مصرف بنزین صحبت کردید که میگید بالاتر باید بگم واقعا زشته این همه غرض ورزی حتی روی سوختشم شما عیب میزاری . در اواسط شما حرف دهن خواننده میزاری که بار روانی رو به خواننده میدید که از خرید کمی نا امید بشه بعد شما میای ماشین های با پلتفرم های سال هیتلری بهش پیشنهاد میدی که روش فکر کنه . کابینش بو میده و ... ولی حرفی از رنو ساندرو، ساندرو استپ وی و یا پژو 207 با پلتفرم های داغون نمیزنید و عیب نمیدونید؟جلوداشبردی که خسته کننده و قدیمیه . در ضمن 207 نیست اون 206i که دارید به خورد مردم میدید و اصلا 207 پژو اینجوری نیست . هر ماشینی عیب و ایراد داره ولی نه انقدر ، نکته در مورد گیربکس باید بگم کجا گیربکس قدیمی؟درحالی که خودرو ساز های معروفی مثل نیسان هم استفاده کردند توی برخی مدل هاشون . نکته بعد شما باید سطح کلاس سواری هم در نظر بگیرید این ماشین برای رانندگی اروم و اسوده طراحی شده نه اینکه شما همش معکوس بکشی و لایی بازی کنی . من ماشین قبلیم پرشیا بود که زیر 170 تا توی جاده و اتوبان نمیرفتم ولی از وقتی سوار لیفان ایکس 50 شدم لذت رانندگیم بیشتر شد و واقعا میگم ماشین بیصدا و ارومیه و بهتون ارامش میده پیشنهاد میکنم بخرید و از ماشین های داخلی خیلی بهتر . این متن رو من در سال 1401 دارم مینویسم که دنا معمولی تیپ 2 ، 207 ، 206 اس دی ، ال 90 ، سمند ، رانا ، پرشیا و اریو وجود داره و بین همه این ها من این لیفان رو انتخاب کردم . پشت شاهین نشستم فوق العاده بی کیفیت و حتی دور فرمونش داغون داغون بعد میان از لیفان سال 94 وارد شد ایراد میگیرن . حتما کسی کم کارکردشو گیراو.رد بخره
مدیریت : مقالات مزایا و معایب
0 1
با سلام ممنون دوست عزیز از ارسال نظرتون ،اما عنوان مقاله معایب و دلالیل نخریدن خودرو هست ...گاهی اوقات دونستن یه سری معایب مارا در تصمیم گیری بهتر راهنمایی میکند .در کنار مقالات معایب ما یک سری مقاله داریم تحت عنوان مزایای خریدن خودرو ها.هدف ما راهنمایی شما برای انتخاب درست است. ممنون از همراهیتون
عظیمی : شقایق
0 0
من ۲۰۷ و ۲۰۶ v8 و لیفان ایکس ۵۰ داشتم ب نسبت این دوتا ماشین لیفان عالی بود
شقایق : لیفان
0 0
هیچکدوم از صحبتاتون درست نیست من عاشق x50 بودم بسیار ماشین خوب و تعادل خوبی داره و دو سروجردن از ماشین اشغالای داخلی بالاتره متاسفانه مجبور ب فروشش شدم وگرنه هیچوقت نمیفروختم
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  معایب لیفان X50 و دلایل نخریدن لیفان X50 به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . متاسفانه روند ورود خودروهای بی کیفیت چینی رو به افزایش است، میزان افرادی که از خودروهای ...
  مقایسه لیفان X60 با چانگان CS35 + تصاویر به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو ،خودروهای شاسی بلند اصولا قیمت بالاتری نسبت به دیگر هم خانواده های شان داشته ...
  بررسی و معرفی لیفان 820 + کاتالوگ و ویدئو  به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . بزرگ‌ترین محصول لیفان با فاصله بین دو محور 2775 میلی‌متر دقیقا مشابه ...
  مقایسه رنو ساندرو با لیفان X50 رقابت داغی در بازار خودرو داخلی با ورود خودروهای چینی در رده قیمتی 50 میلیون ایجاد شده است، فروش خودرو چند سالی است که مرز بین کلاس های مختلف خودرو در حال از بین رفتن است، سدان هایی با طراحی کوپه، شاسی بلند های کوچک شده و اخیرا نیز هاچ بک هایی نزدیک به کراس ...
  مقایسه جیلی‌امگرند ٧ با ام‌وی‌ام X٣٣ و لیفان X٦٠ فروش خودرو، چینی ها با این وجود اینکه در طراحی و نوآوری حرفی برای گفتن ندارند و تنها یاد گرفته‌اند بهای تمام شده تولید را به حداقل برسانند. چینی‌ها با الگوگیری از طراحی و مدل‌های غربی و تلفیق آن با فن تولید ارز ...