ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

مزایای پژو 207i و دلایل منطقی خرید پژو 207i

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

مزایای پژو 207i و دلایل منطقی خرید پژو 207i

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

در طول تاریخ صنعت خودروی کشورمان، ایرانی‌ها همواره علاقه زیادی به محصولات فرانسوی داشته‌اند. از پژو 504 دوست داشتنی تا ژیان فراموش نشدنی و از زانتیا تا پژو 405، همواره محصولات فرانسوی توانسته با اقبال عمومی مردم ایران روبرو شوند. قصد داریم تا به بررسی مزایا و نقاط قوت پژو 207i پرداخته، دلایلی منطقی برای خریدن آن مطرح کنیم. اگر موافق باشید، قبل از ورود به این بحث، ابتدا نگاهی به تاریخچه این خودرو و این که از کجا می‌آید، بیندازیم.

تاریخچه پژو 207

در اوایل دهه 90 میلادی بود که شرکت پژو تصمیم گرفت یک جانشین مستقیم برای مدل 205 رونمایی نکند. منطق شرکت پژو این بود که در آن دوران، دیگر مدل‌های سوپرمینی محبوبیت چندانی نداشتند و همین موضوع، حاشیه سود آن‌ها را کاهش داده بود. به جای آن، این شرکت بزرگ فرانسوی یک استراتژی جدید و خاص در پیش گرفت و باور داشت مدل سوپرمینی جدید و کوچک 106 (که سال 1991 رونمایی شده بود)، می‌تواند خریداران مدل‌های پایه و نسخه‌های ارزان قیمت 205 را به خود جلب کند. در عین حال، مدل 306 هم که در سال 1993 برای جایگزینی خودروی 309 رونمایی شده بود، نظر خریداران مدل‌های قدرتمند و نسخه‌های گران قیمت این خودرو را می‌تواند جلب نماید.

در میان 106 و 306، پژو امیدوار بود که دیگر نیازی به معرفی جایگزین برای 205 نباشد و مردمی که علاقه مند به خرید آن هستند، به دو مدل کوچک‌تر و بزرگ‌تر 106 و 306 توجه کنند. هرچند، این استراتژی خیلی خوب جواب نداد. با خارج شدن 205 از خط تولید، سوپرمینی های رقیب آن مانند فورد فیستا و فولکس واگن اوضاع بسیار خوبی را تجربه می‌کردند و محبوبیت آن‌ها به شدت افزایش یافت. پژو بدون داشتن مدلی برای این سگمنت بازار، با سرعت بسیار زیادی در حال از دست دادن فروش بود. پژو به شدت نیاز به یک سوپرمینی جدید را احساس کرد، موضوعی که نهایتاً به رونمایی از خودروی 206 در سال 1998 به عنوان جانشینی برای 205 منجر شد. پژو با استخدام شرکت ایتالیایی معروف پنین فارینا، تلاش کرد تا خودروی آن‌ها در سگمنت خود زیباترین مدل باشد.

از آن جایی که شرکت سیتروئن که شریک پژو محسوب می‌شد در این بخش هیچ مدلی در بازار نداشت، پژو مجبور شد تا یک پلت فرم دیفرانسیل کاملاً جدید برای خودروی خود طراحی کند. جالب است بدانید این خودرو تا 12 دسامبر 2006 در بریتانیا و 18 دسامبر 2012 در داخل خاک فرانسه تولید می‌شد. همان طور که می دانید، پژو 206 همچنان در خاک کشورمان و توسط ایران خودرو در خط تولید قرار دارد. پژو 206 همچنین پرفروش‌ترین مدل تاریخ شرکت پژو بریتانیا محسوب می‌شود.

نسخه فیس لیفت پژو 206، ابتدا در تابستان سال 2008، در آمریکای جنوبی رونمایی شد. این مدل، در پاییز همان سال در نسخه‌های سدان و استیشن واگن با نام 207 کامپکت، و در نسخه هاچ بک با نام 207 در کشور چین رونمایی و وارد بازار شد. این مدل، یک سال بعد و در زمستان 2009 در بازار چند کشور اروپایی معرفی شده و توانست فروش نسبتاً خوبی را تجربه کند. برای بازار اروپا فقط مدل هاچ بک آن در نظر گرفته شده بود و با نام 206+ فروخته می‌شد. این خودرو، تا سال 2013 در اروپا، تا زمستان 2017 در آمریکای جنوبی و چین تولید می‌شد.

