ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

شرایط گازسوز کردن خودرو که باید بدانیم!

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

شرایط گازسوز کردن خودرو که باید بدانیم!

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

گازسوز کردن خودرو موضوعی است که در روزهای اخیر به یک موضوع بسیار پرطرفدار برای مردم تبدیل شده و با توجه به افزایش قیمت بنزین که احتمالا در هفته‌های آتی رخ خواهد داد، تنهاترین روش مردم برای کاهش هزینه‌ها بوده و بدین منظور نیز تسهیلات ویژه‌ای برای مردم در نظر گرفته شده تا با استفاده از این تسهیلات اقدام به گازسوز کردن خودرو نمایند.

به گزارش خودرو.net شایعه افزایش قیمت بنزین که البته کمی بیشتر از یک شایعه ساده بود و مصوبه رسمی هیات دولت برای آن وجود دارد باعث شده تا تعداد مراجعات مردم به مراکز گازسوز کردن خودرو نیز افزایش پیدا کرده و دولت نیز برای کنترل اوضاع و راضی نگه داشتن صاحبان خودرو برای این افزایش قیمت بالای 100 درصدی بنزین، دست به ارائه تسهیلات 2.5 میلیون تومانی کرد که با شرایط خاصی به کلیه افرادی که قصد گازسوز کردن خودرو را دارند، تعلق می‌گیرد.

خودرو.net

 اردشیر دادرس مدیر سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در مصاحبه‌ای پیرامون این موضوع گفت: مصوبه هیات وزیران برای افزایش قیمت سی ان جی به میزان 1392 ریال وجود دارد که این مقدار افزایش قیمت به منظور توسعه صنعت سی ان جی، الزامات ایمنی و هوشمندسازی جایگاه‌ها مصرف خواهد شد و بدین منظور تخصیص خواهد یافت.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر سهم گاز از سبد انرژی ما 13 درصد است. در ابتدا قرار بر این بود که سهم گاز حدود 76 درصد باشد ولی در حال حاضر با این رقم مواجه هستیم که نشان می‌دهد کم کاری‌هایی در این زمینه وجود داشته است. کشور ما دارای بزرگترین ذخایر گازی دنیاست و ما دارای 2500 جایگاه سی ان جی در سرتاسر کشور هستیم که تا پایان سال 120 جایگاه جدید به این تعداد افزوده خواهد شد.

مدیر سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در ادامه گفت: برای اینکه بتوانیم جذابیت بیشتری برایگازسوز کردن خودروها ایجاد کنیم، وام 2.5 میلیون تومانی در نظر گرفتیم که تخصیص و استفاده از آن منوط به ورود به سامانه و ثبت نام خواهد بود. گفتنی است که طی 3 ماه گذشته چیزی در حدود 1 میلیون متر مکعب به مصرف گاز اضافه شده است که هر یک متر مکعب اضافه شدن مصرف گاز معادل با صرفه جویی 6000 ریالی برای اقتصاد کشور خواهد بود.

خودرو.net

وی در پاسخ به سوالی پیرامون انفجار بعضی از مخازن گاز خودروها گفت: وزارت نفت موفق به گازسوز کردن بیش از 900 هزار شده است که با موفقیت کامل انجام شده‌اند ولی الباقی توسط مراکز زیرپله‌ای انجام شده‌اند. در حال حاضر 4.5 میلیون خودرو در کشور وجود دارد که مصرف 21 میلیون مترمکعبی دارند و این مقدار مصرف گاز جایگزین 21 میلیون لیتر بنزین است. ما طرحی را به دولت مبنی بر کارت اعتباری 180 هزار تومانی ارائه کردیم که به 20 میلیون از مشترکین تعلق می‌گیرد. این طرح برای دولت صرفه اقتصادی خواهد داشت و برای تاکسی‌ها نیز موثر خواهد بود.

گفتنی است که گازسوز کردن خودرو در حال حاضر با صف‌های طولانی انجام می‌شود و به نظر می‌رسد که با وضعیت قیمت بنزین به زودی صف‌های طولانی‌تری برای این منظور ایجاد خواهد شد. 

 

 
معرفی به دوستان :
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  بررسی معایب خودروهای دوگانه سوز به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . در کشوری که یکی از بزرگترین منابع گازی دنیا را دارد بایستی گاز یکی از ارزانترین سوخت های آن با ...
  الزامات استفاده و نگه داری از مخازن گازسوز: فروش خودرو ,مواردی را که دارندگان خودروهای دوگانه سوز برای حفظ ایمنی و سلامتی خود و خانواده لازم است رعایت کنند: *انجام بازرسی ادواری یک ساله چشمی و ظاهری در نمایندگی های مجاز ایران خودرو *انجام بازرسی ادواری سه ساله مخزن و شیر در مراکز بازرسی ...
  مقایسه خوردوهای بنزین سوز و گاز سوز در حالی که دو سوخت اصلی خودرو یعنی بنزین و گاز در بسیاری از خودروها مورد استاده قرار می گیرند و این سوال برای بسیاری به وجود می آید که تفاوت این دو سوخت چه از لحاظ فنی و موتوری و چه از دید اقتصادی و محیط زیست در چیست؟، لذا فروش خودرو سعی بر این کرده است ...