ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

مزایا و معایب کوییک

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

مزایا و معایب کوییک

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

‹مزایا›

• فضای کافی برای سرنشینان در کلاس هاچ بک

بر خلاف خودروی هاچ بک 206 که سرنشینان فضای مناسب و کافی ندارند اما در خودروی هاچ بک کوییک این مسئله صادق نیست .

• امکانات خوب نسبت به قیمت

از ویژگی های مثبت طراحی داخلی کوییک دنده ای می توان به صفحه نمایشگر لمسی آن اشاره کرد که تمامی اعلانات لازم از مصرف سوخت خودرو و اخطار باز بودن کمربند و قفل درب ها به راحتی برای راننده قابل دسترس خواهد بود. سنسور دنده عقب و دوربین نمایشگر عقب اتومبیل، استارت دکمه ای و شیشه بالابرهای آن نیز از جمله ویژگی های مثبت این خودرو در طراحی داخلی به حساب می آید.

• وجود نمایندگی و پشتیبانی در سراسر کشور

شرکت سایپا بادارا بودن نمایندگی های متعدد در سراسر کشور موجب شده تا خدمات دهی مناسبی به مشتریان خود داشته باشد که خریداران کوییک نیز در این مورد بی بهره نیستند .

مصرف سوخت پایین

البته با توجه به کم مصرف بودن و استاندارد آلایندگی یورو ۴،این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر ۷ لیتر بنزین مصرف می کند و ظرفیت باک بنزین آن ۴۰ لیتر است.
امنیت خودرو کوییک دنده ای
خودرو کوییک دنده ای سایپا به نسبت پراید و ساینا از امنیت بالاتری برخوردار است چرا که این خودرو با در نظر گرفتن کیسه هوای راننده و سرنشین جلو به عنوان پیش پا افتاده ترین امکانات امنیتی و همچنین برخورداری از ترمز ABS (ترمز ضد قفل) و ترمز EBD (ترمز گیر اضطراری) این امکان را برای رانندگان فراهم کرده تا در صوررت از دست رفتن کنترل ماشین بتوانند حداکثر نیروی ترمز را برای توقف اتومبیل اعمال کنند.
 
کوییک
‹معایب›
• وزن پایین کوییک
یکی از مهم ترین معایب کوئیک دنده ای وزن پایین این خودرو است. جالب است بدانید که این اتومبیل تنها ۱۰۶۴ کیلوگرم وزن دارد. این مسئله از جهتی موحب آن شده تا در هنگام حرکت هیچگونه چسبندگی به آسفالت نداشته باشد اما در هنگام بارش برف و باران موجب مشکلات عدیده خواهد شد.
 
• اتمام زودتر از موعد صفحه کلاج
یکی دیگر از مهم ترین معایبی که کوئیک دنده ای دارد، اتمام زودتر از موعد صفحه کلاج است به صورتی که در حالت معمولی صفحه کلاج اتومبیل بایستی در کیلومتر ۴۰ یا ۵۰ هزار تعویض شود اما بسیار دیده شده که در خودرو کوئیک، صفحه کلاج در کیلومتر ۳۰ به اتمام می رسد.
 
• طراحی بدنه و طراحی داخلی ضعیف
یکی از مهم ترین ضعف های سایپا کوییک دنده ای، طراحی بدنه و طراحی داخلی خالی از خلاقیت آن است. بسیاری از منتقدین حوزه خودرو بر این باور هستند که این خودرو نمونه ارتقا یافته دو خودرو ساینا و تیبا است و به همین دلیل در طراحی ظاهری و داخلی آن از هیچ عنصر جذاب و تازه ای استفاده نشده است. نمای ظاهری جلوی این خودرو بیننده را به یاد جلوبندی های خودرو ساینا می اندازد در صورتی که با مشاهده طراحی عقب خودرو به یاد بی ام و x1 خواهیم افتاد.
 
• درز صدای موتور به کابین داخلی خودرو
از شایع ترین معایبی که رانندگان و سرنشینان خودروهای کوییک به آن اعتراض دارند،  درز صدای موتور به داخل کابین داخلی خودرو است. به این صورت که در هنگام حرکت اتومبیل تماما صدای موتور خودرو در زمان رسیدن به دور موتور ۴۵۰۰ به صورت آزار دهنده ای سرنشینان را کلافه می کند.
 
• استفاده از موتور قدیمی برای کوئیک دنده ای 
موتور خودرو کوییک با حجمی ۱۵۰۰ سی سی با ۴ سیلندر ۸ سوپاپه، بی شباهت به موتور سایپا و تیبا نیست. از نگاه دیگر می توان به این صورت برداشت کرد که موتور خودروهای سری کوییک سایپا، موتور ارتقا یافته و بهبود یافته پراید هستند.
 
• گیربکس ضعیف، مهم ترین ایراد و عیب کوییک 
گیربکس هایی که در ساخت خودروهای کوییک از آن استفاده می شود ساخت کشور بلژیک هستند و از مدل CVT به حساب می آیند. اما جالب است بدانید که از شایع ترین ایرادی که تجربه رانندگی با خودرو کوییک را برای رانندگان تلخ می کند، گیربکس ضعیف این خودرو است. به همین منظور پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید خودروهای کوییک، حتما دنده های خودرو را چک کنید. چرا که با تعویض دنده به حالت دنده عقب متوجه صدای عجیب تقه و صداهای غیر معمول خواهید شد.
 