مدلی که در تابستان 2008 در برزیل رونمایی شد، در واقع نسخه‌ای فیس لیفت از همان پژو 206 بود. پژو برزیل اعلام کرده بود که قصد واردات پژو 207 را به این کشور ندارد و می‌خواهد با اعمال تغییراتی روی 206، به فروش خوبی که آن خودرو داشت ادامه بدهد. تغییرات پژو برزیل روی 206 در بخش فنی بسیار محدود و فقط شامل برخی تغییرات روی سیستم تعلیق و گیربکس می‌شد. ولی از نظر ظاهری، تفاوت‌ها بیشتر بودند و مخصوصاً در قسمت جلو، خودرو بسیار شبیه به مدل 207 اروپایی شده بود.

پس از حضور و فروش موفق در بازارهای آمریکای جنوبی اعم از برزیل، آرژانتین، اروگوئه و همچنین بازارهای اروپا و چین، ایران خودرو که از سال 1381 خط تولید پژو 206 را در ایران داشت، تصمیم گرفت تا آن را با نام پژو 207i وارد خطوط تولید خود و بازار کشورمان بکند. در فاز اولیه تولید، قرار بود ایران خودرو تا پایان سال 1389 تقریباً 5 هزار دستگاه پژو 207i تولید کند و بعدها، این میزان به سالانه 15 تا 20 هزار دستگاه برسد. در پایان سال 1390، تولید پژو 207i در ایران خودرو به دلیل تحریم ایران از سوی شرکت پژو و خروج ناگهانی آن‌ها از همکاری مشترک با ایران خودرو متوقف شد. بعدها در اوایل سال 94 بود که خط تولید پژو 207i دوباره در ایران خودرو شروع به کار کرد. حال که با تاریخچه‌ای کامل از این مدل آشنا شده‌ایم، بیایید نگاهی کوتاه و مختصر هم به معرفی کلی فنی آن داشته باشیم و سپس، به سراغ بررسی دلایل خرید و همچنین نقاط قوت و مزایای این خودرو بپردازیم.

نگاهی کلی به پژو 207

پژو 207i در ایران، به موتور معروف TU5 مجهز شده است. این پیشرانه 4 سیلندر خطی 16 سوپاپ 1.6 لیتری با نسبت تراکم 10.5، 105 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه و 142 نیوتن متر گشتاور در 4 هزار دور در دقیقه تولید می‌کند. این خروجی‌ها در پژو 207i با کمک یک گیربکس 5 دنده دستی یا 4 دنده اتومات، به چرخ‌های جلو ارسال می‌شوند. طبق اعلام ایران خودرو در کاتالوگ این محصول، پژو 207i در نسخه دنده دستی صفر تا صد را قادر است در 11.6 ثانیه پر کند و این عدد، در مدل دنده اتومات به 12.6 ثانیه افزایش پیدا می‌کند. حداکثر سرعت هر دو نسخه یکسان و برابر با 190 کیلومتر بر ساعت می‌شود.

پژو 207i

خودروی پژو 207i با داشتن ابعادی معادل 3900 میلی متر طول، 1680 میلی متر عرض، 1468 میلی متر ارتفاع و 2443 میلی متر طول بین دو محور، در سگمنت هاچ بک‌های کامپکت دسته بندی می‌شود. وزن خالص آن بدون سرنشین، با مخزن سوخت پر و بدون تجهیزات اضافی برابر با 1087 کیلوگرم در مدل دستی و 1113 کیلوگرم در مدل اتومات است. پیشرانه 1.6 لیتری TU5 پژو 207i با استاندارد آلایندگی یورو 4 خود، به ازای هر صد کیلومتر رانندگی در شهر 8.8 لیتر، به ازای هر صد کیلومتر رانندگی در جاده 5.4 لیتر و در سیکل ترکیبی 6.6 لیتر در نسخه دنده دستی بنزین مصرف می‌کند. این اعداد برای مدل مجهز به جعبه دنده اتومات کمی بیشتر بوده و به ترتیب معادل 9.9 لیتر به ازای هر صد کیلومتر در شهر، 5.5 لیتر به ازای هر صد کیلومتر رانندگی در جاده و 7.1 لیتر به صورت ترکیبی است. با توجه به مصرف کمی که پژو 207i دارد، باک 50 لیتری آن کاملاً جوابگوی نیاز شما خواهد بود. صندوق عقب پژو 207i هم 245 لیتر ظرفیت بار دارد.

