ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

مزایای پراید و دلایل منطقی خرید پراید

10 / 10
از 1 کاربر
 

مزایای پراید و دلایل منطقی خرید پراید

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

شاید اگر با تاریخچه پراید آشنا شوید کمی تعچب کنید، پراید در اصل در شرکت مزدا ژاپن با سفارش فورد، شرکت مادر، طراحی شد. نسل اول این خودرو که در سال‌های ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۳ تولید و در ژاپن با نام مزدا ۱۲۱ و در آمریکای شمالی توسط شرکت فورد با نام فورد فستیوا فروش رفت. این مدل همچنین با نام کیا پراید از ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۰ در شرکت کیا موتورز کره جنوبی تولید شد و در سال ۲۰۰۱ خط تولید آن به سایپا فروخته شد.

پراید

شرکت سایپا با ایجاد زنجیره‌ای از قطعه سازان فنی در گروه سایپا و با حمایت از قطعه سازان بخش خصوصی سعی در ساخت داخل نمودن خودروی پراید نمود و آنرا با نامهای نسیم (پراید هاچ بک)، صبا (پراید سدان) و سایپا ۱۳۲ و سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۱۱ و سایپا ۱۴۱ و وانت پراید (سایپا ۱۵۱) در ایران عرضه کرد. پراید را می توان پرفروش ترین خودرو داخلی دانست خودرویی که بسیاری را راننده کرد (آموزشگاه های تعلیم رانندگی) و به واسطه قیمتی که دارد مورد استقبال بخش وسعی از جامعه قرار گرفته است.

کاتالوگ پراید

کاتالوگ پراید 131

لازم به ذکر است خودروهای پراید 131،132،111،151،141 همگی از موتور و گیربکس یکسانی برخوردار هستند و تنها در ظاهر خودرو متفاوت می باشند.

  • قیمت پائین

انواع پراید

ماهم درست همانند شما بر این عقیده هستیم قیمت 20 میلیونی برای پراید زیاد است اما روند تولید و فروش خودرو داخلی این قیمت را برای پراید به وجود آورده است اما هرچه که باشد ارزان‌ترین اتومبیل سطح خانوادگی در کشور به حساب می‌آید و البته دست دوم‌های آن قیمت پایین‌تری نیز دارند که با حساب بانکی بسیاری از افراد جامعه همخوانی دارد و این قیمت باعث شده که بسیاری از افراد به سراغ این خودرو بروند. و طرح های فروش اقساطی پراید نیز یکی از دلایل استقبال از این خودرو می باشد.

  • استهلاک پائین

شاید جالب باشد بدانید بسیاری از قطعات پراید به لطف تولید در داخل و داخلی سازی به رقم کاهش کیفیت از خودرو پیکان ارزان تر و قابل دسترس تر است به طوری که تامین قطعات و هزینه خرید به مراتب کمتر از خودرویی همانند پیکان می باشد. اگر یک پراید صفر را خریداری کنید دو سال از خدمات پس از فروش سایپا بهره خواهید بود و در این مدت هیچ مشکلی در خصوص هزینه نخواهید داشت.

  • هزینه نگهداری و تعمیرات کم

پراید 131

پراید در کنار قیمت پایین، هزینه نگهداری پایینی نیز دارد و اگر خودرو شما به مشکل بر بخورد زیاد به فشار مالی نخواهید افتاد و هزینه قطعات این خودرو تقریبا نصف اتومبیل‌های متداول دیگر ایران است. علاوه بر قیمت پایین قطعات، دسترسی به آ‌ن‌ها نیز ساده است و تقریبا در هر فروشگاهی می‌توانید قطعات مورد نیاز خودرو خود را پیدا کنید. به دلیل قیمت پایین این خودرو، هزینه‌های بیمه‌ای آن نیز پایین هستند و در کل پراید فشار زیادی به جیب شما وارد نخواهد کرد. و گزینه مناسبی برای انتخاب های شهری و خانواده های کم درآمد جامعه است.

  • خودرو خانم ها و آقایان

پراید

شاید بتوان گفت پراید نیز جز خودرو‌هایی‌ست که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب است و حتی برای جوانان نیز جذابیت خاص خود را دارد و برخلاف خودرو‌هایی نظیر سمند و پژو پارس که ظاهری مردانه دارند، پراید همه پسند است. (حتما سایپا هم با اشراف بر این موضوع تولید آن را متوقف نمی‌کند! الله اعلم)

  • مصرف سوخت کم

نمی‌شود پراید را کم مصرف‌ترین خودرو داخلی به حساب آورد اما در خصوص مصرف سوخت عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد و همین موضوع نیز باعث استقبال مشتریان آن شده است و پراید برای مصارف درون شهری مناسب به نظر می‌رسد.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی در بیان دلایل و مزایای پراید شد و با اذن اینکه از نواقص و ایرادات این خودرو از دید ایمنی و بدنه و تکنولوژی تولید آگاه هستیم، اما با توجه شرایط تولید خودرو در داخل و رقبایی بی کیفیت تر همانند MVM 110 و ... و قیمت نا معقول خودروها در کشور پراید خودرویی مناسب به جهت استفاده در شهر و هزینه های نگهداری و تعمیر خودرو است، پس اگر به دنبال خودرویی به نسبت کم مصرف و کم استهلاک با بازار فروش و تامین قطعات عالی هستین بی شک پراید در مدل های مختلف می تواند نیاز شما را در رنج 20 میلیون پاسخ دهد و یکی از بهترین انتخاب ها در این رنج است. البته مدت زمان زیادی است که قرار است جایگزینی برای پراید معرفی گردد و تولید این خودرو متوقف شود خودروهایی همانند رنو کوئید، چانگان بنی و... اما هنوز هیچ خبر موثقی ار توقف تولید پراید و عرضه خودرو جایگزین نیست و با توجه به شرایط خودروسازان عرضه خودرو جدید در این رنج قیمت کمی بعید است.

  • جهت دریافت قیمت روز پراید131 بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

قیمت روز انواع پراید

پراید131

**جهت دریافت قیمت روز انواع پراید در مدل های 131،132،111،151 با طرح های مختلف فروش اعم از نقدی و شرایطی با زمان تحویل فوری و به روز با کارشناسان فروش خودرو تماس برقرار نمائید.

ویدئو رنو کوئید یکی از احتمالات جایگزین پراید

 

 
معرفی به دوستان :
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  پراید 111 بهتر است یا ام وی ام 110 ؟ به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز انواع پراید با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . اگر آمار و ارقام را دنبال کنید، در می یابید که قشر عظیمی از خریداران خودرو در ایران ب ...
  مقایسه تیبا و پراید خودروی پراید در سالهای بعد از پیکان همواره به عنوان پرفروش ترین خودرو داخلی مطرح  بوده است؛ خودرویی که نمونه‌های تمام‌کره‌ای آن از اواخر دهه‌ هفتاد در خیابان‌های ایران به حرکت درآمدند و از اوایل دهه‌ هشتاد نیز خط تولید آن در ...
  وانت پراید 151 فروش خودرو ،وانت 151 محصولي از پلتفرم x100 است كه در گروه خودروهاي تجاري سايپا قرار دارد. وانت سایپا 151، با موتور جدید یورو4 توانی معادل 71 اسب‌بخار تولید می‌کند. اين خودرو محصولي كارا براي حمل و نقل هاي سبك شهري تا سقف 500 كيلوگرم محسوب مي شود و با توجه به امكا ...