تصاویر
 
 
 
 
 
 
 


معرفی به دوستان :
کمالی : بررسی کوییک سایپا
33 37
سلام، خودرو خوبیه اما نه با این قیمت ها مثل پراید هست با کمی پیشرفت ممنونم بابت مقالتون
قیمت روز کوییک : کوییک
10 20
سلام قیمت پرا نمی زارین اما مطالب خوبی دارین تو سایت
مدیریت : قیمت روز کوییک
20 8
سلام، متاسفانه باتوجه به شرایط اعلامی از سوی پلیس فتا امکان درج قیمت روز خودروها در سایت مقدور نیست با شماره های داخل متن مقاله تماس برقرار نمائید.
صفدری : کوییک
52 31
اصلا نمی ارز البته هیچی نمی ارزه در ایران امیدوارم که قیمت خودرو کمی منطقی بشه
رضا : کوییک
85 39
خیلی خوبه من که راضیم. هم ظاهر هم باطن خوبی داره هرکس دیده، گفته خودرو ی باکلاسی. مشکلی نداره سلیقه ای دیگه. من ازتیپش خوشم آمد خریدم الان هم خوشحالم.قیمتشم خوبه
علی : گیربکس
19 19
کوییک دارم تو ۱۰۰۰۰ تا راه رفت .دتده ها شب سفت شد صبح دیگه اصلا جا نمیره .موندم چجوری ببرمش نمایندگی جهت سرویس
مدیریت : امداد خودرو سایپا
14 8
با امداد خودرو سایپا به این شماره تماس بگیرید . 096550
محسن : کوییک آر
27 28
من کوییک دارم واقعا فکرکردن چی ساختن اونایی که میگن پیشرفته تر از پرایده واقعا پراید صفر ۱۱۱ سوارشدی این ماشین چون تازه اومده در بازار هنوز بوی نو میده یه چندسال بگذره میبینی نه موتور نه بدنه نه هیچیزیش فرق با پراید نداشته نمیدونم چرا هم سایپا هم ایرانخودرو فقط پژوپارس tu5 نمیزنن اونم ۱۲۷ ملیون خیلی خیلی خیلی سرتره از کوییک ۱۴۰ ملیونی
امید : معایب
21 14
کوییک صفر خریدم icuماشین مشکل داره نمایندگی نتونسته ایرادشو بر طرف کنه گفتن ماشن یک ماه باید بخوابه اینم از جنس نو که تکلیفش معلومه و خدمات داغوووون سایپا که باعث تاسفه
رضوانه : مزایا و معایب کوییک
7 12
خسته نباشید به تیم خرم گستر ، قشنگ واضح سازی کردین مزایا و معایب رو ممنون از اطلاع رسانی خوبتون .
مدیریت : مزایا و معایب کوییک
12 3
تشکر از همراهی شما .
;وحید : کوییک R
18 16
10 روزی هست کوییک R صفر مدل 1400 خریدم. البته تولید اسفند 99 هست. معایب: صدای موتور، پرتاب باد ضعیف فن کولر، نداشتن کامپیوتر صفر (واقعا سایپا تو یه سری آپشن ها خساست به خرج داده)، ریگلاژ نبودن درها، موتور با تکنولوژی قدیمی، مصرف بالا، تقه زدن گیربکس در دنده یک. محاسن : سیستم ترمز ارتقا یافته، کنترل پنل دیجیتال، ضبط به روز، تودوزی با کیفیت، فضای مناسب کابین، سنسور دنده عقب دقیق. طراحی به روز
ارسلان : خیلی بده
11 21
واقعا افتضاح هستش
محسن حمیدی : از بدبدتره
11 22
من یه پراید 141 داشتم البته ماشین کارم بود. برای کارم عوضش کردم و کوئیک گرفتم الان پشیمونم که چرا عوضش کردم پولمو حیف کردم. ماشین خونودگیم پارس معمولی 9 سال دارمش دارم لذتشرو میبرم
مهراب : کوییک
30 10
خوبه تیپش بهتر تیبا
حمید : معایب
14 22
من یه کوئیک مدل ۱۴۰۰ خریدم از ابتدای کار کولرش کار نمیکرد سایپا میگه قطعه نداریم دنده عقب خرابه و مصرف ماشین حدود ۱۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر هست ماشین تو سرعت ۱۱۰ تا فریاد میزنه ترمزهای ضعیف و این که ماشین رو هواست خیلی ضعیف و بی کیفیت گارانتی هم هیچی وگردن نمیگیرن اصلا نمیتونی از سایپا نوبت بگیری توروخدا نخرید کوئیک بزارید این آشغال هارو تولید نکنن
»رضا : رضا
35 14
خدایش عالیه من 2 ساله دارم خیلی راضیم
حیدری : کوییک
13 7
منم واقعا افسوس میخورم که چرا با پولم یک وسیله ایرانی خریدم که مفتشم گرونه ، البته تاسف لیاقت خودرو سازان این مملکت که با پول و جون مردم بازی میکنن.
احسان : کوییک R پارس خودرو
18 5
بعد از یک سال استفاده از کوییک R معایب: کیفیت جنس داشبورد افتضاح؛ عدم روان بودن جعبه دنده؛ رگلاژ نبودن درب ها به ویژه صندوق عقب؛ موتور 8 سوپاپه؛ صدای زیاد خروجی هوا در دور تند سیستم تهویه و قیمت بالای کارخانه به نسبت قیمت سایر خودروهای تولیدی ایران خودرو محاسن: سیستم ترمز عالی (ABS- EBD- BAS )؛ فضای مناسب داخل کابین به نسبت 206؛ ارتفاع مناسب از سطح زمین؛ رینگ 14 و آلومینیومی؛ طراحی ظاهری مناسب به نسبت خانواده X200؛ سیتم تهویه دوال و مناسب؛ مصرف سوخت در جاده 6 لیتر و در داخل شهر بین 9 تا 10 لیتر با احترام به نظرات سایر دوستان، به عقیده بنده در کل : کوییک R از 206 تیپ2 و خانواده X200 و پراید سایپا بهتره اما به نسبت خودروهای دیگه خیر و نهایتاً تولیدات ایران خودرو از سایپا بهتره اما متاسفانه سال به سال کیفیت تولیدات داره بدتر و بدتر میشه!!!
