ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

مزایای هایما S5 و 6 دلیل برای خرید هایما اس5

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

مزایای هایما S5 و 6 دلیل برای خرید هایما اس5

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

در حالی که هر روز شاهد اثر بیشتر تخریم ها بر روی خودروسازان داخلی هستیم و روند  عدم واردات خودروها با برند های مطرح جهان به بازار خودرو ایران هستیم هر روز شاهد عرضه خودرو چینی جدید به بازار هستیم و بازار خودروی ایران چند سالی است که جولان گاه شرکت‌های مختلف چینی شده است. این روزها شاهد حضور مدل‌های مختلفی چینی، از سدان و هاچ بک گرفته تا شاسی بلندها و حتی پیکاپ ها هستیم که توانسته بخش اعظمی از فروش بازار کشورمان را به خود اختصاص دهند. بررسی این که چرا به این میزان از مدل‌های چینی در ایران استقبال شد خود به مطلبی جداگانه نیاز دارد، ولی به طور کلی، طراحی جذاب، آپشن های خوب و قیمت مناسب را می‌توان سه مؤلفه اصلی موفقیت چشم گیر چینی‌ها در بازار این معرفی کرد. و این در حالی اتفاق افتاده است که خودروهای قدیمی دیگر هیچ جذابیتی چه از دید کیفیت و چه از دید قیمتی برای خریداران خود ندارد.

ایران خودرویی ها با شریک تازه وارد خود هایما چند سالی است که وارد بازار ایران شده اند. مقر اصلی شرکت هایما که زیرمجموعه گروه فاو محسوب می‌شود، در استان هاینان واقع شده و انواع خودروهای سواری و ون را تحت برند هایما در بازار چین و بازارهای مختلف جهانی می‌فروشد. جالب است بدانید هایما در سال 1992 به عنوان یک شرکت جوینت ونچر بین مزدا و دولت محلی هاینان تأسیس شد و ابتدا، به تولید انواع مدل‌های مزدا برای بازار چین می‌پرداخت. در سال 2006، گروه خودروسازی فاو سهام مزدا را خریداری کرد. البته، هنوز هم بسیاری از مدل‌های این شرکت از تکنولوژی‌های مزدا استفاده می‌کنند. این روند رو به رشدی است که اکثر خودروسازان چینی در پیش گرفته اند یعنی همکاری و تولید با خودروسازان معروف و برتر جهان که خود باعث رشد و پیشرفت خودروسازی این کشور گردیده است.

زمانی که تب خرید شاسی بلند ها در میان مردم بالا رفت داستان ورود هایما به ایران  آغاز شد. زمانی که اعلام شد، ایران خودرو قصد دارد شاسی بلند اس 7 این شرکت را، وارد خطوط تولید خود کند. بعد از چند سال حضور در بازار، اس 7 توانست با استقبال خوبی مواجه شود و همین، انگیزه‌ای شد تا ایران خودرو، به فکر وارد کردن مدل هایما اس 5، که برادر کوچک‌تر اس 7 محسوب می‌شود بیفتد. هایما اس 5 از اواخر پاییز سال 96 به صورت انبوه در ایران خودرو خراسان تولید می‌شود در همین مدت کم حضور در بازار، داستان‌ها و حواشی بسیاری داشته است. خودرویی که در نخستین نمایشگاه خودرویی در چین توانست به کسب مقام اول در طراحی برسد.

جهت دریافت قیمت روز خودرو هایما S5 بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

قیمت روز انواع هایما

هایما S5

امروز در فروش خودرو تصمیم گرفته‌ایم خودرو هایما S5 ایران خودرو را برای شما به صورت تخصصی بررسی کرده و به بیان مزایا و همچنین، دلایلی برای خرید آن بپردازیم. در نگارش این مطلب، سعی کرده‌ایم تا از نقطه نظرات مالکان این خودرو، که گاها تناقض‌هایی هم بین آن‌ها دیده می‌شود استفاده کنیم تا با ارائه یک مطلب کامل، شما را بتوانیم در بحث خرید این شاسی بلند چینی بازار ایران، یاری کرده باشیم. قبل از پرداختن به بررسی مزایا و نقاط قوت، بهتر است یک معرفی کوتاه از این خودرو خدمت شما ارائه کنیم. تا شما از دید فنی و تخصصی نیز با این کراس اوور جمع و جور شهری نیز آشنا شوید.