اکنون، با یک ذهنیت کلی در مورد تاریخچه پژو 207i و همچنین مشخصات فنی کلی آن، دیگر زمان بررسی نقاط قوت، مزایا و محاسن آن و همچنین نگاهی به دلایلی منطقی برای خرید آن فرا رسیده است. قبل از شروع بررسی، باید اشاره کنیم که در نگارش این مقاله، علاوه بر تجربه چند ساعته رانندگی نگارنده به عنوان منتقد خودرو، از نقطه نظرات و تجربیات مالکان آن که تجربه صدها ساعت رانندگی با آن را داشته‌اند هم بهره گرفته شده است. نکته‌ای که ذکر آن هم خالی از لطف نیست این که، موارد مطرح شده در این مقاله، تنها زمانی که جزء دغدغه‌های شما برای خرید یک خودرو باشد برایتان مفید فایده خواهد بود. لطفاً در ادامه مطلب، با ما همراه باشید.

طراحی بدنه جذاب و مدرن

همان گونه که در بخش بررسی تاریخچه کلی پژو 207i اشاره کردیم، این خودرو در واقع فیس لیفت پژو 206 محسوب می‌شود و برخی تغییرات، مخصوصاً در قسمت جلوی آن اتفاق افتاده که اگر موافق هستید، با هم به بررسی آن بپردازیم. به طور کلی، پژو 207i خودرویی زیبا، با یک طراحی شیک و جذاب و با رخی مدرن و دوست داشتنی است. اگرچه این موضوع یک بحث سلیقه‌ای می‌باشد، ولی از نظر ما، کمتر کسی را می‌توان یافت که بتواند روی طراحی آن ایرادی اساسی بگذارد. بدون شک، قسمت جلوی خودرو را می‌توان زیباترین بخش این خودرو از نظر طراحی دانست.

پژو 207

چراغ‌های جلوی بزرگ با طراحی جسورانه‌ای که دارند، جلوه خشن و تهاجمی خاصی به خودرو بخشیده است. لوگوی بسیار بزرگ پژو در جلوپنجره آن، حس و حالی قدرتمند به خودرو داده و در عین حال، طراحی خاص سپر جلو با دریچه‌های هوای بزرگی که روی خود دارد، در کنار دو چراغ مه شکن در دو گوشه سپر پیشرفت طراحی پژو 207i در مقایسه با 206 را بسیار قابل توجه نشان می‌دهد. در کناره‌ها، شاهد حداقل تغییرات در مقایسه با 206 هستیم. شاید اگر طراحی متفاوت چراغ‌های جلو و طراحی نسبتاً تغییر یافته چراغ‌های عقب نبود، تشخیص پژو 207i از کناره‌ها در مقایسه با پژو 206 کاری بسیار سخت می‌شد. قاب آینه‌های این خودرو هم در مقایسه با 206 تغییراتی داشته و ظاهری زیباتر دارد. رینگ‌های 14 اینچ آلومینیومی این خودرو هم ظاهری خوب و نسبتاً ساده دارد. در بخش عقب، باز هم تغییرات به نسبت پژو 206 خیل زیاد نیست. به جز تغییری نسبی در گرافیک چراغ‌های عقب و اضافه شدن دو چراغ مه شکن به روی سپر و دوربین دید عقب، چیز دیگری را نمی‌توان ذکر کرد. در کل، طراحی مدرن و جسورانه پژو 207i موجب شده تا حداقل در میان نسل جوان، این خودرو خریدار بیشتری در مقایسه با مدل‌های رقیب مثل ساندرو و اچ سی کراس داشته باشد.

 تجهیزات، امکانات و آپشن های خوب

با توجه به رده قیمتی که پژو 207i در آن حضور دارد، برای این که این خودرو بتواند در رقابت با انواع رقبای تازه نفس و تا دندان مسلح چینی کم نیاورد، باید در این بخش، عملکرد خوبی از خود نشان دهد. از این رو، ایران خودرو سعی کرده تا با تجهیز پژو 207i به امکانات و تجهیزات به روز و ارائه آپشن های مختلف و متفاوت روی آن، قافیه را به رقبای چینی بازار نبازد.