مدیریت : مزایا و معایب کوییک r
32 12
با سلام ممنون از نظر شما
امیر : خریدن ماشین کویک
9 3
سلام خسته نباشید عرض میکنم خدمت دوستان میخاسم یه ماشین کویک بگیرم موندم معمولی بگیرم یا کویک r اومدم اینجا نظرات رو دیدم زیاد راضی نشدم هالاااا خدایش یکی بیاد کمک کنه و نظر بده آیا کویک بگیرم یا نگیرم ؟؟؟؟؟
مدیریت : کوییک
17 4
سلام ،خودروی کوییک برای مصرف شهری و مسافرت های کوتاه ،خودروی خوبی میباشد و خواهان زیادی هم دارد . از لحاظ تفاوت کوییک معمولی و کوییک آر هم باید بدانید که فقط در رنگ خودرو متفاوت هستند . کوییک آر دو رنگ و کوییک معمولی تک رنگ میباشد.
بیت اله : عمل نکردن ریموت
6 8
سلام. بنده هم کوییکrدارم ریموت اش بعضی موقع عمل نمیکند .می. خواستم بدانم ایراد از کجاست.؟
مدیریت : ریموت خودرو
10 2
باطری ریموت را تعویض کنید.
توحید : کوییک
9 5
خدا حفظتون کنه من . دو. روز دیگه میخواستم برم بخرم از بنگاه .میگفتند نمایندگی ها فروش ندارند و فقط تو بازار ‌‌چ‌ن تحویل فوری میخواستم.الان که کامنت ها ی دوستان را خواندم انگار آب گرم سرم ریختند .منصرف شدم
Ben : جالبه
7 11
خاستم ۲۰۶ خودمو که مدلش ۹۰ با کوییک ۹۷ عوض کنم ولی با این کامنتا منصرف شدم
امین : مدرس
8 7
اگه بدنه براتون مهمه از سایپا بخرید اگه موتور براتون مهمه ایرانخودرو بخرید بغیر از ۲۰۶ تیپ ۲. در کل ارزش یه خودرو به سطح ایمنی اش است.
مهدی : کوییک
6 7
سلام من تازه ۲ روزه کوییک آر گرفتم داخل نمایندگی با دکمه روی سوییچ درب صندوق عقب باز شد ولی الان دیگه باز نمیشه البته دربها قفل و باز میشه فقط درب صندوق عقب باز نمیشه چکار کنم ممنون
خیری : کوییک
7 7
من میخواستم بخرم پشیمون شدم
جواد رضاییان : کوییک r
7 3
من امروز رفتم کوییک R رنگ نقره ای مشکی , دیدم اما با این کامنتا دو دل شدم
رسول‌ : صدای تق از کمک جلو سمت راننده
2 1
سلام موقع پیچیدن صدای تقی از لاستیک سمت راننده میاد معلوم نیست چیه
مدیریت : صدای تق از کمک جلو سمت راننده
2 2
سلام، دلایل مختلفی می تونه داشته باشه اما صدای تق تق در هنگام فرمان گرفت کامل می تونه از پلس ها باشه که نیاز به بررسی داره
محمد عسگری : کوییک ۹۹ ساده
5 6
باسلام خدمت دوستان تجربه بنده از کوییک ساده مدل ۹۹ که حدود ۱۴ هزار تا کار کرد، ی سری ایراد ها هست توی این ماشین ممکنه برای بعضی باشه برای بعضی هم نه، بنده از روز اول مشکل مصرف سوخت داشتم حدود صدی ۱۵ می‌سوزند و مورد دوم موتور این ماشین بود که روغن کم می‌کرد و پس از تحقیقات و بررسی های کارشناسی متوجه شدم این ماشین تبخیر روغن داره و به علت مشکل طراحی از منیفولد بخار روغن خارج و ماشین روغن کم می‌کرد حدودا ۲ هفته ۱ لیتر، نه روغن سوزی چیزی بخار روغن کمی داشت و من هم بسیار با ماشین ملایم رفتار میکنم، مراجعه کردم به افراد مختلف عده ای این مشکل داشتن عده ای نداشتن خیلیا میگفتن برای قالپاق سوپاپه که عوض کردم و رفع نشد، مورد بعدی برای این ماشین دیسک و صفحه هست که به علت گیربکس فوق العاده داغون کورس دنده ها بخصوص یک زیاد هست و شما برای حرکت نیاز به نیم کلاج دارید که توی ترافیک کلاج بسیار سفت و اتاق به لرزه شدید می افته که بنده متوجه شدم دیسک و صفحه ایراد داره حالا تموم شده یا هرچی باید عوض بشه توی ۱۴ هزار کار، مورد بعدی ترمز های این ماشین هست که اومدن تقویت کردن و بشدت تیز شده و با کوچک ترین فشار ماشین قفل میکنه، لنت عوض کردم نشد، روغن ترمز عوض کردم هوا گیری کردم نشد، ماهی یکبار لنت ماشین به علت مشکل طراحی و کلیبر ترمز تموم میشد که به همین علت صفحه ترمز خط افتاد روش، کیفیت کابین پایینه اتاق تا ۱۵ تا بدون سر صدا بود ولی بعدش شروع میشه، با بالا رفتن دور ماشین تا حدود ۳ هزار دور تمام اجزای کابین چه پلاستیک چه آهن به لرزه میافتن، صدای موتور هم که دوستان گفتن و واقعا قابل تحمل نیست و شخصا توی موتور نشستید، بنده فروختم کمی روی پول گذاشتم و سمند ای اف۷ ۹۵ کارکرد ۹۰ هزار گرفتم و بسیار راضی ام، خرید کوئیک شمارو به سختی زیادی میندازه ولی اگر تحمل دارید بخرید یاعلی.
مدیریت : تجربه استفاده از کوییک
20 7
سلام، تشکر از به اشتراک گداشتن تجربه استفاده از کوییک
عرفان : تجربه کوییک
29 5