هایما اس 5، یک کراس آور کامپکت چینی است که به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر خطی توربو، با 161 اسب بخار نیرو و 223 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است. این خودرو حداکثر نیروی خود را در دور موتور شش هزار دور در دقیقه و بیشینه گشتاورش را بین 1800 تا 4 هزار دور در دقیقه در اختیار راننده قرار می‌دهد. به کمک یک گیربکس CVT، هایما اس 5 خروجی‌های خود را به چرخ‌های جلو ارسال می‌کند. پیشرانه مذکور، استاندارد آلایندگی یورو 5 داشته و به صورت ترکیبی، در هر صد کیلومتر 8 لیتر بنزین مصرف می‌کند. که خود در این شرایط حامل های انرژی نقطه مثبتی در کارنامه هایما اس5 می باشد.

هایما S5

از دید ابعاد و اندازه این خودرو با داشتن ابعاد بدنه‌ای برابر با 4358 میلی متر طول، 1823 میلی متر عرض و 1630 میلی متر ارتفاع، در سگمنت کراس اورهای کامپکت جای می‌گیرد که کلاس و دسته بندی جدیدی برای خودروهای جهان می باشد. هایما اس 5، مانند دیگر هم وطن‌های خود، از تجهیزات، امکانات و آپشن های بسیار خوبی بهره می‌برد که در بخش مربوطه، به طور کامل به آن‌ها خواهیم پرداخت. که این امکانات از نقاط مهم در خودروهای چینی می باشد که همیشه مورد توجه آنها قرار گرفته است.

با اطلاعات بالا و یک ذهنیت کلی در مورد این خودرو، اگر موافق هستید، بیایید به بررسی دقیق و تخصصی مزایا و نقاط قوت هایما S5 بپردازیم . نکته‌ای که گفتنش اینجا خالی از لطف نیست این که، موارد مطرح شده در این مطلب، در صورتی که جزء اولویت‌های شما برای خرید یک خودرو باشد، بسیار به کار شما خواهند آمد. به همین دلیل، ممکن است بعضی افراد با موارد مطرح شده در این مطلب به عنوان مزایای هایما اس 5 موافق نباشند. در نگارش این مطلب، سعی کرده‌ایم کاملاً بی طرفانه و بدون جانبداری از این خودرو، صرفاً به بررسی نقاط قوت آن بپردازیم. لطفاً در ادامه مطلب، با ما همراه باشید. و در صورتی که شما تجربه دیگر چه مثبت و چه منفی دارید با دیگران به اشتراک بگذارید.

1 – پیشرانه قوی

با روند رو به رشد تکنولوژی در خودروسازی دیگر خبری از موتورهای پرحجم نیست و اکثر خودروسازان به دنبال طراحی موتورهایی کم حجم و کم مصرف و استفاده از توربو شارژر ها می باشند. هایما اس 5 از یک موتور 4 سیلندر خطی 1.5 لیتری توربو 16 سوپاپ با 161 اسب بخار نیرو و 223 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد که با توجه به سگمنتی که در آن حضور دارد، می‌توان موتور خودرو را اصلی‌ترین نقطه قوت آن معرفی کرد. مثلاً اگر جک اس 3 را به عنوان یکی از رقبای هایما اس 5 در نظر بگیریم، موتور 107 اسب بخاری آن حرفی برای گفتن در برابر هایما نخواهد داشت. همان طور که قبل‌تر اشاره کردیم، حداکثر گشتاور 223 نیوتن متری این خودرو از دور موتور 1800 دور در دقیقه در اختیار راننده قرار می‌گیرد که روی شتاب گیری خودرو می‌تواند تأثیر به سزایی داشته باشد. البته، این پیشرانه بدون ایراد هم نیست و قطعاً در مقاله دلایل نخریدن هایما اس 5، به آن‌ها خواهیم پرداخت. که خود نیز جای بحث و تامل دارد.

