ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

مزایای برلیانس H330 و دلایل منطقی خرید برلیانس H330

10 / 10
از 1 کاربر
 

مزایای برلیانس H330 و دلایل منطقی خرید برلیانس H330

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

یکی از معایب تحریم ها ورود خودروسازان چینی به کشور بود و این تحریم ها باعث هجوم رنگارنگ خودروهای چینی بی کیفیت به بازار فروش خودرو بود، در این میان یکی از چینی هایی که که کیفیت قابل قبول و نیز مورد استقبال خریداران با ظاهر جذاب شد برلیانس H330 بود، برلیانس شرکت خودروساز نسبتا معروف چین است که به لطف همکاری با آلمانی ها و برند مطرح خودروسازی جهان کمپانی ب‌ام‌و توانسته است محصولاتی با ظاهر و کیفیت خوب به بازار عرضه کند، پارس خودرویی ها که روزگاری به تولید خودروهایی همانند نیسان قشقایی، نیسان ماکسیما، رنو مگان و... می پرداختند مامور تولید و اسمبل این محصول چینی در ایران شدند، برلیانس H330 در دو مدل دستی و اتومات روانه بازار فروش خودرو می گردد در مدل اتوماتیک از آپشن‌هایی نظیر تهویه اتوماتیک، آینه‌های جانبی برقی، سانروف و مه‌شکن نسبت به مدل دستی سود می‌برد.

کاتالوگ برلیانس H330

  • جهت دریافت قیمت روز انواع برلیانس بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

قیمت روز انواع برلیانس

کاتالوگ برلیانس h330

با فروش خودرو همراه باشید تا از تجربیات 12 ساله در زمینه فروش خودرو و خدمات خودرویی در بررسی نقاط ضعف و قدرت خودروها بهره ببرید، در این مقاله به نقاط قوت برلیانس H330 می پردازیم.

  • نمای ظاهری برلیانس H330

برلیانس 330

مشارکت و همکاری با کمپانی بزرگ ب‌ام‌و  همانطور که در بالا گفته شد برای چشم بادامی ها خالی از لطف نبود و همان‌طور که خودتان بهتر آگاهید در طراحی این مدل از نسل اول ب‌ام‌و الهام گرفته شده و با نگاه دقیق‌ به چهره خودرو می‌توان اثرات شریک نامدار برلیانس را مشاهده نمود. در نمای خارجی، آن‌چه که بیش از همه جلب نظر می‌کند جلو پنجره جذاب و چراغ‌های پیشانی خوش ترکیب آن است. طراحی به روز و خطوط بدنه باعث جذابیت و توجه به این سدان چینی می شود.

  • سیستم فرمان برقی برلیانس H330

با پیشرفت تکنولوژی نسل جدید فرمان خودرو یعنی فرمان برقی جایگزین سیستم ها قدیمی شده است یکی از مهمترین خصائص برتر برلیانس نسبت به رقبا، فرمان‌پذیری نرم و مطمئن آن به واسطه فرمان برقی است.

برلیانس H330

در گذر از پیج‌های تند H330 دقیق عکس‌العمل نشان داده و فرمان برقی آن در سرعت‌های کم نرم و در سرعت‌های بالا چسبندگی لازم با جاده را فراهم می‌کند. علاوه بر اینها قابلیت فرمان در حین پارک و خروج عالی است. با توجه به خاصیت فرمان برقی دیگر هیچ توانی از موتور صرف پیچاندن فرمان نمی شود. برای مطالعه مقاله کامل و آشنایی با تمامی مدل های فرمان بر روی متن فوق کلیک نمائید. (فرمان برقی چیست)

  • کابین و نمای داخلی زیبا

برلیانس اچ330

شاید زیبایی خارجی خودرو به داخل انتقال پیدا نکرده است اما وقتی وارد کابین می‌شوید، در وهله نخست رنگ‌بندی گرم کابین جلب توجه و حس آرام‌بخشی را به سرنشینان القا می‌کند. گرچه کابین این خودرو از المان‌های لوکس بی‌بهره است ولی از تجهیزات پایه‌ای خوب و آرگونومی دقیق سود می‌برد. و در مقایسه با رقبا حس خوبی انتقال می دهد.

  • سیستم های ترمز دقیق

در برخی از خودروهای چینی با توجه به عدم تست کیفیت و ایمنی موسسات معتبر داشتن ایمنی بسیار حائض اهمیت است. ترمز‌ها در برلیانس  H330بسیار مناسب و با دارا بودن سیستم‌های پایداری ABS و EBD حتی در زمین‌های خیس و لغزنده بسیار دقیق و قابل اعتماد عمل می‌کند. و می تواند پاسخگو نیاز شما در شرایط مختلف جوی باشد.

  • بازار دست دوم مناسب

برلیانس 330 اتومات

در خودروهای چینی که بازار دست دوم ضعیفی دارن و گاها خودروها با چندین میلیون ضرر به سختی فروش می روند بازار خودرو H330 از معدود خودرو‌ها است که مشتریان نسبتا زیادی را در پشت درب‌های پارس‌خودرو به خود می‌بیند. همان‌طور که خودتان بهتر می‌دانید در ممالک در حال توسعه به خودرو به شکل یک کالای سرمایه‌ای نگاه می‌شود، از این رو اگر شما یک شخص محافظه‌کار و آینده‌نگر هستید و در کنار آن پیش از خرید به فکر فروش خودروی خود هستید، بدون شک برلیانس H330 گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

نتیجه گیری

شما اگر به دنبال خودرویی زیبا و جادار در کنار ایمنی و امکانات مناسب هستید بی شک یکی از گزینه های خرید شما می تواند برلیانس باشد، اما ذکر این نکته که هر خودرویی دارای معایب و مزایایی است در این مقاله به بررسی نقاط قوت این خودرو پرداخته ایم و در فرصت بعد به بررسی نقاط ضعف و معایب این چینی زیبا می پردازیم.