من دارمش ماشین بدی نیست، باید ببینیم چی رو داریم با چه چیزایی مقایسه میکنیم نسبت به قیمتش خوبتر از بقیه است توی 40 هزارتا کلاچ عوض کردم کلا خیلی بهتر شد حتی صدای خودرو هم تغییر کرد از لرزش افتاد توی بعضی مدلها مشکل تاب دار بودن صفحه باعث یه سری نویزها و لرزش‌ها شده بود که برای من خوشبختانه رفع شد یه بارم از جاده خارج شدم باهاش مقاومتش بد نیست اتفاقا جلوبندی قرصی هم داره... چیزی که ناراحت کننده است اینه که بحث پراید بی جهت هر جا اشاره میشه در حالیکه استاندارد پراید دقیقا برای داخل شهر تعریف شده و این ما بودیم که بردیمش جاده!!! بعد نشستیم از ایمنی پراید داستان ساختیم!!! در شرایطی که ماشین های دیگه مون آتیش میگیرن و کیسه ی هوا اونها باز هم نمیشه با اینکه ماشین جاده هستند با قیمت های فضایی و تکنولوژی 50 سال پیش... حالا که چند تا جوان جسارت به خرج دادن و تازگیا بعد از سالها تغییرات طراحی رو توی کوئیک و شاهین نشون دادن و حداقل در بیشتر تصادفات کیسه هواشون باز شده و آپشن های ترمز رو ارتقا دادن حداقل اینهمه تخریب نکنیم
ایمان : مزایا و معایب کوییک
56 2
باسلام.اول از همه اگه ظاهر واستون مهمه تو خانواده سایپا کوییک بهترین و قشنگتره از همه نماها و زاویه ها.حالا بریم سراغ فنی ماشین.دوستانی که میگن صدای موتور زیاده !اگر روغن موتوری مثل بهران سوپرپیشتاز ۴۰-۱۰ بریزین فیلرهاتون صدامیفته و صدای موتور بد میشه.بابعضی روغنها سازگار نیس که باعوض کردن روغن مناسب صدای موتور درست میشه.بعدی روغن گیربکس رو همون ابتدای کار تعویض کنید به این صورت.۱/۵ لیتر روغن گیربکس ۸۰-۷۵ بوش به +۱لیتر روغن گیربکس ۹۰-۸۵ بوش.دنده هات تو زمستون میشه باقلوا و نرم و صدای تقه هم ازبین میره.صمنا دنده عقب رو تو حالت سکون ماشین جا بزنید و بهتره قبلش یه بار برنید تو دتده ۲ بعد برید عقب که هیچ تفه ای نکنه.ضمنا اینکه صفحه کلاچ فابریکی و اولیه ماشین زود تموم مسشه چون جنسش ایرانی و آشغاله.بعد که تموم شد زود صفحه کلاچ خوب بندازید.ضمنا میزان خلاصی پدال کلاجتون رو بدید مکانیک تنظیم کنه که کلاچ زیاد درگیر نباشه زود صفحه تموم شه.بعدشم ماشینه صفر رو زیر ۱۰۰۰۰ کیلومتر نندلرین دویست تا باهاش برین بعد بگین‌موتورم صداافتاد.ماشین پرزوریه خیلی راه میره.درسته.من باهاش دویست تا راحت رفتم.تو سربالایی باهاش ۱۷۵ کیلومتر رفتم.ولی خوب هشت سوپاپه.فشار نیارید بهش جز واسه کورس انداختن لحظه ای و بیشتر از ۱۵۰ تا باهاش نرید.بهرحال ۸ سوپاپه نه ۱۶ سوپاپ.ولی موتورش فوق العادست.لنت اولیه روش ایرانیه به برکت تحریم و صدای سوت میده که همو ن روز اول میتونین عوضش کنین کره ای بندازین.متریال کابینش بنظرم کم صداتر از تیبا ۲ هست که داشتم.اما قفل صندوقش که از موقعی که دوزبانه شده و قفل به اصطلاح درد هم اضافه شده همه هاچبکای سایپا این ایراد رو دارن هم ۱۱۱ و هم تیبا ۲ و هم کوییک گاهی یه زبونش فقط باز میشه و زبونه دونش عمل نمیکنه.راه حلشم الان میگم.باصندوق پرون باز نکنید اگه گیره.با ریموت ماشین یا دزدگیر باز کنید موقع لمس دکمه صندوق پران روی ریموت هم باید دستتو بگیری زیر قسمت پایینی درب صندوق عقب تا راحت بازکنه.پس دوستانی که میگن ایراداتی مثل صدای موتور و تقه گیربکس و زودتموم شدن صفحه و .. همه اینا راه حل و ترفند داره که قابل حله.اینا حاصل تجربم بود بهتون گفتم.بع نسبت قیمت ماشینای سایپا خیلی بهترن.از لحاظ مصرفم سوختم داداش خوب داخل شهر همه ماشینا مثل شورلت میسوزونن.ماشینتو بنداز تو جاده ببین مصرفت چنده.من با تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ از تهران تا یزد با باک فول رفتم باکم تاره خالی شده تو یزد.ولی داخل شهر راحت صدی ده لیتر میسوزونن تو ترافیک.عادت کنین باهربار بنزین زدن کیلومترشمارتونو صفر کنین‌تا بنزین بعدی مصرف حدودی ماشینتون بیاد دستتون.البته تو شهر.اخرین توصیه هم اینکه این ماشین فیلترکابین داره که فیلتر ریو میخوره بهش.محلشم از داخل ناشین پشت داشبورده.بدین تعویض روغنی واستون عوض کنه.عزت زیاد
رضا : مزایا کوییک
7 3
برای من که اصلا کم مصرف نیست ! دوستان کسی داره ؟؟؟مشکل منو
جواد : کوییک
4 0
سلام.خاستم نظرتون درباره کوییکsبدونم.ممنون میشم از راهنماییتون
مدیریت : مشخصات کوییک اس
3 1
با سلام این خودرو تفاوتی از لحاظ فنی با خودرو کوییک معمولی ندارد و فقط سپر خودرو تفاوت دارد برای اطلاعات بیشتر میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید https://b2n.ir/j82172
نوشین : ایراد دور موتور بالا رو داره
4 3
