ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

مزایای برلیانس H320 هاچ بک زیبای چینی

10 / 10
از 1 کاربر
 

مزایای برلیانس H320 هاچ بک زیبای چینی

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

به لطف تحریم ها و نیز زیاده خواهی روز افزون خودروسازان داخلی با روند افزایشی واردات خودروهای چینی در مدل های مختلف به کشور هستیم، یکی از خودروهایی که به تازگی به جمع هم‌وطنان خود در کشورمان پیوسته، برلیانس H320 است که توسط گروه خودروسازی سایپا و شرکت پارس‌خودرو، مونتاژ می‌شود. برلیانس یکی از برندهای نسبتا مشهور خودروسازی چین محسوب می‌شود و چیزی که جلب توجه می‌کند، شریک آلمانی‌اش یعنی بی‌ام‌و است که ظاهرا بخشی از تجربیاتش را در ساخت این محصول به خودروساز چینی منتقل کرده است. و این شراکت چینی ها با باواریایی ها باعث پیشرفت و کمک شایانی به این خودروساز چینی در تولید خودروها شده است تا جایی که حتی در ظاهر خودروها رنگ و بویی از مدل های بی‌ام‌و دیده می شود.

  • جهت دریافت قیمت روز انواع برلیانس بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

قیمت روز انواع برلیانس

کاتالوگ برلیانس H320

کاتالوگ برلیانس h320

طراحی ظاهری

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد همکاری چینی ها با آلمانی ها ثمره خودرویی زیبا و طراحی به روز محصولات آنها شده است، کمتر فردی را می‌توانید پیدا کنید که از چهره برلیانس 320 بد بگوید. طراحان برلیانس برای نقش‌یندی این هاچبک زیبا از بی‌ام‌و سری ۱ کمک گرفته‌اند. این خودرو به‌دلیل شباهت ابعادی به پژو ۲۰۶ شاید بتواند نظر طرفداران ۲۰۶ را به خود جلب کند،بدنه تقریبا عضلانی و چراغ‌های عقب زیبا، همه از نقاط مثبت طراحی ظاهری  برلیانس 320 محسوب می‌شوند.

طراحی داخلی

یکی از مشکلات عمده خودروهای هاچ بک فضای داخلی و راحتی افراد در خودرو است که خوشبختانه در برلیانس H320  با وجود اینکه یک خودروی کوچک و هاچبک محسوب می‌شود ولی فضای داخلی این خودرو بسیار راحت و جادار طراحی شده، به شکلی که یک خانواده ۴ نفره با یک فضای خوب به‌راحتی می‌توانند در این خودرو مستقر شوند. در بیشتر رقبای این خودرو فضای پشتی کم برای سرنشینان بسیار ناخوشایند است ولی این خودرو را از لحاظ کابین می‌توان بسیاری از رقبای خود را شکست دهد.

هندلینگ و فرمان پذیری

برلیانس 320

یکی از بخش‌های مهم فنی هر خودرو بخش هندلینگ و فرمان‌پذیری آن است. برلیانس H320 در این زمینه به خوبی ظاهر می‌شود. در جاده‌های پر پیچ و خم کنترل فرمان به‌خوبی صورت می‌گیرد و شما بدون کمترین نارضایتی می‌توانید به بهترین نحو ممکن خودروی خود را کنترل کنید. این خودرو در این بخش ما را سرافراز و شگفت‌زده کرد چرا که اکثر خودروهای کم قیمت بازار از مشکل هندلینگ برخوردارند.

آپشن ها و تجهیزات

این چینی خوش خط و خال همانند سایر هموطنان خود از آپشن ها و امکانات خوبی برخوردار است، برلیانس اچ ۳۲۰ با توجه به نوع بدنه باید با رقبای هم‌رده مقایسه شود که انصافا نسبت به بسیاری از این خودروها برتری قابل توجهی دارد.

برلیانس 320

یکی از دلایل این برتری را می‌توان تجهیزات آن دانست که از جمله آنها می‌توان به رینگ 15 اینچی آلومینیومی، شیشه‌های بالابر برقی، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو و باز شدن خودکار قفل درب‌ها هنگام تصادف اشاره کرد. همچنین علاوه‌ بر امکانات ذکر شده، این خودرو تجهیزات دیگری دارد که برخی از آنها مخصوص مدل اتوماتیک است؛ سیستم تهویه مطبوع خودکار، سانروف، سنسور دنده عقب، بسته شدن پنجره‌ها با ریموت، قابلیت تنظیم صندلی راننده در 8 جهت، آینه های جانبی برقی، چراغ مه شکن جلو، سیستم ورود بدون کلید و دکمه استارت، روکش چرمی غربیلک فرمان و دکمه تنظیم صدا نمونه‌ای از این تجهیزات هستند. که البته اختلاف قیمت بالایی با رقبای خود در بازار فروش خودرو دارد.

** جهت دریافت قیمت روز و تحویل فوری و به روز برلیانس در مدل های H320, H330 ,H220 ,H230 و رنگبندی متنوع با امکان فروش نقدی و اقساطی با کارشناسان فروش خودرو تماس برقرار نمائید.

برلیانس  320

ویدئو برلیانس H320

 

 
معرفی به دوستان :
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

مقایسه رنو ساندرو با برلیانس H320 هاچبک های 50 میلیونی به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . اگر به دونبال خرید خودرو 50 میلیونی در بازار هستین حتما یکی از گزینه های شما دو خ ...
  بررسی برلیانس 320  فروش خودرو ، برلیانس H320 یکی از جوان پسند ترین هاچ بک های کشورمان میباشد که طراحی اسپرت و در عین حال ظریفی را دارا میباشد و در کلاس خود جزء با کیفیت ترین خودرو ها به شمار میرود . برلیانس H320 ماشینی است که طراحی و شخصیت مستقلی را دارد البته طراحان برلیان ...
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 همه چیز درباره برلیانس H320 + کاتالوگ مح ...
  ویدئو برلیانس H320 محصول جدید پارس خودرو + کاتالوگ فروش خودرو و قیمت روز خودرو، تحویل به روز محصولات ایران خودرو، سایپا، گروه بهمن،خودرو H۳2۰ محصولی است که با همکاری شرکت برلیانس چین تولید خواهد شد و با توجه به اینکه خطوط تولید آن آماده است. پس از راه اندازی کامل خط تولید، فروش آن آغ ...
  برلیانس H320 خودرو جدید سایپایی ها + تصاویر خودرو جدید سایپایی ها که چند وقتی هست از تولید و عرضه این پلتفرم به بازار سخن به میان اومده برلیانس اچ ۳۲۰ می باشد که از نظر طراحی بدنه تا حدی به نسل اول ب ام و سری یک شباهت ‏دارد(یا به عبارتی کپی برداری شده)،اما به جای پلت فرم دیفرانسیل عقب ...