ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

مزایای کوییک نو رسیده سایپا

10 / 10
از 1 کاربر
 

مزایای کوییک نو رسیده سایپا

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

محصول جدید سایپایی ها که به تازگی توسط رسانه ها معرفی شده است سایپا کوئیک می باشد خودرویی که به محض رونمایی نظرات مثبت و منفی بسیاری به دنبال داشت و هنوز هم تا عرضه نهایی داستان های بسیاری دارد. کوئیک در ابتدای رونمایی در محافل خبری نام این خودرو بود که بسیاری آنرا برگرفته از واژه انگلیسی Quick به معنای سریع  می دانستند. ولی بلافاصله مدیران ارشد سایپا دست به کار شدند و از وجود چند روستا و نیز قومی به همین نام در ایران خبر دادند.

دومین خبر پس از رونمایی از کوئیک خبری بر سر کلاس خودرو بود که در آن اختلاف نظر داشتند و هنوز هم در معرفی آن به عنوان یک هاچ بک بزرگ یا یک کراس اور کوچک مرددند. ولی هرچه که باشد، نام از الویت‌های هیچ کسی در انتخاب خودرو نیست و مسائلی پر اهمیتی تری وجود دارند که بر تصمیم نهایی مشتریان اثر می‌گذارند. با فروش خودرو همراه باشید تا به برسی مزایای این نورسیده سایپا می‌پردازیم و جزئیات بیشتری را با یکدیگر مرور می‌کنیم تا به منطق شوق وافر برای خرید آن پی ببریم.

طراحی خارجی کوئیک

چیزی که در کل در تمام خودروها داخلی به وضوح و میان برخی از محصولات بیشتر به چشم می خورد شباهت الهام گیری شدید کوئیک از ساینا است که قبل از آن به بازار عرضه شده بود. این شباهت به اندازه‌ای است که تشخیص این دو از یکدیگر را در نگاه اول دشوار می‌سازد. ولی در طراحی کوئیک، نوآوری و تفاوت‌هایی نیز به چشم می‌خورد که کاملا به جا و مناسب بوده است.

در طراحی جلوی کوییک، دیگر از آن سپر بدریخت ساینا خبری نیست. جلوپنجره آن نیز دستخوش تغییر شده است و جلوه بهتری به خودرو می‌بخشد. هرچند که کماکان از چراغ‌ جلوی ساینا استفاده شده است و تنها تفاوت در تریم دودی آن می‌باشد.

در طراحی جانبی کوییک، شاهد پوشش‌هایی پلاستیکی هستیم که به تبع روال جهانی، در اطراف گلگیر جا خوش کرده‌اند و در کنار رینگ‌هایی که نسبت به تولیدات قبلی سایپا متفاوتند، موجبات زیبایی هرچه بیشتر این خودرو را فراهم می‌آورند. دستگیره‌های درها نیز به انواع موسوم به آسان بازشو تغییر یافته اند و برچسبی نیز به سبک فونت نام آن، در سرتاسر نمای جانبی خودرو کشیده شده است.

در بخش عقب خودرو، با سپری روبرو هستیم که دیگری جایی برای پلاک ندارد و این وظیفه را به در صندوق سپرده است. نام خودرو نیز همانند ساینا، از رسم الخط فارسی بهره برده و بر روی درب صندوق عقب چسبیده است. در طراحی چراغ‌های عقب، شاهد الهام گیری سازندگان کوییک از نسل قبل سری ایکس بی‌ام‌دبلیو هستیم که چندان هم بد از آب درنیامده است و برای سازنده‌ای چون سایپا، قابل قبول به شمار می‌رود.

طراحی داخلی کوئیک

در طراحی داخلی کوئیک نیز همانند برادر بزرگ تر خود ساینا، کوییک نیز در داخل کابین خود از همان داشبورد دو رنگی بهره می‌برد که پیش از این در ساینا شاهدش بودیم. هرچند که حضور مانیتوری 7 اینچی و غربیلک فرمانی جدید، جلوه تازه‌ای به آن می‌بخشد. ولی به طور کلی می‌توان گفت که با تغییرات شگرفی در طراحی داخلی آن روبرو نیستیم.

پیشرانه سایپا کوئیک

اشتراک در موتورهای خودروهای داخلی امری طبیعی بدل شده است و قرار است کوییک در چهار نسخه SE-A، SE، ST و SE-A LUX روانه بازار فروش خودرو شود. ولی در تمامی مدل‌ها شاهد همان پیشران 1.5 لیتری 4 سیلندری هستیم که پیش از این در تیبا و ساینا به کار گرفته شده بود و توانی معادل 87 اسب بخار را در 5300 دور بر دقیقه تولید می‌کند. بنابرین در نوع و حجم موتور انتخاب دیگری پیش رو نداریم و تفاوت‌های این 4 مدل تنها در فرمان، گیربکس آن‌ها خلاصه می‌شود. به طوری که مدل‌های ST و SE از فرمان هیدرولیک و گیربکس 5 سرعته دستی و مدل‌های ‌SE-A و SE-A LUX از فرمان برقی و گیربکس اتوماتیک بهره میبرند. البته تفاوت‌های نیز در مصرف سوخت آنها دیده می‌شود که مربوط مصرف سوخت بیشتر در انواع دارای گیربکس اتوماتیک است و نسبت به مدل پایه آن با مصرفی معادل 7 لیتر در هر 100 کیلومتر، تفاوت نیم لیتری را نشان می‌دهد.