با سلام. دور موتورم حتی در حالت خلاص روی سه میره.. ماشین صفر.. نمایندگی هم نتونست کاری کنه.. از نمایندگی مرکزی ۲ به زور تونستم نوبت بگیرم.. اونم فقط چهارشنبه ها ساعت ۲ باز میشه.. نتونستید نوبت بگیرید، باید برید کافینت..بیچاره کارمندا، باید مرخصی بگیرن
مدیریت : نوسان دور موتور
2 2
سلام، متاسفانه ضعف سیستماتیک ایران خودرو در همه چیز مشخصه اما بیشتر این نوسانات دور موتور مربوط یه استپر می باشد امید داریم مشکل شما برطرف بشه
الهام : راهنمایی خرید
6 5
سلام‌ دوستان برای خرید ماشین بین ال نود دست دوم و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و۵ و کویک مرددم بنظرتون کدوم ماشین بهتره که خرید بشه با توجه و همه معایب و مزایا این ۳ ماشین
خزایی : راهنمای خرید خودرو
5 0
سلام رفیق بین خودروهایی که گفتین هر کدوم که توان خرید صفر دارین از دید من بهتره که حداقل 5 سال برات آسایش داره ال نود کارکرده در صورت ایراد هزینه بالایی داره و پژو 206 تیپ 5
پیام : کوییک۱۴۰۰
5 1
سلام ۳هفته هست کوییک گرفتم تا الان ۳۰۰تا رفتم . از صبح سوییچ باز میکنم و می‌بندم صفحه ساعت و ضبط ماشین خاموش نمیشه .یعنی واقعا جالبه ۱۹۸میلیون پول ماشین بدی بعد ۳هفته شروع به بازی کنه .هر کاری کردم صفحه ال سی دی و ضبط خاموش نمیشه .هنوز مدارک ماشین برام نیومده حتی برگ سبز😶
امید : بوی خودرو
1 0
این بوی سوختگی چیه ماشین نو میده؟
مدیریت : خودرو صفر
2 0
به دلیل نو بودن قطعات فنی میباشد
vahid : معایب کوئیک
2 1
من تقریبا بیست روز پیش رفتم نمایندگی و کوئیک تحویل گرفتم از همون اول که تو نمایندگی من استارت زدم ماشینم دور موتورش بالا بود که همونجا باهاش ور رفتن و درست شد اومدم بیرون که بیام تو مسیر دیدم ماشین بوقش کار نمیکنه برگشتم بوقش درست کردن اما گاهی وقتها ماشین تو سلو خاموش میشه و دور موتورم کم زیاد میشه تا الان دوبار برا دور موتورش بردمش متاسفانه هنوز مشکل خاموش شدن داره یه چیز خیلی ازار دهنده ای که داره این ماشین صدای زوزه موتوره که داخل اتاق شنیده میشه درب های ماشینم انگار لقی دارن وقتی باز میکنی در بعضی وقتها انگار در میفته و صدا میده
محمد : کوییک
5 4
خواهشن کسی که یکسال یا بیشتر هست کوییک داره به طور کلی نظر بده به دور از هر تعصبی خدای ما موندیم چکار کنیم یکی میگه افتضاح یکی میگه سالاره یکی میگه تو ۱۰ هزار صفحه تموم میکنه یکی میگه کم مصرفصه . تو رو جون خودتون کسی که تجربه درستی داره از کوییک نظر درست حسابی بده ممون و سپاسگزارم
سجاد : کوییک
2 2
خوبه بد نی بدنه محکمیپاره چل همه چیزاش بازیافتیه
محمد قرائتی : کوییک
11 3
طبق تجربه من کوییک ساخت پارس خودرو کیفیت بالاتری نسبت به سایپا داره
زینب : معایب
1 1
فقط ظاهر زیبای این ماشین همه را بیچاره کرده،،،تو سرمای هوا بوقش کار نمیکنه،باید صبر کنیم تا هوا گرم بشه،،دستگیره در هم آشغاله،ماهی یکبار باید دستگیره عوض کنیم
دلاور : عجب ماشین باحالی ، فرغون که از این بهتره ...
0 4
نظر شما چیست ؟
حسین : کوییک
10 1
سلام من کوئیک ار دارم مشکل صفحه داره بقیه مشکلاتی که دوستان گفتن با یکم دستکاری حل میشه مثل ریگلاژ درب صندوق .بستگی داره قبلش چه ماشینی داشتی .از اسب پیاده شی الاق سوار بشی معلومه ناراضی میشی اما پیاده بودی الاق سوار شی میگی خیلی خوبه.در کل ایراداتش برطرف کنن بد نیست
علی : کوییک
6 1
کوییک ساخت پارس خودرو بهترشده
مسعود : کوییک R مدل 99
6 0
من تابستان 99 این ماشین رو خریدم تغییرات فنی که انجام دادم براتون میگم 1-تغییر دیسک و صفحه کلاچ به برند پلاستکس هم نرمه و هم پرقدرت ساخت مراکش تحت لیسانس آلمان 2-تعویض بلبرینگ های شفت اصلی و فرعی گیربکس با جنس خوب برای رفع صدای خرخر گیربکس 3-تعویض روغن گیربکس هر 6 ماه برای جلوگیری از به صدا افتادن گیربکس 4-تعویض واترپمپ با جنس کره ای اصل 5-صدای موتور تو دور های بالا به علت تنگ بودن خروجی منیفولد هست که هنوز راه حلی پیدا نکردم 6-برای رفع صدای اسبک های موتور در حالت درجا از روغن پارس پیدو یا بهران رانا استفاده کردم مشکل حل شده 7- موتور های تیبا و کوییک بعد از 15 تا 20 هزار کیلومتر تازه جا میافتند و نرم میشن و مصرفشون هم کاهش پیدا میکنه من تو کیلومتر 34 هزار مصرف ماشینم صدی 6.2 تا 8 لیتر هست و با کولر 8.5 لیتر در صد کیلومتر البته مصرف ماشین به نوع رانندگیتون بستگی داره من معمولا ماشین رو تحت فشار زیاد قرار نمیدم و عادی راه میرم 9-درب صندوق هم تو زمستان گیر میکنه دلیلش هم سرد شدن لاستیک درزگیر هست و جنس لاستیک درزگیر خوب تو بازار نیست خلاصه بعد از این خرج ها تازه ماشین خوب و ایده ال شده اگه انتظار دارید سایپا و ایرانخودرو ماشین مشتی بهتون تحویل بده فکرتون باطله ماشین صفر که میخرین باید طی یک تا دوسال بازسازیش کنین تا بشه ماشین خوب
