ورود به سایت

ایمیل  
رمز عبور  
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل  
کد امنیتی بالا :

مزایای اچ30 کراس و دلایل منطقی خرید اچ30 کراس

10 / 10
از 1 کاربر
 

مزایای اچ30 کراس  و دلایل منطقی خرید اچ30 کراس

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

محصول جدید ایران خودرو دانگ فنگ H30 Cross که پیشینه آن به نسل اول سیتروئن الیزه باز می‌گردد، در سال‌های آغازین قرن بیست و یکم سیتروئن تصمیم گرفت که با همکاری دانگ فنگ، یک محصول ارزان‌قیمت و مخصوص بازار چین بر پایه محصولات آن روز خود طراحی کند. حاصل این همکاری، نسل اول سیتروئن الیزه بود که از پلتفرم و متعلقات فنی محصولات آن زمان پژو سیتروئن، از جمله موتور tu5 بهره می برد.امروز قصد داریم در فروش خودرو به سراغ نقاط مثبت اچ سی کراس برویم و کمی درباره آن‌ها بحث کنیم.

کاتالوگ اچ30 کراس

کاتالوگ اچ30 کراس

قیمت مناسب به نسبت رقبا

شاید یکی از بزرگترین محاسن اچ سی کراس قیمت مناسب البته به نسبت سایر خودروهای هم رده خود همانند ساندرو، برلیانس، ام وی ام 315 و ... دانست، رقابت و نبود خودروهای اتومات با توان خرید پائین همیشه در بین محصولات خودروسازان به چشم می خورد. ایران خودرو اچ‌۳۰‌کراس را با قیمت ۴۴ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان عرضه کرده است.

اچ 30 کراس

رقبای این خودرو در بازار ایران محصولاتی مانند رنو ساندرو استپ‌وی با قیمت ۵۲.۵۵۰.۰۰۰ تومان و برلیانس H320 با قیمت ۵۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان هستند. این اختلاف قیمت درحالیست که اچ‌۳۰‌کراس تفاوت زیادی با این خودروها ندارد و در برخی از موارد نیز بهتر ظاهر شده است. اختلاف قیمت ۷ میلیون تومانی، باعث می‌شود ارزش خرید این خودرو بالا برود و معایب آن در دید مردم کمرنگ‌تر شوند. ایران‌خودرو در بخش قیمت‌گذاری اچ۳۰کراس، برخلاف برخی از محصولاتش، خوب عمل کرده است.

طراحی داخلی

h30 cross

شاید جنس داشبورد و کیفیت نچندان مناسب خودروهای چینی از نقاط ضعف این خودروها باشد اما زمانی که آنرا در کنار سایر خودروهای هم رده و حتی گران تر قرار می دهیم می بینیم که به نسبت رقبای موجود در بازار فروش خودرو بهتر است. بخش میانی داشبورد که صفحه نمایش بر روی آن قرار گرفته با ظرافت خوبی نقش‌بندی شده و دکمه‌های سخت‌افزاری نیز در جای مناسب خود قرار دارند. استفاده از بخش‌هایی با پلاستیک براق باعث شده که زیبایی داشبورد و غربیلک فرمان بیشتر شود. صفحه کیلومتر اچ۳۰ کراس نیز از زیبایی خوبی برخوردار است. و می توان به H30 Cross در بخش طراحی داخلی نمره قابل قبولی داد.

تجهیزات داخلی

اچ30 کراس ایران خودرو

شاید بیشترین تمرکز خودروسازان چینی امکانات و تجهیزات خودرو باشد جایی که اچ۳۰ کراس با سطح تجهیزات رفاهی و ایمنی قابل قبولی عرضه شده که در این بخش، یک پله بالاتر از رقبا قرار گیرد. از جمله تجهیزات این خودرو می‌توان به کیسه‌هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، صفحه نمایش لمسی (6.5 اینچی) با قابلیت پخش فایل‌های تصویری و سیستم رهیاب، گرمکن آینه‌های جانبی، روکش چرمی غربیلک فرمان،دکوراتیو طرح متال، استفاده از قطعات کرومی در بدنه، دوربین دید عقب، ایزوفیکس، سانروف و... اشاره کرد.