امکانات و آپشن های کوئیک

جایی که سایپا تمرکز خود را در آن قرار داده است امکانات رفاهی کوئیک است، کوییک در بخش امکانات رفاهی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و یا اقلا در مقایسه با تولیدات داخلی این گونه است؛ چراکه ما پیش از این، امکاناتی چون سیستم ورود به خودرو بدون سوئیچ و استارتر دکمه‌ای را در خودروهای خارجی و یا اقلا چینی دیده‌ایم و وجود آن در خودرویی داخلی، مثل یک رویا به نظر می‌رسد!

ولی حالا این رویا از آنچه که انتظارش می‌رفت نیز پا را فراتر نهاده است؛ چراکه در این خودرو با امکاناتی دیگری چون سیستم مسیریاب، سیستم تهویه مطبوع نیمه خودکار، دی لایت، کامپیوتر پیشرفته سفر، بلوتوث، چراغ مشایعت تا منزل، سنسور و دوربین دید عقب، صندلی 6 حالته و آینه‌های برقی و کروز کنترل روبرو هستیم که در نوع خود بی سابقه است و حس خوبی را به مشتریان منتقل می‌کند. مخصوصا که تمامی این امکانات را تنها با پرداخت مبلغی معادل 35 الی 40 میلیون تومان به دست خواهند آورد و چنین چیزی در بازار انحصاری داخلی واقعا جای شکر دارد!

همه چیز تمام نشده است و خبرهای خوب دیگری نیز برایتان داریم؛ چراکه شاهد به کار گیری سیستم ترمز ضد قفل (ABS) و سیستم توزیع الکتریکی ترمز بیت چرخ‌ها (EBD) نیز هستیم که ضریب ایمنی این خودرو را بالا می‌برد. همه این ها در کنار کیسه‌های هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم کنترل فشار باد تایرها (TPMS) و سیستم کنترل پایداری(ESC) سبب می‌شوند که برخلاف سایر محصولات سایپا، سواری ایمن و آسوده‌تری را تجربه کنید.

ویدئو کوییک

 

در انتها امیدواریم با قیمت گذاری مناسب سایپا برای کوئیک و نیز رشد کیفی تولید این خودرو شاهد رشد و افزایش تولید داخلی خودرو در کنار پیشرفت در طراحی و عرذضه خودروهای جدید و با کیفیت باشیم.

 
معرفی به دوستان :
آرین : سلام
16 2
اسمشو بذارید سایپا کلک قیمتش وبگذارید 50 میلیون میخرن ........
حسین حیدری : Car
13 2
واقعا برای پلت فرم پراید(یا همون پلت فرم بهبود یافته پراید) که واسه 30 سال پیشه نما ارزه 42 میلیون تومن ......با 37 میلیون تومن میشه هیوندایی اکسنت صفر کیلومتر پلاک اروند سوار بشی..کاش ایران همش منطقه ازاد بود
بی نام : تاسف
12 4
تف به ذات شما خودرو سازان دزد که از انحصاری بودن بازار خودرو، برای کاهش کیفیت و افرایش قیمت فقط بلدین سو استفاده کنید !!!! کاش هیچ وقت چیزی به نام صنعت خودرو سازی نداشتیم!
قاضی : علی
11 2
بخدا اگر شرکتهای خودرو ساز داخلی جمع بشن و واردات خودرو مثل باقی کشورها بشه همین نیروها رو ببرن برای نماینده گیهای خودروهای که وارد میشن با آموزش همین نیروها برای تعمیرات و ساپورت خودروهای وارداتی شاهد افت 50 درصدی تلفات جاده ای. ارتقاع کیفی زندگی مردم و همینطور محیط زیست هست و لی از اونجا که پس کی هزار میلیارد هزار میلیارد دزدی کنه.و مردم گیج ما همین های که رگ گردن کلفت میکردن که کی میاد هشت و پونصد تا همین چند سال پیش بود که پول پراید بده که الان22 میلیون هست. همین خواهد بود
احمد : قیمت افسارگیسخته خودرو
3 2
واقعا انحصاری بودن صنعت خودرو باعث این همه مشکلات برای مردم میشه اگرخارجی باشه آدم می دونه پول اختلاف ارز رو میده .
اسماعیل : قیمت
3 2
خدالعنت کنه خودروسازان خائن روکه خون مردمومثل زالومی مکن
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  کوییک یا کویید ؟ مقایسه میان کراس اوور نماهای ارزان قیمت به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .فروش خودرو ، چندی پیش سایپا طی مراسمی از خودروی جدید خود که نام کو ...
  همه چیز درباره ی سایپا کوئیک + تصاویر به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز کوییک و دیگر محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو ، سایپا از محصول جدیدی به نام کوئیک رونمایی کرد. خودرویی که ...
  همه چیز درباره پژو 206 و کوئیک + تصاویر به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو ی جدید سایپا با نام کوییک برای برخی خودروهای زیر ۵۰ میلیون بازار ایران از ابت ...
    همه چیز درباره خودروی کوئیک ، محصول جدید سایپا + تصاویر به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز کوییک و دیگر محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .فروش خودرو ، اين خودرو كه حاصل چندين سال تجربه ...