** جهت دریافت قیمت روز برلیانس H330 اتومات و H330 دستی در رنگبندی متنوع و با زمان تحویل فوری و به روز با شرایط نقدی و اقساطی با باز پرداخت متنوع با کارشناسان فروش خودرو در تماس باشین.

برلیانس 330

ویدئو برلیانس H330

 

 
معرفی به دوستان :
علي واحدي : برليانس ٣٣٠
2 0
سلام ممنونم از مقالات كامل به همراه كاتالوگ،توضيحات،ويدئو و تصاوير واقعي گويا همه خودروها جلو شركت و نمايندگي خودتونه امكان بازديد هم دارين ممنونم🙏
فرشاد عسگري : برليانس اچ٣٣٠ اتومات
15 4
به همه بگم اين خودرو عاليه فقط مشكلي تو تأمين قطعات و خدماته كه اونم اميدوارم حل بشه
عشق ماشين : برليانس
5 19
اين چيني ها همچون سرو ته يه كرباسن آشغال
محمود : برلیانس
20 3
ی سر وکله از همه ماشین های داخلی بالاتر و واقعا عالیه
هادی : برلیانس 330
3 13
همه چیز این ماشین خوبه فقط کولرش زیاد خنک نمیکنه سرماش مثل ماشین های جدید داخلی هست مثل پژو و سمند و پراید های جدید ضعیفه
روح الله : برليانس330
16 3
برليانس ها خودروي بسيار مرغوب به صرفه مي باشد و به لحاظ استحلاك كم براي همو طنان عزيزم خيلي بهتر از ماشينهاي اشغال ساخت داخل كه نه داخل كابين و نه شكل ظاهري خوبي هم ندارند بهتره بنده هم يكي از افرادي هستم كه دوست داشتم از توليد داخل حمايت شود ولي به چه قيمت.به قيمت از دست رفتن جواني و يا از دست دادن عزيزان ويا سرمايه زندگي به چه .............مگه كلن با اين همه مرگ ومير چند سال زنده ايم .بيايد عاقلانه تصميم بگيريم.
اسقف : برلیانس
7 2
من ۲ سال این ماشین دارم واقعا ازش راضیم از حق نگذریم ماشین کم خرج کم استهلاک و عالیه
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  مقایسه برلیانس H220با H230 + تصاویر  برلیانس 230 : فروش خودرو ، برلیانس یک کمپانی چینی است که سایپا آن را با ولع خاصی به کشور دعوت کرده و اکنون شاهد محصولات این کمپانی چینی در جاده‌های ایران هستیم. باید قبول کنیم که برلیانس H230 از لحاظ ظاهری زشت نیست و به دلیل طراحی متفاوتش نس ...
  مقایسه دنا و برلیانس h330 + تصاویر اگر دنبال خرید خودرو داخلی و سدانی لوکس  با حدود قیمت 40 تا 56 میلیون هستین یکی از گزینه های احتمالی شما دنا و برلیانس می باشد، البته قیاس این دو خودرو در کنار هم با اختلاف 15 میلیونی در بازار کمی این مقایسه را سخت تر می کند، از طرفی دنا خودرو ملی(ک ...
  بررسی برلیانس 320  فروش خودرو ، برلیانس H320 یکی از جوان پسند ترین هاچ بک های کشورمان میباشد که طراحی اسپرت و در عین حال ظریفی را دارا میباشد و در کلاس خود جزء با کیفیت ترین خودرو ها به شمار میرود . برلیانس H320 ماشینی است که طراحی و شخصیت مستقلی را دارد البته طراحان برلیان ...
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 همه چیز درباره برلیانس H320 + کاتالوگ مح ...
  ویدئو برلیانس H320 محصول جدید پارس خودرو + کاتالوگ فروش خودرو و قیمت روز خودرو، تحویل به روز محصولات ایران خودرو، سایپا، گروه بهمن،خودرو H۳2۰ محصولی است که با همکاری شرکت برلیانس چین تولید خواهد شد و با توجه به اینکه خطوط تولید آن آماده است. پس از راه اندازی کامل خط تولید، فروش آن آغ ...
  ویدئو برلیانس H330 محصول جدید پارس خودرو + کاتالوگ فروش خودرو و قیمت روز خودرو، تحویل به روز محصولات ایران خودرو، سایپا، گروه بهمن،خودرو H۳۳۰محصولی است که با همکاری شرکت برلیانس چین تولید خواهد شد و با توجه به اینکه خطوط تولید آن آماده است. پس از راه اندازی کامل خط تولید، فروش آن آغا ...
  برلیانس H320 خودرو جدید سایپایی ها + تصاویر خودرو جدید سایپایی ها که چند وقتی هست از تولید و عرضه این پلتفرم به بازار سخن به میان اومده برلیانس اچ ۳۲۰ می باشد که از نظر طراحی بدنه تا حدی به نسل اول ب ام و سری یک شباهت ‏دارد(یا به عبارتی کپی برداری شده)،اما به جای پلت فرم دیفرانسیل عقب ...