فضای بار

اچ سی کراس

یکی از مهمترین آیتم ها در انتخاب خودروها فضای بار و صندوق خودروهاس در خودروها کمبود فضای صندوق عقب یک ضعف محسوب می‌شود که بسیاری از خانواده‌ها را از خرید برخی از محصولات منصرف می‌کند. اگر شما از آن قشر جامعه هستید که وسایل زیادی را با خودروی خود حمل می‌کنید، فضای ۴۱۷ لیتری در حالت عادی و 1137 لیتری در صورت تا کردن صندلی عقب، برای شما بسیار مناسب خواهد بود. و همچنین فضای داخل کابین نیز به خوبی نیازهای یه خانواده 5 نفره را پاسخ می دهد.

پیشرانه و گیربکس

اچ سی

سازنده ژاپنی و معروف گیربکس شرکت AISAN که یکی از بهترین های تولید گیربکس در جهان خودروسازی است تولید کننده گیربکس H30 کراس است البته این گیربکس ساخته سال 2004 این کمپانی می باشد که کمی قدیمی می باشد اما به خوبی از پس تعویض به جا دنده ها و کشش مناسب خودرو در وضعیت های مختلف بر می آید. نوبت پیشرانه این خودرو می رسد که سال هاس بر روی خودروها مختلف در ایران خودرو سوار شده است و از کشش و قدرت مناسبی برخوردار بوده و با توجه به تولید چند ساله موتورهای tu5 از قطعات و تعمیرکار های بسیاری در سراسر کشور برخوردار بوده و یکی از محاسن بزرگ این خودرو چینی می باشد.

نتیجه گیری

همانطور که در مقالات قبل و بار ها متذکر شده ایم قیمت بالا، عدم امکانات و تجهیزات خودروها و عدم تنوع محصولات از بزرگترین ضعف های خودروسازان ایرانی است اما در این شرایط و با توجه به شرایط حال اگر به دنبال خودرویی با سطح امکانات و آپشن های به روز، ظاهری متفاوت و جدید و مناسب جهت خانواده ها هستید و از ظاهر تندر 90 اتومات و یا برادرانش ساندرو خسته شده اید یکی از گزینه های مناسب شما به جهت انتخاب می تواند H30 Cross باشد که به تازگی به سبد ایران خودرویی ها وارد شده است.

  • جهت دریافت قیمت روز دانگ فنگ H30 کراس بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

قیمت روز H30 کراس

اچ سی کراس

**جهت دریافت قیمت روز اچ30 کراس و خرید نقدی با زمان تحویل فوری و به روز در رنگبندی متنوع اعم از آبی، قرمز، خاکستری، مشکی، سفید با کارشناسان فروش خودرو تماس برقرار نمائید.

ویدئو اچ30 کراس

 

