ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

مزایای گیربکس جدید رنو درایران

10 / 10
از 1 کاربر
 

مزایای گیربکس جدید رنو درایران

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .
فروش خودرو
،رنو پارس نمایندگی رنو در ایران قرار است به زودی از نسل جدید گیربکس های دستی در همه خودروهای رنو که در ایران تولید می شوند استفاده کند. گیربکس JHQ نسل نو گیربکس های دستی در دنیاست و مزایای زیادی نسبت گیربکس JH3 دارد که تا پیش از این در محصولات گذشته مورد استفاده قرار میگرفت.

گیربکس JHQ هم اکنون در ساندرو استپ وی استفاده می شود و قرار است از این به بعد در نسخه های دستی خودروهای تندر90، تندر90 پلاس و ساندرو نیز به کار گرفته شود.

از جمله مزایای این گیربکس ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

طول عمر بیشتر گیربکس

پوسته محفظه دیفرانسیل گیربکس JHQ از نوع بسته است (closed differential housing) بنابراین در صورت آسیب دیدن گردگیر پولوس، روغن گیربکس تخلیه نمی شود و آسیبی متوجه گیربکس نخواهد شد. به زبان ساده تر می توان گفت در مدل جدید نگهداری ساده تر و طول عمر آن بیشتر است.

عملکرد بهتر پدال کلاچ

پدال کلاچ در مدل JHQ به حالت هیدرولیک تبدیل شده است. این موضوع باعث شده طول عمر سیستم پدال کلاچ بیشتر شود و هنگام گرفتن کلاچ، فشار کمتری به پا وارد می شود.

مصرف کمتر روغن گیربکس

مصرف روغن گیربکس در مدل JHQ مقدار قابل توجهی کاهش یافته، به طوری که از 3.4 به 2.3 لیتر رسیده است. این مسئله منجر به کاهش آلایندگی زیست محیطی می شود و برای مصرف کننده نیز صرفه اقتصادی دارد.

تعویض دنده آسانتر

تعویض دنده در گیربکسJHQ از حالت میله اتصال به مدل کابلی تبدیل شده که این امر تعویض دنده را برای راندنده آسانتر می کند.

 
معرفی به دوستان :
mardani : مطالب شما به لحاظ فنی صحیح نیست
1 1
روغن کمتر در گیربکس باعث تولید حرارت بیشتری میشود و خاصیت خنک کنندگی روغن کم میشود . کلاچ هیدرولیک در هوای سرد اصلا کارایی ندارد و قطعات اضافه ای را اتومبیل تحمیل میکند / کلاچ سیمی بسیار خوبتر کار میکند و اصلا اصطحلاک هم ندارد و طول عمر بالایی دارد . نه روغن میخواهد و نه پمپ و نه هواگیری و ............. گردگیر پولس عمری در حدود 15 سال دارد و به نظر بسیار هم کافی و خوب است / البته به شرط استفاده از جنس اصلی تعویض دنده در این اتو مبیل بسیار عالیست و هیچ نیازی به گیربکس با کلاچ نوع دیگری ندارد
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  همه چیز درباره کلاچ خودرو خودرو,فروش خودرو:کلاچ وسیله‌ایست برای انتقال حرکت چرخشی از یک شفت به شفت دیگر. کلاچ در واقع یک وسیله قطع کردن و یا وصل کردن است که در سیستم‌های انتقال نیرو بکار می‌رود. اصولاً در سیستم‌های انتقال نیرو، توان و نیروي تولید شده در موتور براي استف ...
  مقایسه تندر نود با پارس تندر + تصاویر تندر 90 در یک نگاه به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .فروش خودرو ،رنو تندر 90 در واقع یک ماشین اقتصادی ، ساده و ارزشمند میبا ...
  بررسي فني ال نود تندر ۹۰ ، ال ۹۰ و رنو لوگان که هر سه، اسم یک خودرو از محصولات رنوی فرانسه می  باشند به در دو گروه صنعتی ایران خودرو، سایپا (پارس خودرو) تولید و روانه ی بازار مي شود. تشابه فنی نزدیک به صد در صد این خودرو با رنو مگان 1.6 لیتری که در ...