ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

مزایا و معایب بسترن B30

10 / 10
از 1 کاربر
 

مزایا و معایب بسترن B30

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

امروز در فروش خودرو به بررسی معایب و مزایای بسترن B30 از سری محصولات گروه بهمن بپردازیم خودرویی که در همین چندماهه اخیر دستخوش تغییر قیمتی باور نکردنی از سوی گروه بهمن شده است.

تاریخچه بسترن B30

بسترن B30 یک سدان چینی است که در سال 2015 معرفی شده و تولید آن همچنان توسط کمپانی فاو ادامه دارد. خودروسازی که همکاری نزدیکی با برندهای معروف همانند مزدا دارد که سبب پیشرفت فاو در زمینه تولید و طراحی خودرو شده است.

طراحی بسترن B30

تصاویر بسترن B30

طراحی بسترن B30 منطقی و مناسب است و کمتر ناهماهنگی در آن به چشم می‌خورد. در نمای جلو یک جلو پنجره بزرگ دیده می‌شود که چراغ‌های جلو به آن متصل شده‌اند. در نمای جانبی خطوط برجسته‌ای بر روی بدنه دیده می‌شود که از چراغ جلو تا انتهای گلگیر عقب امتداد پیدا کرده است. طراحی چراغ‌های عقب خوب به نظر می‌رسد و در مجموع باید بگوییم که اجزای مختلف بدنه هماهنگ هستند.

بسترنb30

طراحی کابین بسترن B30 هم قابل قبول است هرچند که چندان مدرن به نظر نمی‌رسد ولی می‌توان آن را خوب دانست. در مرکز داشبورد یک نمایشگر دیده می‌شود که ورودی‌های هوا و کلیدهای کنترلی در زیر آن جای گرفته‌اند. متریال به کار رفته در کابین به ویژه در داشبورد و پنل درها از پلاستیک تشکیل شده ولی کیفیت آن چندان بد نیست.

امکانات بسترن B30

بسترن B30

بسترن B30 به تجهیزات و امکاناتی چون 2 ایربگ، ایموبلایزر، نمایشگر 7 اینچی و سیستم صوتی با 6 بلندگو، تنظیم برقی آینه‌های جانبی مجهز به گرمکن، سانروف برقی، چراغ‌های جلو LED اتوماتیک مجهز به دیلایت، کروز کنترل و سنسور پارک دنده عقب مجهز شده است.

مشخصات فنی بسترن B30

بسترن B30 از یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر بهره می‌برد که قادر است 107 اسب بخار قدرت و 155 نیوتن متر گشتاور تولید کند و آن را به وسیله جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو ارسال کند.

مشخصات فنی بسترن B30

این قدرت چندان زیادی نیست اما برای حرکت در مسیرهای شهری و معمولی کافی است و عملکرد جعبه دنده هم راضی کننده است.

جمع بندی

بهتره از اینجا شروع کنم که اصلا و ابدا با خودرو چینی موافق نبودم به عنوان کسی که سالهاس در زمینه فروش خودرو فعالیت داشت تا جایی که چندی پیش پس از فروش خودرو شخصی و با توجه به شرایط خودروسازان اقدام به ثبت نام بسترن کردم که در ابتدا با قیمت 79 میلیون برآورد می شد ولی برای مهر 97 با قیمت 106 و برای آبان ماه که موعد تحویل خودرو خودم بود به 124 میلیون تغییر قیمت کرد که البته خیلی خیلی با بی انصافی و بدبیاری من بود البته این هم جزوی از شرایط زندگی در کشور های جهان سوم هست خلاصه کلام این خودرو با رنگ سربی شد قسمت منی که از خودروهای چینی متنفر و گاها مورد تمسخر قرار می دادم.

قیمت روز بسترن

تجربه سواری هم بر می گرده به اولین سفر خانوادگی با بسترن B30 به شمال از طرق جاده کوهستانی چالوس در همین فصل زمستان 97 و شرایط بد جوی که به اجبار بود، از انتخاب خودم که الان چند هفته ای هست میگذره جدا از پول پرداختی بابت خودرویی که همین چندماه پیش 79 میلیون بود راضی هستم خیلی خیلی از اون فکر منفی که نسبت به این خودرو داشتم بهتر بود که می توان به نکات زیر اشاره کرد:

مزایای بسترن B30

  • سیستم دقیق فرمان برقی و عملکرد مناسب
  • گیریبکس 6 سرعته آیسان ژاپن با دقت بالا در تعویض دنده
  • مصرف ایده آل سوخت در جاده چالوس با شرایط جوی 7.7 لیتر
  • فضای زیاد داخل کابین و فضای صندوق
  • سیستم ESP با عملکرد مناسب در پیچ ها
  • سیستم تعلیق و فنر بندی مناسب
  • کیفیت خوب و قابل قبول سیستم صوتی و ناوبری

معایب بسترن B30

  • صدای داخل کابین در سرعت گیری های ناشی از صدای موتور
  • جنس پلاستیک خشک داشبورد
  • سفتی صندلی ها

در انتها این یه تجربه شخصی استفاده خودرو بسترن B30 می باشد شما هم اگر تجربه شیرین و یا تلخی از خودروهای داخلی و یا خارجی دارین آنها را با دگران به اشتراک بگذارید.

  • همچنین جهت دریافت قیمت روز این خودرو بر روی لینک زیر کلیک نمائید:

قیمت روز بسترن

 
 
معرفی به دوستان :
چهره پندار : معایب و مزایای بسترن
1 0
سلام ضمن تبریک به این نوع ویرایش و نویسنده مقاله عالی بود کلی دنبال چنین مقاله ای بودم متاسفانه در چندین سایت که همه کپی شده ان و هیچ یک حتی پاشونو تو ماشین نذاشتن اومده که جای تاسف داره اما ای کاش این خودرو قیمتی معقول تر داشت نه 124 میلیون ولسی در کل عالی بود دست مریزاد
حمید : گروه بهمن
4 2
دزد سر گردنه و یه سازمان بی درو پیکر یعنی گروه بهمن از ما 40 میلیون پول گرفتن و آخر خودرو را هم 3 برابر به ملت انداختن و هیچ سازمانی به فکر مردم نیست چون دولت حامی این خودروسازان است
چکاوک : بسترن
5 0
این خودرو خیلی خوبه یه جورایی مزدای ارزون واقعا مناسب و کم اصطهلاک
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  مزایا و معایب بسترن B30 به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . امروز در فروش خودرو به بررسی معایب و مزایای بسترن B30 از سری محصولات گروه بهمن بپردازیم خودرویی که در هم ...
  مقایسه بسترن B30 با دانگ فنگ S30 به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . دانگ فنگ S30 یکی از خودروهای تازه وارد بازار کشورمان است که ایران خودرو تولید ...
  مقایسه برلیانس H330 با بسترن BF30 به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو ،جدیدترین ماشین سدان متوسط معرفی شده که به زودی مونتاژ آن شروع میگردد و پیش فروشش ...