نمای داخل پژو 207 جدید

از مهم‌ترین مواردی که می‌تواند از تجهیزات، امکانات و آپشن های پژو 207i می‌توان نام برد، شامل مواردی مثل فرمان هیدرولیکی، کلیدهای کنترل روی فرمان (MFC)، سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم مالتی مدیا با صفحه نمایش 7 اینچی لمسی، GPS، DVD، پورت USB، بلندگو درهای جلو و عقب، تیوتر صوتی جلو، بلوتوث، چراغ مه شکن جلو و عقب, قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو، چراغ جدید عقب، چراغ جلو مجهز به چراغ روز، آینه‌های جانبی برقی راهنما دار هم رنگ بدنه، شیشه بالابر برقی درهای جلو و عقب، تریم خاکستری، رینگ و 14 اینچ آلومینیومی، صندلی راننده و سرنشین با قابلیت تنظیم 4 جهت بصورت دستی, پشت سری جلو و عقب قابل تنظیم و کروز کنترل می‌شود.

پیشرانه خوب و کم مصرف

کم‌تر کسی را می‌توان در ایران یافت که این روزها موتور TU5 پژو را نشناسد. این روزها ایران خودرو در رنج گسترده‌ای از محصولات خود از این پیشرانه استفاده کرده و به نوعی می‌توان گفت، موتور مذکور امتحان‌های خود را توانسته به خوبی رد کند. چند وقتی است حتی شنیده شده که ایران خودرو می‌خواهد پژو 301 را هم با این پیشرانه روانه بازار کند. همان گونه که در بخش معرفی فنی خودرو ذکر کردیم، پژو 207i در ایران به این پیشرانه 1.6 لیتری 4 سیلندر خطی 16 سوپاپ با 105 اسب بخار نیرو در 5800 دور در دقیقه و 142 نیوتن متر گشتاور در 4 هزار دور در دقیقه مجهز شده است. این خروجی، برای خودرویی حدوداً 1100 کیلوگرمی بسیار خوب هستند و همین موضوع، شتاب گیری خوبی برای پژو 207i به ارمغان آورده است. از دیگر مزایای اصلی این پیشرانه می‌توان به مصرف سوخت بسیار خوب آن اشاره کرد که در مدل دستی، به ترتیب 8.8، 5.4 و 6.6 در شهر، جاده و حالت ترکیبی بنزین مصرف می‌کند. این اعداد برای مدل اتومات به ترتیب 9.9، 5.5 و 7.1 لیتر در شهر، جاده و سیکل ترکیبی است. البته باید متذکر شد که این اعداد، چون در شرایط آزمایشگاهی ثبت می‌شوند، ممکن است در شرایط رانندگی واقعی شما به اعداد متفاوتی دست پیدا کنید.

ایمنی نسبتاً خوب

در کشور ما، بحث ایمنی خودروها چندان مورد مهمی نزد مردم و مسئولان صنعت خودروی کشورمان نیست، موضوعی که متاسفانه نتیجه آن را در قالب ده‌ها هزار نفر تلفات در جاده‌های کشورمان مشاهده می‌کنیم. گر چه خودروی پژو 207i خود در تست تصادفی شرکت نکرده، ولی مدل اروپایی پژو 207، هم توسط موسسه یوروانکپ و هم توسط موسسه ANCAP استرالیا مورد آزمایش قرار گرفته‌اند. هرچند تفاوت‌هایی میان این دو مدل وجود دارند، ولی تا حدودی می‌توان به آن استناد کرد. پژو 207 در تست یوروانکپ موفق شده در بحث حفاظت از سرنشین بالغ 5 ستاره ایمنی یا 35 امتیاز، در حفاظت از سرنشین کودک 4 ستاره ایمنی یا 37 امتیاز و در بخش حفاظت از عابر پیاده 3 ستاره ایمنی یا 19 امتیاز کسب کند.

پژو 207 جدید

از سویی دیگر، در تست ایمنی موسسه ANCPA استرالیا که سال 2007 برگزار شده، پژو 207 موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شده است. در بحث ایمنی این خودرو، یکی از موارد قابل توجه بدون شک ترمزهای بسیار خوب آن است. ترمزهای محور جلوی پژو 207i از نوع دیسکی خنک شونده است و در محور عقب، این خودرو از ترمزهای دیسکی توپر استفاده می‌کند. موضوعی که در خودروهای داخلی کمتر شاهد آن هستیم. پژو 207i همچنین به سیستم‌های ترمز مختلفی مانند سیستم ضد قفل ABS، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD و سیستم ترمز اضطراری خودکار EBA مجهز شده است. از برخی امکانات و تجهیزات ایمنی و امنیتی آن هم می‌تواند به این موارد اشاره کرد: کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، ایموبلایزر, قفل مرکزی با ریموت، کمربندهای ایمنی سرنشینان جلو 3 نقطه‌ای با قابلیت تنظیم ارتفاع، کمربند سرنشینان عقب 3 نقطه‌ای، صندلی عقب مجهز به ایزوفیکس، سنسور دنده عقب و دوربین دید عقب.