کاتالوگ هایما S5

کاتالوگ هایما S5

2 – طراحی ظاهری زیبا

چینی ها که دست طولانی در کپی کردن از خودروهای مطرح دارند، یکی از نقاط قوت اصلی خودروهای چینی در بازار ایران، طراحی بدنه زیبا و جذابی است. هایما S5 هم از این قاعده مستثنی نیست و شاید به سختی بتوان، روی طراحی جذاب و مدرن آن ایراد گذاشت. قوی‌ترین بخش طراحی بدنه این خودرو بدون شک، قسمت جلوی آن است. چراغ‌های جلوی بزرگ هایما اس 5، با یک طراحی زیبا حالتی خشن و تهاجمی به خودرو داده و این موضوع را، کاپوت عضلانی آن تشدید کرده است. جلوپنجره کرومی با پس زمینه توری مشکی که لوگوی هایما در اندازه‌ای بزرگ روی آن قرار گرفته هم به خوبی با سایر بخش‌های طراحی جلوی خودرو هماهنگی دارد. سپر دو تکه و دریچه ورودی هوای زیر آن که وظیفه تأمین هوای مورد نیاز توربوی خودرو را به عهده دارد، بسیار زیبا هستند. از دیگر موارد قابل توجه این بخش می‌توانیم به چراغ‌های مه شکن و دیلایت آن اشاره کنیم که طراحی خاص و متفاوتی دارند. بیایید به کناره‌ها بپردازیم. بدون شک، طراحان هایما در این قسمت می‌توانستند عملکرد بسیار بهتری داشته باشند. یک خط طراحی بلند که از چراغ عقب شروع شده و با عبور از میان دستگیره درب‌ها، زیر آینه بغل پایین می‌رود و دوباره به عقب برمی گردد از نظر ما، با آن حالت تو رفتگی که ایجاد نموده، ظاهر خودرو را در بخش کناری زشت کرده است. نمونه چنین خطوط طراحی را شاید روی خودروهای دیگر نتوانید پیدا کنید! نهایتاً، به بخش عقب خودرو می‌رسیم که باز هم باید کار طراحان هایما را تحسین کرد. سقف شیب دار رو به عقب، در کنار طراحی گرد قسمت پایینی پنجره عقب و خطی که زیر آن قرار گرفته و چراغ‌ها را به هم متصل کرده، شاید بتوان گفت هایما اس 5 را در بخش طراحی عقب، به زیباترین شاسی بلند چینی بازار ایران تبدیل کرده است. طراحی زیبا و جذاب چراغ‌های دو تکه‌ای و سپر مشکی آن، زیبایی‌های بخش عقب خودرو را دو چندان کرده است.

هایماS5

3 - تجهیزات، امکانات و آپشن های خوب

این مورد یکی از مزایای همیشگی خودروهای چینی بازار ایران محسوب می‌شود. شاید، بررسی برخی از قابل توجه ترین این امکانات، تجهیزات و آپشن ها بتواند بیشتر به کار شما خواننده محترم بیاید. هایما اس 5 در دو بخش ایمنی و رفاهی به تجهیزات و آپشن های مختلفی مجهز است که، امکانات ایمنی آن را در بخش مربوط به خود کامل توضیح خواهیم داد. اما از نظر امکانات رفاهی، از مهم‌ترین تجهیزات این خودرو می‌توان به مواردی مانند صندلی برقی راننده قابل تنظیم در شش جهت، صندلی برقی سرنشین قابل تنظیم در چهار جهت، سان روف برقی، سیستم تهویه مطبوع اتومات با قابلیت نمایش دمای بیرون و داخل کابین، استارت دکمه، سیستم ورود بدون کلید، فرمان چرمی با کلیدهای کنترلی مختلف، صندلی عقب 2 تکه برای استفاده بهینه از فضای کابین، چراغ‌های جلو قابل تنظیم از داخل کابین، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 7 اینچ، قابلیت تنظیم صدای سیستم صوتی با توجه به سرعت خودرو و چند مورد دیگر اشاره کرد.

هایماS5

4 – کابین فوق العاده جذاب

بعد از طراحی بدنه، به نظر ما دومین نقطه قوت اصلی هایما S5 کابین بسیار زیبا و فوق العاده متفاوت آن در مقایسه با سایر خودروهای بازار است. بدون شک موردی که در اولین ورودتان به داخل کابین بیشتر از همه جلب توجه می‌کند طراحی بسیار زیبا و متفاوت کنسول مرکزی است. صفحه نمایش قرار گرفته در بالای کنسول مرکزی، در کنار دو دریچه هوای زیر آن و دکمه‌های کنترلی پایین‌تر هماهنگی بسیار خوبی با هم دارند و واقعاً باید به طراحان هایما برای کار فوق العاده ای که داخل کابین هایما اس 5 انجام داده‌اند تبریک گفت. طراحی فرمان چرمی خودرو اگر چه کمی قدیمی به نظر می‌رسد، ولی هماهنگی خوبی با فضای کابین دارد و نمی‌توان ایرادی روی آن گذاشت. طراحی صفحه کیلومتر و آمپرها هم فوق العاده جذاب و زیبا بوده و حس و حال نشستن پشت فرمان یک خودروی مدرن را به راننده می‌دهد. چیزی که در خودروهای داخلی به امری فراموش شده تبدیل شده است.

