ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

مزایای هایما S7 و دلایل منطقی برای خرید هایما S7

10 / 10
از 1 کاربر
 

مزایای هایما S7 و دلایل منطقی برای خرید هایما S7

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

بعد از لغو تحریم ها زمانی که همه منتظر خودروهای اروپایی بودن و مشارکت آنها با خودروسازان داخلی، اما جاده مخصوصی ها برای اینکه از غافله رقابت با دگر وارد کننده های چینی و خودروهای ارزان عقب نمانند همکاری خود را جهت وارد کردن محصولات هایما به بازار فروش خودرو آغاز کردند، شرکت چینی هایما در سال 1992 میلادی تاسیس شده است و همکار جدی شرکت مزدا موتور ژاپن محسوب می‌شود که البته سهم مزدا موتور در سال 2006 به دیگر خودروساز چین یعنی FAW منتقل شد. ایران خودرو برای کسب سهم بیشتری از بازار و تب بالای خرید شاسی بلندها با این شرکت چینی وارد همکاری شده است تا خودرو هایما اس7 را به بازار کشور عرضه کند. خودرو هایما اس7 که به‌گونه‌ای از نتایج همکاری مزدا و هایما بوده و بر روی پلتفروم مزدا CX-7 بنا شده است توسط ایران‌خودرو در خط تولید خراسان تولید می‌شود.

کاتالوگ هایما اس7

کاتالوگ هایما اس7

  • ظاهر زیبا و ابعاد مناسب

هایما S7 یک شاسی بلند دیفرانسیل جلو بوده که با 4498 میلی‌متر طول و 1830 میلی‌متر عرض یک خودروی مناسب برای خانواده‌ها است. این خودرو در خط تولید خراسان تولید می‌شود، جایی که یکی از با کیفیت‌ترین خودروهای چندسال گذشته کشور یعنی سوزوکی گرند ویتارا را تولید کرده است.

هایما S7

طراحی جلوی ماشین زیبا و جذاب است. لوگوی هایما با خطوط افقی جلو پنجره هماهنگی خوبی دارد وچراغ‌های مه شکن نیز حالت اسپرتی به خودرو بخشیده است. دو وجه کناری هایما دارای خطوط موزونی است که حالت زیبایی را موجب شده و می‌توان به این طراحی نمره قبولی داد. نمای پشتی خودرو شبیه به طراحی‌های خودروهای آلمانی است و البته زیبا و جذاب ارزیابی می‌شود. به‌طور کلی هایما را می توان یک خودروی زیبا ارزیابی کرد که چهره‌ی تکراری و خسته کننده‌ای نخواهد داشت و البته در کنار ابعاد مناسب می‌تواند یکی از ملاک‌های خرید این خودرو باشد.

  • گیربکس اتوماتیک ساخت شرکتPOWERTECH کره

هایما S7 اتومات

این خودرو دارای دو مدل دستی و اتوماتیک است که البته مدل اتوماتیک از امکانات نسبتا بیشتری نیز برخوردار است. گیربکس اتوماتیک هایما اس7 ساخت کشور کره بوده و در تست‌های اولیه نیز عملکرد نرم و مناسبی داشته است و می‌تواند برای دوستداران خودروهای اتوماتیک یک فاکتور مهم برای خرید محسوب شود. سیستم کامپیوتر خودرو اجازه نمی‌دهد فشار زیادی به موتور وارد شود و دنده‌ها نرم و روان عوض می‌شوند و این امر باعث می‌شود که استهلاک و خرابی موتور و گیربکس کاهش یابد.

  • ایمنی

هایما اس 7

هایما اس7 دارای ایمنی و تجهیزات مناسبی است. ترمزهای این خودرو در هر 4چرخ دیسکی و از نوع ABS بوده و دارای سیستم‌های EBD و BAS است. همچنین این شاسی بلند از سیستم‌های کنترل کشش (TCS)، سیستم پایداری الکترونیکی ترمز (ESP) نیز برخوردار است. اس7 از تجهیزاتی مانند 4 کیسه هوا شامل کیسه هوای جانبی، سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر)، سیستم هشدار باد لاستیک‌ها (TPMS)، قفل خودکار حساس به سرعت، کمربند سه نقطه‌ای، دوربین دید عقب، آینه وسط با قابلیت نمایش فاصله عقب تا مانع و نمایش میزان باد لاستیک‌ها بهره می‌برد. تجهیزات ایمنی هایما اس7 مطلوب ارزیابی می‌شود و می‌تواند یکی از فاکتورهای مشتریان برای خرید این خودرو باشد. مساله مهمی که در خرید خودروهای چینی می تواند یکی از فاکتورهای اصلی باشد.