کابین زیبا

در خودروهای مدرن امروزی، به همان میزان که شرکت‌ها به طراحی ظاهری و بدنه خودرو اهمیت می‌دهند، طراحی کابین هم برای آن‌ها بسیار مهم است. موضوعی که معمولاً کمپانی‌های ایرانی اهمیتی برای آن قائل نیستند. در بسیاری از مدل‌های رده‌های قیمتی متفاوت، خودروهایی که در بازار کشورمان حضور دارند، معمولاً از متریال بی کیفیت برای ساخت کابین استفاده می‌کنند. این موضوع به قدری زیاد شده است که نمی‌توان دیگر از آن به عنوان یک ایراد یاد کرد، چرا که تمامی رقبا هم وضعیتی این چنینی دارند. در مورد کابین پژو 207i بسیار می‌توان بحث کرد. بحث در مورد کیفیت ساخت و مواد اولیه به کار رفته را اجازه دهید نگه داریم برای زمان نگارش مطلب معایب و دلایل نخریدن این خودرو و اکنون، فقط به نقاط قوت آن بپردازیم. به عنوان یک مدل فیس لیفت 206، طراحی کابین پژو 207i تغییر چندانی نداشته است. تقریباً می‌توان گفت همان ترکیب و لی اوت اصلی حفظ شده و فقط شاهد پرزرق و برق‌تر شدن کابین هستیم. نقطه عطف این کابین، صفحه نمایش لمسی 7 اینچی تبلت مانند آن می‌باشد که ظاهر خودرو را بسیار زیبا و مدرن کرده است. در زیر این صفحه نمایش شاهد دو دریچه سیستم تهویه مطبوع هستیم و در قسمت پایین‌تر، دکمه‌های کنترل سیستم صوتی و تهویه مطبوع قرار گرفته‌اند. بخش مربوط به سیستم تهویه مطبوع عیناً مشابه پژو 206 تیپ 5 بوده و همین، کمی در ذوق می زند. غربیلک فرمان خودرو هم تغییراتی داشته و شاهد اضافه شدن دکمه‌های کنترل سیستم صوتی، کروز کنترل و تلفن همراه روی آن هستیم. اگر از فضای پای کم سرنشین‌های عقب بگذریم، به طور کلی صندلی‌های پژو 207i خوب بوده و روی آن‌ها احساس ناراحتی نخواهید کرد.

پژو207

شبکه نمایندگی‌های گسترده در سراسر کشور

 خودروهای چینی هرچقدر هم که پرزرق و برق باشند و آپشن ها و امکانات فوق العاده خوبی در اختیار شما قرار بدهند، به دلیل این که معمولاً این خودروها از شبکه نمایندگی‌های خوبی برخوردار نیستند، خریداران خود را با مشکلات زیادی مواجه می‌کنند. داستان ام جی در ایران را که به یاد دارید؟ از سویی دیگر، خودروهایی وطنی مانند پژو 207i که توسط ایران خودرو وارد بازار شده‌اند، به لطف شبکه گسترده نمایندگی‌های این شرکت در سراسر کشور، حداقل از این نظر به هیچ وجه شما را آزار نخواهد داد. تقریباً در تمامی شهرهای کشور نمایندگی‌های ایران خودرو وجود دارند و با خیال راحت، می‌توانید با پژو 207i خود به مسافرت بروید. همچنین، امداد خودرو این شرکت فعالیت بسیار خوبی در سراسر کشور داشته و در شهرهای بزرگی مانند تهران، در صورت خرابی خودرو و تماس با مرکز امداد، در سریع‌ترین زمان ممکن برای رفع مشکل شما نیروهای متخصص ارسال می‌شوند. بسیار ساده بخواهیم بگوییم، در صورت خرید پژو 207i، شاهد مشکلاتی همچون پیدا نشدن قطعات یدکی یا خوابیدن چند هفته‌ای خودرو در نمایندگی به دنبال یک قطعه یدکی معیوب نخواهید بود.