 
معرفی به دوستان :
پرویزپولادنژاد : بدبودن محصول یعنی دانگ فنگ
21 51
من یک دستگاه خریداری کردم وفهمیدم ایران خودرو چه کلاهی سر مردم میزاره
حسنقلی : مشورت
26 7
ایا نسبت به دنا پلاس توربو بهتره؟لطفا راهنمایی کنید
علی : تایید
39 8
اچ سی کراس در مجموع خیلی خوبه
mobina : اچ سی کراس عالیه
23 3
عالی تو جاده های سنگلاخی یا شرایط دشوار خم به ابرو نمیاره
امیررضا : تایید
20 4
سلام 2سال اچ سی کراس خریداری کردم ماشینای ایرانی مثل سمند رانا پژوپرشیا داشتم اما واقعا اچ سی کراس سرگردنی بالاتر از همس کابین باز و جادار گیربکس واقعا هوشمند با عملکرد بموقع مناسب همچنین بقول دوستمون حتی جاده سنگلاخی هم خم ب ابرو نمیاره کنترل عالی هندلینگ و اکسل عقب در پیچ ها محشره واقعا اتاق و داشبورد خوبی داره . از دنا حتی دنا پلاس خیییلی بهتره دنا فضای کمی داره جون به جونش کنی ماشین ایرانی بعد یکی2سال صدای داشبورد و جلوبندی اتاقش میاد موتور TU5 اچ سی کراس خیییلی عملکرد و مصرف سوخت پایینی نسبت به EF7 موتور ملی داره جدیدن هم که موتور EF7 دنا تغیرات جزئی دادن که مفت ارزش نداره از دوران سمند تا الان هر مکانیکی دهنش باز شد جز بدی از EF7نگفت مرسی ک پیاممو خوندین.
ئجید : معایب
5 9
تا اونجائی که میدونم مصرف سوختش بالاست از قاب ستون یکم صدای باد در هنگام رانندگی در جاده میاد و البته سیستم جلوبندی که خیلی صدای بدی میده مخصوصا در گودی ها و تاب های سطح جاده و ضعف سواری بخاطر موتور کم حجم ولی گیربکسش واقعا خوبه حیف که تیپ ترونیک نداره و البته کاش فلاپ های بغلش هم نبود چون خیلی ماشین بزرگ جلوه میکنه
حمید : درباره اچ 30
8 5
اچ 30 مدل 95 دارم. ابتدا مصرف سوختش بالا بود اما بعد از 12 هزار تا مصرفش کم شده. الان با بنزین سوپر در ترافیک تهران میانگین 8.5 می سوزونه. فکر نکنم هیچ خودروی اتوماتیک با موتور 1600 مصرف از این کمتر داشته باشه. تکلیف موتورش که روشنه. در مورد گیربکس علاوه بر نرم و مناسب بودن تعویض دنده، یک مزیت مهمش اوردرایوش هست. با اوردرایو در جاده در سرعت 120، دور موتور حدود 3000 هست که باعث میشه اولا استهلاک موتور کم بشه و ثانیا صداری موتور شنیده نشه. یک اشکال خودروهای اتوماتیک 4 سرعته مثل مگان و ساندرو و 206 و تندر اینه که در سرعت 100 به بالا صدا و دور موتور زیاد میشه و صداش اذیت می کنه. در پیمایش شهری و سرعت کمتر از 70 میشه اوردرایو رو از دور خارج کرد. هندلینگش هم که عالیه. فکر کنم چیزی در حد مگان باشه. در جاده در سربالایی ها و گردنه ها کافیه دکه od رو بزنین. هر شیبی رو با هر تعداد سرنشین به راحتی و با تسلط زیاد و سروصدای کم بالا میره. در جاده ماهیان گرگان تست کردم خیلی بهتر از دنا شیب زیاد رو بالا می ره. اشکال ضربه به فرمون وجود داره البته فقط در دست اندازهای تیز این مشکل هست و در گودی ها و پیچ و تابهای جاده هیچ مشکلی نداره. یک ضعف دیگه اچ 30 صندلیهاشه. در واقع صندلی های 206 هست و خیلی راحت نیست. اگر صندلی جدیدتر و با ارگونومی بهتر روش نصب می شد خیلی بهتر بود. فرمونش هم خیلی نرم نیست و شبیه خودروهای 10 سال قبل هست. البته فکر کنم با اتمام گارانتی اچ 30 ها، تراشکارها و جلوبندی سازها دست به کار بشن و فرمون اچ 30 رو مثل فرمون 405 های قدیمی نرم کنن. صندوقش هم از یک خودرو معمول هاچبک جادارتره و نیاز یک خانواده 4 نفره رو در سفر به راحتی برآورده می کنه. در مورد قطعات یک تفاوت اساسی بین قطعات بدنه و فنی هست. قطعات فنی اچ 30 به دلیل تشابه با قطعات 205 تیپ 5 و رانا تقریبا فراوان هست و گرون نیست. لنت و فیلتر و دیسک ترمز و انواع تسمه ها و قطعات موتوری با 206 مشترک هست. لنتهای جلو با رانا و لنتهای عقب با 206 تیپ 5 یکی هست و فکر کنم