  • نمایندگی و خدمات پس از فروش

یکی از مسائل مهم در خودروهای وارداتی و جدید سیستم وارانتی و تامین قطعات خودرو است هایما به واسطه تولید در ایران خودرو شرکتی که دارای نمایندگی‌های بسیاری در سراسر کشور است و خدمات نسبتا بهتری را در مقایسه با کرمان‌ موتور و سایر شرکت‌های داخلی ارائه می‌کند. خدمات پس از فروش مناسب و تعدد نمایندگی‌ها می‌تواند در کنار سایر فاکتورهای موجود، مشتریان را به خرید هایما ترغیب کند. این در حالی است که ایران خودرویی ها شرایط فروش اقساطی و متنوعی برای فروش هایما در نظر گرفته اند.

  • امکانات و مصرف سوخت مناسب

با توجه به شرایط روز و افزایش قیمت حامل های انرژی یکی از فاکتورهای انتخاب خودرو مصرف سوخت می باشد، مصرف ترکیبی هایما در هر 100 کیلومتر 8.1 لیتر اعلام شده است که برای یک شاسی بلند با وزن 1510 کیلوگرم تقریبا مناسب به نظر می‌رسد.

هایما

اس7 یک خودروی نسبتا با امکانات است و از تجهیزاتی مانند سیستم تنظیم صندلی راننده در 8 جهت، صندلی‌های چرمی دو رنگ، روکش فرمان چرم، گرم کن صندلی‌های جلو، سانروف برقی، رینگ‌های 16 اینچ آلومینیومی در مدل دستی و 17 اینچ در مدل اتوماتیک، سیستم استارت/استاپ در مدل دستی، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای در مدل اتوماتیک، اسپویلر، کامپیوتر سفری، صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی، فرمان برقی، موبایل هندزفری و کروز کنترل (در مدل اتوماتیک) بهره می‌برد.این امکانات در کنار مصرف سوخت مناسب، که از اهمیت ویژه‌ای هم برخوردار است، می‌تواند نقطه قوت دیگری برای اس7 باشد و توجه خریداران را بیشتر به خود جلب کند. و به تازگی نیز ایران خودرویی ها مدل توربو این خودرو را با موتور و کمی تغییرات در ظاهر خودرو عرضه کرده است.

نتیجه گیری

هایما اس7

اگر به دنبال خرید خودرو شاسی بلند تک دیفرانسیل هستین هایما S7 یکی از گزینه های اصلی شما می تواند باشد، در حالی که رقابت بالایی بین خودروسازان برای بازر خودروهای شاسی بلند زیر 100 میلیون در بازار داخلی داغ است و هایما رقبایی همانند چانگان CS35،جک S5، ام وی ام X33 New، سانگ یانگ تیوولی، هاوال H2 ، و جیلی Emgrand X7 را نام برد که در بازار شاسی بلند‌های زیر 100 میلیون تومان رقابت نزدیکی دارند. و این درحالی است که ایران خودرویی ها از رقبای خود به واسطه تامین قطعات قوی تر عمل کرده اند.

**جهت دریافت قیمت روز هایما S7  اتوماتیک و دنده ای و نیز هایما S7 توربو در رنگبندی متنوع با زمان تحویل فوری و به روز با کارشناسان فروش خودرو تماس برقرار نمائید.

  • جهت دریافت قیمت روز هایماS7 بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

قیمت روز انواع هایما

هایما S7

ویدئو هایما S7

 

 
معرفی به دوستان :
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  مزایای دنا و دلایل منطقی برای خرید دنا به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . خودرو ملی یا همان دنا که در همان ابتدا عرضه به بازار فروش خودرو در سر قیمت گذاری آن با شو ...
  مقایسه هایما S7 معمولی با هایما S7 توربو شارژ به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .ایران خودرویی ها برای جدال در بین شاسی بلندها و تب بالای خرید کراس اوور ها در میان م ...
  مقایسه هایما توربو باسراتو سایپا به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .در مدت نچندان دور گزینه های 90 میلیونی برتری به جزء خودروهای چینی برای خرید وجود داشت اما در حا ...
  مقایسه هایما توربو با سراتو سایپا + تصاویربه خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . در رنج قیمت حدود 90 میلیون تومان ماشین های زیادی پیش روی ما قرار دارد ولی ما امروز قص ...
  نقد و بررسی هایما S7  و H30 کراس + تصاویر  به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز H30 کراس و انواع هایما با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو ، هایما S7  یک خودرو شاسی بلند ج ...
  بررسی و تجربه سواری هایما S7 + تصاویر فروش خودرو، تب خودروهای شاسی بلند در ایران داغ داغ است، واقعیت این است که واردکنندگان خودرو و خودروسازان ایرانی به این مساله پی برده و تلاش‌شان را روی این کلاس خودرویی، یعنی شاسی‌بلندها متمرکز کرده‌اند. بدیهی است که با قیمت‌های پای ...
  ویدئو هایما S7 شاسی بلند جدید ایران خودرو فروش خودرو، ایران خودرویی ها برای آنکه از رقیب خود در ماشین های چینی عقب نماند به سراغ یکی از خودروسازان چینی به نام هایما رفتند، محصول شاسی بلند این خودروساز چینی هایما s7 نام دارد، هايما S7 يك خودرو شاسي بلند  جديد، با ظاهر و تجهيزات مناسب ...