M.m : مشکل موتور
5 1
شش سال پراید داشتم یه بار اذیتم نکرد. کوییکs صفر از پارس خودرو خریدم هر روز یه درد داشت صدای ممتد بلندی میداد که درستش کردم لنتها کهنه بود تعویض کردم ترمز ایراد داشت درست کردم، صفحه کلاژ ۸۰۰۰ تا تموم شد عوض کردم ، کولر کار میکنه ماشین به زو حرکت میکنه، هوای گرم موتور میاد داخل ماشین... حالا ۱۰۰۰۰ تا کار کردفهمیدم کار خونه یه قطعه مهم روش ننداخته و موتور باید پایین میومد بعد از یک ماه موندن تو نمایندگی ... خلاصه نهایتا فروختم... از کار خونه به مقدار جزیی سود نسبت به بازار خریدم که همش خرج خودش شد و نهایتا با ضرر فروختم...
قربانی : کوییک
2 2
من کوییک مدل۹۸دارم وراضیم فکرمیکنم مدل های قبلیش بهترازمدل های جدیدش ساخته شده
بدبخت : کوییک فلک زده
3 4
🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺وای من بدون تحقیق ثبت نام کردم ۸۵ تومنم علی الحساب واریز کردم با این کامنت ها فک کنم بیچاره شدم الهی العفو الهی العفو بخدا چه خاکی بریزم تو سرم🥺🥺🥺🥺🥺🥺
عیسی : معایب
2 1
کوییک معمولی خریدم صفر مدل ۱۴۰۱ بعد ۱۵ روز نمایشگر تاربخ ساعت موقع باز کردن سوبچ روشن میشن منتها ماشین که روشن کنم نمایشگر خاموش میشه،بعضی وقتا هم روشن میشه بردن ۲بار نمایندگی فیوزهاشو چک کردن برنامه دادن میگن مشکل نداره،نمیدونم چکار کنم مشکلم از کجاست
مدیریت : کوییک
1 1
نمایندگی که خودرو را بردین عوض کنید و یا با امداد سایپا پارس خودرو (۰۹۶۵۵۰) تماس بگیرید مشکلتون را در میان بگذارید.
احمد : دیرروشن شدن کوییک درهوای گرم
1 0
سلام دوستان من یه کوییک مدل ۱۴۰۰دارم هشت تا کارکرده تنها مشکلی که داریم اینه که وقتی ماشین چندساعت زیر افتاب میمونه با تاخییر روشن میشه بقیه شرایط درهرشرایطی با نیش استارت روشنه اگه کسی تجربه ایی داره بگن استفاده کنیم .لازم به ذکره شیربرقی کنیسترم عوض کردم حل نشد
مدیریت : روشن شدن کوییک
2 0
سلام به نمایندگی مراجعه کنید یا با امداد سایپا تماس بگیرید
دنی : کوییک معمولی
7 0
در کل 99 درصد ماشینای ایرانی یه ایراداتی دارن. پارس تیو5 رو 3 نفر از اشنایان خریدن اشغالترین صفحه کلاج روش بود که خیلی زود از بین رفت. کویک ماشین محکم جادار و پر شتابیه. مشکلاتی که داره رو باید بیرون درست کنید نمایندگی اصلا کاری نمیکنه. ماشین من بعد 4000 تا کاسه نمد گیر بکسش خراب شد خوب جنس بد گذاشتن دیگه. دور موتورش بالا بود استپر دینا پارت گذاشتم خوب شد.مصرفشم خوبه ولی بنظر من باک رو کامل پر کنید. در کل یه ایرادات جزیی داره اما ماشین خوبیه اون ایراداتشم خودت برطرف کن و حالشو ببر. اصلا هم با پراید مقایسه نکنید من پراید 96 داشتم ماهی یبار جلوبندی عوض میکردم. وقتتون رو نگیرم هر ماشین ایرانی که بخری یه ایراداتی بخاطر بکارگیری جنس بی کیفیت داره و حتما باید درستش کنی. اینم مثل بقیس. شایدم شانست هیچیش نباشه و حالشو ببری. یا حق
مهناز : کوییک
2 5
یاخدامن دیروزثبت نام کردم الان که دارم کامنتاتونومیخونم اعصابم بهم ریخت حالاچ خاکی توسرم کنم بااین بدبختیهای الان😭😭😭😭
حسین : سلام
1 0
شانستون بزنه قطعاتش با هم مچ باشن ،واقعا ماشین خوبی هستش، خداییش با پراید آخه بی انصاف،نسبت به قیمتش در مقایسه با سایر ماشینهای توی بازار، می ارزه
ماریا : کوییک
1 0
من که به محض اینکه نمایندگی رفتم برا تحویل، گفتن ماشین نقص داره. راه نمیره. صفحه کلاج نداشت اصلا. الانم مرجوع کردن، منم نشستم تا صبح دولتم بدمه ببینم چه موقع دوباره یکی بفرستن و چی از آب دربیاد
مظای : جون نداشتن
1 1
با سلام خدمت دوستان. ممنون از همه که نظرتون کنار هم به شناخت خوبی از این ماشین ما رو می‌رسونه. از تجربه خودم بگم مصرف سوخت توی شهر نسبت به حجم موتور بالاست. توی جاده هم بسیار بی جون راه می‌ره اگر پنجره باز باشه چون هاچ بک هست که انگار کسی داره جلوی ماشین رو میگیره اگر هم کولر بگیری که تو سر بالای اصلا همونه تو کفی یکم بهتره. از گیربکس بگم بسیار ضعیفه و بی جون دوتا عیب داره یکی تو موقع تعویض دنده ریل نمیشه. یکی تو سرعت پایین نمی تونی یه نواخت رانندگی کنید. و تو سر بالایی حس می‌کنی یا ماشین خیلی سنگینه و نمی تونه گیربکس جواب بده یا الانه که صدای یاتاقان در بیاد. اگر تو یک کلام میخواهی برای خرید جوابت رو بدم نخررررر چون به ترس واریز و داستانش نمی ارزه ندارن که این رو قالب ما میکنند. دوم همیشه یه خریدی کنید که طراحی روز اول اون تو زمان تولد اون ماشین نمره قابل قبول و استاندارد اروپا داشته باشه مثل ۲۰۶ یا ال نود که هم جنس بهتری دارند هم طراحی چون مثل مردم ما جون مردمشون بی ارزش نیست من چون وقت نداشتم دنبال ماشین دست دوم بگردم خریدم چون ماشین قبلی خیلی خرج داشت گفتم صفر شاید بهتره ولی الان میگم اگر میتونی سالم پیدا کنی سمت سایپا نرو. چون سمت تو نیست . کاش چوب خدا بزنه وسط کمر خودشون و خانواده شون