  • جهت دریافت قیمت روز انواع پژو بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

قیمت روز انواع پژو

پژو207

سخن پایانی

به طور کلی، پژو 207i به عنوان یک سوپر مینی خوب بازار ایران، به یک پیشرانه خوب و کم مصرف مجهز است و امکانات و تجهیزات خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد. ایمنی خوب آن در کنار سیستم ترمزی قوی، پژو 207i را به گزینه‌ای بسیار خوب برای خرید در بازار فعلی کشورمان تبدیل کرده است. همچنین اگر به دنبال دردسرهای خرید خودروهای چینی مانند کمبود قطعات، قیمت گران قطعات یدکی و بدنه و همچنین مشکل کمبود مکانیک‌های ماهر مخصوصاً در شهرهای کوچک نیستید، ما خرید پژو 207i را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

 
معرفی به دوستان :
علی :
5 8
جان خودت چقدر پول گرفتی که از این ماشین اینقدر تعریف کنی؟
یاشار : معایب ۲۰۷
0 1
من ۲ سال پژو ۲۰۷ داشتم.مدل ۹۷ بود از قدیمی ها با کرو ز و رینگ آلومینیومی و همه چی .گرفته بودم ۴۲۹۰۰۰۰۰. شاید ماشین‌واقعا شانسی هستش و بعضی هاش خوب درمیان و بعضیهاش بد ولی یه سری ایرادات داره که وقتی میرفتم نمایندگی تو اکثر ماشینها میگفتن هست.مشکلاتی که ماشین من داشت: ۱- کیفیت بد سیم کشی و برق: چون پدال گازش برقی بود بعد یه مدت ارور میداد وگاز نمیخورد .پدال عوض کردیم و هر کاری کردیم درست نشد مجبور شدیم کل سیم کشی ماشین رو عوض کنیم تا درست شه.یه ایرادی داره سیم کشی و برق ماشین‌که نمیتونن پیدا کنن مجبورن سیم کشی رو عوض کنن ۲- بعد یه مدت احتراق ناقص داشت که یه سیلندرش کار‌نمیکرد و هر کاری کردن تو نمایندگی مرکزی هم‌درست نشد که نشد.وقتی حرارت ماشین بالا میرفت خوب کار نمیکرد.فقط تو زمستون و هوای سرد شتابش عالی بود تو ترافیک و گرما ماشین هن میشد واقعا. ۳-کروزش قاطی میکرد و چند بار میزدی عمل نمیکرد یا با تاخیر عمل میکرد.
مهرنوش : نخرید مردم
0 1
مزایاااااا!!؟ مردم در این حد خرفت نشدند دوست عزیز، شما بگو چطور بابت این ضرر هنگفت باید از ایران خودرو شکایت کتیم تا بیشتر از این احمق فرض نشویم؟
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  همه چیز درباره پژو 207 صندوقدار + کاتالوگ و مشخصات فنی به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . شرکت ایران خودرو جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان خود اقدام به عرضه محصول ج ...
  مقایسه پژو 207i اتوماتیک با رنو ساندرو اتوماتیک / پژو 207i بخریم یا رنو ساندرو به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . امروز در فروش خودرو سعی در مقایسه و بررسی 2 خود ...
  مقایسه پژو 207i دستی با پژو 206 تیپ 5 به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . امروز در فروش خودرو سعی در مقایسه و تفاوت های دو خودرو پرطرفدار بازار به خصوص در میان جو ...
  بررسی پژو 207i اتوماتیک به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . به تازگی ایران خودرویی ها پیش فروش پژو 207 اتوماتیک را با تحویل 30 روزه اعلام کردند، اواسط فروردین ماه ...
  مقایسه پژو 207i جدید با دانگ فنگ H30 Cross به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . اگر به دنبال خرید خودرو در رنج 50 میلیون و از محصولات داخلی هستین یکی از گزینه های ...
  معرفی کامل پژو 207 صندوقدار اتوماتیک + تصاویر به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .در طراحي خودرو 207آی صندوقدار از آخرين تكنولوژي هاي روز استفاده شده است.پژو  ...
  مقایسه رنو ساندرو ، برلیانس ، پژو ۲۰۷ + تصاویر به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . یکی از جالب ترین مقایسه ها در رده ۵۰ میلیون بین سه رقیب ۲۰۷ برلیانس و رنو ساندر ...
  مقایسه پژو 207 صندوقدار با پژو 206 صندوقدار به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . ایران خودرو در جدیدترین رونمایی از خودروهای جدید بازار به رونمایی از 207 صندوقدار ...
  همه چیز درباره تقاوت پژو 207 جدید و پژو 207 قدیم + تصاویر به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز انواع پژو و دیگر محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو، پس از توقف تولید پژو 207 در سال 1391 ای ...