5 – خودرو ایمن

برخلاف برخی از خودروهای چینی بازار ایران که خبری از تست‌های تصادف آن‌ها در اینترنت نیست، هایما S5 در سال 2012، در تست تصادف موسسه سی انکپ (موسسه تست ایمنی چین) توانسته 5 ستاره ایمنی را به خود اختصاص دهد. این خودرو در بخش تصادف شاخ به شاخ 15.32 از 18، در تصادف با جسم سخت از قسمت پایینی بخش جلو 15.2 از 18، در تست تصادف از کناره 18 از 18 و در تست تصادف شلاقی سرنشین 4 از 4 نمره را توانسته به خود اختصاص دهد. که خود یکی از مهمترین نقاط قوت این خودرو می باشد. از سوی دیگر، هایما S5 به امکانات و تجهیزات ایمنی بسیار خوبی مجهز است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مواردی مانند شش ایربگ راننده، سرنشین، جانبی و پرده‌ای، ترمز ضدقفل، سیستم توزیع متعادل نیروی ترمز EBD، سیستم کمکی ترمز BAS، سیستم کمکی حرکت در سربالایی HSA، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESP، سیستم کنترل کشش TCS، کروز کنترل، کمربندهای ایمنی جلوی پیش کشنده، کمربندهای ایمنی عقب سه نقطه‌ای، قطع خودکار سوخت و باز شدن خودکار درب‌ها هنگام تصادف، آینه‌های جانبی برقی تاشو با گرمکن و راهنما، ایزوفیکس، دوربین 360 درجه، سنسور درب عقب، امکان خروج اضطراری سرنشین از درب عقب و چند مورد دیگر اشاره کرد.

6 – خدمات پس از فروش

هایما اس 5 در ایران توسط گروه صنعتی ایران خودرو مونتاژ می‌شود. ایران خودرو هر ایرادی هم که داشته باشد، از نظر گستردگی شبکه نمایندگی در کشورمان، حرف اول را می زند. موضوعی که می‌تواند یک اطمینان خاطر برای خریداران این خودرو مخصوصاً به هنگام سفر به نقاط مختلف کشورمان محسوب شود. 

سخن پایانی

امروز در فروش خودرو سعی کردیم تا به صورت کامل تمامی مزایا و نقاط قوت هایما S5 را برای شما بررسی کرده و دلایلی برایتان مطرح کنیم که تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم خرید این شاسی بلند زیبای چینی را برای شما آسان‌تر سازد. البته بدون شک این خودرو هم ایرادهایی دارد که در آینده‌ای نزدیک، به بررسی آن‌ها در مطلبی جداگانه خواهیم پرداخت.

اگر در بازار فعلی ایران، در این رنج قیمتی به دنبال خرید یک شاسی بلند چینی با امکانات و آپشن هایی خوب، موتور توربو قوی، امنیت و ایمنی بالا و طراحی ظاهری و کابین زیبا هستید، پیشنهاد ما این است که نیم نگاهی به هایما اس 5 ایران خودرو داشته باشید. اگر هر یک از موارد مطرح شده در این مطلب جزء اولویت‌های شما برای خرید یک خودروی جدید است، بدون شک انتخاب این خودرو می‌تواند تصمیمی عاقلانه و منطقی برای شما باشد.

در پایان، دوست داریم نظر شما عزیزان را در مورد هایما اس 5 و همچنین، موارد مطرح شده در این مطلب به عنوان مزایا و نقاط قوت این خودرو بدانیم. اگر تجربه رانندگی با این خودرو را داشته‌اید یا در حال حاضر، مالک آن هستید، حتماً نظرات خودرو را با ما و دیگر مخاطبان خودرو.NET مطرح نمایید.

 هایماS5

 