دیگه از این حد ارزونتر تو بازار نشه پیدا کرد. بدنه به نظر محکم هست و تعادلش در جاده خیلی خوبه. در جاده های فیروزکوه و مشهد-تهران و گرگان-مشهد در شرایط مختلف تست کردم، حتی در گردنه ها تعادل خیلی خوبه داره. در سرعت زیاد و معکوسها و پیچ ها سرنشین ها تقریبا هیچ عدم تعادلی حس نمی کنن و این باعث میشه خسته نشن. معکوس کشیدنش هم عالیه. برای سبقت به یک گاز معکوس می ده و راحت و با اطمینان میشه سبقت گرفت. در سرعت های زیاد هم حس تعادل و امنیت داره. اما پیشنهاد می کنم در ابتدا حتما شمع های ماشینو عوض کنین. نمود زیر فیلتر هوا رو جدا کنین. حجم روغن حتی با تعویض فیلتر 3.250 لیتر باشه. ترجیحا بنزین سوپر یا مخلوط سوپر و یورو 4 استفاده کنین. در شهر حتما od رو روشن کنین. در سرابالایی های داخل شهر بخصوص در تهران برای شتابگیری ابتدا به دنده 2 برین و بعد به d. در ترافیک های سنگین و پشت چراغ قرمز ها از دنده 1 یا 2 استفاده کنین. امیدوارم مفید باشه.
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  مقایسه پژو 207i جدید با دانگ فنگ H30 Cross به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . اگر به دنبال خرید خودرو در رنج 50 میلیون و از محصولات داخلی هستین یکی از گزینه های ...
  بررسی و معرفی دانگ فنگ H30 کروز + کاتالوگ و ویدئو به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .پیشینه دانگ فنگ H30 Cross به نسل اول سیتروئن الیزه باز می‌گردد. در سال&zw ...
  دانگ فنگ H30 در یک نگاه + کاتالوگ و ویدئو به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . خودرو جدید ایران خودرویی ها دانگ فنگ H30 است که مدتی است روانه بازار فروش خودرو داخل ...
  همه چیز درباره مقایسه بین دانگ فنگ H30 و لیفان X50 به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز H30 کراس با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . در حالی که تب خرید شاسی‌بلندها و کراس اوورها در ایران داغ داغ اس ...
  همه چیز درباره دانگ فنگ H30 CROSS + تصاویر محصول جدید ایران خودرویی ها مینی کراس دانگ فنگ که ارزانترین خودرو اتومات بازار فروش خودرو داخلی می باشد، ...
  مقایسه رنو ساندرو استپ وی با دانگ فنگ اچ 30 کراس رنو ساندرو استپ وی فروش خودرو ، ساندرو استپ وی در واقع نسخه قد بلند ساندرو هاچ بک میباشد . نسبت به دیگر محصولات خانواده ساندرو و لوگان ساندرو استپ وی طراحی اش پخته تر و دل نشین تر میباشد . ساندرو استپ وی در قسمت جلوی خودرو جلو پنجره اش تم ...
اولین تست و بررسی دانگ فنگ H30  کراس  در بازار خودرو داخلی زمانی که بحث خرید خودرویی در رده قیمتی کمتر از 50 میلیون تومان می شود، شاهد آن هستیم که آنچنان با گزینه های جذابی طرف نیستم یا حداقل خودرویی را نمی بینیم که امکانات به نسبت تکمیلی داشته باشد در زمانی گزینه های مناسبی همانند پژو ...
تست و بررسی H30 کروز محصول جدید ایران خودرو + فیلم   فروش خودرو، دانگ فنگ یک کمپانی چینی است که همکاری و مشارکت زیادی با PSA فرانسه دارد. این همکاری باعث شده است تا پژو، پلتفرم و اساس فنی ۳۰۷ را در اختیار کمپانی دانگ فنگ قرار دهد و چینی ها آن را به H30 و H30 کراس تبدیل کنند. شایان ذکر است ک ...
معرفی بهترین کراس اورهای زیر60 میلیون تومان+ تصاویر به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .فروش خودرو ،کراس‌اوور کوچک (Compact Crossover) خودرویی است که فضا و بدنه ی ...
  نقد و بررسی هایما S7  و H30 کراس + تصاویر  به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز H30 کراس و انواع هایما با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو ، هایما S7  یک خودرو شاسی بلند ج ...