عرفان : كوييك
13 1
ماشين خوبيه طراحيش نسبت به تيبا بهتره هركسي يه نظري داره بنظر من ايراني جماعت حتي رو بنز و بي ام و ايراد ميذاره اگه كسي ماشين بي ايراد ميخواد با ٢٠٠تومن نميتونه ماشين بي ايراد بخره بره ٥يا ٦ ميليارد هزينه كنه ماشين بي ايراد بخره
رحمانی : آتش سوزی کوییک معمولی
0 1
معایب: ماشین صفر بعد از یک ماه کار کردن و ۲ روز بعد از چکاپ گارانتی اولیه به دلیل نقص فنی آتش گرفت . بعد از یک ماه دویدن و بی مهری دیدن بالاخره قرار شده تعویض کنن که این هم ۲ ماه زمان میبره. عملا علاوه بر این که جونمون تهدید شد مالمون هم ارزشش از بین رفت و هیچ کس پاسخگو نیست. مزایا: به نسبت ماشین قشنگیه و در کل ماشین ما ایراد خاصی نداشت ولی ماشین ما هم از روز اول دنده عقب صدای تقه رو داشت.
محمدی : کوییک
0 1
چرا کلاچ‌میگیرم صدا میده حرکت قطع میشه
مدیریت : کوییک
0 0
سلام، مشکلی نیست معمولا اما بایستی بررسی گردد
مهرو : کوییک
0 0
سلام ایا بازار فروشش خوبه؟
مدیریت : کوییک
2 0
سلام با توجه به قیمتش بله فروشش خوبه
آیلین نیکذات : کوییک
0 0
سلام من حدودا یکسال بیشتر خریدم تقریبا یه هفته پیش دنده ها قفل کردن وسط خیابون بردیم نمایندگی صفحه کلاج نو انداخت الان عالیه از لحاظ بدنه هم بد نیست نسبت به پراید خیلی محکمتره چند هفته پیش یه ماشین صفر از عقب بهم کوبید جلوی ماشینش داغون شد اما دشت ماشین من سپر عقبش یکم رنگش رفت بدنه ش نسبت به پراید بهتره ایراد اصلی کوییک از نظر من فقط سپر پایین کوییک هست که باید یکم کوتاهتر میشد تا موقعی که ادم میخاد از این سرعت گیرهای ناجور که کشورمون داره و غیر اصولی طراحی شده رد بشه جلوش گیر میکنه اما صدای تق که از قسمت راننده میاد هم اعصابه
مرجع تقلید : آزادی
0 2
نخرید
روح الله : روح الله
0 4
باسلام من صفرشو داشتم اینقدر اذیتم کرد فروختم یه پارس ۹۱گرفتم خیالم راحت شد اگه مقدوره براتون ماشینهای مدل پایین بخرید کیفیتش بسیاربسیار بهتر از خودروهای جدیده
مسعود : علت ریپ زدن کوییک
0 0
سلام کوییک نو تحویل گرفتم مونتاژ پارس خودرو بعضی مواقع در حال حرکت ریپ میزنه ووقتی پا روی کلاج می‌گذاری واسه تعیض دنده خاموش میکنه میگن باک هوا میگیره اگر کسی تجربه اش را داره ممنونم اگه جواب بدین
محمد : نوسان دور موتور
0 1
سلام من کوئیک صفر خریدم دور موتور خیلی نوسان داره بالا وپایین میشه بردم نمایندگی جواب درستی ندادن ونتونستن عیب یابی کنن در کل ماشین آشغالی هست
مهیار : کوییک R افتضاح و آشغال
1 1
بسیار بسیار افتضاح بر اون پدر و مادر مدیر عامل سایپا لعنت. بی شرف ها ماشین صفر از نمایندگی گرفتم بعد از ۵۰۰ کیلومتر اینگار لاستیک های جلو چند ساله داره کار میکنه و تمام لاستیک ساییده شده. لرزش شدید فرمان در سرعت ۱۰۰ تا میزان فرمان بردم و گفتن زاویه چرخ ها کج هستن بالانس درجا بردم برای لرزش ، تمام رینگ ره سرب زدن باز هم برطرف نشد افتضاح، واقعا از ناچاری خریداری کردم چون به پول این ماشین گزینه ایی دیگه نداشتم. صدای موتور هم که نگو.
مجید : کوییک
2 0
من کوییک ثبت نام کردم و خیلی خوشحالم
زارعی : کویک
0 0
از کوییک آشغالرتر ندیدم از روزی که خریدم یه روز خوش ندیدم
شروین جیم : معایب کوییک
0 2
افتضاح
شروین جیم : معایب
1 2
پراید ۱۱۱مدل نود و سه داشتم تو هشت سال فقط آب و روغن یه دو بار هم تسمه تایمو و تسمه دینامش عوض کردم از بس خوب بود و هیچ خرجی نمیاورد فروختمش یه کوییک صفر مدل ۱۴۰۰خریدم دستگاه گذاشتم مصرف سوختش ۱۲/۵هست باورتون نمیشه امکان نداره تو این یکسالیه هفته تموم بشه و در تعمیرگاه و تنظیم موتوری نرفته باشم و یه خرج حداقل دویست تومنی نذاشته باشه رو دستم خدا لعنتم کنه که برا سر بی درد خودم دستمال پیچیدم
سعید : مشکل نوسان دور موتور
0 0