 
معرفی به دوستان :
فرزاد : هایما S5
6 0
سلام و تبریک بابت مقاله های به روز و کاملتون الان یه 9 ماهی هست هایما درایم واقعا عالیه تو رنج قیمتی خودش البته ما 150 خردیدم که متاسفانه الان دارن 230 قیمت می دن اما خودرو خوبی هست تشکر
کرم نژاد : قیمت هایما S5
6 1
سلام واقعا بی قایده قیمت این خودرو و کلا تمامی خودروها بالا رفته آخه 230 میلیون؟؟؟؟
بهزاد شکری : مقایسه
1 0
سلام ببخشید هایما اس ۵ بهتر از یا وری تیکو ۵ کدوم یک‌ارزش خرید دارن
مدیریت : مقایسه
1 3
با عرض سلام هر دو خودرویی که ذکر کرده اید دیگر تولید و وارد نمیشوند.اما از لحاظ خدمات پس از فروش و تامین قطعات خودرو هایما از خودرو چری تیگو شرایط بهتری را دارا می باشد.
بهزاد : میخام بخرم ماشین خوبیه
1 2
من ویگو ۵ داشتم اسلا رازی نبودم سر بالایی کم میاره ولی هایما نداشتم میخام بخرم
امیر : هایما
1 0
سلام بنظر شما هایما اس۷ بهتره یا اس۵؟؟
مدیریت : مقایسه هایما
1 1
سلام به غیر از تفاوت های ظاهری که سلیقه ای می باشد ،خودرو هایما s7 دارای موتور قوی تری نسبت به خودرو هایما s5 میباشد.
امیر : هایما اس ٥
0 0
سلام دوستان من الان حدود ٤ ماهه که هایما اس ٥ خریدم...کاملا قبلش هم تحقیق کردم با توجه به اینکه قبلا جک اس ٥ داشتم و هم ماشینهای ایرانخودرو...به نظرم تو این رنج قیمتی و مشخصات فنی و ابعاد قیمتی ...این ماشین خیلی خوبه و داشتنش بدون اغراق و تعصب یه احساس خوبی به آدم میده. ارادتمندم
غلامی : مقایسه هایما با ام وی ام ایکس 22
0 0
سلام، راهنمایی خرید شک نکن هایما ام وی ام نه مشتری داره و نه خدمات و قطعات
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  مقایسه هایما S7 توربو با هایما S5 / هایما S7 توربو بخریم یا هایما S5 به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . امروز در فروش خودرو به بررسی و مقایسه و همچنین تفاوت های ...
  با 75 میلیون هایما S5 توربو بخریم یا جک S5 ؟ به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . بازار داغ فروش خودرو و عرضه جدید محصولات چینی به بازار فروش خودرو در ایران بازار ...
  همه چیز درباره هایما S5 محصول جدید ایران خودرویی ها + مشخصات و ویدئو به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . در حالی که 2 سال از حضور هایما S7 در بازار فروش خودرو می گذ ...
  هایما توربو بخریم یا جک S5 اتومات؟ به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . امروز در فروش خودرو به بررسی دو چینی بلند قامت تک دیفرانسیل در بازار داخلی فروش خودرو می پر ...
  مزایای هایما S7 و دلایل منطقی برای خرید هایما S7 به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . بعد از لغو تحریم ها زمانی که همه منتظر خودروهای اروپایی بودن و مشارکت آنها با خ ...
  مقایسه هایما S7 معمولی با هایما S7 توربو شارژ به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .ایران خودرویی ها برای جدال در بین شاسی بلندها و تب بالای خرید کراس اوور ها در میان م ...
  مقایسه هایما توربو باسراتو سایپا به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .در مدت نچندان دور گزینه های 90 میلیونی برتری به جزء خودروهای چینی برای خرید وجود داشت اما در حا ...
  مقایسه هایما توربو با سراتو سایپا + تصاویربه خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . در رنج قیمت حدود 90 میلیون تومان ماشین های زیادی پیش روی ما قرار دارد ولی ما امروز قص ...
  مقایسه 3 کراس اوور چینی 70 میلیونی اتومات در بازار به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . تب تند خرید کراس اوورها باعث شده تا خودروسازان و نیز واردکنندگان به دنبال ف ...
  نقد و بررسی هایما S7  و H30 کراس + تصاویر  به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز H30 کراس و انواع هایما با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو ، هایما S7  یک خودرو شاسی بلند ج ...
  تست و بررسی جک S5 اتوماتیک در ایران زمانی که ایران خودرویی ها به عرضه هایما به بازار و نیز سایپایی ها با چانگان cs35 و مدیران خودرو با تیگو 5 با خودروهای چینی پا به عرصه و عرضه خودروهای خود به بازار کردند کرمان خودرو از خودرو جک s5 رونمایی کرد.فروش خودرو به نقل از اسب بخار در هفته گذشته ش ...
  بررسی و تجربه سواری هایما S7 + تصاویر فروش خودرو، تب خودروهای شاسی بلند در ایران داغ داغ است، واقعیت این است که واردکنندگان خودرو و خودروسازان ایرانی به این مساله پی برده و تلاش‌شان را روی این کلاس خودرویی، یعنی شاسی‌بلندها متمرکز کرده‌اند. بدیهی است که با قیمت‌های پای ...
  ویدئو هایما S7 شاسی بلند جدید ایران خودرو فروش خودرو، ایران خودرویی ها برای آنکه از رقیب خود در ماشین های چینی عقب نماند به سراغ یکی از خودروسازان چینی به نام هایما رفتند، محصول شاسی بلند این خودروساز چینی هایما s7 نام دارد، هايما S7 يك خودرو شاسي بلند  جديد، با ظاهر و تجهيزات مناسب ...