دوستانی که میگن دور موتور ماشین نوسان داره با بالا می مونه، اگه باتری ماشینتون فابریک کارخونس و از اون باتریای اسید سربیه ممکنه مشکل از اون باشه و باعث ایجاد نوسان در برق ماشین بشه. باتری رو با باتری اتمی عوض کنید بهتر میشه. من این مشکلو داشتم باتری عوض کردم درست شد.
ناشناس : کوییک معمولی
0 0
من یک کوییک صفر سال ۱۴۰۰ خریدم، از لحاظ موتور و داخل خیلی ماشین خوبی بود ولی ایراد هم داشت، بالابر جلو، هر دو خراب شدن که نمایندگی رایگان تعویض کرد، دستگیره‌هاش مثل قاشق یکبار مصرف هستن، سریع می‌شکنه، اونم نمایندگی رایگان عوض کرد. صندوق عقب رو هر کاری کنی مشکل داره، اصلاً درست باز و بسته نمیشه، فرمونشم کشش به سمت راست داشت و چند جا بردم، نتونستن درستش کنن. ولی در کل راضی بودم. اونو فروختم و امسال یکی دیگه خریدم صفر، ریپ میزنه، نگران شدم که علتش چی می‌تونه باشه. با سرعت کم گاز میدادم انگاری پداله ترمزو گرفته باشم، خاموش کردم ماشینو بعد روشن کردم درست شد ولی نمی‌دونم تکرار بشه یا نه. هر دو ماشین هم دنده عقب زدنی، تقه داره، انگار کلاچ رو درست نگرفته باشی، اون صدارو میده در کل کوییک پارسالیم خیلی بهتر از این‌یکی بود، گول قبلی‌رو خوردم اینو خریدم
مهدیار : کوییک
0 0
سلام دوستان به نظر من همه چیز به شانس بستگی داره.یکی میگه دو ساله کوییک دارم خیلی راضیم .یکی میگه راضی نیستم .اصلا هم ربطی نداره ماشین مال کدوم شرکت خودرو سازیه.
عباس : کوییک معمولی
0 0
بنده کوییک معمولی گرفتم چند ماهه خانمم ازش استفاده می‌کنه اما من که سوار ماشین شدم فهمیدم سنسور دنده عقب اصلا صدا نامیده و کار نمیکنه مشکل چی می‌تونه باشه و چطور رفع میشه ممنون
سعید : سعید: پراید 131/ se
0 1
سلام. اول از همه کلا خودروهای سایپا و ایران خودرو افتضاع هستش. کویک از نظر ظاهری زیباتر از 131 هستش ولی 131 بهتره از کویک هستش از لحاظ هزینهای موتوری
محمد : م
0 0
سلام من پشیمون شدم میرم هیوندای آزرا 2023 می خرم
محمد : کوییک
0 0
اقامن‌ یکسال‌ هس‌ کوییک‌ معمولی‌ خریدم‌ خیلی‌ راضیم‌ ازلحاظ‌ شتابش‌ سرعتش‌ همه‌ چیزش‌ اوکیه‌ ن‌ صداموتورمیادن‌ صدای‌ چیز‌ دیگه‌ درسته‌ ماشین‌ ضعیفیه‌ ولی‌ بایدباهاش‌ مدارا‌ کنی‌
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  مزایا و معایب کوییک به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . ‹مزایا› • فضای کافی برای سرنشینان در کلاس هاچ بک بر خلاف خودروی هاچ بک 206 که سرنشینا ...
  مقایسه کوییک R و کوییک R پلاس به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .  کوییک R  اوایل با شروع دور جدید تحریم‌ها، خودروسازان داخلی که امکان مونتاژ خودر ...
  همه چیز در مورد  خودرو کوییک R پلاس به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . گروه خودروسازي سايپا پس از شناسايي نياز بازار به محصولاتي برخوردار از زيبايي ظاهري به ...
  تفاوت کوییک با کوییک R چیست؟ به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . گویی سایپایی ها که بعد از رفتن سیتروئن از ایران و عدم تولید C3 به فکر محصول وطنی برای جایگزینی آن ...
  کوییک بخریم یا ساینا به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو ،مدتی‌ است که از عرضه ساینا توسط شرکت سایپا گذشته اما مدل هاچ‌بک و شاید هم کراس آن ب ...
  مزایای کوییک نو رسیده سایپا به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . محصول جدید سایپایی ها که به تازگی توسط رسانه ها معرفی شده است سایپا کوئیک می باشد خودرویی که به محض& ...
  کوییک یا کویید ؟ مقایسه میان کراس اوور نماهای ارزان قیمت به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .فروش خودرو ، چندی پیش سایپا طی مراسمی از خودروی جدید خود که نام کو ...
  همه چیز درباره ی سایپا کوئیک + تصاویر به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز کوییک و دیگر محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو ، سایپا از محصول جدیدی به نام کوئیک رونمایی کرد. خودرویی که ...
  همه چیز درباره پژو 206 و کوئیک + تصاویر به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو ی جدید سایپا با نام کوییک برای برخی خودروهای زیر ۵۰ میلیون بازار ایران از ابت ...
    همه چیز درباره خودروی کوئیک ، محصول جدید سایپا + تصاویر به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز کوییک و دیگر محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .فروش خودرو ، اين خودرو كه حاصل چندين سال تجربه ...